Oznámenie 4836 - WYP

Obsah

4836 - WYP
Vestník č. 69/2018 - 09.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Tuhrina
IČO: 00327905
Tuhrina 70, 08207 Tuhrina
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5989
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Rastislav Tapšák
IČO: 45674191
Sibírska 2 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Ing. Rastislav Tapšák
IČO: 45674191
Sibírska 2 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výstavba materskej škôlky v obci Tuhrina
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom prác je novostavba materskej školy, riešená ako samostatne stojaci objekt.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
168 330,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Tuhrina
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom prác je výstavba novej budovy materskej školy - elokovaného pracoviska za účelom presunutia kapacity
existujúcej materskej školy. Súčasťou stavby su objekty : ASR, Blezkoszovd, ELI, UK, VZT a ZTI. Bližšie v súťažných podkladoch a projektovej dokumentácii
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
168 330,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 150
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: a) nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Ľudské zdroje, OPLZ-PO6-SC612-2016-1a
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 4.500,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v
súťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti : Splnením podmienky uchádzač preukazuje, že si plní všetky povinnosti dané všeobecno záväznými právnymi predpismi.
Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Podľa ustanovenia § 187 ods. 7 zákona je zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností, t.j.takýto zápis preukazuje iba skutočnosti v ňom zapísané. Ostatné skutočnosti v súvislosti s nadobudnutím účinnosti zákona č. 343/2015 Z. z. uchádzač preukáže zvlášť alebo doplní do zoznamu hospodárskych subjektov zákonom požadované informácie (v tomto prípade odporúčame postupovať v zmysle metodického usmernenia UVO č. 6131-5000/2016).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1. Podľa §34 ods. 1 písm. b) zákona : zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom : 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
3.2. Podľa §34 ods. 1 písm. d) zákona : opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
3.3. Podľa §34 ods. 1 písm. g) zákona : údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
3.4. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie
technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou
zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa §34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
3.5. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní
týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.6. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania.
3.7. Podľa §187 ods.6 zákona ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) a b), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o
plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť :
k bodu 3.1.: Dôkazy/ referencie o uskutočnení stavebných prác alebo ich častí rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, minimálne v hodnote predpokladanej hodnoty zákazky (kumulatívne), to všetko za predchádzajúcich 5 rokov. Odôvodnenie podmienok účasti: obligatórna požiadavka na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača vo vzťahu k minimálnej požadovanej úrovni štandardov.

K bodu 3.2.: Platný dokument (licencia) na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavieb, ktorý preukazuje systém tesnenia a výplne škáry. Uchádzač týmto dokumentom preukazuje svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita garantuje projektované parametre a životnosť diela. Odôvodnenie podmienok účasti: Uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky prostredníctvom ktorých garantuje projektované parametre a životnosť diela.

K bodu 3.3.: Osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky stavbyvedúceho s minimálnou praxou 5 rokov pre pozemné stavby s odtlačkom okrúhlej pečiatky stavbyvedúceho s pripojeným podpisom stavbyvedúceho, resp. ekvivalentný doklad. Požadovanú prax dokladuje životopisom a zároveň deklaruje, že bude k dispozícii pre zhotoviteľa počas celej doby realizácie stavených prác. Odôvodnenie podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby stavbu viedla zodpovedná osoba s dostatočnou praxou v odbore.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V zmysle Zmluvy o dielo, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže
zložiť depozit 5% z celkovej ceny diela bez DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa), a to
najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti ZoD. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a
finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle zmluvy, a
ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo
uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho
alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá
právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania ZoD. Zhotoviteľ môže namiesto depozitu predložiť objednávateľovi
neodvolateľnú bankovú záruku. Ďalšie podmienky sú uvedené v návrhu zmluvných podmienok.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2018 13:00
Miesto: Otváranie obálok s ponukami sa uskutoční po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk v zasadacej miestnosti na
adrese verejného obstarávateľa : OcÚ : 082 07 Tuhrina 70
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. O súťažné podklady môže záujemca požiadať na základe písomnej žiadosti na kontaktnej adrese : Ing. Rastislav
Tapšák, s.r.o, Sibírska 2, 080 01 Prešov. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak požiadajú o súťažné
podklady bezprostredne pred lehotou na predkladanie ponúk, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné
podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle §39 zákona Jednotným európskym dokumentom
(ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že
rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na : http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný
obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
4. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1
tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/slovenskom jazyku. V súlade s §187 ods. 8 zákona verejný obstarávateľ neumožňuje uchádzačom predkladať ponuku v elektronickej forme.
6. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý ma povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Uchádzač je povinný riadiť sa ustanoveniami zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov.
7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
8. Úspešný uchádzač je povinný zamestnať minimálne dve osoby, ktoré patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň sú dlhodobo nezamestnaní v zmysle § 8 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie info v súťažných podkladoch.
9. Podpis Zmluvy o dielo podlieha schváleniu dokumentácie z procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP.
10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena najúspešnejšej ponuky
prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky (resp. pridelených na základe zmluvy o NFP) a zároveň právo zrušiť súťaž, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola vyhlásená.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.04.2018

Redakčné opravy

6142 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 84/2018
V oznámení 04836-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Tuhrina, Tuhrina 70, 082 07 Tuhrina zverejnenom vo VVO č. 069/2018 zo dňa 09.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 02.05.2018 10:00 Má byť: 09.05.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 02.05.2018 13:00 Má byť: 09.05.2018 13:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Predlženie lehôt z dôvodu doplnenia súťažnej dokumentácie

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité