Oznámenie 4936 - WYT

Obsah

4936 - WYT
Vestník č. 70/2018 - 10.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
IN DESIGN, s.r.o.
IČO: 35951541
Považská 18, 94001 Nové Zámky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Zsolt Bóna
Telefón: +421 907740766
Email: zsolt.bona@nzindesign.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/profily
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
KOODIS spol. s r.o.
IČO: 31414885
P. Pázmánya č.49/3 , 92701 Šaľa
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Július Kelemen
Telefón: +421 317704193
Email: koodis.sala@koodis.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 8 ods. 2)
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Tlačiarenské služby.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
„Inovácia výroby spoločnosti IN DESIGN s.r.o. – Obstaranie tlačového zariadenia“
Referenčné číslo: IN DESIGN 01/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
42962000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie tlačového stroja, ktoré umožňuje dodatočné spracovanie potlačených materiálov do šírky 330 mm tlačovými technikami plochej sieťotlače, plochej horúcej ražby, plochým vysekávaním, embosovaním a navíjaním odpadu ( mriežky) pri výrobe samolepiacich etikiet a orezov okrajov. Vstupným a výstupným formátom je materiál navinutý do kotúča na dutinkách v priemere 76 mm.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
354 433,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Nové Zámky.
II.2.4) Opis obstarávania
Špecifikácia zariadenia.
Rozmer tlačového zariadenia v mm (maximálne 10.800 x 2.500 mm).
Spracovávanie potlačených materiálov šírka v mm (minimálne do šírky 330 mm)
Vstupným a výstupným materiálom je materiál navinutý do kotúča na dutinkách v priemere 76 mm
Šírka tlačeného média v mm (min. 330 mm)
Počet tlačových jednotiek v ks (min. 4ks)
Sieťotlačová jednotka
Horúca ražba
Embossing
Plochý výsek
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
354 433,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2016/3.3.1-04
II.2.14) Doplňujúce informácie
Operačný program výskum a inovácie, Posilnenie konkurencieschopnosti a rastu MSP, 3.3.1 Zvýšenie konkurencie schopnosti MSP vo fáze rozvoja.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z.z. bodu e) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré preukazuje uchádzač v zmysle § 32 ods.2 písm. e) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Uchádzač splnenie podmienky účasti môže preukázať podľa § 152 ods.1 a ods.3 zákona o VO. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým miestom pobytu mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať dočasne predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument je súčasťou súťažných podkladov v editovateľnej forme, resp. je možné ho stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný európsky dokument podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: stanovené podmienky účasti vyplývajú priamo z § 114 ods.2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžadujú sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Osoba podľa § 8 požaduje, aby objem zrealizovaných dodávok tovaru v uvedenom zozname bol kumulatívne minimálne v hodnote 350.000,- € za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Ak uchádzač má potvrdenie o uspokojivej realizácii dodávky v mene inej ako EUR, súčasťou potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania ÚVO. Dodávkou obdobného charakteru sa myslí dodávka tlačiarenských zariadení.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: pri stanovení podmienky účasti Osoba podľa § 8 vychádzal z predpokladu, že uchádzač vzhľadom na predmet zákazky, musí mať náležité skúsenosti s realizáciou obdobných zariadení, čo do rozsahu a charakteru. Keďže predpokladaná hodnota predmetu zákazky je 354 433,- €, má Osoba podľa §8 za to, že uchádzač, ktorý v minulosti realizoval zákazky kumulatívne minimálne v hodnote 350.000,- € za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania má dostatočné skúsenosti s realizáciou takýchto zákaziek.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Osoba podľa § 8 požaduje, aby objem zrealizovaných dodávok tovaru obdobného charakteru bol kumulatívne minimálne v hodnote 350.000,- € za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Predávajúci sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom/konečným prijímateľom pomoci.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: EA bude realizovať eBIZ Corp s.r.o. ktorý je vlastníkom Certifikovaného systému pre elektronické aukcie eAukcie verzia 8.2.0 Úradom pre verejné obstarávanie.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2018 14:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2018 15:00
Miesto: KOODIS spol. s r.o., P. Pázmánya č. 49/3, 927 01 Šaľa bez účasti uchádzačov.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk bude neverejné v zmysle § 54 ods. 3, ( § 114 ods. 10 zákona) údaje z otvárania ponúk Komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
b) obstarávanie inovácií.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité