Oznámenie 5106 - MSS

Obsah

5106 - MSS
Vestník č. 72/2018 - 12.04.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Alexandra Vičanová
Telefón: +421 259356106
Email: alexandra.vicanova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
ČINNOSŤ STAVEBNÉHO DOZORU PRE PROJEKT MODERNIZÁCIA ELEKTRIČKOVÝCH TRATÍ - DÚBRAVSKO – KARLOVESKÁ RADIÁLA
Referenčné číslo: MAGS OVO 42281/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
71315300-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb stavebného dozoru, ktoré budú zahŕňať všetky činnosti súvisiace s kontrolou Dokumentácie Zhotoviteľa a zabezpečením, že stavebné práce vykonávané Zhotoviteľom sú plne v súlade so zmluvou medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom. Úspešný uchádzač bude plniť všetky úlohy špecifikované vo FIDIC "Zmluvných podmienkach na výstavbu, pre stavebné a inžinierske Diela projektované Objednávateľom", (Červená kniha), prvé vydanie 1999, vydané Medzinárodnou federáciou konzultačných inžinierov (FIDIC), slovenský preklad, SACE 2008.

Služby stavebného dozoru bude úspešný uchádzač vykonávať v súlade s požiadavkami relevantnej Slovenskej legislatívy, predovšetkým bude dbať na dodržiavanie postupov v súlade s ustanovením § 98 o štátnom stavebnom dohľade podľa zákona č. 50/1976 Z.z o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a povinnosťami v súvislosti s uplatňovaním Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z.z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko v znení neskorších predpisov. Poskytovanie služieb bude prebiehať počas realizácie Diela a po ukončení realizácie Diela . Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v oddiele B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 765 123,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, Bratislavský kraj
Mesto: Bratislava,
Miesto: mestská časť Staré mesto, mestská časť Karlova Ves a mestská časť Dúbravka
II.2.4) Opis obstarávania:
Rozsah služieb poskytovaných úspešným uchádzačom v rámci vykonávania kontrolných, riadiacich a dozorných činností počas a po ukončení realizácie Diela, je podrobnejšie špecifikovaný, nie však limitovaný, nasledovne:

Úspešný uchádzač bude:
dohliadať na to, aby projektová dokumentácia (vo vyžadovanom rozsahu) bola vyhotovená v súlade so Zmluvou (na realizáciu prác), dozerať na súlad metód a postupov vykonávania prác so zásadami bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci, priebežne kontrolovať kvalitu výrobkov, materiálov a vykonaných prác, kontrolovať správnosť inštalácie a funkčnosť zabudovávaných technických zariadení, ktoré sú súčasťou stavby, kontrolovať vhodnosť uskladnenia stavebných materiálov a dielcov a ich vhodnosť pre účel, na ktorý majú slúžiť, kontrolovať správnosť rozmiestnenia stavebných strojov a zariadení, monitorovať a dopĺňať zápisy do stavebného denníka, niesť zodpovednosť za súlad priestorového umiestnenia stavebných prvkov s projektovou dokumentáciou, za dodržanie všeobecných technických požiadaviek realizácie stavebných prác a za súlad s platnými územnými rozhodnutiami, resp. stavebnými povoleniami, dávať podnety na odstraňovanie vád v projektovej dokumentácii a realizovaných stavebných prácach a v prípade, že sa vady nedajú odstrániť pri výkone Stavebného dozoru, okamžite upovedomiť o tejto skutočnosti stavebný úrad.

Poskytovanie služieb možno rozdeliť do nasledovných etáp:

Etapa 1: Služby poskytované od dátumu vydania písomnej výzvy verejným obstarávateľom na začatie výkonu činnosti stavebného dozoru (v súlade s článkom 4, bod 1 Zmluvy o poskytnutí služieb) počas realizácie Diela, po dátum vydania preberacieho protokolu na Dielo v zmysle článku 10.1 FIDIC.

Etapa 2: Služby poskytované po ukončení realizácie Diela, t.j. od dátumu vydania preberacieho protokolu na Dielo v zmysle čl. 10.1 FIDIC až po vydanie Záverečného platobného potvrdenia SD v súlade s čl. 14.13 FIDIC a odsúhlasenie Záverečnej správy SD verejným obstarávateľom.

Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v oddiele B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 765 123,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
30
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Áno
Popis obnovy: V prípade zrušenia postupu zadávania zákazky z dôvodov uvedených v zákone č. 343/2015 Z.z. o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 330279/2017
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Operačný program Integrovaná infraštruktúra
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Hospodársky subjekt splnenie podmienky účasti preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2,4,5 ZVO predložením originálnych dokladov alebo úradne overených kópií. Hospodársky subjekt, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov môže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ZVO preukázať údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname hospodárskych subjektov podľa ZVO. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je povinný predložiť chýbajúce údaje a doklady podľa § 32 ZVO.

Podmienku účasti určenú podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky, ktorým že je oprávnenie poskytovať služby stavebného dozoru pri uskutočňovaní stavebných prác, líniových a dopravných stavbách.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
V prípade skupiny dodávateľov oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Verejný obstarávateľ uzná v rámci splnenia podmienok účasti osobného postavenia rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.

Verejný obstarávateľ vylúči v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO z verejného obstarávania aj uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu
na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný, z ktorého bude jednoznačne vyplývať splnenie určenej podmienky účasti.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje ekonomickú spôsobilosť uchádzača plniť si finančné záväzky a preukázanie finančnej stability uchádzača, čo je predpokladom pre riadne plnenie zmluvy
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Uchádzač predloží dokument ako originál alebo úradne overenú kópiu, nesmie byť starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.

Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za kalendárne roky 2016 a 2017 až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti:
-nebol v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.

V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu.

Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.
.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže technickú/odbornú spôsobilosť podľa ZVO, § 34 ods. 1:

1. písm. a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača kvalitne poskytnúť požadovaný predmet zákazky prostredníctvom preukázaných skúseností. Uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru v rozsahu ako je predmet zákazky.

2. písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určenými podmienkami účasti overuje technickú spôsobilosť uchádzača v súlade s požiadavkami platného právneho poriadku Slovenskej republiky určujúcimi podmienky realizácie predmetu zákazky v rozsahu nevyhnutnom pre kvalitné zabezpečenie poskytovanej služby.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.

Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.

Verejný obstarávateľ uzná v relevantných prípadoch ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z iných štátov ako aj iné dôkazy predložené uchádzačom, rovnocenné požiadavkami na vystavenie príslušného dokladu.
V prípade predloženia požadovaných dokladov a potvrdení s uvedení hodnoty finančného plnenia v inej mene ako EURO požaduje verejný obstarávateľ prepočet príslušnej meny na EURO. K prepočtu cudzej meny na EURO sa použije kurz Európskej centrálnej banky (ECB) ku dňu 31.12.príslušného roka.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad1. Požaduje sa predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania. V rámci predloženého zoznamu musí byť preukázané poskytnutie služieb stavebného dozoru minimálne:-- aspoň na jednej stavbe, ktorej zmluvná cena bola v minimálnej výške 50 000 000 (slovom: päťdesiat miliónov) € bez DPH a aspoň jednej stavbe poskytoval služby stavebného dozoru / stavebnotechnického dozoru, ktorá bola realizovaná podľa medzinárodných zmluvných podmienok, napr. FIDIC alebo ERBD,EIB alebo Svetovej banky.

Služby rovnakého a podobného charakteru ako predmet zákazky sú služby stavebného dozoru pri realizácií zákaziek koľajových tratí/dráh, t.j električkových, železničných alebo iných špeciálnych tratí/dráh.

Požaduje sa predloženie zoznamu podľa vzoru Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru Prílohy a oddielu A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov .

Ad2 Požadujú sa údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii odborníkov zodpovedných za poskytnutie služieb. Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) ZVO a určil požiadavky na kľúčových odborníkov Stavebný dozor (vedúci tímu), Odborník pre koľajový spodok a zvršok, Odborník pre inžinierske/dopravné stavby, Odborník pre inžinierske siete, Odborník pre prevádzkové súbory, trakčné vedenia a rozvody VN) a nekľúčových odborníkov (Osoba zodpovedná za kontrolu kvality, Geodet, Osoba zodpovedná za geotechniku, Osoba zodpovedná za životné prostredie a Koordinátor BOZP).

Požaduje sa predloženie zoznamu kľúčových a nekľúčových odborníkov podľa vzoru Zoznam kľúčových a nekľúčových odborníkov, profesný životopis, z ktorého bude jednoznačne vyplývať preukázanie skúsenosti s poskytovaním služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky podľa vzoru Životopis odborníka Prílohy a oddielu A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov, doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní a doklad o odbornej spôsobilosti. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie kľúčového a nekľúčového odborníka, že bude k dispozícií počas celej doby trvania zmluvného vzťahu.

Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určenými podmienkami účasti overuje technickú spôsobilosť uchádzača v súlade s požiadavkami určujúcimi podmienky realizácie predmetu zákazky v rozsahu nevyhnutnom pre kvalitné zabezpečenie poskytovanej služby. Predmet zákazky predstavuje významný projekt s vysokou náročnosťou, ktorá spočíva v lokalizácii projektu do mestského prostredia, čo spôsobuje vysokú náročnosť organizácie prác a ich kontroly i vzhľadom ku komplikovaným dopravnými obmedzeniami.

Z toho dôvodu sa vyžaduje prítomnosť kľúčových odborníkov na jednotlivých pozíciách s dostatočnými skúsenosťami, ktoré možno nadobudnúť iba dlhodobým pôsobením v príslušnej oblasti, čomu zodpovedajú i požiadavky na prax jednotlivých kľúčových odborníkov.

Z kapacitných dôvodov formuláru Oznámenia sú minimálne požiadavky (Minimálna požadovaná úroveň) v plnom znení uvedená v oddiele A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Zákona NR SR č. 138/1992 Z.z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení Zákona č. 236/2000 Z.z.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Uchádzač je povinný vykonávať zákazku prostredníctvom kľúčových odborníkov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO v tomto postupe zadávania zákazky, alebo osôb, ktoré preukážu minimálne rovnakú odbornú kvalifikáciu a prax ako uvedení kľúčoví odborníci a prostredníctvom ďalších, nekľúčových odborníkov uvedených v ponuke uchádzača. Predmet zákazky predstavuje významný projekt s vysokou náročnosťou, ktorá spočíva v lokalizácii projektu do mestského prostredia, čo spôsobuje vysokú náročnosť organizácie prác a ich kontroly i vzhľadom ku komplikovaným dopravnými obmedzeniami.

Z toho dôvodu sa vyžaduje prítomnosť kľúčových odborníkov na jednotlivých pozíciách s dostatočnými skúsenosťami, ktoré možno nadobudnúť iba dlhodobým pôsobením v príslušnej oblasti, čomu zodpovedajú i požiadavky na prax jednotlivých kľúčových odborníkov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 068-150942
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.05.2018 12:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.06.2018 10:00
Miesto: Slovenská republika, Bratislava, Laurinská 5, miestnosť 407. Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 6 ZVO umožňuje účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ umožní účasť osobám, ktoré preukážu, že sú oprávneným zástupcom uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Ak niektorá krajina nevydáva akýkoľvek požadovaný doklad/osvedčenie na preukázanie podmienok účasti (napr. stavbyvedúceho), uchádzač môže nahradiť uvedený doklad rovnocenným dokladom, z ktorého bude vyplývať splnenie podmienky účasti a v prípade, že niektorá krajina takýto doklad vôbec nevydáva, môže ho uchádzač nahradiť čestným vyhlásením, z ktorého jednoznačne vyplynie splnenie podmienky účasti, pričom čestné vyhlásenie musí byť vyhotovené podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača. Uzná sa aj iný ekvivalent požadovaného dokladu.

2.Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. a) ZVO v určenej výške 88 250,00 EUR (slovom:osemdesiatosemtisícdvestopäťdesiat eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

3.Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/magistrat, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí v písomnej forme elektronicky na email: frantisek.zazrivec@bratislava.sk alebo poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do lehoty uvedenej oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu uvedenú v oddiele I.1) v tomto oznámení.

4.Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo lehoty na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred.

5.Záujemca má možnosť oboznámiť sa s podrobnosťami miesta plnenia na celej plánovanej trase vrátane súvisiacich objektov. V prípade potreby zabezpečenia dostupnosti určitého objektu, je nutné kontaktovať zodpovednú osobu na adresu osap@bratislava.sk., najneskôr 48 hodín pred obhliadkou. Bližšie informácie ohľadne obhliadky sú uvedené v oddiele A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov.

6.V relevantných prípadoch, ak si to vyžiada realizácia stavby a nebudú naplnené podmienky pre na zmenu zmluvy podľa postupu §18 ZVO, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 81 písm. a), b), c) alebo i) ZVO.

7.Podmienky účasti je možné preukázať aj spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 ZVO. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 ZVO musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO; v takom prípade je povinnosť predložiť JED aj za osoby uvedené v§ 33 ods. 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO. JED je uchádzač povinný predložiť aj za všetkých známych subdodávateľov. Vzor JED je súčasťou súťažných podkladov.

8.Zadávanú zákazku nie je možné rozdeliť, nakoľko ide o služby stavebného dozoru na jednu stavbu.

9.Verejný obstarávateľ v danom postupe bude súťaž uskutočňovať reverznou verejnou súťažou v zmysle § 66 ods. 7 ZVO
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
09.04.2018

Redakčné opravy

14545 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 205/2018
V oznámení 05106-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 072/2018 zo dňa 12.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: Doplnený bod 10. Má byť: Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v zmysle platných legislatívnych zmien, komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom v procese verejného obstarávania od 19.10.2018 bude v súlade § 20 ods. 1 ZVO prebiehať elektronickou formou, prostredníctvom komunikačného rozhrania systému umiestneného na doméne ÚVO, www.uvo.gov.sk.
10060 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 85/2019
V oznámení 05106-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 072/2018 zo dňa 12.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: Trvanie v mesiacoch: 12 Má byť: 31.08.2019
23634 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 175/2019
V oznámení 05106-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Hlavné mesto SR Bratislava, Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 072/2018 zo dňa 12.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.08.2019 00:00 Má byť: 31.12.2019 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Verejný obstarávateľ predlžuje lehotu viazanosti ponúk z dôvodu výkonu kontroly Úradu pre verejné obstarávanie pred uzavretím zmluvy.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité