Oznámenie 4982 - WYP

Obsah

4982 - WYP
Vestník č. 71/2018 - 11.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Stará Ľubovňa
IČO: 00330167
Obchodná 1, 06401 Stará Ľubovňa
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. František Grich
Telefón: +421 524315270
Fax: +421 524323033
Email: rvo@staralubovna.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/6191
Hlavná adresa(URL): http://www.staralubovna.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/6191
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Pasáž
Referenčné číslo: 1718/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45223100-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
2.3Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa zabezpečiť odberateľovi stavebné práce v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu č. 9 týchto súťažných podkladov, za účelom stavby Pasáže. Projektová dokumentácia pozostáva z 3 stavebných objektov:
a)Stavebné práce Pasáž SO-01.2
b)Kanalizácia SO-02
c)Prekládka plynu SO-03
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
220 354,88 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45223210-1
45261000-4
45223500-1
45332300-6
45112420-5
45310000-3
45312311-0
45231223-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK04
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Pasáž, Stará Ľubovňa, prepojenie ulice Farbiarska a Námestia sv. Mikuláša , par. č. 34
II.2.4) Opis obstarávania
Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je záväzok Dodávateľa zabezpečiť Odberateľovi stavebné práce v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu č. 9 týchto súťažných podkladov, za účelom stavby Pasáže. Projektová dokumentácia pozostáva z 3 stavebných objektov:
a)Stavebné práce Pasáž SO-01.2
b)Kanalizácia SO-02
c)Prekládka plynu SO-03

Projekt stavby zohľadňuje funkčné a prevádzkové vzťahy existujúcej aj uvažovanej zástavby v centrálnej časti mesta. Prepojenie centra mesta s prevádzkami na Farbiarskej ulici je tradične realizované prechodom cez objekt č.5 a pôvodnú pasáž. Význam prepojenia stúpol aj situovaním prevádzky Úradu práce sociálnych vecí. Ďalšie dôležité aktivity predstavuje pešie prepojenie k záchytnému parkovisku a prevádzke kina. Uvedené územie má predpoklady na ďalšiu urbanizáciu, prestavbu aj celkové dotvorenie tak, aby vzniklo atraktívne a logické pešie prepojenie centra aj ďalej smerom severne k tu situovaným cieľovým aktivitám.
- Na hranici pozemku z východnej strany je uvažovaná výstavba objektu "CENTRO ARTE".
- Zo západnej strany sa nachádza existujúci objekt pekárne LUSPEK.
Zastrešenie časti pasáže od podchodu objektu č.5 po dvorové krídlo objektu LUSPEK (spojovací krčok) bude riešené ako celopriehľadná konštrukcia. Spojovací kŕčok má navrhnutú zvislú nosnú konštrukciu zo stĺpov z oceľových valcovaných profilov HE140B osadených v pozdĺžnom smere 2,70 m, v priečnom smere 4,1 m. Opláštenie bočných stien a strechy je navrhované ako plný polykarbonát - LEXAN EXELL D hr. 9,5 mm.
V tomto mieste bude na obidvoch stranách vytvorený prechod do mikropriestorov-nádvorí. Medzi spojovacím krčkom a vlastnou pasážou je navrhnutá stena z keramických tvárnic POROTERM
Pasáž má navrhnutú zvislú nosnú konštrukciu zo stĺpov z oceľových valcovaných profilov HE140B osadených v module po 4,0 m a v priečnom smere 3690 mm. Nosnú konštrukciu strechy tvoria oblúky z oceľových valcovaných profilov doplnené o ďalšie oceľové prvky tvoriace oceľovú priestorovú konštrukciu, ktorá sa medzi stĺpmi zavetrí. Priehľadná časť strechy pasáže bude po celej dĺžke objektu LUSPEK a bude vybavená pochôdznou lávkou na údržbu. Voda sa odvádza zo strechy do vyhrievaného žľabu v osi pasáže a dažďová voda bude zvedená zvodmi integrovanými v murovaných portáloch na začiatku a na konci tejto časti strechy. Od ul. Farbiarska bude realizovaný nový vstupný portál z pohľadového betónu so sklenenou markízou na oceľových tiahlach.
Vo vstupoch do pasáže budú umiestnené nové brány z oceľovej konštrukcie na báze oceĺových rámov z JAKLOVÝCH profilov 40/60mm s výnimkou vstupnej brány od ul. Nám. Sv. Mikuláša kde bude umiestnená drevená brána z masívu. Výplň oceľových brán tvorí designové pletivo JAKAB INOX v zmysle PD. Diagonálne stuženie bude realizované pomocou systémových tiahiel . V nočných hodinách sa bude pasáž uzatvárať. Pre zapínanie a vypínanie osvetlenia je navrhnuté inteligentné automatizované ovládanie. Je dôležité, aby bola upravená farebnosť stien susedných objektov a detaily v kontakte jednotlivých konštrukcií .Steny môžu slúžiť ako open galéria v centre mesta, informačná stena, je ale potrebné venovať pozornosť grafike, aby nedošlo k reklamnej dehonestácii priestoru. Vítané sú prezentácie moderného umenia ,remesiel a historických artefaktov. Obnova objektov prispeje aj k turisticky atraktívnejšiemu vnímaniu mesta , vzťah histórie a modernej architektúry /ale precíznej v detaile / bude prirodzeným pokračovaním odkazu špecifickej a výnimočnej architektúry horného Spiša a Zamaguria.
Nové riešenie pasáže rieši nevyhovujúci stav pôvodnej pasáže, prirodzené osvetlenie dáva priestoru nový, príjemnejší vzhľad aj lepší pocit bezpečia. Oceľová konštrukcia presklenej časti nadväzuje na klenby v pôvodnej časti objektu č.5. a dáva do harmonického kontrastu vzťah historickej a modernej architektúry.
Bližšia špecifikácia je uvedená v príslušnej projektovej dokumentácii a SP.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
220 354,88 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: I.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia §32 ods. 1 ZVO:
1.nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
2.nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
3.nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
4.nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
5.je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
6.nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
7.nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
8.nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1.výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
2.potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
3.potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
4.potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
5.dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO.
7.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ,
8.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
9.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
10.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
11.Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný ...
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: II.Doklady a dokumenty na preukázanie ekonomického a finančného postavenia v zmysle § 33 ods. 1 písm. b) ZVO:
1.Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa a to v minimálnej poisťovacej výške realizácie tohto projektu 220 500, 00 € s DPH.
1.1.Zhotoviteľ zabezpečí na svoje náklady poistenie zmluvou o poistení zodpovednosti za škodu, ktorú spôsobí, prípadne za škody spôsobené vyššou mocou: na zhotovovanom diele, budove alebo hnuteľnom majetku objednávateľa alebo na majetku tretích osôb najmä vlastníkov susedných nehnuteľností, a to od prevzatia staveniska až do odovzdania diela objednávateľovi v minimálne výške ceny diela. Zhotoviteľ bude udržiavať toto poistenie tak, aby poskytovalo krytie za škodu, za ktorú zodpovedá zhotoviteľ v priebehu akýchkoľvek činností počas realizácie diela. Pri poistnej udalosti, ktorá nebude akceptovaná poisťovňou zhotoviteľa, všetky škody spôsobené na stavbe objednávateľa znáša zhotoviteľ v plnej výške. Pre účely tejto zmluvy sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, napr. vojna, mobilizácia, živelné pohromy, vplyv počasia.
1.2.V danom potvrdení o poistení si verejný obstarávateľ vyžaduje aj finančné plnenie z poistenia, pri spôsobení škody verejnému obstarávateľovi tzv. vyššou mocou, resp. vplyvom počasia. (Vysvetlenie - pri výmene strechy príde k veternej smršti, kde verejnému obstarávateľovi vzniknú následné ďalšie výdavky.)
1.3.Záujemca, resp. uchádzač danú podmienku môže predbežne splniť čestným vyhlásením, že dané poistenie v minimálnej požadovanej výške má a je povinný danú poistnú zmluvu alebo poistný certifikát na danú stavbu doložiť na vyzvanie, najneskôr však k prípadnému podpisu zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Predloženie dokladov v rámci § 33 ods. 1 písm. b) ZVO v minimálnych požadovaných štandardoch verejný obstarávateľ požaduje k uisteniu sa, že svoj majetok neznehodnotí a nebude dodatočne vynakladať finančné prostriedky na prípadnú vynútenú rekonštrukciu vzniknutého stavu, či už neodbornou manipuláciou víťazného záujemcu, resp. uchádzača alebo vplyvom počasia resp. vyššej moci.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1Verejný obstarávateľ podľa § 34 ods.1 písm. b) ZVO požaduje predložiť zoznam zrealizovaných stavieb / rekonštrukcií na realizáciu / montáž oceľových konštrukcií a prestrešenie a montáž polykarbonátových platní, za posledných päť rokov (2013, 2014, 2015, 2016, 2017 alebo za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) minimálne však 3 realizovaných zákaziek v rámci s minimálnou hodnotou zákazky 40 000 € bez DPH.
1.1Zoznam záujemca, resp. uchádzač doplní potvrdeniami s uvedením odberateľa zákazky, uvedením ceny, miesta a lehoty uskutočnenia prác a ohodnotenia kvality uskutočnených / zrealizovaných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ s doplnenými náležitosťami podľa § 12 ods. 2 podľa ZVO; ak takéto potvrdenie záujemca, resp. uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením záujemcu, resp. uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období je najmä preukázanie realizácie zákaziek v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. To vedie k výberu dodávateľa resp. zhotoviteľa garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov, v zodpovedajúcej kvalite, ako aj jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
2Verejný obstarávateľ podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO požaduje od záujemcu, resp. uchádzača preukázanie, že minimálne 1 osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác, má odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho; doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúci podľa zákona č. 236/2001 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 138/1992 Z. z. v znení zákona č. 554/2001 o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov.
2.1Rovnako budú akceptované osvedčenia vydané v iných krajinách, akceptované Slovenskou komorou stavebných inžinierov; doklad musí byť predložený ako overené fotokópia osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby a vyhlásenie, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky s originálom podpisu stavbyvedúceho.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.2V súlade s § 34 ods. 3 ZVO uchádzač, resp. záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Záujemca, resp. uchádzač predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť na uskutočnenie predmetu zákazky, ako aj referencie, že v predchádzajúcom období úspešne v požadovanej kvalite a načas uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru.
Účelom požiadavky na osobu priamo zodpovednú za riadenie stavebných prác v minimálnych požadovaných štandardov verejný obstarávate požaduje pre overenie záujemcu, resp. uchádzača, že má potrebnú odbornú spôsobilosť na realizáciu stavebných prác; že vedenie uskutočňovania stavebných prác bude vykonávať osoba, ktorá má na hlavný predmet zákazky príslušné oprávnenie (ďalej len oprávnená osoba) podľa osobitných predpisov; pričom oprávnená osoba je povinná pri tejto činnosti chrániť verejné záujmy.
3Verejný obstarávateľ podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO požaduje uvedenie podielu plnenia zo zmluvy, ktorý ma uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Subdodávateľské práce sú verejným obstarávateľom povolené.
Účelom požiadavky na uvedenie podielu plnenia zmluvy je súlad zo ZVO a stanovenie časti zákazky, ktorú má vykonať úspešný uchádzač vlastnými silami za účelom stanovenia dôležitosti danej časti zákazky stanovené verejným obstarávateľom.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2018 11:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.05.2018 13:00
Miesto: Mestský úrad Stará Ľubovňa, 2. poschodie, malá zasadačka,
ul. Obchodná 1, 064 01 Stará Ľubovňa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou poverenou na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.04.2018

Profil Obstarávateľa

Zákazka: Pasáž
Obstarávateľ: Mesto Stará Ľubovňa

Dôležité