Oznámenie 5065 - WYP

Obsah

5065 - WYP
Vestník č. 72/2018 - 12.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Madunice
IČO: 00312738
P.O.Hviezdoslava 8/368, 92242 Madunice
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Takáč Markovičová
Telefón: +421 907744938
Email: markovicova@visions.cc
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4745
Hlavná adresa(URL): http://www.madunice.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4745
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
§ 7 ods.1 písm. b)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Hasičská zbrojnica Madunice
II.1.2) Hlavný kód CPV
45216121-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia novostavby hasičskej zbrojnice, ktorá bude slúžiť pre potreby dobrovoľného hasičského zboru, zahŕňajúce potrebu garážovania 2 požiarnych vozidiel s pridruženým hygienickým, kancelárskym a skladovým zázemím pre hasičskú jednotku. Umiestnenie stavby vyplýva z jeho prevádzkových potrieb.

Realizácia stavby hasičskej zbrojnice je plánovaná v dvoch etapách :
Predmetom 1. etapy sú dodávky a práce, ktoré zabezpečia kompletnú výstavbu haly hasičskej zbrojnice v prevádzky schopnom stave pre garážovanie hasičských vozidiel zemné práce, základy, časť zdravotno-technických inštalácií, oceľové konštrukcie, nátery, konštrukcie doplnkové kovové stavebné, úpravy povrchov, podlahy, výplne a časť elektro montáže.
Premetom 2. etapy je dokončenie stavby v rozsahu podľa projektovej dokumentácie najmä realizáciou vnútorných priestorov a komunikácií kompletné zvislé a vodorovné konštrukcie, konštrukcie drevostavby, stolárske, zdravotno-technické inštalácie, elektro montáže, úpravy povrchov, podlahy, výplne, dlažby, obklady, nátery, ostatné práce a konštrukcie, komunikácie.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
163 617,27 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45223210-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Madunice, Parcelné číslo: 1758/1
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia novostavby hasičskej zbrojnice, ktorá bude slúžiť pre potreby dobrovoľného hasičského zboru, zahŕňajúce potrebu garážovania 2 požiarnych vozidiel s pridruženým hygienickým, kancelárskym a skladovým zázemím pre hasičskú jednotku. Umiestnenie stavby vyplýva z jeho prevádzkových potrieb.

Realizácia stavby hasičskej zbrojnice je plánovaná v dvoch etapách :
Predmetom 1. etapy sú dodávky a práce, ktoré zabezpečia kompletnú výstavbu haly hasičskej zbrojnice v prevádzky schopnom stave pre garážovanie hasičských vozidiel zemné práce, základy, časť zdravotno-technických inštalácií, oceľové konštrukcie, nátery, konštrukcie doplnkové kovové stavebné, úpravy povrchov, podlahy, výplne a časť elektro montáže.
Premetom 2. etapy je dokončenie stavby v rozsahu podľa projektovej dokumentácie najmä realizáciou vnútorných priestorov a komunikácií kompletné zvislé a vodorovné konštrukcie, konštrukcie drevostavby, stolárske, zdravotno-technické inštalácie, elektro montáže, úpravy povrchov, podlahy, výplne, dlažby, obklady, nátery, ostatné práce a konštrukcie, komunikácie.

Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
163 617,27 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon).
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 alebo § 152 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.

Podrobne špecifikované v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1) § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona):
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 33 zákona o verejnom obstarávaní. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre vykonávanie služieb, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne. Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Podľa bodu 1 - § 33 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Predmetný doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.

Podrobne špecifikované v súťažných podkladoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1/Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom

1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH.

Odôvodnenie primeranosti
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti v oblasti predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Podmienka je primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom vybrať dodávateľa, ktorý poskytne na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky.

2/§ 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Odôvodnenie primeranosti
Požadovaný certifikát je zárukou odbornej spôsobilosti uchádzača. .Záujemca preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 pre oblasť realizácie stavebných prác, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, a z noriem členských štátov Európskej únie.

3/§ 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk .

Odôvodnenie
Podmienka účasti slúži pre overenie schopnosti záujemcu dodať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom expertov, ktorí majú vzdelanie a odbornú prax súvisiacu zo zabezpečovaním stavebných prác. Záujemca musí preukázať, že má k dispozícii expertov, ktorí sa budú podieľať na dodaní predmetu zákazky a ktorí majú nielen platné certifikáty/osvedčenia preukazujúce ich odbornú spôsobilosť vo svojom odbore, ale aj primerané praktické skúsenosti s realizáciou stavieb a prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.

4/ Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy v spojení s § 36 ZVO.

Odôvodnenie primeranosti
Verejný obstarávateľ považuje podmienku účasti z hľadiska vykonávanej činnosti uchádzačom, pri ktorej dochádza k priamemu vplyvu na životné prostredie, ako opodstatnenú a požaduje preukázať, že uchádzač pristupuje k ochrane životného prostredia zodpovedne a pri plnení predmetu zákazky bude dodržiavať zásady ochrany životného prostredia systematickým riadením. Predmetná podmienka je pre kvalitné plnenie predmetu zákazky, podporujúce environmentálnu politiku, nevyhnutná, primeraná, opodstatnená a v súlade s ustanovením § 34 ZVO ods. 1 písm. h) ZVO, § 36 a § 38 ods. 5 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1/ § 34 ods.1 písm.b) Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov (predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk), ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 150 000,00 EUR;

Uchádzač uvedie v zozname cenu v zložení ako cena bez DPH, DPH a cena s DPH. Ak sa poskytnutie služieb, uvedených v referencii, viaže na viac rokov, presahujúcich požadované obdobie 60 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. Ak je hodnota v referencii uvedená v inej mene, ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. V prípade, že v rámci predložených referencií boli poskytnuté aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo osoba podľa § 34 ods. 3 zákona. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov.

2/§ 34 ods.1písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Uchádzač vo svojej ponuke predloží opatrenia na zabezpečenia kvality, kt použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác. Záujemca predloží certifikát systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky, resp. iný ekvivalentný doklad alebo dokument prezentujúci zavedený systém riadenia kvality uchádzača. V takom prípade verejný obstarávateľ požaduje predložiť popis tohto ekvivalentného systému manažérstva kvality alebo rovnocenné osvedčenia z členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov.

3/ § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov

Riadiaci zamestnanec č. 1 - Stavbyvedúci: počet min. 1
-doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby); preukáže osvedčením,
-minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, preukáže životopisom,
-min jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobnej ako predmetu zákazky /t.j. pozemné stavby/ v minimálnej hodnote 100 000,00 EUR, preukáže životopisom.

4/ § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva

Certifikát uchádzača na systém environmentálneho manažérstva podľa 14001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
-uchádzač predloží platný certifikát environmentálneho manažérstva podľa ISO radu 14001 (systém environmentálneho manažérstva) vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti predmetu zákazky, respektíve iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém environmentálneho manažérstva uchádzača podľa
§ 36 zákona o verejnom obstarávaní.
-Platnosť certifikátu, od vydania ktorého uplynul viac než rok, je potrebné preukázať správou z aktuálneho dozorného auditu.

Podrobne špecifikované v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač najneskôr k momentu odovzdania a prevzatia staveniska podľa Zmluvy o dielo predloží verejnému obstarávateľovi doklad:
-originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa), vo výške poistného krytia minimálne vo výške zmluvného plnenia, ktoré bude platné a účinné počas celého trvania zmluvy o dielo.
-certifikát OHSAS 18001, resp. iný ekvivalentný doklad prezent. systém ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci na stavbe. V takom prípade sa požaduje predložiť popis ekvivalentného systému alebo rovnocenné osvedčenie.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.05.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.05.2018 09:30
Miesto: Visions Conulting, s. r. o.,Štefániková 23, 917 01 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť oprávnený (splnomocnený) zástupca uchádzača, ktorý predložil ponuku v tejto
podlimitnej zákazke. Uchádzač sa preukáže na otváraní ponúk dokladom totožnosti a výpisom z OR/ŽR, zástupca sa preukáže dokladom totožnosti, výpisom z OR/ŽR a overenou kópiou splnomocnenia na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Termín vykonania a odovzdania celého diela:
-- 1. etapa: do 4,5 kalendárneho mesiaca odo dňa odovzdania staveniska objednávateľom, najneskôr však do 31.12.2018, pričom prvý deň tejto lehoty sa začína počítať dňom nasledujúcim po dni odovzdania staveniska objednávateľom.
-- 2. etapa: do 8 kalendárnych mesiacov odo dňa odovzdania staveniska objednávateľom, najneskôr však do 30.4.2019, pričom prvý deň tejto lehoty sa začína počítať dňom nasledujúcim po dni odovzdania staveniska objednávateľom.
2.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil oznámenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
3.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
4.Predpokladaná hodnota zákazky uvedená vo Výzve je stanovená ako maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu o dielo, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
5.Žiadame záujemcov, aby kontaktnej osobe oznámili, že si stiahli súťažné podklady, a to za účelom evidencie záujemcov, prípadného zasielania otázok a odpovedí.
6.Ponuky sa budú predkladať na kontaktné miesto verejného obstarávateľa: Visions Consulting, s. r. o., Štefániková 23, 917 01 Trnava
7.VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI:
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podm. účasti určené ver.obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Uchádzač môže na preukázanie ekon. a fin. postavenia podľa bodu III.1.2) využiť fin.zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
Uchádzač môže na preukázanie techn. a odb. spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť techn. a odb.kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podm.účasti vo ver.obstarávaní týkajúcich sa ekonom. a fin. postavenia alebo techn. a odb. spôsobilosti spoločne.
Na prepočet inej meny ako euro uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tejto Výzvy do vestníka VO.
8. Ponuka bude predložená v súlade s ustanovením § 114 ods. 9 v jednom súbore. Podrobnosti o obsahu ponuky budú uvedené v súťažných podkladoch.
9.Projektová dokumentácia je v súlade s § 64 ods. 4 zákona č. 343 /2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov na webovej adrese: https://drive.google.com/drive/folders/1fThNCDieP8Xxz_tfVxxhme25Yw4uSv0Z
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.04.2018

Redakčné opravy

6222 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 84/2018
V oznámení 05065-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Madunice, P.O.Hviezdoslava 8/368, 922 42 Madunice zverejnenom vo VVO č. 072/2018 zo dňa 12.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 07.05.2018 09:00 Má byť: 14.05.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 07.05.2018 09:30 Má byť: 14.05.2018 09:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité