Oznámenie 5147 - WYT

Obsah

5147 - WYT
Vestník č. 73/2018 - 13.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Ľubica
IČO: 31942547
gen.Svobodu 127, 05971 Ľubica
Slovensko
Kontaktná osoba: Andrea Suchá
Telefón: +421 524260215
Email: andrea.sucha@obeclubica.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.obeclubica.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/7357
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
ORIM - TENDER, s. r. o.
IČO: 44689454
Janka Borodáča 4 , 08301 Sabinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Miroslav Kovalík
Telefón: +421 907290909
Email: orimtender@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Obec Ľubica
IČO: 31942547
Gen. Svobodu 248/127 , 05971 Ľubica
Slovensko
Kontaktná osoba: Andrea Suchá
Telefón: +421 524260215
Email: andrea.sucha@obeclubica.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.obeclubica.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Vybavenie zberného dvora v obci Ľubica
Referenčné číslo: 45/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
34144000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie tovaru pre projekt "Vybavenie zberného dvora v obci Ľubica", ktorá sa delí na tri časti:
1. časť: Logický celok č. 1: Kĺbový nakladač s príslušenstvom.
2. časť: Logický celok č. 2: Sklápač s príslušenstvom.
3. časť: Logický celok č. 3: Plošinová váha s príslušenstvom.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
115 569,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Kĺbový nakladač s príslušenstvom
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34133000-8
42418910-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Ľubica, Obecný úrad Ľubica, Gen. Svobodu 248/127, 059 71 Ľubica.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie kĺbového nakladača s príslušenstvom (lyžica na nakladanie, radlica na sneh) vrátane zaškolenia a dopravy na miesto dodania. Uvedený tovar s príslušenstvom musí byť navzájom kompatibilný.
Kĺbový nakladač 1ks
Lyžica na nakladanie 1 ks
Radlica na sneh 1 ks
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
45 711,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-32.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Sklápač s príslušenstvom
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34144700-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Ľubica, Obecný úrad Ľubica, Gen. Svobodu 248/127, 059 71 Ľubica.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie sklápača s príslušenstvom (nádrž na vodu s agregátom) vrátane zaškolenia a dopravy na miesto dodania. Uvedený tovar s príslušenstvom musí byť navzájom kompatibilný.
Sklápač 1ks
Nádrž na vodu s agregátom 1 ks
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
62 297,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-32.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Plošinová váha s príslušenstvom
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42923000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Ľubica, Obecný úrad Ľubica, Gen. Svobodu 248/127, 059 71 Ľubica.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodanie plošinovej váhy s príslušenstvom (nájazdy) vrátane montáže, zaškolenia, úradného overenia a dopravy na miesto dodania. Uvedený tovar s príslušenstvom musí byť navzájom kompatibilný.
Plošinová váha 1ks
Nájazdy 2 ks
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
7 661,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-32.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Splnenie tejto podmienky účasti uchádzač preukáže predložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e), resp. podľa § 152 ZVO.
Verejný obstarávateľ v prípade predkladania dokladov požaduje predložiť všetky doklady v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii.
V prípade, že uchádzačom je skupina dodávateľov, použije sa ustanovenie § 37 ZVO.
Odôvodnenie primeranosti podmienky:
Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia sa vyžaduje podľa § 114 ods. 2 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Plnenie podmienky vykonania zákazky bude v zmysle kúpnej zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2018 11:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2018 14:00
Miesto: Obec Ľubica, Obecný úrad Ľubica, Gen. Svobodu 248/127, 059 71 Ľubica, zasadačka obecného úradu.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady budú zverejnené v zmysle ZVO v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/7357. Záujemcovia môžu požiadať o súťažné podklady písomne poštou, príp. prostredníctvom iného doručovateľa na adrese: ORIM - TENDER, s. r. o., Janka Borodáča 4, 083 01 Sabinov, alebo e-mailom na kontaktnej adrese orimtender@gmail.com. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenia, resp. doplnenia súťažných podkladov budú záujemcom poskytované elektronicky (emailom).
2. Doklady na splnenie podmienok účasti (bod III.1 Podmienky účasti tejto výzvy) určené verejným obstarávateľom môže hospodársky subjekt (uchádzač) predbežne nahradiť v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). Ostatné ustanovenia § 39 ZVO týmto nie sú dotknuté. JED bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa. Manuál jednotného európskeho dokumentu a JED sú zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html). Požiadavky na vyhotovenie, predloženie JED a informácie vzťahujúce sa k JED sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Podľa § 114 ods. 9 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk.
4. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1) tejto výzvy.
5. Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať v zmysle § 187 ods. 8 ZVO písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou.
6. Kúpna zmluva bude s úspešným uchádzačom podpísaná až po overení procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku (NFP). Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom NFP a prijímateľom NPF, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie NFP predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o NPF. V prípade, že proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa NFP, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.04.2018

Redakčné opravy

5294 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 74/2018
V oznámení 05147-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Ľubica, gen.Svobodu 127, 059 71 Ľubica zverejnenom vo VVO č. 073/2018 zo dňa 13.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: V pôvodnej výzve na predkladanie ponúk nebola uvedená minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané. Má byť: Ponuka musí platiť do: 31.03.2019 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 6. Kúpna zmluva bude s úspešným uchádzačom podpísaná až po overení procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku (NFP). Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom NFP a prijímateľom NPF, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie NFP predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o NPF. V prípade, že proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa NFP, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom. Má byť: 6. Kúpna zmluva bude s úspešným uchádzačom podpísaná až po overení procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku (NFP). Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom NFP a prijímateľom NFP, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie NFP predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o NFP. V prípade, že proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa NFP, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: V pôvodnej výzve na predkladanie ponúk nebol uvedený bod 7. Má byť: 7. V súlade § 11 ZVO verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa Zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
5812 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 60/2019
V oznámení 05147-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Ľubica, gen.Svobodu 127, 059 71 Ľubica zverejnenom vo VVO č. 073/2018 zo dňa 13.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: V pôvodnej výzve na predkladanie ponúk nebola uvedená minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané. Ponuka musí platiť do: 31.03.2019 Má byť: Ponuka musí platiť do: 28.02.2020 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Verejný obstarávateľ dopĺňa bod 8., ktorý v pôvodnej výzve nebol uvedený. Má byť: 8. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO je povinný od 19.10.2018 používať výhradne prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja ELENA na portáli www.e-lena.sk/ Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme ELENA považuje okamih jej odoslania v systéme ELENA a to v súlade s funkcionalitou systému. Systém zaručuje, že okamih odoslania je zároveň okamihom doručenia správy do schránky užívateľa systému v reálnom čase. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Verejný obstarávateľ dopĺňa vyššie uvedený doplnený bod 8., ktorý nie je možné doplniť v plnom znení z dôvodu nedostatočného počtu znakov a ktorý v pôvodnej výzve nebol uvedený. Má byť: Bližšie podmienky sú určené v súťažných podkladoch.
9925 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 41/2020
V oznámení 05147-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Ľubica, gen.Svobodu 127, 059 71 Ľubica zverejnenom vo VVO č. 073/2018 zo dňa 13.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 28.02.2020 00:00 Má byť: 31.01.2021 00:00
7565 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 28/2021
V oznámení 05147-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Ľubica, gen.Svobodu 127, 059 71 Ľubica zverejnenom vo VVO č. 073/2018 zo dňa 13.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.01.2021 00:00 Má byť: 31.12.2021 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité