Oznámenie 5240 - WYS

Obsah

5240 - WYS
Vestník č. 74/2018 - 16.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Domov seniorov ARCHA
IČO: 30779278
Rozvodná 25 , 83101 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alena Švolíková
Telefón: +421 903442735
Email: svolikova@dsarcha.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2338
Hlavná adresa(URL): http://www.dsarcha.bratislava.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2338
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
VO SK a.s.
IČO: 45647291
Záhradnícka 151 , 82108 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Grűnzweigová
Telefón: +421 904821119
Email: grunzweigova@vosk.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.vosk.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Štátna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Sociálna starostlivosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Upratovanie a správa budovy
Referenčné číslo: 2018/DSA/30
II.1.2) Hlavný kód CPV
90911000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích prác a technickej správy budov v objektoch verejného obstarávateľa a zároveň letná a zimná údržba v objektoch verejného obstarávateľa a ich bezprostrednom okolí.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
165 840,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
90911000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK0
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
sídlo verejného obstarávateľa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích prác a technickej správy budov v objektoch verejného obstarávateľa a zároveň letná a zimná údržba v objektoch verejného obstarávateľa a ich bezprostrednom okolí. Podrobný opis je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
165 840,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač predložením nasledujúcich dokladov:
1.)podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
Podmienka je stanovená pre overenie skúseností uchádzača s dodávkou služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
2) podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
Nakoľko predmetom zákazky je aj zabezpečenie výkonu odborných prehliadok, skúšok, preventívnych kontrol, servisov, technickej údržby, školení a poradenstva, musí verejný obstarávateľ preveriť, či má uchádzač k dispozícií uvedené odborne spôsobilé osoby.
3) Podľa ust. §34 ods.1 písm. f) ZVO kontrolou kvality používaných kontrolných opatrení na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
Certifikát STN EN ISO radu 9000 (kvalita) požadovaný v súlade s § 35 ZVO, je verejným obstarávateľom vyžadovaný za účelom realizácie zákazky dodávateľom, ktorý v maximálnej možnej miere garantuje kvalitu dodávky.
4. v súlade s § 39 ods. 1 ZVO, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom.
5. Bližšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ad 1) Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie poskytnutia služieb v predchádzajúcich troch rokoch pre dňom uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk, ktorých predmetom bolo:
- poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb, spolu v súhrnnej hodnote min. 64 000 eur bez DPH
- poskytovanie letnej a zimnej údržby pozemkov, spolu v súhrnnej hodnote min. 20 000 eur bez DPH
- poskytovanie technickej správy (opráv, odborných prehliadok, odborných skúšok, revízii) spolu v súhrnnej hodnote min. 20 000 eur bez DPH
ad 2) Požaduje sa predložiť údaje o odbornej praxi osôb, ktoré budú zodpovedné za poskytovanie služieb:
- min. 1 odborne spôsobilá osoba s platným oprávnením na odborné prehliadky, odborné skúšky a opravy plynových zariadení ( preukáže sa predložením platného dokladu vydaného v súlade s ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov). Uchádzač zároveň predloží (podpísaný) súhlas tejto osoby s poskytovaním predmetných služieb pre uchádzača počas celej doby realizácie zákazky.
- min. 1 odborne spôsobilá osoba s platným oprávnením na odborné prehliadky, odborné skúšky a opravy elektrických zariadení bez obmedzenia napätia ( preukáže sa predložením platného dokladu vydaného v súlade s ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov). Uchádzač zároveň predloží (podpísaný) súhlas tejto osoby s poskytovaním predmetných služieb pre uchádzača počas celej doby realizácie zákazky.
ad 3) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu riadenia kvality ISO 9001:2008, resp. STN EN ISO 9001:2009 t.j. osvedčenie preukazujúce zabezpečenie kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2018 11:00
Miesto: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup
prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela.
Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2338
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej
podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, pokiaľ nie je vo výzve na predkladanie ponúk alebo v
súťažných podkladoch uvedené inak.Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje
podania písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Silvia Grünzweigová.
Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile. Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby.
3.Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia.
4. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zloženie realizačnej zábezpeky vo výške 20% z hodnoty
zmluvy, na účet verejného obstarávateľa alebo odovzdaním bankovej záruky, a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o poskytnutí služieb.
5. Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. (1) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky
zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie
finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa vo výške 4500,- EUR. Podrobnosti ohľadom
zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
12.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité