Oznámenie 5252 - WYT

Obsah

5252 - WYT
Vestník č. 74/2018 - 16.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
LANDIS SK, s.r.o.
IČO: 47115092
Štepnice 533, 95148 Jarok
Slovensko
Kontaktná osoba: Pavlína Detková
Telefón: +421 250221209
Fax: +421 905212606
Email: detkova@abys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19565
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19565
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
ABYS Slovakia, s.r.o.
IČO: 35875593
Ružová dolina 6 , 82108 Bratislava-Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Pavlína Detková
Telefón: +421 250221209
Fax: +421 905212606
Email: detkova@abys.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19565
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
§ 8 ods. 2 písm. a
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
§ 8 ods. 2 písm. a
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
VÝROBNÁ TECHNOLÓGIA NA VÝROBU PRAŽENEJ KÁVY A JEJ APLIKÁCIU DO RÔZNYCH TYPOV JEDNORÁZOVÝCH SPOTREBITEĽSKÝCH OBALOV.
Referenčné číslo: LANDIS SK/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je zabezpečiť výrobnú technológiu na výrobu praženej kávy a jej aplikáciu do rôznych typov jednorazových spotrebiteľských obalov. Presná špecifikácia obstarávaných zariadení a ich technických parametrov je definovaná v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
2 200 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Tornaľa, ulica. Dr. J. Töröka, 982 01
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky je zabezpečiť výrobnú technológiu na výrobu praženej kávy a jej aplikáciu do rôznych typov jednorazových spotrebiteľských obalov. Presná špecifikácia obstarávaných zariadení a ich technických parametrov je definovaná v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
2 200 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: 1. nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
2. ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-08
II.2.14) Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ postupuje zmysle § 113 zákona o verejnom obstarávaní zadávanie podlimitných zákaziek bez využitia elektronického trhoviska.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. (1) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. (2) zákona.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JEDOM podľa § 39 zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie
splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať
tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad uvedený v bode 1.2. alebo nevydáva ani
rovnocenné doklady, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta
podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo
obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť
vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu Výzvy na predkladanie ponúk.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.05.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.05.2018 10:00
Miesto: ABYS Slovakia, s.r.o., Ružová dolina 6, 821 08, Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade so zákonom a v lehote podľa zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať aj písomne emailom (vo formáte pdf, word)) alebo poštou. V prípade
zaslania žiadosti emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou. Súťažné podklady budú poskytnuté
osobne alebo poštovou zásielkou. Na žiadosti žiadame uviesť telefonický, kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia
súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v
čase 08,00 hod. - 15,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom obstarávateľa ( +421 905 212
606 ).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.04.2018

Redakčné opravy

6527 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 89/2018
V oznámení 05252-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa LANDIS SK, s.r.o., Štepnice 533, 951 48 Jarok zverejnenom vo VVO č. 074/2018 zo dňa 16.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 2 200 000,00 EUR bez DPH Má byť: 1 830 000,00 EUR bez DPH VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Nastala chyba pri výpočte PHZ.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité