Oznámenie 5439 - MSS

Obsah

5439 - MSS
Vestník č. 76/2018 - 18.04.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Prievidza
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00318442
Nám. Slobody 14, 97101 Prievidza
Kód NUTS: SK022
Slovensko
Kontaktná osoba: Dušan Mihaleje
Telefón: +421 220664487
Email: office@vividlegal.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5192
Hlavná adresa(URL): http://www.prievidza.sk

Mesto Bojnice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00318001
Sládkovičova 1 , 97201 Bojnice
Kód NUTS: SK022
Slovensko
Kontaktná osoba: Jozef Hatvanyi
Telefón: +421 905350844
Email: jozef.hatvanyi@bojnice.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5159
Hlavná adresa(URL): http://www.bojnice.sk
I.2) SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
V prípade spoločného verejného obstarávania zahŕňajúceho rôzne krajiny – platné vnútroštátne právne predpisy v oblasti verejného obstarávania: Príležitostné spoločné verejné obstarávanie podľa ust. § 16 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Spoločné verejné obstarávanie nezahŕňa rôzne krajiny
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5192
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
VIVID LEGAL, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36807915
Plynárenská 7/A , 82109 Bratislava-Ružinov
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Dušan Mihaleje
Telefón: +421 220664487
Email: office@vividlegal.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5192
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.prievidza.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb vo verejnom záujme v pravidelnej autobusovej doprave (MHD) pre mesto Prievidza a mesto Bojnice
II.1.2) Hlavný kód CPV
60112000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Obstaranie dopravcu na zabezpečenie služieb vo verejnom záujme v pravidelnej mestskej autobusovej doprave pre potreby cestujúcej verejnosti v meste Prievidza a v meste Bojnice na obdobie 10 rokov (od 01. 01. 2019 do 31.12. 2028) s možnosťou predĺženia do 31.12.2033.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
32 539 757,25 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
63712000-3
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky bude poskytovaný na území mesta Prievidza a mesta Bojnice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je zákazka na poskytnutie služby vo verejnom záujme vo vnútroštátnej pravidelnej autobusovej doprave (mestskej hromadnej doprave) pre potreby cestujúcej verejnosti v meste Prievidza a v meste Bojnice na obdobie 10 rokov (od 01. 01. 2019 do 31.12. 2028) v predpokladanom objeme 14 624 610 tarifných kilometrov, s možnosťou predĺženia obdobia poskytovania dopravných služieb do 31.12.2033, t.j. v prípade uplatnenia opcie bude predpokladaný objem tarifných kilometrov celkom 21 936 915 km.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
32 539 757,25 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2019
Dátum ukončenia: 31.12.2033
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Zmluva o službách vo verejnom záujme bude uzatvorená na obdobie 10 rokov od 01.01.2019 do 31.12.2028. Dĺžku obdobia poskytovania dopravných služieb vo verejnom záujme je možné v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007 o službách vo verejnom záujme v železničnej a cestnej osobnej doprave, ktorým sa zrušujú nariadenia Rady (EHS) č. 1191/69 a (EHS) č. 1107/70, predĺžiť o 50 %. Ak si dopravca bude počas trvania tejto Zmluvy plniť povinnosti vyplývajúce zo zmluvy o službách vo verejnom záujme podľa bodu 12.2. návrhu zmluvy o službách vo verejnom záujme uvedenej v súťažných podkladoch, môže byť zmluva o službách vo verejnom záujme predĺžená v súlade s čl. 4 ods. 3 a 4 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007 o službách vo verejnom záujme v železničnej a cestnej osobnej doprave, ktorým sa zrušujú nariadenia Rady (EHS) č. 1191/69 a (EHS) č. 1107/70, podľa ktorého V prípade potreby sa vzhľadom na podmienky odpisovania aktív môže doba platnosti zmluvy o službách vo verejnom záujme predĺžiť najviac o 50 %, ak dopravca služieb vo verejnom záujme poskytuje aktíva významné z hľadiska celkových aktív potrebných na výkon služieb osobnej dopravy, ktoré sú predmetom zmluvy o službách vo verejnom záujme, a ak sú tieto aktíva spojené prevažne so službami osobnej dopravy, ktoré sú predmetom zmluvy" táto Zmluva predĺžená o 50 %. V prípade predĺženia tejto Zmluvy bude v zmysle uvedeného Zmluvnými stranami takéto predĺženie dohodnuté formou písomného dodatku k tejto Zmluve najneskôr 1 (slovom: jeden) rok pred uplynutím platnosti a účinnosti tejto Zmluvy.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Obstarávateľská organizácia je oprávnená vyhradiť si možnosť predĺženia obdobia poskytovania služieb vo verejnom záujme v súlade s právnym poriadkom Európskej únie a Slovenskej republiky najviac o 50 %. Prípadné uplatnenie opcie uvedie obstarávacia organizácia v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch k verejnému obstarávaniu.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
(a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov ES, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
(b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
(c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
(d)nebol na majetok uchádzača vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
(e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
(f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
(g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
(h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

PREUKÁZANIE SPLNENIA PODMIENOK ÚČASTI TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA
písm. (a):doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 (tri) mesiace (uchádzač - právnická osoba predloží aj výpis z registra trestov tejto právnickej osoby),
písm. (b):doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
písm. (c):doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
písm. (d):doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
písm. (e):doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
písm. (f):doloženým čestným vyhlásením.

Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 zákona č. 345/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Zmluva o službách vo verejnom záujme sa uzatvára na dobu určitú s predpokladanou účinnosťou od 01.01.2019 do 31.12.2028. Zmluvu o službách vo verejnom záujme je možné v súlade s článkom 4 ods. 4 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (ES) č. 1370/2007 z 23. októbra 2007 o službách vo verejnom záujme v železničnej a cestnej osobnej doprave, ktorým sa zrušujú nariadenia Rady (EHS) č. 1191/69 a (EHS) č. 1170/70 predĺžiť najviac o 50 % za podmienok uvedených v bode 12.2. návrhu zmluvy o službách vo verejnom záujme.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2017/S 247-518931
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.05.2018 14:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.06.2018 13:00
Miesto: Mestský úrad mesta Prievidza, Námestie slobody č. 12, 971 01 Prievidza zasadačka prednostu MsÚ 2. poschodie .
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Jedná sa o otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zloženie zábezpeky vo výške 250.000,- EUR. Podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

2.Podľa § 39 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač obstarávateľskej organizácii do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu (vzor jednotného európskeho dokumentu tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europskydokument-preverejneobstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom pri preukazovaní splnenia podmienok účasti (časť IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) odpovedať na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie v časti "alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti".

3.Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a bodom 10 súťažných podkladov.

4.Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.

5.Komunikácia medzi obstarávateľskou organizáciou a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku.

6.Súťažné podklady si budú môcť záujemcovia stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa.

7.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch.

8.Všetky potrebné dokumenty z verejného obstarávania budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa.

9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky a dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľskej organizácii, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.04.2018

Redakčné opravy

15826 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 218/2018
V oznámení 05439-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Prievidza, Nám. Slobody 14, 971 01 Prievidza zverejnenom vo VVO č. 076/2018 zo dňa 18.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje 1) NÁZOV A ADRESY Mesto Prievidza Namiesto: Kontaktná osoba: Dušan Mihaleje Telefón: +421 220664487 Email: office@vividlegal.sk Má byť: Kontaktná osoba: Ing. Lucia Rešetová Telefón: +421 5179713 Email: lucia.resetova@prievidza.sk VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: 1. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s §64 ods. 4 zákona o VO v systéme ERANET na URL adrese: prievidza.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: prievidza.eranet.sk) 2. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: prievidza.eranet.sk .Uchádzač je oprávnený komunikovať až po prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: prievidza.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. 3. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité