ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
VEGUM a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
44141211
Gumárenská 337 , 97223 Dolné Vestenice
Kód NUTS:
SK
Slovensko
Kontaktná osoba:
Marek Havaš
Telefón:
+421 221025897
Email:
klient@tendersolution.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL):
http://www.vegum.sk/
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/12936
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
iné (vyplňte prílohu A.I)
E-VO, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo:
47197331
Nám. slobody 11 , 81106 Bratislava
Kód NUTS:
SK
Slovensko
Kontaktná osoba:
Marek Havaš
Telefón:
+421 221025897
Email:
klient@tendersolution.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL):
http://tendersolution.sk/
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 8 ods. 1 ZVO
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
výskum výrobkov a technológií v oblasti gumárenskej výroby ,výroba gumových produktov,výroba gumárenských zmesí, a iné
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Dodanie automatizovaných liniek pre spoľahlivé a reprodukovateľné odformovanie vrapových hadíc – 3 ks
Referenčné číslo: 1/VEG/2018/T
II.1.2)
Hlavný kód CPV
42997300-4
II.1.3)
Druh zákazky
Tovary
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je dodanie automatizovaných liniek pre spoľahlivé a reprodukovateľné odformovanie vrapových hadíc 3 ks. Ide o robotické pracovisko pozostávajúce z 2ks robotov, bez uchopovacieho zariadenia na ruke robota, ktoré dodá VEGUM, a.s. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v súťažnych podkladoch.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
445 811,85
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VEGUM a.s. Dolné Vestenice
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je dodanie automatizovaných liniek pre spoľahlivé a reprodukovateľné odformovanie vrapových hadíc 3 ks. Ide o robotické pracovisko pozostávajúce z 2ks robotov, bez uchopovacieho zariadenia na ruke robota, ktoré dodá VEGUM, a.s. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v súťažnych podkladoch.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
445 811,85
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPVaI-MH/DP/20171.2.2-12
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobne postavenie vyplyvajú z § 32 a § 38 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť Jednotnym európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotny európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejnym obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotnym európskym dokumentom predkladá osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní úspešny uchádzač podľa § 55 ods. 1 v čase a spôsobom, určenym osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá osoba podľa v § 8 zákona o verejnom obstarávaní v prílohe Súťažnych podkladov. Jednotny európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby bol Jednotny európsky dokument ručne podpísany osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
neuplatňuje sa
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti tykajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti nasledovnymi dokladmi: BOD I. § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebnych prác alebo služieb doloženym jednym alebo niekoľkymi z tychto dokladov: a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutych služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Odôvodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky účasti: Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje preukázať dodanie rovnakych alebo podobnych tovarov ako predmet zákazky v stanovenom minimálnom objeme z dôvodu vyberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakych alebo podobnych zákaziek.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
AD BOD 1): Splnenie uvedeného uchádzač preukáže predložením referencie/referencií rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky, pričom referencia/referencie majú byť kumulatívne s rozpočtovym nákladom minimálne: 300 000,- EUR bez DPH za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. 3.1. Splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 zákona možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotnym európskym dokumentom: Jednotny európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorym hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejnym obstarávateľom. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotnym európskym dokumentom predkladá Osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní úspešny uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určenym Osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v prílohe Súťažnych podkladov. Jednotny európsky dokument je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby bol Jednotny európsky dokument ručne podpísany osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 3.2. Uchádzač alebo záujemca môže v súlade § 34 ods. 3 Zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. 3.3. Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov, doklady preukazujú v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.05.2018 09:00
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.05.2018 10:00
Miesto:
E-VO, s.r.o. Nám. Slobody 11 811 06 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnych podkladov (klient@tendersolution.sk). Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktny email), uvedeny predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť jej telefónne číslo. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady. 2. Verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak nezískali súťažné podklady od kontaktnej osoby. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a inych informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 3. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa/obstarávateľa/osoby podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, ktory je zriadeny v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijate žiadostí o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačny systém UVO umožní. 4. Akákoľvek komunikácia medzi verejnym obstarávateľom/obstarávateľom/osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzačmi bude vylučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovany aj česky jazyk. 5. Všetky náklady a vydavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok účasti a inych dokladov súvisiacich s týmto oznámením, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi/obstarávateľovi/osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní, a to bez ohľadu na vysledok verejného obstarávania. 6. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 7. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je tuto skutočnosť povinny vyslovene uviesť vo svojej ponuke. 8. Verejny obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje pravo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predloženych ponukách budu vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 9. Ponuky je možné zasielať poštovou prepravou alebo osobne predkladať na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.1 Súťažnych podkladov, v pracovnom čase od 08:00 hod. do 16:00 hod.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.04.2018