Oznámenie 5451 - MST

Obsah

5451 - MST
Vestník č. 76/2018 - 18.04.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Výskumný ústav zváračský - Priemyselný inštitút SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36065722
Račianska 71, 83259 Bratislava-Nové Mesto
Kód NUTS: SK010
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Ondrej Tkáč
Telefón: +421 949471021
Fax: +421 249246211
Email: tkaco@vuz.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vuz.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/9094/zakazky/414296/dokumenty
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 7 ods. 1 písm. e) ZVO
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Výskum
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Komponenty pre prototyp plniacej linky
Referenčné číslo: 1/VO
II.1.2) Hlavný kód CPV
42000000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie tovaru pod názvom: Komponenty pre prototyp plniacej linky.Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
552 993,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
komponent 1: Odvíjač a odstraňovač napätí vstupnej pásky
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Výskumný ústav zváračský Priemyselný inštitút SR, Račianska 71, 83259, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Zákazka v časti č. 1 bude spočívať v dodaní komponentu na spracovanie vstupnej pásky požadovaných rozmerov, odvíjanie a odstránenie vnútorných napätí.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
10 613,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje pre časť 1 predmetu zákazky zábezpeku vo výške 500 Eur. Podrobnosti o zábezpeke definuje verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
komponent 2: 12-hlavový formovací a plniaci komponent
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Výskumný ústav zváračský Priemyselný inštitút SR, Račianska 71, 83259, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Zákazka v časti č. 2 bude spočívať v dodaní komponentu na spracovanie vstupnej pásky požadovaných rozmerov, zrovnanie a vytvarovanie, automatické naplnenie práškom pripravenom v navažovacom zariadení v požadovanom plniacom rozsahu s automatickou kontrolou zaplnenia, uzatvorenia pásky s prekrytím a na tupo; a vylisovanie na požadovaný priemer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
192 283,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje pre časť 2 predmetu zákazky zábezpeku vo výške 9.000 Eur. Podrobnosti o zábezpeke definuje verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
Časť: 3
II.2.1) Názov
komponent 3: Vysoko presný plniaci komponent
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Výskumný ústav zváračský Priemyselný inštitút SR, Račianska 71, 83259, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Zákazka v časti č. 3 bude spočívať v dodaní komponentu zabezpečujúceho plnenie plneného drôtu pripravenou zmesou v požadovanom objeme, rýchlosti a presnosti.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
22 150,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje pre časť 3 predmetu zákazky zábezpeku vo výške 1.000 Eur. Podrobnosti o zábezpeke definuje verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
Časť: 4
II.2.1) Názov
komponent 4: 6-hlavový lisovací komponent
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Výskumný ústav zváračský Priemyselný inštitút SR, Račianska 71, 83259, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Zákazka v časti č. 4 bude spočívať v dodaní komponentu na spracovanie vstupného drôtu požadovaných rozmerov s automatickou kontrolou a vylisovanie na požadovaný priemer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
102 133,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje pre časť 4 predmetu zákazky zábezpeku vo výške 5.000 Eur. Podrobnosti o zábezpeke definuje verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
Časť: 5
II.2.1) Názov
komponent 5: Navíjací komponent finálneho produktu
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Výskumný ústav zváračský Priemyselný inštitút SR, Račianska 71, 83259, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Zákazka v časti č. 5 bude spočívať v dodaní komponentu na navíjanie finálneho produktu požadovaných priemerov s plynulou reguláciou otáčok na prepravnú cievku.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
9 720,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje pre časť 5 predmetu zákazky zábezpeku vo výške 400 Eur. Podrobnosti o zábezpeke definuje verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
Časť: 6
II.2.1) Názov
komponent 6: Baliaci komponent
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Výskumný ústav zváračský Priemyselný inštitút SR, Račianska 71, 83259, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Zákazka v časti č. 6 bude spočívať v dodaní komponentu na finálne balenie navíjaním z prepravnej cievky na/do finálneho balenia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
33 926,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Výskum a inovácie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje pre časť 6 predmetu zákazky zábezpeku vo výške 1.500 Eur. Podrobnosti o zábezpeke definuje verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
Časť: 7
II.2.1) Názov
komponent 7: Automatický elektronický kontrolný komponent
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42000000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Výskumný ústav zváračský Priemyselný inštitút SR, Račianska 71, 83259, Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Zákazka v časti č. 7 bude spočívať v dodaní komponentu ako kontrolného automatického systému umožňujúceho kontrolu a riadenie komponentov podieľajúcich sa na výrobnom procese finálneho produktu s možnosťou centrálneho nastavovania parametrov jednotlivých komponentov kontroly ich prevádzky a koordinácii jednotlivých komponentov nadväzne na rýchlosť plnenia plneného drôtu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
182 166,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ požaduje pre časť 7 predmetu zákazky zábezpeku vo výške 9.000 Eur. Podrobnosti o zábezpeke definuje verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní"). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.
Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní: Jednotný
európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodárskysubjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: BOD 1) v zmysle § 34 ods. 1
písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu,
množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doložením jedným alebo niekoľkými
z týchto dokladov: a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s
uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo
obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie uvedeného uchádzač preukaze predložením aspoň 1 referencie
rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky, pričom referencie majú byť s rozpočtovým
nákladom minimálne:

pre Časť 1: 10 000,00 EUR bez DPH.
pre Časť 2: 192 000,00 EUR bez DPH.
pre Časť 3: 22 000,00 EUR bez DPH.
pre Časť 4: 100 000,00 EUR bez DPH.
pre Časť 5: 9 000,00 EUR bez DPH.
pre Časť 6: 30 000,00 EUR bez DPH.
pre Časť 7: 180 000,00 EUR bez DPH.


za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
Odôvodnenie primeranosti a potreby predmetnej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať dodanie rovnakých alebo podobných tovarov ako predmet zákazky v stanovenom minimálnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek.
Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o
verejnom obstarávaní: Jednotný európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorým
hospodársky subjekt/záujemca/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejný obstarávateľ v prílohe Súťažných podkladov. Jednotný európsky dokument je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej zdroje máju byt použite na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a takisto môže využiť subdodávateľov v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní
Obstarávateľská organizácia týmto informuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D Jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.07.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.07.2018 10:00
Miesto: Výskumný ústav zváračský Priemyselný inštitút SR, Račianska 71, 83259, Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta verejného obstarávateľa v zmysle tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladov tkaco@vuz.sk. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný email), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť jej telefónne číslo. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady.
2. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak nezískali súťažné podklady od kontaktnej osoby. V prípade, že záujemca nepožiada o súťažné podklady, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o súťažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
3. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa/obstarávateľa, ktorý je zriadený v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať všetky vysvetlenia,
prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijate žiadostí o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky, pokiaľ to informačný systém UVO umožní.
4. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj česky jazyk.
5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
6. Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedene inak. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byt úradne predložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom(slovenskom) jazyku.
7. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je tuto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo
svojej ponuke.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.
9. Ponuky je možné zasielať poštovou prepravou alebo osobne predkladať na uvedenom kontaktnom mieste v bode 1.1 Súťažných podkladov, v pracovnom čase od 08:00 hod. do 15:00 hod.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.04.2018

Redakčné opravy

5917 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 82/2018
V oznámení 05451-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Výskumný ústav zváračský - Priemyselný inštitút SR, Račianska 71, 832 59 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 076/2018 zo dňa 18.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov Namiesto: www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/9094/zakazky/414296/dokumenty Má byť: www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9094 I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte) Namiesto: Osoba podľa § 7 ods. 1 písm. e) ZVO Má byť: Osoba podla § 8 ZVO
10150 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 144/2018
V oznámení 05451-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Výskumný ústav zváračský - Priemyselný inštitút SR, Račianska 71, 832 59 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 076/2018 zo dňa 18.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 19.07.2018 09:00 Má byť: 31.07.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.07.2018 10:00 Má byť: 31.07.2018 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité