Oznámenie 5563 - MST

Obsah

5563 - MST
Vestník č. 78/2018 - 20.04.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Bystričany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00318019
Mirka Nešpora 1 , 97245 Bystričany
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Vojtech Bartoš
Telefón: +421 465493120
Email: obec.bystricany@stonline.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bystricany.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
MANOS CONSULTING S.R.O.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46041915
94901 , 94901 Nitra
Kód NUTS: SK023
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. martin Jentner
Telefón: +421 905453477
Email: jentner@manosconsulting.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.bystricany.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Dodanie technológie pre Obce Bystričany
Referenčné číslo: 12/2017
II.1.2) Hlavný kód CPV
16000000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie technológií pre obec Bystričany. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
282 600,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Traktor s príslušenstvom
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16000000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
SK02
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SR, kraj Tnavský, okres: Prievidza, K.ú.: Bystričany
II.2.4) Opis obstarávania:
1.Traktor -1ks
2.štiepkovač -1ks
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Dodatočné CPV-16810000-6
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
110 300,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP.PO1-SC111-2016-10
Časť: 2
II.2.1) Názov
nosič kontajnerov s hydraulickou rukou
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42418940-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
SK02
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SR, kraj Trenčiansky, okres Prievidza, k.ú: Bystričany
II.2.4) Opis obstarávania:
1. Nosič kontajnerov s hydraulickou rukou -1ks
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
59 500,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2016-10
Časť: 3
II.2.1) Názov
Kontajner na odpad
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK
SK0
SK02
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SR, kraj Trenčiansky, okres Prievidza, k.ú. Bystričany
II.2.4) Opis obstarávania:
Kontajner na odpad -3ks
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
7 800,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2016-10
Časť: 4
II.2.1) Názov
Nakladač samochodný teleskopický
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42418000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
SK02
SK022
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SR, kraj Trenčiansky, okres Prievidza, k.ú: Bystričany
II.2.4) Opis obstarávania:
1. Nakladač samochodný teleskopický -1ks.
podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
105 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
2
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO1-SC111-2016-10
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o VO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o VO predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií. Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného UVO preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 152. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v zmysle § 39.
Uchádzač musí preukázať, že podľa:
§ 32 ods.1 písm. a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho
orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
§ 32 ods.1 písm b)nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
§ 32 ods.1 písm c)nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
§ 32 ods.1 písm d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
§ 32 ods.1 písm e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
§ 32 ods.1 písm f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej
republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
§ 32 ods.1 písm g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
§ 32 ods.1 písm h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
§ 32 ods.2:Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
a)pís.a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b)pís.b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c)pís.c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako

tri mesiace,
d)pís.d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e)pís.e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j.do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla (§ 32 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní). Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako SR a právo
tohto členského štátu neupravuje môže ho nahradiť v zmysle § 32 ods. 5.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo
pobočky zahraničnej banky
Minimálne požiadavky na vyjadrenie banky:
-uchádzač predloží vyjadrenie (originál alebo overená fotokópia) každej banky/pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, v ktorom banka potvrdí, že:
-uchádzač nie je v nepovolenom debete, že nie je v exekúcii a že si plní voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu,
-v prípade splácania úveru, si plní záväzky, vyplývajúce z úverovýchvzťahov.
Uchádzač spolu s vyjadrením/niami banky/bánk predloží vyhlásenie podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a s pečiatkou uchádzača, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedený/é účet/účty a že v iných bankách nemá záväzky.
-Za vyjadrenie banky, ktorým uchádzač preukazuje splnenie určenej podmienky účasti, sa nepovažuje výpis z účtu.
-Predložené vyjadrenie/vyjadrenia banky/bánk nesmie/nesmú byť staršie ako 90 dní ku dňu uplynutia lehoty na
predkladanie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. 5:
Verejný obstarávateľ touto požiadavkou získa aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch.

§ 33 ods. 1 písm. d) preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie Minimálna požadovaná úroveň:
Uchádzač preukáže splnenie finančného a ekonomického postavenia predložením prehľadu o celkovom obrate alebo prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti predmetu zákazky za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovej činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť dvojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky.
Minimálna úroveň štandardov:
a) Originál alebo overená fotokópia čestného vyhlásenia podpísaného štatutárnym orgánom alebo splnomocnenou
osobou o tom, že v súčte za posledné tri hospodárske roky alebo ak
podniká kratšie, tak od začiatku podnikania, bol u uchádzača obrat vyšší ako pre časť 1:
600 000,- € bez DPH, pre časť 2: 300 000€ bez DPH, pre časť 3: 40 000€ bez DPH, pre časť 4: 550 000 € bez DPH, alebo v alikvotnej hodnote, ak podniká kratšie zo sumy pre časť 1: 600 000,- € bez DPH, pre časť 2:
300 000€ bez DPH, pre časť 3: 40 000€ bez DPH, pre časť 4: 550 000 € bez DPH V prípade, že túto podmienku účasti preukazuje skupina dodávateľov, má sa za to že túto skutočnosť preukazujú záujemcovia spoločne a to čestný vyhlásením, jednotlivých členov skupiny, kde pri súčte hodnôt za jednotlivých členov preukazujúcich ekonomické a finančné postavenie musí byť hodnota obratu vyššia ako pre časť 1: 600 000,- € bez DPH, pre časť 2: 300 000€ bez DPH, pre časť 3: 40 000€ bez DPH, pre časť 4: 550 000 € bez DPHza posledné tri hospodárske roky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. 5:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia finančnej stability uchádzača, schopnosti pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky, s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi, ktorí disponujú predmetnými finančnými kapacitami a odbornými skúsenosťami.

§ 33 ods. 2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. (celé znenie podmienky je uvedené v súťažných podkladoch - časť A.2 Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia)

Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. 5:
Záujemca alebo uchádzač preukazuje takto prístup k finančným zdrojom a svoju schopnosť finančne pokryť financovanie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Všeobecné informácie:
V prípade vyhotovenia dokladov preukazujúcich ekonomické a finančné postavenie v inom ako štátnom jazyku, treba predložiť ich úradný preklad do štátneho jazyka s výnimkou dokladov predložených v českom jazyku.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 37 zákona o verejnom obstarávaní.

Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad , ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Sumy sa uvádzajú v EUR alebo ekvivalent v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu v zmysle § 39.
Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.Uchádzač preukáže splnenie technickej a odbornej spôsobilosti:
§ 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania, miest dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 38 ods. 5 : Preukázanie spôsobilosť uskutočniť zákazku rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Uchádzač predloží zoznam zrealizovaných dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky v minimálnom objeme pre časť 1 : 100 000,00 €bez DPH, pre časť 2: 59 000,00€ bez DPH, pre časť 3: 7 000,00 € bez DPH, pre časť 4: 100 000,00 € bez DPH.
Zoznam (za každú časť zákazky) musí obsahovať minimálne 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je obstarávaná zákazka.
Zoznam dodávok musí byť doplnený potvrdením odberateľov o ich realizácii, čiže v ponuke musí byť predložený potvrdený referenčný list od každej takejto uvedenej dodávky, alebo ak potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú referenciu a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v referenčnom liste neuznať takúto referenciu. V prípade, ak budú doklady podľa tohto bodu oznámenia predložené v inej mene, musia byť prepočítané kurzom inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB v deň zverejnenia tejto výzvy.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky (za každú časť samostne), ktorých predmet je rovnaký alebo podobný ako je predmet zákazky, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. V zozname, bude okrem cien bez DPH, s DPH, lehôt dodania, uvedený presný názov, sídlo a kontaktná osoba odberateľa na overenie údajov a jej telefónne číslo a stručný opis predmetu zákazky. Suma bude uvedená v EUR alebo ekvivalent v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: -Zoznam bude doplnený referenciami/dôkazmi o plnení potvrdenými v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.

Doklady na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti je treba predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie. V prípade vyhotovenia dokladov preukazujúcich technickú alebo odbornú spôsobilosť v inom ako štátnom jazyku, treba predložiť ich úradný preklad do štátneho jazyka s výnimkou dokladov predložených v českom jazyku.
- Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa§ 37 zákona o verejnom obstarávaní. - Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.05.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.05.2018 12:30
Miesto: MANOS CONSULTING s.r.o., Piaristická 2, budova Stapring, 949 01 Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk "Ostatné" sa uskutoční sa dňa 22.05.2018 o
12:30,na adrese MANOS CONSULTING s.r.o., Piaristická 2, budova Stapring, 949 01 Nitra. Otváranie časti ponúk ostatné je neverejné.
Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" je verejné a bude uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené písomne oznámené s miestom a časom otvárania v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na časti. Bližší popis jednotlivých častí predmetu zákazky je uvedený v
súťažných podkladoch.
2. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky/ponúk.
Zábezpeka za časť 1: 2000,- EUR
Zábezpeka za časť 2: 1500,- EUR
Zábezpeka za časť 3: 390,- EUR
Zábezpeka za časť 4: 2000,- EUR
Bližšie informácie a podmienky sú uvedené v súťažných
podkladoch.
3. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu v zmysle § 39.
4. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie
ponúk a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
5.Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom po overení verejného obstarávania poskytovateľom
dotácie, ktorý predloží verejnému obstarávateľovi správu z overenia verejného obstarávania s vyhlásením, že počas
overovania verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných
právnymi predpismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo
zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa zákona o verejnom obstarávaní.
6.Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a
účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako
prijímateľom nenávratného finančného príspevku.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
16.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité