Oznámenie 5666 - MST

Obsah

5666 - MST
Vestník č. 79/2018 - 23.04.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Dominika Fodorová
Telefón: +421 220462417
Email: dominika.fodorova@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evoservis.sk/mpsvrsr/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Riadený bezpečný prístup na internet a perimeter siete MPSVR SR
Referenčné číslo: VOB/96/2018-M_ODMAA
II.1.2) Hlavný kód CPV
32420000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je komplexné riešenie Unified Threat Management (UTM) Riadený bezpečný prístup na internet a perimeter siete MPSVR SR, doplnenie a náhrada technologickej infraštruktúry systémov TMG pre zvýšenie zabezpečenia siete a prostredia MPSVR SR. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
249 750,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
48730000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie komplexného riešenia UTM Riadený bezpečný prístup na internet a perimeter siete MPSVR SR, vrátane dodania príslušnej techniky, inštalácia, špecializovaný záručný servis, technická podpora od výrobcu, podpora od uchádzača (hepldesk, konzultačné poradenstvo a ďalšie) podľa súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota dodania
Relatívna váha: 30

Cena
Relatívna váha: 70
II.2.6) Odhadovaná hodnota
249 750,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. V prípade naplnenia podmienok § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva a jeho známi subdodávatelia, musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora.
2. Vysvetlenie k bodu II.2.7 tohto oznámenia: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do uplynutia 36 mesiacov odo dňa podpísania akceptačného protokolu. Akceptačný protokol bude podpísaný až po lehote dodania (max. 30 dní), ktorá je kritériom.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, alebo podľa § 39 alebo podľa § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. § 33 ods. 1 písm. a) ZVO - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie: Touto podmienkou sa overuje stabilné finančné a ekonomické postavenie uchádzača za predchádzajúce obdobie a schopnosť úspešne plniť záväzky voči banke a zmluvným partnerom riadne a včas.

2. § 33 ods. 1 písm. d) ZVO - prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie: Overiť uchádzačovu ekonomickú situáciu a spôsobilosť vykonávať určitú činnosť vzhľadom na zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho poskytnutia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a, resp. ekvivalentný/é doklad/y.

K bodu 2. Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, podpísaný štatutárnym orgánom. V prípade, že uchádzač nemá výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, zverejnené v Registri účtovných zásielok (RUZ), predloží príslušné výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla. Prehľad o celkovom obrate uchádzač podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch.
Zároveň uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v súhrnnej výške 100 000 EUR bez DPH, alebo ich ekvivalent v inej mene, podpísaný štatutárnym orgánom. K prehľadu uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej predmet činnosti sa týka, podpísaný štatutárnym orgánom, podložené preskúmateľnými dôkaznými prostriedkami, napr. kópie zmlúv, faktúry a pod., z ktorých bude jednoznačne vyplývať dodanie tovaru, resp. poskytnutie služby (dodávka a implementácia pokročilého systému typu UTM zameraného na komplexné zabezpečenie siete a sieťovej komunikácie, spolu s implementáciou, konfiguráciou a podporou; analýza stavu IT prostredia objednávateľa spojená s nasadením a nastavením siete po nasadení riešenia; školenie administrátorov systému pre Bezpečnostný monitoring sietí).
Ekvivalent v inej mene musí byť prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie: je uvedené v minimálnej požiadavke pri každom požadovanom expertovi samostatne.

2. § 34 ods. 1 písm. m) ZVO ak ide o tovar, ktorý sa má dodať
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo
2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Odôvodnenie: Podmienka účasti sleduje cieľ, aby uchádzač preukázal, že ním ponúkané elektrické zariadenia, spĺňajú požiadavky platných technických predpisov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Z dôvodu nedostatku miesta vo formulári oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania je minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu č. 1 uvedená v dokumente Príloha k Oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania, ktorý je zverejnený v dotknutej zákazke na profile verejného obstarávateľa.

K bodu 2.:
Uchádzač predloží vyhlásenie zhody na ponúkané elektrické zariadenia v zmysle zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na všetky ním ponúkané tovary, ktoré sú elektrickými zariadeniami.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.05.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 21.05.2018 10:30
Miesto: MPSVR SR, Špitálska 6, 816 43 Bratislava, Odbor verejného obstarávania, informačný systém EVOSERVIS
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie predložených ponúk bude v súlade § 52 ZVO verejné. Otváranie ponúk sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva spôsobom určeným funkcionalitou IS EVOSERVIS, a to sprístupnením obsahu ponúk komisii VO. Tento IS uplynutím LPP automaticky zverejní informácie v zmysle § 52 ods. 6 ZVO uchádzačom a im vygeneruje zápisnicu resp. protokol z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Elektronické ponuky sa budú podpisovať e-podpisom. Bližšie informácie o používaní e-podpisu sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle súťažných podkladov.
2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne osvedčené kópie originálov dokladov.
3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 10000,- Eur (slovom: desaťtisíc Eur). Podrobné informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 ZVO (tzv. reverzná verejná súťaž).
5. Uchádzač musí v ponuke preukázať, že ním navrhované riešenie obsahujúce Next-Gen Firewall (NGFW) dosiahlo v testoch realizovaných organizáciou NSS Labs minimálne 90% hodnoty úrovne detekcie prichádzajúcich útokov.
6. Uchádzač v ponuke predloží platný certifikát systému manažérstva informačnej bezpečnosti v zmysle požiadaviek EN ISO 27001, resp. ekvivalentný certifikát, vydaný nezávislou inštitúciou.
7. Uchádzač je povinný v ponuke predložiť stručný opis procesu riešenia požiadavky verejného obstarávateľa na servisný zásah.
8. Požiadavky na záruky a servisné služby: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač poskytol na zariadenia záruku v dĺžke 36 (slovom: tridsaťšesť) mesiacov. Verejný obstarávateľ požaduje, aby všetky náklady spojené s odstraňovaním porúch, na ktoré sa vzťahuje záruka výrobcu riešenia, počas záručnej doby (t.j. oprava, náhradné diely, náhradné zariadenia, doprava, servisné práce, atď.) znášal uchádzač na vlastnú ťarchu. Bližšie požiadavky na špecializovaný záručný servis sú uvedené v súťažných podkladoch a zmluve.
9. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie kvalitného plnenia zmluvy zloženie výkonovej záruky vo výške 5000,- Eur (slovom: päťtisíc Eur) na účet verejného obstarávateľa pred podpisom zmluvy. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Z dôvodu nedostatku miesta vo formulári oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania sú ďalšie doplňujúce informácie (bod 10, 11, 12 a 13) uvedené v dokumente Príloha k Oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania, ktorý je zverejnený v dotknutej zákazke na profile verejného obstarávateľa.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité