Oznámenie 5512 - WYP

Obsah

5512 - WYP
Vestník č. 77/2018 - 19.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Dobrohošť
IČO: 00305359
Dobrohošť 99, 93031 Dobrohošť
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Peter Štefaňák, PhD., PS Agentúra, s.r.o., Hálova 16, 851 01 Bratislava
Telefón: +421 948681179
Email: info@psagentura.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4176
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Ekologické vykurovanie a príprava teplej vody v objekte jednotriednej materskej školy
Referenčné číslo: P011/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce týkajúce sa zníženia energetickej náročnosti budovy Materskej školy v obci Dobrohošť.

Bližšia špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
157 879,42 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Dobrohošť 92, 930 31 Dobrohošť
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce týkajúce sa zníženia energetickej náročnosti budovy Materskej školy v obci Dobrohošť.

Bližšia špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
157 879,42 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

1.1 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a
štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo
nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla,
miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

1.2 Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia
Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte
sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.

1.3 Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia
zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 2.1 V súlade s § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia potvrdenia nie je v nepovolenom debete. V prípade, že uchádzač má účty vo viacerých bankách, vyžaduje sa potvrdenie zo všetkých bánk. Uchádzač musí predložiť aj čestné prehlásenie, že predložil potvrdenia od všetkých bánk v ktorých má vedené účty.

- preukáže originálom alebo úradne overenou kópiou z banky nie staršou ako tri mesiace a čestným prehlásením,

2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby,
ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety
preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje
finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e)
zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7
zákona o verejnom obstarávaní.

2.2 Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienok: Stanovenie podmienok vyplýva z potreby aspoň minimálneho
overenia finančnej situácie a spoľahlivosti uchádzača (jeho schopnosti plniť finančné záväzky).
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje:

3.1 v súlade s § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré
uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy,
- preukáže platným certifikátom kvality vydaným nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 alebo ekvivalentom v oblasti vykonávania pozemných, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb,

3.2 v súlade s § 35 uvedením opatrení manažérstva kvality:
- preukáže platným certifikátom kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 alebo ekvivalent v oblasti vykonávania pozemných, priemyselných, dopravných bytových a občianskych stavieb.

3.3 Odôvodnenie potreby a primeranosti podmienok: Požadovaním týchto podmienok účasti sa skúma schopnosť
uchádzača realizovať predmet obstarávania v požadovanej kvalite. Podmienky účasti sú potrebné a primerané vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky a zachovať kvalitatívnu úroveň tovarov, ktoré sú súčasťou realizácie stavby.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.05.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.05.2018 11:00
Miesto: Hálova 16, 851 01 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.04.2018

Redakčné opravy

5617 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 78/2018
V oznámení 05512-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Dobrohošť, Dobrohošť 99, 930 31 Dobrohošť zverejnenom vo VVO č. 077/2018 zo dňa 19.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: - Má byť: Zábezpeku vo výške 4 700 Eur vkladá uchádzač na účet verejného obstarávateľa alebo ju predkladá vo forme bankovej záruky. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité