Oznámenie 5646 - MSS

Obsah

5646 - MSS
Vestník č. 79/2018 - 23.04.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30844789
Imricha Karvaša 1 , 81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Anna Zubeková
Telefón: +421 257871215
Email: anna.zubekova@nbs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nbs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8643
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hospodárstvo a finančné záležitosti
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Obnova licenčnej podpory produktov spoločnosti Microsoft pre koncových používateľov
Referenčné číslo: NBS1-000-020-284
II.1.2) Hlavný kód CPV
72250000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom obstarávania je:
- obnova licenčnej podpory na aktualizáciu Microsoft produktov a služieb so Software Assurance pre počítačové operačné systémy Windows, aplikáciu MS Office a prístupové licencie pre klientov k serverom na základe zmluvy Microsoft Enterprise Agreement,
- nákup nových licencovaných produktov a služieb s podporou Software Assurance,
- služby certifikovaného školiteľa.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 152 261,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72261000-2
72266000-7
48000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania je NBS, ul. Imricha Karvaša č. 1, 813 25 Bratislava pokiaľ NBS v objednávke neurčí inak.
II.2.4) Opis obstarávania:
Množstvo služieb a tovarov je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 152 261,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v ust. § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa ust. § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1.1 výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým potvrdzuje, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe.
[ak ide o: - fyzickú osobu za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
- právnickú osobu za osoby, ktoré sú štatutárnymi orgánmi uchádzača a členmi štatutárnych orgánov uchádzača, napríklad pri spoločnosti s ručením obmedzeným za všetkých konateľov, ktorí sú zapísaní vo výpise z Obchodného registra ako štatutárny orgán, a pri akciovej spoločnosti za celé predstavenstvo. Pri právnickej osobe je povinnosť predložiť výpis z registra trestov aj za právnickú osobu, ktorý vydáva Generálna prokuratúra SR.].
1.2 potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým potvrdzuje, že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
1.3 potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým potvrdzuje, že nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
1.4 potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým potvrdzuje, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.5 dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ktorým potvrdzuje, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
1.6 čestným vyhlásením, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
2. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.1 Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní technická a odborná spôsobilosť sa preukazuje zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
1.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.1
a) Uchádzač v ponuke predloží zoznam minimálne troch zrealizovaných zákaziek (zmlúv) na poskytnutie služieb a dodanie tovaru, ktorých cena kumulatívne (spolu) za všetky zrealizované zákazky za predchádzajúce tri roky bola minimálne 1 000 000,- eur bez DPH súhrnne. V zozname zrealizovaných zákaziek ku každej zákazke uvedie dôkazový prostriedok, ktorým dokladuje zrealizovanie zákazky, t.j. či predkladá referenciu alebo iné potvrdenie zrealizovaní zákazky. Uchádzač zoznamom zrealizovaných zákaziek preukazuje, že v zákonom o verejnom obstarávaní definovanom období, poskytol službu rovnakého charakteru ako je požadovaný predmet zákazky.
b) Ku každej zákazke zo zoznamu zákaziek, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, uchádzač uvedie buď odkaz na referenciu alebo na samostatnom liste ponuky verejným obstarávateľom požadované údaje vyplnením vzoru tabuľky uvedenej v prílohe č. 1 k časti A.2 "Podmienky účasti uchádzačov" súťažných podkladov. Uchádzač vyplní tabuľku len na miestach označených textom vyplní uchádzač. Uchádzač podľa potreby zväčší jednotlivé polia tabuľky tak, aby ním vložený text bol úplný a čitateľný. Verejný obstarávateľ odporúča vyplniť tabuľku uvedenú v prílohe č. 1 k časti A.2 "Podmienky účasti uchádzačov" súťažných podkladov aj pre zákazky, pre ktoré uchádzač uvedie referencie.
Odôvodnenie podmienky účasti:
Z uskutočnených zákaziek by sa mala preukázať schopnosť uchádzača plniť a poskytnúť predmet zákazky. Preukázanie úspešnej realizácie zákaziek vedie k výberu dodávateľa, garantujúceho profesionálne, plynulé a bezproblémové poskytnutie predmetu zákazky bez zbytočných prieťahov počas platnosti zmluvy.
K bodu 1.2
Uchádzač v ponuke uvedie zoznam pracovníkov expertov v oblasti informačných technológií, ktorí sa budú podieľať na realizácii predmetu zákazky, údaje o ich vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii, a to predložením profesijného životopisu, zoznamu projektov a požadovanými certifikátmi. Verejný obstarávateľ požaduje, aby v zozname pracovníkov bol:
- minimálne 1 špecialista pre poskytovanie licenčných zlepšení,
- minimálne 1 špecialista pre správu softvérového majetku,
- minimálne 1 špecialista pre konfiguráciu a administráciu komunikačných a kolaboračných riešení na platforme Microsoft.
Podmienku je možné splniť aj kumulatívne.
Odôvodnenie podmienky účasti:
Predložené doklady o pracovníkoch priamo súvisia s predmetom zákazky a dokazujú technickú spôsobilosť uchádzača úspešne splniť predmet zákazky. Cieľom verejného obstarávateľa je vybrať na plnenie zákazky uchádzača, ktorý poskytne na plnenie predmetu zákazky pracovníkov, ktorí budú schopní odborne garantovať kvalitu a profesionalitu poskytovaných služieb.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Každý uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi vo svojej ponuke potvrdenie, že je oprávneným partnerom spoločnosti Microsoft pre poskytovanie produktov prostredníctvom licenčných programov pre územie Slovenskej republiky s minimálne nasledovnými kompetenciami:
-Cloud Platform Gold
-Cloud Productivity Gold
-Colaboration and Content Gold
-Messaging Gold
Toto potvrdenie tvorí prílohu č. 4 zmluvy, ktorá bude súčasťou ponuky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.05.2018 15:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.05.2018 11:00
Miesto: Národná banka Slovenska, Imricha Karvaša č. 1, 813 25 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Zraz uchádzačov, ktorí sú oprávnení sa zúčastniť otvárania ponúk bude o 10.55 h vo vstupných priestoroch sídla
verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Podateľňa verejného obstarávateľa je dostupná v dňoch pondelok - štvrtok v čase od 08.00 h do 16.00 h a v piatok v čase od 08.00 h do 14.45 h, kedy je možné doručovať písomnosti osobne do podateľne.
2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať priamym rokovacím konaním podľa § 81 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
4. Verejný obstarávateľ môže zrušiť vyhlásený postup zadávania zákazky podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.
5. V použitom postupe verejného obstarávania platia pre ostatné ustanovenia neupravené súťažnými podkladmi, príslušné ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní a ostatných relevantných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách v tomto procese verejného obstarávania presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky určenú v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch.
7. Verejný obstarávateľ upozorňuje na bod III.2.2. (Podmienky vykonania zákazky) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, podľa ktorého každý uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi vo svojej ponuke potvrdenie, že je oprávneným partnerom spoločnosti Microsoft pre poskytovanie produktov prostredníctvom licenčných programov pre územie Slovenskej republiky s minimálne nasledovnými kompetenciami:
- Cloud Platform Gold
- Cloud Productivity Gold
- Colaboration and Content Gold
- Messaging Gold
Toto potvrdenie tvorí prílohu č. 4 zmluvy, ktorá bude súčasťou ponuky.
8. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku, písomne prostredníctvom pošty, alebo iného doručovateľa zásielok (ďalej len pošta), alebo kombináciou pošty alebo iného doručovateľa a elektronických prostriedkov, prostredníctvom e-mailu, ako aj prostredníctvom zriadeného profilu verejného obstarávateľa na stránke úradu pre verejné obstarávanie, pokiaľ v súťažných podkladoch nie je ustanovené inak.
9. V prípade, že komisia požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov podľa zákona, o vysvetlenie ponuky podľa zákona alebo v prípade mimoriadne nízkej ponuky o podrobnosti týkajúce sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné podľa zákona, uchádzač zašle vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, vysvetlenie ponuky, odôvodnenie mimoriadne nízkej ponuky písomne poštou na poštovú adresu podľa bodu 1 súťažných podkladov podpísané oprávnenou osobou uchádzača pri dodržaní verejným obstarávateľom stanovených lehôt.
10. Na účely žiadosti o zaslanie a doručenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom záujemcovi sa nevyžaduje listinná podoba poštovou prepravou. V prípade odoslania súťažných podkladov záujemcovi elektronicky (e-mailom) alebo v prípade prevzatia súťažných podkladov záujemcom priamo z profilu verejného obstarávateľa vyžaduje verejný obstarávateľ od záujemcu súčinnosť, a to potvrdiť prevzatie resp. odoslať e-mailom potvrdenie o prijatí súťažných podkladov a to najneskôr nasledujúci deň po dni zaslania súťažných podkladov.
11. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 30 000,00 eur (slovom: tridsaťtisíc eur). Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
12. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní ponúk bude postupovať podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov sa uskutoční po vyhodnotení ponúk.
13. Verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Podľa zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
18.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité