Oznámenie 5624 - WYP

Obsah

5624 - WYP
Vestník č. 79/2018 - 23.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Gajary
IČO: 00304743
Hlavná 67 , 90061 Gajary
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Svetlana Pernecká
Telefón: +421 347797132
Fax: +421 347797419
Email: svetlana.pernecka@gajary.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://evo.gov.sk/evo/tender/4124_4504_20180418.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
NYX, s.r.o.
IČO: 46637087
Šenkvická 14/0 , 90201 Pezinok
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Milan Kakaklík
Telefón: +421 905598503
Email: nyxero@gmail.com
Adresa (URL): https://evo.gov.sk/evo/tender/4124_4504_20180418.nsf/dspleafs/skhomepage?OpenDocument&login
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
ZVÝŠENIE KAPACITY MŠ GAJARY REKONŠTRUKCIA A DOSTAVBA
Referenčné číslo: PZ_SP-02/2018:01
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Verejné obstarávanie zabezpečuje výber zhotoviteľa pre stavebné úpravy jestvujúceho objektu materskej školy. Objekt materskej školy sa nachádza v centre obce Gajary, na ul. Hlavná 88, parc. č. 208. Ide o pôvodnú budovu základnej školy z r. 1984. Budova prešla viacerými drobnými rekonštrukciami v r. 2008 sociálne zariadenia pre deti III. a IV. triedy. V r. 2010 bola zrealizovaná nadstavba v rovine strechy, čím bol vytvorený objem pre plánované rozšírenie kapacity MŠ. V r. 2013 sa uskutočnila rekonštrukcia zvyšných sociálnych zariadení a drobné úpravy interiéru, či budovy z exteriéru. V r. 2014 bola otvorená trieda pre najmenšie deti Herňa IV. Objekt má v súčasnosti využité len priestory 1.NP.
Predmet zákazky je detailnejšie opísaný v súťažných podkladoch a popis a rozsah prác v projektovej dokumentácií.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
465 429,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Gajary
II.2.4) Opis obstarávania
Objekt MŠ sa nachádza v centre obce Gajary. Stojí samostatne, budova pozostáva z troch pavilónov prepojených spojovacou chodbou. Každý pavilón kopíruje spád terénu a je tak znížený o 600 mm, chodba tak vytvára jednu spojitú rampu.
V hospodárskej časti sa nachádza kotolňa, práčovňa, šatňa pre zamestnancov, 2 WC, sušiareň, riaditeľňa, archív, kuchyňa, suchý sklad potravín, sklad zeleniny, hrubá prípravovňa, umývareň riadu.
V druhom pavilóne je šatňa pre I. a II. triedu, WC a umývareň so sprchou pre dve triedy, zborovňa (+izolačka), šatňa pre zamestnancov, WC a sprcha pre zamestnancov, I. a II. trieda so spálňami, dve jedálne, sklad CO. K pavilónu patrí aj polouzavreté átrium.
V treťom pavilóne sa nachádza šatňa pre III. a IV. triedu, WC a umývareň so sprchou pre dve triedy, spoločná spálňa, trieda III. a IV., sklad pomôcok, sklad prádla, WC a sprcha pre zamestnancov, sklad čistiacich potrieb.
K pavilónom sú pristavené exteriérové terasy so zastrešením, ktoré umožňujú výuku aj v exteriéri za priaznivého počasia.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
465 429,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa a z NFP poskytnutých IROP a ŠR.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač a jeho prípadní subdodávatelia alebo poskytovatelia prísľubu (§ 33 ods. 2; § 34 ods. 3 ZVO) musia spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 ZVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií. Predmetné podmienky účasti sú stanovené taxatívne podľa § 32 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ZVO za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo v obdobných zoznamoch v prípade zahraničného uchádzača, nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 ZVO.
Ak uchádzač nepredloží doklady v ponuke alebo ich nepredloží na žiadosť komisie na vyhodnotenie ponúk podľa uvedených požiadaviek alebo nesplní predmetné požiadavky, bude z verejného obstarávania vylúčený.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, vyplývajú z § 32 a § 38 ods. 1 ZVO. Tieto ustanovenia sú taxatívne, a preto ich musí obstarávateľ v plnom rozsahu aplikovať.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: A) § 33 ods. 1 písm. d) ZVO;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu A) - § 33 ods. 1 písm. d) ZVO;
A1; Uchádzač preukáže prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné 2 hospodárske roky ( 2016 a 2017); ktorý musí byť v súhrne vyšší ako 900 000,-EUR.
A2; Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate, aby sa uistil že uchádzač má skúsenosti s rekonštrukciou obdobnej stavby v požadovanom čase 6 mesiacov. Požiadavka výšky celkového obratu za posledné 2 roky vo výške min. 900 000,00 EUR je primeraná, pretože v prepočte znamená realizáciu menej ako jednej obdobnej stavby za rok a požadovaná stavba musí byť zrealizovaná max. za 6 mesiacov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: A) § 34 ods. 1 písm. b) ZVO; B) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO;
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu A) § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
A1; Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta a lehôt uskutočnenia stavebných prác, v rozsahu údajov podľa § 12 ods. 2 ZVO, doplnený o kontaktné údaje zodpovednej osoby odberateľa (meno, priezvisko, telefonický, emailový kontakt): zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok podľa § 34 ods. 1 písm. b). Verejný obstarávateľ vyžaduje referenciu min. dvoch obdobných stavieb z kategórie akýchkoľvek rekonštrukcií občianskych stavieb v celkovom náklade nad 450 tis.+ 450 tis. EUR realizovanej za predchádzajúce obdobie 5 rokov.
Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie referencie v zmysle § 12 ZVO z evidencie referencií úradu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky: Rekonštrukcie obdobných stavieb realizovaných z časti za prevádzky a v rozhodujúcej miere počas prázdnin vyžadujú osobitné prístupy a skúsenosti stavebných spoločností najmä z prípravy a logistiky, ktoré uchádzači nadobudnú len realizáciou takýchto stavieb.
K bodu B) § 34 ods. 1 písm. g):
B1) Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Osobitne identifikovať osobu stavbyvedúceho a doložiť kópiu jeho Osvedčenia o odbornej spôsobilosti vydané SKSI, alebo ekvivalent vydaný podľa všeobecne záväzných právnych predpisov členských štátov EÚ.
C) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Odôvodnenie primeranosti podmienky: Rekonštrukcie obdobných stavieb realizovaných z časti za prevádzky a v skrátených termínoch vyžadujú osobitné prístupy a skúsenosti stavebných spoločností najmä z prípravy a logistiky, ktoré uchádzači nadobudnú len realizáciou takýchto stavieb.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia resp. technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
D) Splnenie vyššie uvedených podmienok účasti podľa § 32; § 33 a § 34 ZVO môže uchádzač nahradiť podľa § 39 Jednotným európskym dokumentom (JED). Zároveň sa uchádzačom umožňuje vyplniť v časti IV. Podmienky účasti len oddiel globálny údaj pre všetky podmienky účasti.
Predmetné doklady po výzve verejného obstarávateľa predloží úspešný uchádzač v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overenú kópiu týchto dokladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.05.2018 15:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2018 09:00
Miesto: V sídle verejného obstarávateľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), ktorý sa preukáže preukazom totožnosti a kópiou výpisu z obchodného registra, resp. živnostenského listu; alebo na otváraní ponúk za uchádzača sa môže zúčastniť splnomocnená osoba, ktorá sa preukáže splnomocnením na zastupovanie a preukazom totožnosti (občianskym preukazom);
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
(1) Súťaž sa realizuje ako elektronické verejné obstarávanie cez portál EVO na www.evo.gov.sk, a to reverzným postupom. Pre účasť v tejto súťaži je pre záujemcov potrebné sa zaregistrovať prostredníctvom tohto portálu do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO pre súťaž alebo v príručke používateľa EVO zverejnenej na portáli EVO https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/portal-systemu-evo-/prirucky-a-odporucania-pre-system-evo- 3e8.html. Prístup pre registráciu a následne do zákazky je cez označenie "Obstarávateľ: Obec Gajary "Zvýšenie kapacity MŠ Gajary rekonštrukcia a dostavba." Pri registrácii si treba zaznamenať ID do EVO, ktoré vygeneruje EVO, a taktiež heslo, ktoré si pri registrácii zvolí sám záujemca. Oba údaje sú nutné, aby sa počas verejného obstarávania mohol záujemca/uchádzač prostredníctvom ID a hesla prihlásiť do EVO.
(2) Akékoľvek vysvetľovanie v tejto súťaži sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom portálu EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systémov, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie;
(3) Lehota na registráciu do systému EVO k tejto zákazke je uvedená v bode IV.2.2) tejto Výzvy. Riziko nezaregistrovania alebo neskorej registrácie znáša záujemca;
(4) Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre možnosť stiahnutia si súťažných podkladov priamo z portálu EVO je nutné, aby záujemca mal príslušné technické a odborné predpoklady - technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a uvedené v častiach Metodického pokynu k systému EVO, ktorý je zverejnený na portáli EVO (registrácia do systému EVO k tejto zákazke je bezplatná);
(5) Záujemca môže v aktuálnom prípade po zaregistrovaní do systému EVO písomne požiadať obstarávateľskú organizáciu prostredníctvom EVO o vysvetlenie údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, ktoré si iba zaregistrovaný záujemca môže stiahnuť v elektronickej forme z portálu EVO. Žiadosť o vysvetlenie musí záujemca odoslať prostredníctvom EVO najneskôr v lehote uvedenej v súťažných podkladoch a v systéme EVO. Obstarávateľská organizácia bude prostredníctvom EVO poskytovať záujemcom/uchádzačom aj informácie, zasielať požiadavky o vysvetlenie predloženej ponuky, zasielať informácie o vyhodnotení ponúk a ďalšie informácie, ktoré bude nutné poskytnúť uchádzačom. Komunikáciu pre tieto účely obstarávateľ určuje v slovenskom a českom jazyku.
(6) POZOR: Obstarávateľská organizácia upozorňuje záujemcov, že pre toto verejné obstarávanie stanovil súťaž, ktorá sa realizuje elektronicky prostredníctvom systému EVO, a preto z uvedeného dôvodu nebude reagovať na písomné žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (záujemca sa musí zaregistrovať do systému EVO podľa bodu (1). Obstarávateľská organizácia nebude poskytovať súťažné podklady v papierovej forme!!!;
(7) Uchádzači svoje ponuky bude predkladať prostredníctvom systému EVO.
(8) Obstarávateľská organizácia odporúča záujemcom pri registrácii sa do systému EVO uviesť e-mailovú adresu, ktorá bude prístupná pre vybratého zamestnanca záujemcu/uchádzača, lebo na predmetnú e-mailovú adresu bude systém EVO zasielať notifikačné e-maily napr. o doručení vysvetlenia alebo výsledok vyhodnotenia ponúk a pod.;
(9) Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní;
(10) Pracovný čas obstarávateľskej organizácie pre toto verejné obstarávanie je od 08:00 do 15:00 hod. v pracovných dňoch.
Poznámka: V technických špecifikáciách predmetu zákazky sa uplatňujú aj prvky zeleného verejného obstarávania.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité