Oznámenie 5688 - WYT

Obsah

5688 - WYT
Vestník č. 79/2018 - 23.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Inštitút nukleárnej a molekulárnej medicíny
IČO: 35562340
Rastislavova 43, 04253 Košice - mestská časť Juh
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Michaela Pitoňáková
Telefón: +421 556118333
Fax: +421 556118309
Email: pitonakova@inmm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9124
Hlavná adresa(URL): http://www.inmm.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9124
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rozšírenie softvérového a hardvérového vybavenia prístroja PET/CT Biograph mCT 40
Referenčné číslo: 1/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
48180000-3
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rozšírenie softvérového a hardvérového vybavenia prístroja PET/CT Biograph mCT 40, vrátane prechodu na topológiu klient - server, migrácia softvérových diagnostických licencií z existujúcich dvoch pracovných staníc do topológie klient - server, optimalizácia a nastavenie systémových parametrov, integrácia servera do existujúcej systémovej infraštruktúry vrátane zabezpečenia plnej kompatibility a pripojenia s existujúcim prístrojom PET/CT Biograph mCT 40. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
102 680,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30214000-2
48800000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Inštitút nukleárnej a molekulárnej medicíny, pracovisko Košice, sídlom Rastislavova 43, 042 53 Košice - mestská časť Juh
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je rozšírenie softvérového a hardvérového vybavenia prístroja PET/CT Biograph mCT 40, vrátane prechodu na topológiu klient - server, migrácia softvérových diagnostických licencií z existujúcich dvoch pracovných staníc do topológie klient - server, optimalizácia a nastavenie systémových parametrov, integrácia servera do existujúcej systémovej infraštruktúry vrátane zabezpečenia plnej kompatibility a pripojenia s existujúcim prístrojom PET/CT Biograph mCT 40, a to podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v súťažných podkladoch.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
102 680,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín realizácie predmetu zákazky bude do 90 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, pričom trvanie záručného servisu bude do 31.12.2021 odo dňa prevzatia predmetu zákazky podľa protokolu o prevzatí.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: III.1.1.1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, dané ustanovením § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej iba "ZVO").
III.1.1.2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia :
- predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 ZVO (vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia).
III.1.1.3) Podľa § 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) ZVO splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 ZVO oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO.
III.1.1.4) Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže podľa § 152 ods. 1 ZVO preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom.
III.1.1.5) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.1.6) Jednotný európsky dokument. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument. Bližšie informácie viď bod 24 časti V. kapitoly A súťažných podkladov.
III.1.1.7) Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO. Verejný obstarávateľ aplikuje ustanovenie § 114 ods. 9 tretia veta ZVO, z toho dôvodu sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční až po vyhodnotení ponúk. Bližšie informácie viď bod 25 časti V. kapitoly A a viď. kapitola C súťažných podkladov.
Ďalšie údaje o podmienkach účasti osobného postavenia sú uvedené v bode 23.1.1 časti V. kapitoly A súťažných podkladov.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 114 ods. 2 ZVO v spojení s §32 ods. 1 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejný obstarávateľ nevyžaduje od uchádzačov preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov preukázanie nižšie uvedenej podmienky technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, konkrétne:

1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za posledné tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač predloží zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktoré v danom období dodával pre verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo iných odberateľov, v celkovej súhrnnej hodnote 30 000 EUR bez DPH. V prípade, že uchádzač dodával tovar pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname tovarov.

V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 ZVO verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti so zabezpečením predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Primárnym cieľom verejného obstarávateľa je vybrať dodávateľa, ktorý poskytne na základe svojich praktických skúseností odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky.
Verejný obstarávateľ stanovením predmetnej podmienky účasti sleduje preverenie skutočnosti, či uchádzač v minulosti realizoval obdobnú zákazku s ohľadom na komplexnosť a rozsah aj pre iný subjekt, t. j. sleduje preverenie schopnosti uchádzača realizovať predmet zákazky.

2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality:

Uchádzač predloží platný certifikát systému riadenia kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001, minimálne na služby v rozsahu: predaj, inštalácia, servis zariadení IKT. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému riadenia kvality, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 ZVO.

V súlade s ustanovením § 38 ods. 5 ZVO verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami k objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač bude schopný dodávať tovar v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom. Splnením tejto podmienky účasti uchádzač preukáže, že požiadavky na kvalitu tovarov patria medzi jeho hlavné priority.

Ďalšie údaje sú uvedené v bode 23.1.3 časti V. kapitoly A súťažných podkladov.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument. Bližšie informácie viď bod 24 časti V. kapitoly A súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Kritéria elektronickej aukcie ako aj všetky ďalšie potrebné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v bode 28 časti V. kapitoly A súťažných podkladov a budú uvedené aj vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.05.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2018 10:00
Miesto: Proces otvárania ponúk sa uskutoční v zasadacej miestnosti č. 256 na 1. poschodí v sídle verejného obstarávateľa, t.j. na adrese: Inštitút nukleárnej a molekulárnej medicíny, Rastislavova 43, 042 53 Košice - mesatká časť Juh.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk pri použití elektornickej aukcie v zmysle § 114 ods. 10 ZVO je neverejné, údaje z otvárania ponúk sa nezverejňujú a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom neposiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Všetky dokumenty k zákazke sú všeobecne verejné dostupné v profile verejného obstarávateľa v záložke "zákazky" na webovej stránke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/9124.
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov preukázanie splnenia požiadaviek na predmet zákazky, ktoré sú bližšie špecifikované v bode 26 časti V. kapitoly A súťažných podkladov.
Žiadosťou o účasť sa podľa § 2 ods.5 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní rozumie písomná žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov, ak ide o postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska.
Žiadosť o účasť, resp. informáciu o prevzatí súťažných podkladov z profilu verejného obstarávateľa s uvedením dátumu prevzatia je záujemca povinný doručiť verejnému obstarávateľovi buď prostredníctvom doručovateľa alebo e-mailom na adresu kontaktného miesta uvedenú v oddieli I. bodu I.1) tejto výzvy na predkladanie ponúk v lehote uvedenej v bode IV.2.2) tejto výzvy.
Komunikačným jazykom medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom/záujemcom vrátane predloženej ponuky a žiadosti o účasť, resp. informácie o prevzatí súťažných podkladov z profilu verejného obstarávateľa je slovenský, prípadne český jazyk.
Žiadosť o účasť, resp. informácia o prevzatí súťažných podkladov z profilu verejného obstarávateľa musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu/žiadateľa (obchodný názov, sídlo/miesto podnikania, meno a priezvisko zodpovednej osoby, jej telefónne číslo a e-mail). Uvedené sa požaduje z dôvodu objektívneho stanovenia momentu prevzatia súťažných podkladov a s tým súvisiace určenie lehôt podľa ZVO. Ak záujemca uvedenú požiadavku nedodrží, verejný obstarávateľ bude zákonné lehoty počítať od momentu zverejnenia súťažných podkladov v profile verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov v súlade s ustanovením podľa § 46 ZVO o tom, že nevyžaduje od uchádzačov zloženie zábezpeky za účelom zabezpečenia viazanosti ich ponuky.
Inštitút nukleárnej a molekulárnej medicíny ako verejný obstarávateľ vzhľadom na zložitosť a rozmanitosť predmetu tejto zákazky a na náročnosť prípravy celého procesu takéhoto verejného obstarávania v súlade s ustanovením § 25 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, zrealizoval v období od 19.02.2018 do 23.02.2018 prípravné trhové konzultácie s verejnému obstarávateľovi známym potenciálnym dodávateľom, ktorý dodáva na území SR požadovaný predmet zákazky a zároveň bola uverejnená informácia o konaní prípravných trhových konzultácií na webovom sídle verejného obstarávateľa: http://www.inmm.sk/o-nas/profil-verejneho-obstaravania/, pričom bolo umožnené, aby sa týchto konzultácií mohli zúčastniť aj iní potenciálni dodávatelia v prípade ich záujmu. Cieľom uskutočnených trhových konzultácií bolo najmä poskytnutie bližšej technickej špecifikácie predmetu zákazky, poskytnutie súčinnosti pri definovaní nediskriminačných technických špecifikácií predmetu zákazky. Zápisnica z trhových konzultácií je dostupná na stránke www.uvo.gov.sk v profile verejného obstarávateľa.
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné verejné obstarávanie zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité