Oznámenie 5690 - WYP

Obsah

5690 - WYP
Vestník č. 79/2018 - 23.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Cífer
IČO: 00312347
Nám. A. Hlinku 31, 91943 Cífer
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Grűnzweigová
Telefón: +421 904821119
Email: grunzweigova@vosk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4716
Hlavná adresa(URL): http://www.cifer.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.vosk.sk/folder/170/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
VO SK, a.s.
IČO: 45647291
Záhradnícka 151 , 82108 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Grűnzweigová
Telefón: +421 904821119
Email: grunzweigova@vosk.sk
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.vosk.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Cyklotrasy v obci Cífer - II.etapa
Referenčné číslo: 2018/CIF/31
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233161-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Cyklotrasu tvorí stavebný objekt SO 01 s celkovou dĺžkou 4,402 20 km, a objekt SO02 Elektroinštalacia a verejné osvetlenie
Viac podrobností je uvedených v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
362 207,74 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233162-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
podľa projektovej dokumentácie
II.2.4) Opis obstarávania
Cyklotrasu tvorí stavebný objekt SO 01 s celkovou dĺžkou 4,402 20 km, a objekt SO02 Elektroinštalacia a verejné osvetlenie
Viac podrobností je uvedených v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
362 207,74 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: IROP-PO1-SC122-2016-15
II.2.14) Doplňujúce informácie
výdavky z predmetného verejného obstarávania sú predmetom podanej žiadosti o NFP, v rámci Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program, kód Výzvy : IROP-PO1-SC122-2016-15
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky
účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov (osobitné predpisy viď. § 32 ods. (1) písm. g) ZVO, pozn. č. 47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať
2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie
ponúk,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu
uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia
lehoty na predkladanie ponúk,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením
3. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia uvedených v odseku 1. písm. a) až f), zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
4. Vzhľadom na obmedzenie počtu znakov formulára výzvy na predkladanie ponúk v Informačnom systéme Zber údajov vtejto sekcii na max. 4000 znakov, viac informácii je uvedených v súťažných podkladoch
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač predložením nasledujúcich dokladov:
1.) podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom stavebných prác uskutočnených za
predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia
stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení
uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Ak bola referencia vyhotovená do 1. marca 2014, splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. (1) písm. b) ZVO, ak
odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je možné preukázať dôkazom o plnení potvrdeným verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom.
2.) podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Odôvodnenie primeranosti podľa §38 ods. 5:
ad 1) Verejný obstarávateľ v snahe zabezpečiť plnenie budúcej zmluvy z pohľadu technickej a odbornej spôsobilosti v požadovanom rozsahu a kvalite sa chce ubezpečiť, že uchádzač má skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadovaná minimálna hodnota uskutočnených stavebných prác je vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky adekvátna.
Podmienka účasti súvisí priamo s predmetom zákazy, je primeraná a jej stanovenie má za cieľ výber takého zmluvného partnera, ktorý bude schopný riadne a včas plniť svoje zmluvné záväzky.
ad 2 ) Vzhľadom na charakter obstarávaných stavebných prác, požaduje verejný obstarávateľ primeranú prax
zodpovedných osôb, majúcu priamu súvislosť s predmet zákazky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ad 1. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať uskutočnenie aspoň 1
zákazky na stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v hodnote minimálne
dosahujúcej predpokladanú hodnotu zákazky v EUR bez DPH.
ad 2. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o odbornej praxi osôb, ktoré budú zodpovedné za realizáciu
stavebných prác:
Minimálne jedna osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác: stavbyvedúci. Stavbyvedúci musí
spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
-musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre inžinierske stavby, t.j. osvedčenie o vykonaní
odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení
neskorších predpisov, originál alebo úradne osvedčená fotokópia resp. doklad o ekvivalentnej odbornej spôsobilosti
podľa definície vyššie, rovnako originál alebo úradne osvedčená fotokópia .
- minimálne 5 rokov praxe vo funkcii stavbyvedúceho pri inžinierskych stavbách
- predloží zoznam zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v pozícii
stavbyvedúci/hlavný stavbyvedúci
Dôkazové prostriedky:
-zoznam zrealizovaných zákaziek, ktorý bude obsahovať údaje o odbornej praxi: celková prax (roky), prax na podobných
zmluvách (roky, finančný objem), prax vo funkcii stavbyvedúceho
- Osvedčenie stavbyvedúceho pre inžinierske stavby vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) alebo
ekvivalentný doklad- originál alebo fotokópia s originálom pečiatky a podpisom
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2018 11:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční v priestoroch: VO SK , Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je vzhľadom na použitie elektronickej aukcie
podľa §54 ZVO neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup
prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela.
Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/
detail/4716
Bezodplatný neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom elektronických prostriedkov: http://www.vosk.sk/folder/170/
2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej
podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, pokiaľ nie je vo výzve na predkladanie ponúk alebo v
súťažných podkladoch uvedené inak.Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje
podania písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Silvia Grünzweigová.
Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile. Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby.
3.Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia.
4. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zloženie realizačnej zábezpeky vo výške 10% z hodnoty
zmluvy, na účet verejného obstarávateľa alebo odovzdaním bankovej záruky, a to najneskôr ku dňu účinnosti zmluvy o dielo.
5. Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. (1) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky
zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie
finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa vo výške 10 000,- EUR. Podrobnosti ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.04.2018

Redakčné opravy

15952 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 219/2018
V oznámení 05690-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Cífer, Nám. A. Hlinku 31, 919 43 Cífer zverejnenom vo VVO č. 079/2018 zo dňa 23.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje I.3) KOMUNIKÁCIA Namiesto: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov www.vosk.sk/folder/170/ Ďalšie informácie možno získať na adrese vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na VO SK, a.s. IČO: 45647291 Záhradnícka 151 , 821 08 Bratislava Slovensko Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Grnzweigová Telefón: +421 904821119 Email: grunzweigova@vosk.sk Má byť: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/1325/general Ďalšie informácie možno získať na adrese vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/1325/general Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta Elektronická komunikácia si vyžaduje využitie nástrojov a zariadení, ktoré nie sú všeobecne k dispozícii. Neobmedzený a plný priamy prístup k týmto nástrojom a zariadeniam je možný bezplatne na: (URL): josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/1325/general VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE 1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii ,t.j. aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanoviskom UVO č. 3/2018. 2.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE. josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/1325/general

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité