Oznámenie 5708 - WYT

Obsah

5708 - WYT
Vestník č. 80/2018 - 24.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Malá Čierna
IČO: 00632716
č. 55 , 01501 Malá Čierna
Slovensko
Kontaktná osoba: Jaroslva Koleda
Telefón: +421 415422093
Email: malaciernaobec@azet.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6598
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6598
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EUPC s.r.o.
IČO: 50881051
Vysokoškolákov 41 , 01001 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Lívia Fojtíková
Telefón: +421 917475700
Email: fojtikova@eupc.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zber, kompostovanie BR KO v obci Malá Čierna (dodanie materiálno-technologického vybavenia)
II.1.2) Hlavný kód CPV
42990000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie strojov, prístrojov, zariadení, techniky a náradia v rámci zabezpečenia plnenia v rámci činnosti C2 Predchádzanie vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov a zhodnocovanie biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov, v v zmysle schválenej Žiadosti o poskytnutie dotácie v rámci Environmentálneho fondu s názvom: Zber, kompostovanie BR KO v obci Malá Čierna.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
78 685,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
štiepkovač
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43414000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Malá Čierna
II.2.4) Opis obstarávania
Štiepkovač 1ks na zmenšenie objemu BRKO.
Bližšie info v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
13 896,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka je financovaná z Environmentálneho fondu a zo zdrojov obce.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Kontajner
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34928480-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Malá Čierna
II.2.4) Opis obstarávania
Kontajner, celkovo 5 ks na uskladnenie BRKO.
Bližší detail v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
12 650,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka je financovaná z Environmentálneho fondu a zo zdrojov obce.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Drvič BRKO
Časť č.: 3.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43414000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Malá Čierna
II.2.4) Opis obstarávania
Drvič BRKO 1 ks pre zmenšenie objemu BRKO.
Bližší detail v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
26 700,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka je financovaná z Environmentálneho fondu a zo zdrojov obce.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Mulčovač
Časť č.: 4.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16600000-1
16000000-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK03
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Malá Čierna
II.2.4) Opis obstarávania
Mulčovač 1 ks.
Bližší detail v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
25 438,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zákazka je financovaná z Environmentálneho fondu a zo zdrojov obce.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospod subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené pod účasti týkajúce sa oso postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejn obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osob. posta. podľa § 32 ods. 1 zákona, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. 1.1.§ 32 ods. 1 písm. a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutár. orgánu, ani člen dozor. orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, 1.2§ 32 ods. 1 písm. b) - nemá nedoplatky poistného na zdravo. poistenie, sociál poistenie a príspevkov na starob. dôchodkové sporenie v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 1.3§ 32 ods. 1 písm. c) - nemá daňové nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
1.4§ 32 ods. 1 písm. d) - nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkur. konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, 1.5§ 32 ods. 1 písm. e) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, 1.6§ 32 ods. 1 písm. f) - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
1.7 § 32 ods. 1 písm. g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verej. obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, 1.8 § 32 ods. 1 písm. h) nedopustil sa v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verej.obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
2.Preukazovanie pod. účasti je voči verej.obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. 3.Hospod. subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorý vydáva Generál. prokuratúra SR. Povinnosť predloženia výpisu z registra trestov práv.osoby vyplýva zo zák. č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti práv. osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016. 4.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospod. subjektov podľa zákona alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verej.obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
5.Zápis v zozname podnikat. vykonaný podľa predpisov účinných do 17.apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodár. subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. 6.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Uchádzač predloží vyjadrenie banky (bankovú informáciu), alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet/účty, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky, nie staršiu ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
V prípade, že má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách, predloží bankovú informáciu od každej z nich .
Súčasne má uchádzač povinnosť predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu, že má zriadený účet/účty iba v banke/bankách, od ktorých predložil požadované vyjadrenie
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 2.1: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač predloží vyjadrenie banky z ktorého musí vyplývať, že uchádzač nebol v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.) a jeho účet nebol predmetom exekúcie. V prípade, že má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách, predloží informáciu od každej z nich .
Odôvodnenie primeranosti podmienky: určená podmienka vyplýva z potreby overiť a preukázať ekonomickú stabilitu uchádzača spočívajúcu v jeho schopnosti zodpovedne plniť finančné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 3.1§ 34 ods. 1 písm. a) zákona verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.

Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.

Zoznamom dodávok tovaru uchádzač preukáže dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. vo výške predpokladanej hodnoty zákazky na danú časť na ktorú uchádzač predkladá svoju ponuku.

Vzor zoznamu dodávok tovaru a vzor referencie v prípade ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona sú uvedené v prílohe č. 7 súťažných podkladov.

Verejný obstarávateľ bude pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zohľadňovať aj referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie existujú.

Odôvodnenie primeranosti podmienky:
Verejným obstarávateľom stanovená predmetná podmienka účasti vyplýva z potreby preukázania minimálnych praktických skúseností uchádzača s dodaním tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je tento predmet zákazky. Celková hodnota požadovaných referencií vychádza z predpokladanej hodnoty predmetu zákazky a náročnosti obstarávaného tovaru. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, resp. s obdobnými odbornými skúsenosťami a sú oprávnení a schopní ho dodať. Splnenie tejto podmienky účasti by malo zaručiť, že uchádzač má skúsenosti s dodávaním takéhoto predmetu zákazky.


4§ 34 ods. 3) zákona - Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač zadávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.

5V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu súťažných podkladov za všetkých členov skupiny spoločne.

6Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.05.2018 14:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2018 08:30
Miesto: EUPC s.r.o., pobočka Žilina, Vysokoškolákov 41, 010 08 Žiina, č. dv.2
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Môžu sa ho zúčastniť všetky oprávnené osoby.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 ods. 1 vo väzbe na § 187 ods. 8 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP).
2. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred.
3. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto VO, bude povinný:
a) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu
meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona, v prípade, že uchádzač zabezpečuje
realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi. Tieto údaje sa stanú prílohou č. 2 Zoznam subdodávateľov návrhu zmluvy,
b) mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom, ak je to aplikovateľné.
5. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku.
Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho(slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka.
6. Dodávateľ (uchádzač) je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, uskutočnenými stavebnými prácami a poskytnutými službami kedykoľvek, počas platnosti a účinnosti Zmluvy.
7. Súťažné podklady a inú dokumentáciu v editovateľnom formáte potrebnú na vypracovanie ponuky je možné si
vyžiadať na adrese fojtikova@eupc.sk
8. Ponuky sa predkladajú na adresu: EUPC s.r.o., Vysokoškolákov 41, č.d. 2, 010 08 Žilina v lehote predkladania ponúk ako je uvedené vyššie a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
9. Predmetné verejné obstarávanie nie je:
a) zelené VO
b) obstarávanie inovácií
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité