Oznámenie 5867 - MSS

Obsah

5867 - MSS
Vestník č. 81/2018 - 25.04.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35829141
Mlynské nivy 59/A , 82484 Bratislava - mestská časť Ružinov
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Andrea Bencová
Telefón: +421 250692551
Email: andrea.bencova@sepsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2644
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): www.sepsas.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/2644
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na adresu: vyššie uvedenej adrese
I.6) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zmluva o monitoringu, podpore a údržbe Hlavného systému ASZD
II.1.2) Hlavný kód CPV
72250000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečiť spoľahlivú a nepretržitú prevádzku Hlavného systému ASZD (automatizovaný systém zberu dát): Monitoring prevádzkových stavov Hlavného systému ASZD; podporu technologických prostriedkov Hlavného systému ASZD v špecifických podmienkach prevádzky obstarávateľa; údržbu Hlavného systému ASZD.
Hlavný systém zabezpečuje meranie, zber, spracovanie a archiváciu údajov z obchodných (fakturačných) meraní realizovaných určenými meradlami (elektromermi).
Hlavný systém ASZD predstavuje geograficky rozsiahly systém meracích a komunikačných zariadení dislokovaný v 37 objektoch na území SR. Centrála systému, v ktorej je vykonávané spracovanie a archivácia nameraných údajov z uvedených objektov a z ďalších 7 zahraničných objektov je z dôvodu zabezpečenia vysokej bezpečnosti a dostupnosti realizovaná ako geoklaster s hlavnou centrálou v Bratislave a záložnou centrálou v Žiline. Hlavný systém ASZD pozostáva z mnohých vzájomne spolupracujúcich technológií, ktorých správa a údržba vyžaduje špecialistov s preukázateľnými znalosťami a skúsenosťami zo správy podpory a údržby týchto systémov.
Hlavný systém ASZD slúži na plnenie legislatívnych povinností SEPS ako prevádzkovateľa prenosovej sústavy v oblasti obchodného merania.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
3 120 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
72267000-4
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Administratívna budova SEPS, Mlynské nivy 59/A, Bratislava, SED, Obchodná 2, Žilina a viaceré objekty ASZD podľa bodu 6.1 súťažných podkladov.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečiť spoľahlivú a nepretržitú prevádzku Hlavného systému ASZD (ďalej len HS ASZD): Monitoring prevádzkových stavov HS ASZD. Podpora technologických prostriedkov HS ASZD v špecifických podmienkach prevádzky obstarávateľa. Údržba HS ASZD.
Technická špecifikácia HS ASZD, na ktorý sa vzťahuje predmet zákazky sa nachádza v prílohe č.1 zmluvy.
Zabezpečiť trvalé a nepretržité monitorovanie prevádzky HS ASZD pre dosiahnutie zvýšenia bezpečnosti a spoľahlivosti jeho prevádzky prostredníctvom monitorovania prevádzkových a výkonových parametrov systému. Pre tento účel budú využité procesy monitorovania jednotlivých funkcionalít, integrované do HS ASZD vrátane infraštruktúry a komunikačných technológií ktoré sú jeho súčasťou. Uvedené procesy monitorovania umožňujú vzdialenú a miestnu trvalú komplexnú kontrolu stavu jednotlivých funkcionalít systému, identifikáciu možného neštandardného stavu každého technologického komponentu bezprostredne po jeho vzniku a okamžité proaktívne odstránenie príčiny. Monitorované budú stavy: komunikačných jednotiek jednotlivých zariadení HS ASZD v objektoch administratívnych budov SEPS Bratislava, SED Žilina a vo viacerých objektoch ASZD, zaťaženia jednotlivých komponentov HS ASZD, funkcionality aplikácie HS ASZD a aplikačnej infraštruktúry.
Zabezpečiť podporu všetkých zložiek technologického celku HS ASZD počas celej doby trvania zmluvy v rozsahu: plná funkčnosť technológie a všetkých funkcionalít HS ASZD uvedených v prílohe č. 1 zmluvy, zabezpečenie dostupnosti a inštalácie update verzií softvéru HS ASZD nevyžadujúcich nové licencie, v prípade preukázateľných chýb implementovanej technológie HS ASZD zabezpečenie realizácie opravy a implementácie príslušných softvérových modulov, zabezpečenie dostupnosti a inštalácie firmware komponentov HS ASZD na verzie aktuálne podporované výrobcom, dostupnosť náhradných dielov súčastí HS ASZD, testovanie aktualizovaných verzií funkcionalít v testovacom prostredí HS ASZD pred ich implementáciou v produkčnom prostredí, konzultačné činnosti a technické poradenstvo (HelpDesk) v oblasti riešenia prevádzkových stavov HS ASZD.
Zabezpečiť komplexnú pravidelnú údržbu a odstránenie porúch všetkých komponentov HS ASZD v rozsahu: proaktívna analýza a odstránenie príčin rizikových udalostí identifikovaných monitoringom HS ASZD pre zníženie pravdepodobnosti vzniku poruchového stavu, proaktívna analýza a odstránenie nekorektných prevádzkových stavov a poruchových stavov komponentov HS ASZD, identifikovaných monitoringom HS ASZD, odstraňovanie nekorektných prevádzkových stavov a porúch technologického vybavenia HS ASZD na základe ich identifikácie zo strany obstarávateľa, komplexná kontrola stavu všetkých funkcionalít HS ASZD raz za mesiac, pravidelná týždenná profylaktika systémových zdrojov operačného prostredia HS ASZD, realizácia zálohovania aplikačných dát na týždennej báze, kontrola ich správnosti, úplnosti a korektnosti, kontrola a vyhodnotenie logov jednotlivých technologických komponentov HS ASZD raz za mesiac, kontrola správnosti časovej synchronizácie centrály HS ASZD prekontrolovaním časovej odchýlky a synchronizačného logu, ako aj samotnou kontrolou synchronizačného modulu raz za mesiac, kontrola úplnosti výmeny dát a stavu rozhrania HS ASZD s externými systémami, raz za mesiac, aktualizácia dokumentácie, inštalovanie aktualizácií a zmien dielčích technologických komponentov HS ASZD nevyžadujúcich nové licencie, test funkčnosti synchronizácie vzdialených prvkov infraštruktúry geografického clustra HS ASZD raz za týždeň, test obnovy funkcionality HS ASZD raz za rok, obnova funkcionality HS ASZD po havárii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 120 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Trvanie v mesiacoch: 60
II.2.10) Informácie o variantoch
II.2.13) Informácie o fondoch EÚ
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") a ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona alebo predložením Jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona alebo zápisom v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona. V zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona sa požaduje, aby mal uchádzač zapísaný predmet činnosti, ktorý ho oprávňuje realizovať daný predmet zákazky. Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa. Obstarávateľ podľa § 38 ods. 2 zákona stanovuje aj podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona, tzn. že obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže v súlade s § 33 ods. 1 zákona predložením:
2.1.1. Účtovná jednotka, ktorá účtuje v sústave podvojného účtovníctva, predloží z účtovnej závierky:
2.1.1.1. výkaz ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky.
2.1.2 Účtovná jednotka, ktorá účtuje v sústave jednoduchého účtovníctva, predloží z účtovnej závierky:
2.1.2.1 výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky.
2.1.3 Účtovné jednotky podľa bodov 2.1.1 a 2.1.2 musia mať tržby, resp. príjmy z predaja vlastných výrobkov a služieb vo výške minimálne 1 000 000,00 EUR kumulatívne za posledné tri hospodárske roky, prípadne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti len za obdobie od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Bližšie informácie k finančnému a ekonomickému postaveniu uchádzača, vrátane odôvodnenia stanovených podmienok účasti sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 3.1 Technickú spôsobilosť a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v súlade s § 34 ods. 1 zákona nasledovne:
3.1.1 V súlade s § 34 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač predloží Zoznam poskytnutých služieb zrealizovaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorých predmetom boli poskytované služby podpory a údržby systému automatizovaného zberu dát rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky. Uchádzač v zozname uvedie identifikačné údaje odberateľa, názov zákazky a opis predmetu zákazky, cenu predmetu plnenia, lehotu dodania, meno a kontaktné údaje osoby, u ktorej si možno overiť informácie, dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Zrealizované poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky musia byť v kumulatívnej hodnote minimálne 1 000 000,00 EUR bez DPH za posledné tri hospodárske roky, z toho aspoň jedna zmluva na poskytnutie služby podpory podobného charakteru ako je predmet zákazky musí byť v hodnote minimálne 500 000,00 EUR bez DPH.
3.1.1.1 Obsah zoznamu poskytnutých služieb podľa bodu 3.1.1 je uvedený v Súťažných podkladoch.
3.1.2 V súlade s § 34 ods. 1 písm. g) zákona uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií špecialistov určených na plnenie predmetu zákazky. Uchádzač predloží zoznam špecialistov (príloha č. 2 k súťažným podkladom), ktorí sa budú podieľať na plnení predmetu zákazky s uvedením, za akú pozíciu budú zodpovední a dĺžky praxe.
3.1.2.1 Kľúčové pozície pre poskytovanie služieb:
3.1.2.1.1 Špecialisti na meranie elektrických veličín priebehového merania typu A s diaľkovým odpočtom nameraných údajov určených pre fakturáciu elektrickej energie musia preukázať:
a) minimálne 5 ročnú odbornú prax v oblasti parametrizácie a servisnej podpory určených meradiel priebehového merania typu A s diaľkovým odpočtom nameraných údajov (pozn.: určené meradlá sú meradlá určené na povinnú metrologickú kontrolu v zmysle zákona č. 142/2000 Z. z. o metrológii a o zmene a doplnení niektorých zákonov; vyhlášky Úradu pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo SR č. 210/2000 Z. z. o meradlách a metrologickej kontrole; vyhlášky Úradu pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo SR č. 75/2001 Z. z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška č. 210/2000 Z. z., a vyhlášky URSO č.3/2013 Z.z., alebo v zmysle ekvivalentných právnych predpisov v štáte sídla alebo miesta podnikania subjektu),
b) minimálne 2 praktické skúsenosti z realizácie zákaziek, ktorých predmetom bola dodávka a parametrizácia, alebo podpora a údržba určených meradiel typu ZMQ202, ZMD405 a ZMU202,
c) certifikát o kompetencii a odbornej spôsobilosti pre poskytovanie servisnej podpory a kvalifikovaného používania parametrizačných softvérov určených na parametrizáciu zariadení typu ZMQ202,
d) certifikát o kompetencii a odbornej spôsobilosti pre poskytovanie servisnej podpory a kvalifikovaného používania parametrizačných softvérov určených na parametrizáciu zariadení typu ZMD405,
e) certifikát o kompetencii a odbornej spôsobilosti pre poskytovanie servisnej podpory a kvalifikovaného používania parametrizačných softvérov určených na parametrizáciu zariadení typu ZMU202.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pokračovanie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti:
3.1.2.1.1.1 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi špecialistu preukáže uchádzač predložením profesijného životopisu špecialistu, ktorý bude obsahovať:
a) meno a priezvisko špecialistu,
b) najvyššie dosiahnuté vzdelanie (inštitúcia, doba štúdia od do, získaný titul/certifikát),
c) prehľad zamestnaní/odbornej praxe (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie poskytovania služieb, pozícia, ktorú špecialista zastával) v zmysle bodu 3.1.2.1.1 písm. a),
d) názov a popis realizovaných zákaziek v zmysle bodu 3.1.2.1.1 písm. b), na ktorých sa daný špecialista podieľal, pozíciu, na akej sa daný špecialista podieľal, meno, priezvisko, tel. č. a e-mail kontaktnej osoby, u ktorej je možné uvedené údaje overiť,
e) dátum a podpis príslušného špecialistu.
3.1.2.1.1.2 Odbornú kvalifikáciu špecialistu preukáže uchádzač predložením príslušného certifikátu špecialistu alebo jeho úradne osvedčenej kópie v zmysle bodu 3.1.2.1.1 písm. c), d), e).
3.1.2.1.1.3 Obstarávateľ požaduje predložiť pre kľúčové pozície podľa bodu 3.1.2.1.1 minimálne 3 špecialistov, pričom uchádzač preukáže špecialistov s certifikátmi uvedenými v bode 3.1.2.1.1 písm. c), d), e) a každý z týchto špecialistov musí súčasne spĺňať aj podmienku účasti podľa bodu 3.1.2.1.1. a) a b). Zároveň obstarávateľ nevylučuje, že každý z uvedených špecialistov môže disponovať jedným alebo viacerými certifikátmi.
3.1.2.1.2 Špecialisti pre implementovanú technológiu automatizovaného systému zberu dát musia preukázať:
a) minimálne 5 ročnú odbornú prax v oblasti poskytovania servisnej podpory a údržby automatizovaného systému zberu dát priebehového merania typu A s diaľkovým odpočtom z určených meradiel v podmienkach obchodného merania v sústave s napäťovou úrovňou 110 kV a vyššou,
b) minimálne 2 praktické skúsenosti z realizácie servisných zákaziek, ktorých predmetom bola podpora a údržba automatizovaného systému zberu dát na báze technológie Converge v podmienkach systému obchodného merania v sústave s napäťovou úrovňou 110 kV a vyššou,
c) certifikát o kompetencii a odbornej spôsobilosti na úrovni administrátora, konfigurátora, testera a užívateľa automatizovaného systému zberu dát na báze technológie Converge 3.10.
3.1.2.1.2.1 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi špecialistu preukáže uchádzač predložením profesijného životopisu špecialistu, ktorý bude obsahovať:
a) meno a priezvisko špecialistu,
b) najvyššie dosiahnuté vzdelanie (inštitúcia, doba štúdia od do, získaný titul/certifikát),
c) prehľad zamestnaní/odbornej praxe (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie poskytovania služieb, pozícia, ktorú špecialista zastával) v zmysle bodu 3.1.2.1.2 písm. a),
d) názov a popis realizovaných zákaziek v zmysle bodu 3.1.2.1.2 písm. b), na ktorých sa daný špecialista podieľal, pozíciu, na akej sa daný špecialista podieľal, meno, priezvisko, tel. č. a e-mail kontaktnej osoby, u ktorej je možné uvedené údaje overiť,
e) dátum a podpis príslušného špecialistu.
3.1.2.1.2.2 Odbornú kvalifikáciu špecialistu preukáže uchádzač predložením príslušného certifikátu špecialistu alebo jeho úradne osvedčenej kópie v zmysle bodu 3.1.2.1.2 písm. c).
3.1.2.1.2.3 Obstarávateľ požaduje predložiť pre kľúčové pozície podľa bodu 3.1.2.1.2 minimálne 4 špecialistov, pričom uchádzač preukáže špecialistov s certifikátom uvedeným v bode 3.1.2.1.2 písm. c) a každý z týchto špecialistov musí súčasne spĺňať aj podmienku účasti podľa bodu 3.1.2.1.2 a) a b).
Bližšie informácie k technickej spôsobilosti a odbornej spôsobilosti uchádzača, vrátane odôvodnenia stanovených podmienok účasti sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa.
III.1.6) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške: 120 000,00 EUR
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa.
III.1.7) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie bude realizované z vlastných zdrojov obstarávateľa. Fakturácia sa bude vykonávať podľa platobných
podmienok, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch v časti B1 "Návrh zmluvy na dodanie predmetu zákazky".
III.1.8) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy podľa bodu 32.1 súťažných podkladov, určitú právnu formu napríklad podľa § 56 ods. 1 a § 293 a nasl. Obchodného zákonníka alebo § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka.
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.8) Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 30.05.2018 09:30
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 30.05.2018 10:00
Miesto: Administratívna budova spoločnosti Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s., Mlynské nivy 59/A, 824 84 Bratislava 26.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk Ostatné je neverejné. Otváranie časti ponúk Kritériá bude oznámené len tým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená podľa § 53 ods. 5 zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady s prílohami, ako aj zmluva s prílohami sú dostupné v Profile obstarávateľa
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2644
2. Podľa § 187 ods. 8 zákona obstarávateľ aplikuje komunikáciu a výmenu informácií písomnou formou v listinnej podobe, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu.
3. Obstarávateľ podľa § 38 ods. 2 zákona stanovuje aj podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona, tzn. že obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
4. Prílohou súťažných podkladov je vyplnená Časť I. JED-u, t. j. strana č. 3 Prílohy 2 k Vykonávaciemu nariadeniu
Komisie EÚ 2016/7 z 05.01.2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre
obstarávanie vo formáte .pdf. Obstarávateľ dáva do pozornosti uchádzačom, že vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, je zverejnený na webovom sídle ÚVO http://www.uvo.gov.sk/legislativametodikadohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html
a údaje uvedené na str. 3 vo formáte .pdf Časť I. JED-u obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie
obstarávateľa, aby si do neho sami preniesli/prepísali.
5. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa.
6. Vzhľadom na charakter predmetu zákazky obstarávateľ podľa § 38 ods. 4 zákona vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám úspešný uchádzač alebo v prípade skupiny dodávateľov, ktorýkoľvek člen skupiny. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy, ktoré sú zverejnené v profile obstarávateľa.
7.Štatistická informácia pre ÚVO - vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá a podmienky plnenia zmluvy v predmetnom verejnom obstarávaní sa neuplatňujú žiadne aspekty - písm. d).
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité