Oznámenie 5782 - WYP

Obsah

5782 - WYP
Vestník č. 81/2018 - 25.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
IČO: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Marcela Turčanová
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4401
Hlavná adresa(URL): http://nitra.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://josephine.proebiz.com/tender/304/summary
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Cyklotrasa Wilsonovo nábrežie – (Univerzitný most) – Mostná ul. – Jesenského ul. (Park Sihoť)
Referenčné číslo: 4/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45233162-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Spoločný chodník s cyklochodníkom o celkovej dĺžke 1995,57m. Pri návrhu bol použitý technický predpis, podmienky
MinDVaRR SR TP 07/2014 Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry. Trasa je rozdelená na tri ucelené úseky, ktoré začínajú a končia v miestach prerušenia spoločného chodníka, v miestach križovatiek a mostov, vrátane dvoch riešení územia križovatiek.
Základná šírka spoločného chodníka s cyklochodníkom je 3,0m, pričom v miestach zúženia je šírka zmenšená, minimálne ale na 2,0m, na vzdialenosť maximálne 60m. Navrhnutý je jednostranný priečny sklon 1% smerom od existujúceho múrika vpravo. Trasa sa bude realizovať ako celok, pričom rozdelenie na úseky je iba pre prehľadnosť v projekte. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v projektovej dokumentácii pre realizáciu stavby.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
355 788,31 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233162-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Realizácia diela bude prebiehať v meste Nitra.
II.2.4) Opis obstarávania
Spoločný chodník s cyklochodníkom o celkovej dĺžke 1995,57m. Pri návrhu bol použitý technický predpis, podmienky
MinDVaRR SR TP 07/2014 Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry. Trasa je rozdelená na tri ucelené úseky, ktoré začínajú a končia v miestach prerušenia spoločného chodníka, v miestach križovatiek a mostov, vrátane dvoch riešení územia križovatiek.
Základná šírka spoločného chodníka s cyklochodníkom je 3,0m, pričom v miestach zúženia je šírka zmenšená, minimálne ale na 2,0m, na vzdialenosť maximálne 60m. Navrhnutý je jednostranný priečny sklon 1% smerom od existujúceho múrika vpravo. Trasa sa bude realizovať ako celok, pričom rozdelenie na úseky je iba pre prehľadnosť v projekte. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v projektovej dokumentácii pre realizáciu stavby.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
355 788,31 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP302010G014
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky je spolufinancovaný z OP IROP, výzva IROP-PO1-SC122-2016-15 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej
kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na celkovom počte prepravených osôb. Verejné
obstarávanie bude v súlade s pravidlami systému riadenia EŠIF predložené na kontrolu pred podpisom zmluvy s
úspešným uchádzačom.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO) v plnom rozsahu. Túto skutočnosť preukáže spôsobom uvedeným v ZVO. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa použije § 37 primerane.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom skúsenosti s realizáciou stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru zrealizovaných za posledných 5 rokov predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania.
Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy - Stavbyvedúceho a zástupcu stavbyvedúceho s min. 5 ročnou odbornou praxou podľa dole uvedených požiadaviek. Uchádzač preukáže požiadavky technickej a odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) a písm. g) ZVO. Ustanovenie § 34 ods. 3 a § 37 ods. 3 sa použijú primerane.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň pre podmienku podľa § 34 ods. 1 písm. b): Referenčné zrealizované stavebné práce musia mať charakter výstavby alebo rekonštrukcie pozemných komunikácií (tie sa považujú za rovnaké alebo podobné stavebné práce ako predmet zákazky) v minimálnom súhrnnom rozsahu o dĺžke 2000 m.
Odôvodnenie použitia tejto podmienky účasti: Verejný obstarávateľ potrebuje uskutočniť stavebné práce v priebehu 6 mesiacov o dĺžke viac ako 1,9 km, čo si vyžaduje nasadenie a koordináciu väčšieho počtu pracovníkov. Vzhľadom na nevyhnutnosť uskutočniť stavebné práce počas daného obdobia je nevyhnutné, aby úspešný uchádzač mal dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakej alebo podobnej stavby. Verejný obstarávateľ požaduje skúsenosti v súhrnnej hodnote, čím umožňuje účasť na verejnom obstarávaní aj menším subjektom, ktoré v priebehu posledných 5 rokov od vyhlásenia obstarávania realizovali viaceré menšie úseky a súhrnne majú kapacity a vedomosti na realizáciu tohto predmetu zákazky.
Minimálne požadovaná úroveň pre podmienku podľa § 34 ods. 1 písm. g): Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu (podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) jedného stavbyvedúceho a jeho jedného zástupcu, ako osôb zodpovedných a určených na plnenie predmetu zákazky. Obidve osoby predložia (1) doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky oprávňujúcej ho na výkon predmetnej činnosti s odborným zameraním inžinierske stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie inžinierske stavby), (2) životopis preukazujúci minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho a minimálne jednu preukázateľnú praktickú skúsenosť v oblasti riadenia stavieb majúcich charakter výstavby alebo rekonštrukcie spevnených cestných alebo pozemných komunikácií v pozícií stavbyvedúceho. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom v ponuke uviesť v akom zmluvnom vzťahu je stavbyvedúci a jeho zástupca k uchádzačovi.
Odôvodnenie použitia podmienok účasti osôb zodpovedných za plnenie predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie týchto podmienok účasti z dôvodu nevyhnutnosti dodržania kvality stavby, dodržania všeobecne záväzných právnych predpisov najmä na úseku stavebných prác a dodržania predpisov bezpečnosti a ochrany zdravia pri prácach. Stavbyvedúci, ako osoba zodpovedná za realizáciu stavebných prác a osoba riadiaca prácu na stavenisku musí mať určité odborné vedomosti a skúsenosti, prostredníctvom ktorých je schopná riadiť prácu ostatných osôb, kontrolovať prácu vykonanú subdodávateľmi a komunikovať s príslušnými zástupcami obstarávateľa priebeh stavby. Verejný obstarávateľ požaduje 2 osoby pre vzájomnú zastupiteľnosť, pretože práce budú realizované 4 mesiace a podľa zmluvných podmienok je nevyhnutné, aby bol stavbyvedúci na stavenisku počas celého obdobia.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazky budú realizované na základe priloženej realizačnej projektovej dokumentácie. Uchádzač je povinný oboznámiť
sa s dokumentáciou s vynaložením odbornej starostlivosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a v
návrhu zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.05.2018 09:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.05.2018 10:00
Miesto: Mestský úrad Nitra, Štefánikova trieda 60, Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem ID dokladu aj písomné splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena vrátane DPH za predmet zákazky ocenený podľa realizačnej projektovej dokumentácie a Zmluvy o Dielo. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Rozhodovacie kritéria pre prípad zhody celkovej ceny za predmet zákazky: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil nižšiu cenu vrátane DPH za stavebný oddiel Dopravné plochy. V prípade zhody aj v tejto položke bude ako druhé rozhodovacie kritérium slúžiť nižšia cena vrátane DPH za stavebný oddiel Verejné osvetlenie

Verejný obstarávateľ rozhodol, že splnenie podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO a v tomto verejnom obstarávaní sa komunikácia a ponuky budú predkladať výhradne elektronicky. Viac informácií je v súťažných pokladoch.

V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk.

Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.

Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/

Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi
a.) v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) alebo
b.) počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na zaslanie autentifikačného kódu v listovej podobe sú min. 4 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky.

Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.

Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. Verejný obstarávateľ vzhľadom na voľne prístupné oblasti nebude organizovať prehliadku, záujemcovia si môžu lokalitu prezrieť kedykoľvek.

Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 3500 €.

Verejný obstarávateľ očakáva začatie realizácie projektu v mesiaci júl/august 2018.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.04.2018

Redakčné opravy

7094 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 99/2018
V oznámení 05782-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 081/2018 zo dňa 25.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 22.05.2018 09:30 Má byť: 30.05.2018 10:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 22.05.2018 10:00 Má byť: 30.05.2018 10:30
7618 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 107/2018
V oznámení 05782-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 081/2018 zo dňa 25.04.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 30.05.2018 10:00 Má byť: 04.06.2018 08:30 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 30.05.2018 10:30 Má byť: 04.06.2018 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité