Oznámenie 5780 - WYP

Obsah

5780 - WYP
Vestník č. 81/2018 - 25.04.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Bratislava
IČO: 31813861
Pažítková 4, 82101 Bratislava - mestská časť Ružinov
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Matej Meľo
Telefón: +421 918166047
Email: matej.melo@unb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8698
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8698
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Rekonštrukcia a modernizácia časti interiéru – MONOBLOK „A“ , 2. N.P., pre CT pracovisko v UNB Nemocnica akad. L. Dérera
Referenčné číslo: R1-9/36/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia t. j. stavebné úpravy, dodávka a inštalácia jednotlivých technologických celkov za účelom inštalácie nového CT zariadenia s kompletnou technológiou, ako aj so stavebnými úpravami pre zdravotnícky a obsluhujúci personál. Súčasťou dodávky je aj kompletná dokumentácia podľa noriem STN a prislúchajúcej platenej legislatívy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
395 629,22 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45215130-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Nemocnica akademika Ladislava Dérera, Limbová 5, 833 05 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom rekonštrukcie sú stavebné úpravy, dodávka a inštalácia jednotlivých technologických celkov za účelom inštalácie nového CT zariadenia s kompletnou technológiou, ako aj so stavebnými úpravami pre zdravotnícky a obsluhujúci personál. Súčasťou dodávky je aj kompletná dokumentácia podľa noriem STN a prislúchajúcej platenej legislatívy. Súčasťou podrobného opisu predmetu zákazky a technickej špecifikácie je projektová dokumentácia. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
395 629,22 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 60
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon").

Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) alebo zapísaním do Zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len ZHS) podľa § 152 zákona alebo predložením originálnych resp. úradne osvedčených kópii dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona.

Preukazovať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia JED-om môže uchádzač využiť prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu Jednotného európskeho dokumentu (eESPD) slúžiacu pre jeho vyplnenie a opätovné použitie dostupnej na https://ec.europa.eu/growth/tools-atabases/espd/filter?lang=sk (na tento link sa možno dostať aj cez www.uvo.gov.sk).

Uchádzač skutočnosť zápisu do ZHS deklaruje v JED-e v Časti II. oddiel A a postupuje nasledovne:
- Pokiaľ je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov v súlade s podmienkami vyžadovanými zákonom č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní t.j. nemá doplnené do ZHS doklady na preukázanie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. (keďže podľa § 187 ods. 7 cit. zákona zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností) musí vypĺňať v JED-e aj Časť III. Dôvody na vylúčenie oddiely A, B, C, D (v rámci nich relevantné ustanovenia/podmienky).

- Ak je uchádzač zapísaný do ZHS podľa zákona č. 343/2015 Z. z. teda spĺňa všetky podmienky týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f), nevypĺňa Časť III. (§ 152 preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 od. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5, zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi, údaje v ňom uvedené nie je potrebné overovať).

Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 37 ods. 3 zákona o VO.

Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v súlade s platnou legislatívou a požaduje splnenie podmienok účasti v zmysle § 114 ods. 2 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.Doklady podľa § 33 ods. 1písm. a) - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre vykonávanie služieb, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: AD 1/Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú z úverových vzťahov a na jeho účet/účty nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke uchádzača. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie dokladov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.§ 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené

Odôvodnenie primeranosti:
Požadovaný zoznam uskutočnených prác má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s uskutočňovaním prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter predmetu zákazky.

2.§34 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti na riadiacich zamestnancov skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom riadiacich zamestnancov, ktorí sa budú podieľať na riadení stavebných prác. Primeraná odborná prax a príslušné certifikáty jednotlivých zamestnancov majú preukázať ich odbornú spôsobilosť riadiť predmet zákazky.

3.§ 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Odôvodnenie primeranosti:
Požadovaný certifikát je zárukou odbornej spôsobilosti uchádzača. Záujemca preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 pre oblasť realizácie stavebných prác, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem a z noriem členských štátov Európskych štátov spoločenstva.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad 1/ Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk), ktorého fin. objem bol spolu za sledované obdobie v min. výške 350.000 EUR bez DPH; z toho minimálne jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem bol v min. výške 100.000 EUR bez DPH.

Zoznam stavebných prác má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, b) názov a stručný opis predmetu zákazky, c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR, d) lehotu uskutočnenia prác, e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom.

Za stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavby, ktoré spadajú do JKSO: 801 1 budovy pre zdravotnú starostlivosť a služby, /alebo do KS skupiny 126 podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu SR, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb.
Ad 2/ Riadiaci zamestnanec - hlavný stavbyvedúci, počet min. 1:
-doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby); preukáže osvedčením,
-min. 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, preukáže životopisom,
-min. jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobnej ako predmet zákazky v minimálnej hodnote 100 000,00 EUR bez DPH , preukáže životopisom.
Za stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavby, ktoré spadajú do JKSO: 801 1 budovy pre zdravotnú starostlivosť a služby, /alebo do KS skupiny 126 podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu SR, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb.

Ad 3/ Záujemca predloží certifikát systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001 (systém manažérstva kvality) vydaný nezávislou inštitúciou, resp. iný ekvivalentný doklad alebo dokument prezentujúci zavedený systém riadenia kvality uchádzača. V takom prípade verejný obstarávateľ požaduje predložiť popis tohto ekvivalentného systému manažérstva kvality alebo rovnocenné osvedčenia z členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov.

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie dokladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.06.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.11.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.06.2018 13:30
Miesto: Univerzitná nemocnica Bratislava,
Pažítková 4,
821 01 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 10 000 EUR. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.

2.Zhotoviteľ (víťazný uchadzač) do 3 pracovných dni od podpisu zmluvy zmluvnými stranami, predloží objednávateľovi na základe výzvy nasledovné doklady, ktoré tvoria Prílohu č. 5 (doklady) zmluvy o dielo:
a) úradne overenú kópiu dokladu preukazujúceho uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu vzniknutú s výkonom činností uchádzača alebo jeho subdodávateľov tretej (inej) osobe, s platnosťou po celú dobu trvania zmluvy o dielo, na poistnú sumu minimálne vo výške plnenia zmluvy v EUR.

3.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si stiahli súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk, aby mu oznámili svoj záujem zúčastniť sa verejného obstarávania, prostredníctvom emailového oznámenia na adresu matej.melo@unb.sk alebo prostredníctvom pošty, resp. iného doručovateľa. V prípade, že záujemca neoznámi verejnému obstarávateľovi svoj záujem zúčastniť sa verejného obstarávania, verejný obstarávateľ mu nebude vedieť zabezpečiť doručenie vysvetlení a iných informácií potrebných na vypracovanie ponuky k tejto súťaži, záujemca tak koná na vlastnú zodpovednosť a riziko.

4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom obhliadku objektov zariadenia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.


VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI:
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podm. účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO.

V prípade že uchádzač nahradí doklady na preukázanie splnenia podm. účasti jednotným európskym dokumentom.
Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie ( Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti.

Uchádzač môže na preukázanie ekon. a fin. postavenia podľa bodu III.1.2) využiť fin.zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO.
Uchádzač môže na preukázanie techn. a odb. spôsobilosti podľa bodu III.1.3) využiť techn. a odb.kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podm. účasti vo ver.obstarávaní týkajúcich sa ekonom. a fin. postavenia alebo techn. a odb. spôsobilosti spoločne.
Na prepočet inej meny ako euro uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tejto Výzvy do vestníka VO.

Projektová dokumentácia sa nachádza na:
https://www.dropbox.com/sh/gy9x5gwam26k1d0/AADuLCKHBa0nmdj7bQbTmQB7a?dl=0
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité