Oznámenie 6239 - WYP

Obsah

6239 - WYP
Vestník č. 85/2018 - 01.05.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Dunajská Streda
IČO: 00305383
Hlavná 50/16, 92901 Dunajská Streda
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Erika Szelle
Telefón: +421 918607333
Fax: +421 315903941
Email: primator@dunstreda.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://voarchiv.eu/files/208-cb181f3519/
Hlavná adresa(URL): http://voarchiv.eu/files/208-cb181f3519/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://voarchiv.eu/files/208-cb181f3519/
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Premier Consulting EU, s.r.o.
IČO: 48231657
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rudolf Horváth
Telefón: +421 915849863
Email: horvath@eurofondy.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Premier Consulting EU, s.r.o.
IČO: 48231657
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Rudolf Horváth
Telefón: +421 915849863
Email: horvath@eurofondy.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov v Dunajskej Strede
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer v Dunajskej Strede, a to:
Časť A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste,
Čast B: Doplnkový cyklistický mobiliar,
Časť C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica, v rámci Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program pre Prioritnú os: 1 Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch, Špecifický cieľ: 1.2.2 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na celkovom počte prepravených osôb, s názvom projektu: Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov v Dunajskej Strede.
Zadanie je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
189 106,45 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
čast 1 podľa projektovej dokumentácie:
A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste a
C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.u. Mesta Dunajská Streda, okres Dunajská Streda, Trnavský samosprávny kraj, SR
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer v Dunajskej Strede, a to:
Časť A: Vyznačenie cyklistických pruhov a koridoru na Jesenskej ulici a Bratislavskej ceste,
Časť C: Obnovenie vodorovného dopravného značenia cyklopruhu Hlavná ulica, v rámci Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program pre Prioritnú os: 1 Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch, Špecifický cieľ: 1.2.2 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na celkovom počte prepravených osôb, s názvom projektu: Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov v Dunajskej Strede.
Zadanie je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
110 469,84 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP: Integrovaný regionálny operačný program, Kód výzvy: IROP-PO1-SC122-2016-15
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 2 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.
Časť: 2
II.2.1) Názov
časť 2 podľa projektovej dokumentácie:
B: Doplnkový cyklistický mobiliár
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45000000-7
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
k.u. Mesta Dunajská Streda, okres Dunajská Streda, Trnavský samosprávny kraj, SR
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer v Dunajskej Strede, a to:
Čast B: Doplnkový cyklistický mobiliar,
Integrovaný regionálny operačný program pre Prioritnú os: 1 Bezpečná a ekologická doprava v regiónoch, Špecifický cieľ: 1.2.2 - Zvýšenie atraktivity a prepravnej kapacity nemotorovej dopravy (predovšetkým cyklistickej dopravy) na celkovom počte prepravených osôb, s názvom projektu: Zriadenie bezpečných dopravných koridorov a úložísk pre cyklistov v Dunajskej Strede.
Zadanie je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
78 636,61 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OP: Integrovaný regionálny operačný program, Kód výzvy: IROP-PO1-SC122-2016-15
II.2.14) Doplňujúce informácie
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 2 mesiace. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa Osobného postavenia podľa § 32 nasledovne:

Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky účasti Osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až h) Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

(1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

Na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ vyžaduje doklady v súlade s § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

(2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

Plnenie podmienok účasti preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4. a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Zdôvodnenie: Uvedené podmienky sú stanovené zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Pre časť 1: Uchádzač predloží doklad podľa § 33 ods. 1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.

Pre časť 1: Podľa § 33 ods. 1 písm. d) prehľadu o celkovom obrate a prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Pre časť 2: Uchádzač predloží doklad podľa § 33 ods. 1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre časť 1: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
§ 33 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží:
Minimálne požiadavky na vyjadrenie banky:
-uchádzač predloží vyjadrenie (originál alebo overená fotokópia) každej banky/pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, v ktorom banka potvrdí, že:
-uchádzač nie je v nepovolenom debete, že nie je v exekúcii a že si plní voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu,
-v prípade splácania úveru, si plní záväzky, vyplývajúce z úverových vzťahov.

Podrobnosti a zdôvodnenie: v zmysle súťažných podkladov

Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. 5:
Verejný obstarávateľ touto požiadavkou získa aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch.

Pre časť 1: § 33 ods. 1, písm. d) uchádzač predloží: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého obratu zo stavebnej
činnosti rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v hodnote minimálne 110.000,00 Eur bez DPH. Prehľad obratu (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača
alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. K prehľadu /čestnému vyhláseniu/ pripojí uchádzač výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky , resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdené miestne príslušným správcom dane, a to v originály alebo overenej fotokópii. Takéto predloženie potvrdených výkazov nemá povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk.

V prípade vykázaných obratov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na
Euro použiť kurz Národnej banky Slovenska platný ku dňu zaslania výzvy na predkladanie ponúk. Platný kurz na
prepočet uvedenej meny je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.

Podrobnosti a zdôvodnenie: v zmysle súťažných podkladov

Pre časť 2: Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
§ 33 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží:
Minimálne požiadavky na vyjadrenie banky:
-uchádzač predloží vyjadrenie (originál alebo overená fotokópia) každej banky/pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, v ktorom banka potvrdí, že:
-uchádzač nie je v nepovolenom debete, že nie je v exekúcii a že si plní voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu,
-v prípade splácania úveru, si plní záväzky, vyplývajúce z úverových vzťahov.

Podrobnosti a zdôvodnenie: v zmysle súťažných podkladov

Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. 5:
Verejný obstarávateľ touto požiadavkou získa aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Pre časť 1: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí
byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak
také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení,
doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Pre časť 2: B: Doplnkový cyklistický mobiliár: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Pre časť 2: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre časť 1: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich 5 rokov realizoval min. 2 dodávky v oblasti predmetu zákazky, rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, v celkovom objeme vyššom ako 70 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Zdôvodnenie: Verejný obstarávateľ požadovaním splnenia určenej podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača poskytnúť požadovaný predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať skutočnosť, že uchádzač má praktické skúsenosti s realizáciou plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky, a teda schopnosť uchádzača poskytovať odborné plnenie predmetu zákazky na požadovanej kvalitatívnej úrovni.
Minimálna požadovaná úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná.

Pre časť 2: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich 5 rokov realizoval min. 1 dodávku v oblasti predmetu zákazky, rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, v celkovom objeme vyššom ako 30 000,00 Eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.

Zdôvodnenie: Verejný obstarávateľ požadovaním splnenia určenej podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača poskytnúť požadovaný predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať skutočnosť, že uchádzač má praktické skúsenosti s realizáciou plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky, a teda schopnosť uchádzača poskytovať odborné plnenie predmetu zákazky na požadovanej kvalitatívnej úrovni.
Minimálna požadovaná úroveň referencií je vzhľadom na predpokladanú výšku zákazky primeraná.

Pre časť 2: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi minimálne 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v oblasti predmetu zákazky. Požaduje sa aby tieto osoby mali odbornú prax a spôsobilosť v odbore podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch

Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 38 ods. 5
Nevyhnutné pre zabezpečenie vedenia stavebných prác osobami s dostatočnými skúsenosťami z vedenia stavebných prác, približujúcich sa svojou povahou zadávanej zákazke a tým zabezpečenia kvalitnej a odbornej realizácie obstarávaných stavebných prác a tým zaistenia predpokladu bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.05.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.05.2018 10:30
Miesto: Premier consulting EU s.r.o,
Hadovská cesta 870
945 01 Komárno
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Všetky súťažné podklady a podklady potrebné na prípravu ponuky sú neobmedzene, verejne dostupné v profile verejného obstarávateľa, ktorý je vedený na www.uvo.gov.sk: a na stránke: http://voarchiv.eu/files/208-cb181f3519/


2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om.

3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na:
http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html.
Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.

4. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

6. Zábezpeka ponuky
Zábezpeka ponuky v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžaduje vo výške:
časť 1: 3 000 EUR, časť 2: 2 000 EUR
Spôsob zloženia zábezpeky:
a) zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa
b) poskytnutím bankovej záruky za uchádzača

Podmienky zloženia zábezpeky:
a) Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa

Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa vedený v CEKOSKBX, na č.
účtu - IBAN: SK17 7500 0000 0003 0281 2303, ako variabilný symbol uviesť IČO uchádzača, aby
verejný obstarávateľ mohol identifikovať platcu a táto platba bola overiteľná. Účet nie je úročený.

Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr v deň
uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

Podrobnosti a zdôvodnenie zábezpeky ponuky: v zmysle súťažných podkladov
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.04.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité