Oznámenie 6329 - WYT

Obsah

6329 - WYT
Vestník č. 85/2018 - 01.05.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
HoReCup, a.s.
IČO: 36517844
Dolné Hony 13, 94901 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martin Oravec, LL.M.
Telefón: +421 220902554
Email: obstaravanie@vosk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/19789
Hlavná adresa(URL): http://www.horecup.sk/sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.vosk.sk/folder/174/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
VO SK, a.s.
IČO: 45647291
Záhradnícka 151 , 82108 Bratislava
Slovensko
Kontaktná osoba: JUDr. Martin Oravec, LL.M.
Telefón: +421 220902554
Email: obstaravanie@vosk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/19789
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.horecup.sk/sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
osoba podľa § 8 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
výroba tovaru z papiera a lepenky
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Podpora inteligentných inovácií
Referenčné číslo: 2018/HOR/37
II.1.2) Hlavný kód CPV
42997300-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie tovaru "Podpora inteligentných inovácií", vrátane dopravy, kompletnej inštalácie, sprevádzkovania, predvedenia a odskúšania v priestoroch výrobnej prevádzky HoReCup, a.s. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
3 259 640,01 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Manipulačné roboty
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42997300-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa HoReCup, a.s., Karpatská ulica 8402/9A-3, 010 01 Žilina.
II.2.4) Opis obstarávania
Manipulačné roboty 8 kusov, z toho:

Manipulačný robot 1 - 4 kusy
Manipulačný robot 2 - 2 kusy
Manipulačný robot 3 - 2 kusy

Predmetom zákazky je 8 kusov manipulačného robota k výrobnej linke na servítky, ktorý nahradí v súčasnosti ručne realizovaný proces prekladania výrobku z baličky na palety. Robot nahradí manuálnu prácu a zvýši produktivitu a kvalitu výroby. Uvedené zariadenie musí dokázať skontrolovať kvalitu a neporušenosť jednotlivých balíčkov servítok a aj ich uložiť na palety. Balíčky servítok pre tohoto robota majú štandardnú váhu 0,5 kg a rozmer 600 mm. Balíček môže byť pri úchope stlačený na maximálne 200 mm tak, aby sa výrobok nepoškodil.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
912 640,01 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2018/1.2.2-15
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov EÚ, Operačný program Výskum
a inovácie, prioritná os: 1. Podpora výskumu, vývoja a inovácií, Investičná priorita, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2018/1.2.2-15.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Paletový robot
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42997300-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa HoReCup, a.s., Karpatská ulica 8402/9A-3, 010 01 Žilina.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je paletový robot pohybujúci sa po presne vymedzenej dráhe. Paletový robot uloží palety na samostatné paletové miesta aj vloží do regálov. Tieto samohybné roboty zabezpečia aj prípravu expedovaného tovaru na určené vyskladňovacie pozície.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
495 333,33 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2018/1.2.2-15.
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov EÚ, Operačný program Výskum
a inovácie, prioritná os: 1. Podpora výskumu, vývoja a inovácií, Investičná priorita, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2018/1.2.2-15.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Digitálna linka na výrobu servítok
Časť č.: 3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa HoReCup, a.s., Karpatská ulica 8402/9A-3, 010 01 Žilina.
II.2.4) Opis obstarávania
Digitálna linka na výrobu servítkov je komplexné automatizované výrobné zariadenie, ktoré kontinuálne zabezpečuje všetky výrobné úkony v súvislom slede, a to od momentu nasadenia kotúča papiera po zber finálnych balíkov servítok. Linka zabezpečuje potlač servítkov vodou riediteľnými farbami prostredníctvom tlačového digitálneho zariadenia, okrajovú razbu, rezanie, skladanie a výstupnú dopravu výrobkov na zberný stôl.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
1 851 666,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 9
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPVaI-MH/DP/2018/1.2.2-15.
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov EÚ, Operačný program Výskum
a inovácie, prioritná os: 1. Podpora výskumu, vývoja a inovácií, Investičná priorita, kód výzvy: OPVaI-MH/DP/2018/1.2.2-15.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie všetkých podmienok účasti osobného postavenia a ich preukázanie v súlade s ust. § 32 zákona č.343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ZVO). Vzhľadom na obmedzenie maximálneho počtu znakov v informačnom systéme Zber údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje túto výzvu na predkladanie ponúk, nie je možné vo výzve na predkladanie ponúk zverejniť podmienky účasti v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.07.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.07.2018 13:00
Miesto: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, 2. poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup
prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela.
2. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa:
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/19789
Bezodplatný neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom elektronických prostriedkov:
http://www.vosk.sk/folder/174/
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, pokiaľ nie je vo výzve na predkladanie ponúk alebo v týchto SP uvedené inak.
Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania písomne v listinnej podobe
prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta:
VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: JUDr. Martin Oravec, LL.M.
Z dôvodu zabezpečenia bezproblémovej komunikácie záujemca/uchádzač vo svojich podaniach uvedie nasledovné
údaje:
- obchodné meno
- sídlo/miesto podnikania
- identifikačné číslo
- korešpondenčnú adresu (v prípade, ak sa táto líši od sídla/miesta podnikania)
- meno a priezvisko kontaktnej osoby
- e-mailovú adresu kontaktnej osoby
- telefónne číslo kontaktnej osoby
Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile.
Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.04.2018

Redakčné opravy

8052 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 115/2018
V oznámení 06329-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa HoReCup, a.s., Dolné Hony 13, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 085/2018 zo dňa 01.05.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.07.2018 10:00 Má byť: 09.08.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.07.2018 13:00 Má byť: 09.08.2018 13:00
10375 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 146/2018
V oznámení 06329-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa HoReCup, a.s., Dolné Hony 13, 949 01 Nitra zverejnenom vo VVO č. 085/2018 zo dňa 01.05.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 09.08.2018 10:00 Má byť: 10.09.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 09.08.2018 13:00 Má byť: 10.09.2018 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité