Oznámenie 6339 - WYT

Obsah

6339 - WYT
Vestník č. 86/2018 - 02.05.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Tornaľa
IČO: 00319091
Mieru 14, 98201 Tornaľa
Slovensko
Kontaktná osoba: Viera Sotníková
Telefón: +421 475511101 / 475511102
Email: msutornala@stonline.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5250
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Viera Sotníková
IČO: 00000000
Námestie Slobody 2 , 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Viera Sotníková
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Viera Sotníková
IČO: 00000000
Námestie Slobody 2 , 97401 Banská Bystrica
Slovensko
Kontaktná osoba: Viera Sotníková
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zberný dvor Tornaľa
Referenčné číslo: WYT/2018/TOR
II.1.2) Hlavný kód CPV
42990000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka strojového zaradenia zberného dvora. Zákazka je rozdelená na 3 časti.
Časť č. 1: Dodávka traktora a prívesu za traktor
Časť č. 2: Dodávka čelného nakladača
Časť č. 3: Dodávka univerzálneho stranovo výsuvného mulčovača
Podrobný opis dodania predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
76 130,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Dodávka traktora a prívesu za traktor.
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
16700000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Tornaľa.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka 1 ks traktora a 1 ks prívesu za traktor.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
63 100,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPLZ-PO6-SC611-2017-1
Časť: 2
II.2.1) Názov
Dodávka čelného nakladača.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
43250000-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Tornaľa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka 1 ks. čelného nakladača.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
6 540,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPLZ-PO6-SC611-2017-1
Časť: 3
II.2.1) Názov
Dodávka univerzálneho stranovo výsuvného mulčovača.
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42990000-2
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK032
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Tornaľa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka 1 ks univerzálneho stranovo výsuvného mulčovača.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
6 490,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPLZ-PO6-SC611-2017-1
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre Časť č. 1, Časť č. 2 a Časť č.3:
Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona.
Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia verejný obstarávateľ vyžaduje doklad o oprávnení dodávať tovar v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia preukáže uchádzač predložením dokladu podľa § 32 ods.
2. písm. e) v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, resp. ods. 4. a ods. 5. zákona alebo podľa § 152 zákona.
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok
účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie
dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti
predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia: Podmienky vyplývajú z § 114 ods. 2
zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Pre Časť č. 1, Časť č. 2 a Časť č.3:
Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia:
a)Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona. Jej splnenie preukáže vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
b)Uchádzač môže podľa § 33 ods. 2 zákona využiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné
zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie
finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou
uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí
vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť
použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
c)Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného
dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
d)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne podľa § 37 ods. 3 zákona. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 37 ods. 4 zákona môže skupina dodávateľov využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre Časť č. 1, Časť č. 2 a Časť č.3:
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov minimálnu úroveň finančného a ekonomického postavenia k podmienke účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a):
- v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
- jeho bežný účet nebol v roku 2017, ani v priebehu roka 2018 (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom
exekúcie. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3
mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Uchádzač predloží okrem
vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v
mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil
potvrdenie/potvrdenia.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia :
Účelom uvedenej podmienky účasti je preukázanie finančnej stability uchádzača. Verejný obstarávateľ uvedenou podmienkou sleduje, aby prostredníctvom postupov uvedených v zákone o verejnom obstarávaní vybrala spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a načas plní finančné záväzky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 28.02.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2018 13:00
Miesto: V.O.V.S., s.r.o., Námestie Slobody 2, 974 01 Banská Bystrica.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné v nadväznosti na ustanovenie § 52 ods. 6 zákona. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a n ie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.

Pre Časť č. 1, Časť č. 2 a Časť č. 3:
1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla.
2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotným európskym dokumentom
(ďalej aj JED). Z predmetného dokumentu predloženého uchádzačom musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom,
obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tejto Výzvy. V súlade s § 39 ods. 6 zákona môže verejný obstarávateľ na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom.
3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla ÚVO (www.uvo.gov.sk).
Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf.
Uchádzači/záujemcovia môžu použiť elektronický formulár JED zverejnený na: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. JED musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
4. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
5. Verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá. Vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
6. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale. Okrem písomnej formy predloží uchádzač ponuku aj v elektronickej podobe na samostatnom CD/DVD nosič/nosiče alebo iné vhodné médium/médiá, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD/DVD nosič/nosiče alebo iné vhodné médium/médiá musia byť vo formáte pdf. alebo obdobnom formáte.
7.Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť doklady a dokumenty podľa bodu III.1 tejto Výzvy ako originály alebo úradne overené kópie.
8. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta uvedenú v Prílohe A I) tejto výzvy.
10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
11. Zadaním zákazky sa rozumie uzavretie príslušnej zmluvy. Uzavretím Zmluvy sa rozumie nadobudnutie jej
účinnosti.
12. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
13. Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
13.1. Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými
osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.04.2018

Redakčné opravy

6888 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 96/2018
V oznámení 06339-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Tornaľa, Mieru 14, 982 01 Tornaľa zverejnenom vo VVO č. 086/2018 zo dňa 02.05.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 16.05.2018 10:00 Má byť: 24.05.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 16.05.2018 13:00 Má byť: 24.05.2018 13:00
4491 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 39/2019
V oznámení 06339-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Tornaľa, Mieru 14, 982 01 Tornaľa zverejnenom vo VVO č. 086/2018 zo dňa 02.05.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Doplnenie bodu Má byť: 14. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. určuje od termínu 19.10.2018 výhradne prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja - systému ELENA na portáli www.e-lena.sk. Momentom doručenia/odoslania akéhokoľvek dokumentu pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií resp. dokumentov, prostredníctvom elektronického nástroja - systému ELENA na portál www.e-lena.sk, ktoré sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére verejného obstarávateľa alebo uchádzača. Bližšie podmienky sú určené súťažných podkladoch.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité