Oznámenie 6719 - MSS

Obsah

6719 - MSS
Vestník č. 92/2018 - 10.05.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Marian Tallo
Telefón: +421 335315196
Fax: +421 248262910
Email: tallo.marian@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Monitorovanie stavebných objektov
Referenčné číslo: 22/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
71700000-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je monitoring stavebných objektov v nasledovnom rozsahu :
I. Monitorovanie železobetónových konštrukcií a monitorovanie sadania úložných priestorov obj. 202 RÚ RAO v lokalite Mochovce
Vyhodnotenie meraní v jednotlivých etapách prevádzky úložiska umožní prognózovať bezpečnosť úložiska porovnaním hodnôt sadania a taktiež z rozdielov sadania bodov každého dilatačného celku. Pre monitorovanie železobetónových konštrukcií a monitorovanie sadania úložných priestorov na RÚ RAO sa využijú nasledovné metódy meraní :
1. Metóda presnej nivelácie
2. Dilatometrické merania
3. Priestorová polárna metóda
II. Monitorovanie tesnosti úložiska VNAO
Monitorovanie tesnosti úložiska VNAO t.j. izolačnej fólie bude realizovaná permanentným monitorovacím systémom SENSOR DDS (dodávateľ systému SENSOR, spol. s r.o.). Kontrola systému Offline meranie sa vykoná zo sensor boxu priamo na mieste za prítomnosti vyškoleného inžiniera, buď datalogerom ("one by one") alebo portabilnou
meracou stanicou (SENSOR DDSLMS). Meranie sa vykoná a protokolárne vyhodnotí raz za rok.
III. Monitorovanie obj. 840 - Medzisklad vyhoretého jadrového paliva (MSVP) v lokalite Jaslovské Bohunice
1. Monitorovanie stability a sledovanie dlhodobej životnosti stavebných konštrukcií nedeštruktívnymi metódami. Monitorovanie zahŕňa meranie a vyhodnotenie sadania betónových a oceľových konštrukcií skladu a skladovacích bazénov vyhoretého jadrového paliva (VJP) a vyhodnocovanie svedočných vzoriek bazénových materiálov
umiestnených v bazénoch skladovania.
2. Monitorovanie korózneho poškodzovania stavebných konštrukcií a zariadení strojnej a transportnej technológie nedeštruktívnymi metódami podľa realizačného projektu DPS M9.03-R na MSVP :
a) časť - Monitorovanie metódou overovacích vzoriek
Realizácia monitorovania metódou overovacích vzoriek musí byť vykonaná v akreditovanom laboratóriu s pracoviskom pre manipuláciu s exponovanými vzorkami.
b) časť - Monitorovanie metódou akustickej emisie
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
397 900,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.:obj. 202 RÚ RAO v lokalite Mochovce (NUTS kód SK023),VNAO v lokalite Mochovce (NUTS kód SK023),objekt 840-MSVP v lokalite Jaslovské Bohunice, (NUTS kód SK021)
II.2.4) Opis obstarávania:
Monitoring stavebných objektov v nasledovnom rozsahu :
I. Monitorovanie železobetónových konštrukcií a monitorovanie sadania úložných priestorov obj. 202 RÚ RAO v lokalite Mochovce
Vyhodnotenie meraní v jednotlivých etapách prevádzky úložiska umožní prognózovať bezpečnosť úložiska porovnaním hodnôt sadania a taktiež z rozdielov sadania bodov každého dilatačného celku. Pre monitorovanie železobetónových konštrukcií a monitorovanie sadania úložných priestorov na RÚ RAO sa využijú nasledovné metódy meraní :
1. Metóda presnej nivelácie
2. Dilatometrické merania
3. Priestorová polárna metóda
II. Monitorovanie tesnosti úložiska VNAO
Monitorovanie tesnosti úložiska VNAO t.j. izolačnej fólie bude realizovaná permanentným monitorovacím systémom SENSOR DDS (dodávateľ systému SENSOR, spol. s r.o.). Kontrola systému Offline meranie sa vykoná zo sensor boxu priamo na mieste za prítomnosti vyškoleného inžiniera, buď datalogerom ("one by one") alebo portabilnou
meracou stanicou (SENSOR DDSLMS). Meranie sa vykoná a protokolárne vyhodnotí raz za rok.
III. Monitorovanie obj. 840 - Medzisklad vyhoretého jadrového paliva (MSVP) v lokalite Jaslovské Bohunice
1. Monitorovanie stability a sledovanie dlhodobej životnosti stavebných konštrukcií nedeštruktívnymi metódami. Monitorovanie zahŕňa meranie a vyhodnotenie sadania betónových a oceľových konštrukcií skladu a skladovacích bazénov vyhoretého jadrového paliva (VJP) a vyhodnocovanie svedočných vzoriek bazénových materiálov
umiestnených v bazénoch skladovania.
2. Monitorovanie korózneho poškodzovania stavebných konštrukcií a zariadení strojnej a transportnej technológie nedeštruktívnymi metódami podľa realizačného projektu DPS M9.03-R na MSVP :
a) časť - Monitorovanie metódou overovacích vzoriek
Realizácia monitorovania metódou overovacích vzoriek musí byť vykonaná v akreditovanom laboratóriu s pracoviskom pre manipuláciu s exponovanými vzorkami.
b) časť - Monitorovanie metódou akustickej emisie
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
397 900,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.08.2018
Dátum ukončenia: 31.12.2020
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzač na prvom mieste v poradí bude požiadaný o predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne
osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona, v tomto prípade je vhodné,
ale nie povinné predložiť len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní
a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a
na Profile verejného obstarávateľa.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu
zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak preukázal poskytnutie služieb v oblasti monitoringu a vyhodnocovania stavu vybraných zariadení zaradených do bezpečnostných tried dôležitých z hľadiska jadrovej bezpečnosti nedeštruktívnymi metódami, pričom celkový objem poskytnutia služieb v oblasti monitoringu a vyhodnocovania stavu vybraných zariadení zaradených do bezpečnostných tried dôležitých z hľadiska jadrovej bezpečnosti nedeštruktívnymi metódami bol bol vo výške
minimálne 100 000,- EUR bez DPH celkom za uvedené obdobie. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky.
Odôvodnenie primeranosti a potreby:
Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.

2.Kontrolou technickej spôsobilosti a to predložením povolenia na činnosti vedúce k ožiareniu podľa §45 zákona č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov minimálne v rozsahu odberu, prepráv, skladovania a manipulácií so zdrojmi ionizujúceho žiarenia alebo ekvivalentný doklad.
Odôvodnenie primeranosti a potreby:
Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Samostatnou prílohou zmluvy bude zoznam subdodávateľov.2.Pri prácach vykonávaných v kontrolovanom pásme objednávateľa, si tento vyhradzuje právo na poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných prostriedkov Poskytovateľovi s tým, že objednávateľ je následne oprávnený fakturovať Poskytovateľovi odplatu
za poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných prostriedkov.3.Predmet plnenia sa bude vykonávať v kontrolovanom pásme (ďalej len KP) Objednávateľa, pracoviská Jaslovské Bohunice v objekte SO 840 M Medzisklad vyhoreného paliva, a RÚ RAO Mochovce. Poskytovateľ si zabezpečí na vlastné náklady školenie
1. skupiny v spoločnosti VUJE, a.s. Trnava, zdravotnú a psychologickú spôsobilosť osôb, ktoré budú pracovať v KP predmetného objektu. Podrobnosti predmetných podmienok sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky vykonania zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 086-193368
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 13.06.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.06.2018 10:00
Miesto: Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr
v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá.Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej
v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese:
https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_7103_20180502.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView a v Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného obstarávateľa.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 15 000,- EUR.
h) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú a trvá odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 31.12.2020.
i) Všade, kde je uvedené "verejný obstarávateľ" sa má na mysli "osoba podľa §8".
j) Informácia k bodu IV.2.4) tohto oznámenia: Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené
v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
k) Informácia k bodu II.1.6) tohto oznámenia: Predmet zákazky neobsahuje žiadne vnútorne logické celky, alebo časti a teda logicky je nedeliteľný. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom, ktorý komplexne poskytujú relevantní poskytovatelia na trhu.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
07.05.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité