Oznámenie 6608 - WYP

Obsah

6608 - WYP
Vestník č. 90/2018 - 08.05.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
IČO: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Pavol Masarik
Telefón: +421 918646065
Email: pavol.masarik@stuba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1030
Hlavná adresa(URL): https://www.mtf.stuba.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/1030
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Požiarne schodisko – ŠD/A, M. Uhra, Ulica. Jána Bottu 23/2475 Trnava
Referenčné číslo: MTF 1/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214700-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je vybudovanie požiarneho schodiska 11 podlažnej budovy študentského domova v rozsahu prác a dodávok podľa súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
250 172,91 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Ulica Jána Bottu 23, 917 24 Trnava
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je vybudovanie požiarneho schodiska pre jedenásťposchodovú budovu študentského domova.
Navrhnuté riešenie únikových ciest zo stavby pre podlažia s obytnými bunkami priblíži jestvujúcu stavbu k aktuálnym štandardom protipožiarnej bezpečnosti a výrazným spôsobom zlepší podmienky na evakuáciu osôb pri požiari a tiež prípadný zásah hasičských jednotiek.
Stavebno-technické riešenie:
Búracie práce
Búracie práce spočívajú v dočasnom odstránení ľahkého prestrešenia nástupného schodiska do spojovacej chodby medzi ŠD/A a ŠD/B. Prestrešenie je vyhotovené z ľahkej oceľovej konštrukcie, kt. je opláštená Lexanom. Pri búraní v nosných konštrukciách (schody), pre zhotovenie bet. pilot pod oceľové nosné stlpy treba prizvať na stavbu projektanta statiky, kt.,určí spôsob zabezpečenia dotknutých konštrukcií a technologický postup prác
Zemné práce
Pri odhalení základovej škáry je potrebné prizvať statika a posúdiť základové pomery podložia - základová škára na úrovni žltej hliny Spätné násypy pod konštrukciami je potrebné zhutniť na únosnosť 0,25 MPa. Zemné práce sa budú realizovať prevažne v zemine triedy ťažiteľnosti II a III. Vyťažená zemina sa použije na zásypy a terénne úpravy.
Základové konštrukcie
Objekt je založený na základových monolitických pásoch a betónových. pilótach. Presné rozmery základových konštrukcií výška, hĺbka, základová doska, armatúra vid. PD časť statika základy.
Zvislé nosné/ nenosné konštrukcie
Všetky nosné zvislé , vodorovné konštrukcie sú navrhnuté z oceľových profilov. Nová časť obvodových nenosných stien okolo únikových dvier navrhnutá z pórobetónových tvárnic hrúbky 300mm požadovaná požiarna odolnosť EW30 /VYHOVUJE/, dokladovať prehlásením o zhode podstatných vlastností stavebnej konštrukcie podľa platných právnych predpisov.
Obvodové steny schodiska
Obvodové steny resp. steny chrániace osoby unikajúce po navrhnutom únikovom schodisku na terén pred účinkami vysokých teplôt sálavého tepla a splodín horenia musia byť vyhotovené výhradne z výrobkov konštrukčného prvku druhu D1 s požadovanou požiarnou odolnosťou z vonkajšej strany EW60/D1(o-i).
Požiarne uzávery
Požiarne dvere medzi ŠD/A a únikovým schodiskom Požiadavky na požiarnu odolnosť, druh konštrukcie a vybavenie požiarnych dvier medzi chodbami a navrhnutým schodiskom sú uvedené vo výkresovej časti dokumentácie.
Zastrešenie
Zastrešenie vrchného podlažia je navrhnuté šikmou pultovou strechou so sklonom 2°. Prestrešenie je navrhnuté ľahkou plechovou krytinou.
Výplne otvorov medzi ŠD/A a požiarnym schodiskom
Všetky dvere oddeľujúce schodisko od interiéru stavby budú na strane v smere úniku opatrené núdzovým východovým uzáverom ovládaným kľučkou podľa STN EN 179 (paniková kľučka). Navrhnuté sú jednokrídlové dvere šírky 1000mm, požadovaná šírka aktívneho krídla dvier je najmenej 800mm, požadovaný smer otvárania v smere úniku osôb.
Požiarne okno medzi ŠD/A a únikovým schodiskom
Požiadavky na požiarnu odolnosť, druh konštrukcie sú uvedené vo výkresovej časti dokumentácie. Navrhnuté požiarne okná musia byť vyhotovené výhradne ako neotvárateľné - fixné. Presnejšia špecifikácia vo výkresovej dokumentácii požiarna bezpečnosť stavby. Pred realizáciou je potrebné stavebné otvory zamerať na stavbe.
Izolácie proti vode
Ako izolácia proti vode je navrhnutá lepenka + penetračný náter.
Úpravy povrchov
Úpravy povrchov vnútorných stien a stropov
Vnútorné povrchové úpravy stien a stropov po ukončení stavebných prác sú navrhnuté omietky opatrené 2x bielou farbou. Rohy stien budú opatrené hliníkovými lištami.
Úpravy povrchov vonkajších povrchov
Všetky dotknuté vonkajšie obvodové steny budú opatrene štruktúrovanou silikátovou omietkou.
Konštrukcie klampiarske
Všetky klampiarske konštrukcie v objekte sú navrhnuté z poplastovaného plechu hr. 0,6 mm, farba podľa požiadaviek stavebníka.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
250 172,91 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 84
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Ide o ucelenú koordinovanú stavbu s riadiacimi, funkčnými a technickými prepojeniami, s logickou postupnosťou. Nie je účelné, efektívne a hospodárne riadiť stavebné práce a ich logistiku vo vzťahu k viacerým dodávateľom. Z pohľadu záruky za dielo ide o právne logické a efektívne riešenie pre verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
Dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá
predmetu zákazky.
Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného,
ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené
jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 10 k SP).
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nepožaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
1.2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
2.Podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o technikov alebo technických orgánoch, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
3.Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Samostatný zoznam realizovaných stav. prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádz. 5 rokov od vyhlásenia VO, v celkovej hodnote min. 250 tis. EUR bez DPH, min. 1 zákazka v hodnote min. 60 tis. EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene). Zoznam obsahuje údaje podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: odberateľov, ceny, miesta a lehoty uskutočnenia stav. prác, doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stav. prác, ich zhodnotení podľa obch. podmienok. Potvrdením je referencia ak odberateľom bol VO/O podľa ZVO alebo dôkaz o plnení v štruktúre údajov podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO ako je uvedené vyššie alebo vyhlásenie uchádzača o uskutočnení stavebných prác, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, za predpokladu, že odberateľom bola iná osoba ako VO/O a potvrdenie nemá uchádzač k dispozícii. VO si vyhradzuje právo overiť hodnotenie uchádzača u odberateľov. VO je povinný zohľadniť referencie uchádzačov podľa § 12 ZVO, ak existujú.
Odôvodnenie: overenie minim. praktických skúseností s realizáciou obdobných zákaziek.
2. Údaje o technikovi, ktorý bude zabezpečovať činnosti podľa § 3 ods.1 a § 6 Nar. Vlády (NV) č. 396/2006 Z. z., v rozsahu meno, priezvisko a doloží úradne osvedčené oprávnenie na výkon činnosti podľa § 6 ods. 1 NV (uchádzač má možnosť predloženia ekvival. dokladu alebo rovnocenného dokladu vydaného podľa predpisov v krajine sídla uchádzača).
Odôvodnenie: Overenie minim. spôsobilosti a pripravenosti pre zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia na stavenisku, v súlade s príslušnými predpismi.
3. Údaje o vzdelaní a odb. praxi alebo o odb. kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požaduje sa predloženie: 3.1 profesijného životopisu, 3.2 platného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, 3.3 zoznamu zmlúv/opisov odbornej praxe týchto osôb. Prof. životopis musí minim. obsahovať: meno, priezvisko, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, doložený doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, zoznam/opis odbornej praxe (napr. prac. pozícia, opis prac. náplne/opis odbor. skúseností, miesto, rok plnenia/zamestnania, objednávateľ/zamestnávateľ podľa typu zmluv. vzťahu, napr. obchodný alebo pracovnoprávny vzťah a pod.), podpis a vyhlásenie o pripravenosti plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii. Podľa uvedeného sa preukáže splnenie požiadaviek minim. u osoby: Stavbyvedúci v oblasti pozemných stavieb podľa z.č. 138/1992 Zb. v z.n.p. (alebo ekviv. právnej normy platnej v krajine sídla uchádzača alebo pôvodu osoby), predloží úradne osvedčenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (alebo ekvival. dokladu alebo rovnocenného dokladu vydaného v krajine EÚ) a preukáže min. 1-ročnú odbornú prax stavbyvedúceho a aspoň jednu profes.praktickú skúsenosť so stavbami rovnakými alebo obdobnými ako je predmet zákazky. Profesijný životopis, zoznam zmlúv/opisov odbor. praxe, vyhlásenie osoby o pripravenosti plniť predmet zákazky musia byť podpísané danou osobou.
Odôvodnenie: overenie min. odbornej pripravenosti a garancie riadenia realizácie predmetu zákazky odborne spôsobilou osobou.
4.Doklady sa predkladajú v origin. vyhotovení alebo ako úradne osvedčené fotokópie.
5.Ak budú údaje v iných menách, prepočet na EUR sa uskutoční priemer. ročným kurzom stanov. ECB na daný rok, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia danej podmienky účasti. Doklady vyjadrené v inej mene ako EUR uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
6.Uchádzač môže na preukázanie techn. alebo odbor. spôsobilosti využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok v § 34 ods. 3 ZVO.
7.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené JED (Príloha č.10 k SP).
8.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 37 ods. 3 ZVO.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.06.2018 12:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.06.2018 13:00
Miesto: V mieste sídla verejného obstarávateľa Ulica Jána Bottu 25, zasadacia miestnosť 2. posch. T 214.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 113 ods. 1 a § 52 ods. 6 ZVO je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača) bude podľa § 41 ZVO upravené v
zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa a vrátane zapojenia "inej osoby" v
kontexte § 33 ods. 2 a § 34 ods. 3 ZVO do plnenia zmluvy. Podrobnejšie informácie sú v SP.
2.Verejný obstarávateľ (VO) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle ust. § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP.
3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v 47a zák. č. 40/1964 Zb. Obč.z.
4.Zmluva bude podpísaná s úspešným uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.
5.Verejný obstarávateľ bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracoval podľa § 12 zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v platnom znení plán užívania stavby ako verejnej práce.
6.Vyžaduje sa záručná lehota min. 5 rokov na dielo a zádržné 10% z ceny predmetu zmluvy, lehota splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
7.VO vyžaduje, aby úspešný uchádzač zabezpečil činnosť koordinátora BOZP na stavenisku počas realizácie predmetu zmluvy podľa § 6 ods. 1 Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z.
8.Plán organizácie výstavby (vecný a časový harmonogram) bude prílohou k zmluve.
9.Vyžaduje sa dodržiavanie planých predpisov, napr. stavebný zákon, zákon o BOZP, zákon o životnom prostredí,
zákon o odpadoch a pod.
10. VO si vyhradzuje právo nepristúpiť k podpisu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy v prípade neschválenia alebo
krátenia zdrojového krytia predmetu zmluvy.
11. Úspešný uchádzač predloží pred podpisom zmluvy doklad o poistení za škodu pri výkone činnosti a doklad o zaplatení poistného.
12.Ostatné podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v SP.
13.VO vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40 ods. 6 písm. g) ZVO.
14.Verejné obstarávanie bude realizované prostredníctvom systému www.ezakazky.sk, okrem predkladania a vyhodnocovania ponuky, ktorú uchádzač doručí v lehote na predkladanie ponúk v listinnej podobe osobne cez podateľňu alebo poštou na adresu kontaktného miesta VO. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených na web stránke http://www.ezakazky.sk. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
a)hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk,
b)klikne na názov zákazky,
c)klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné
podklady,
d)prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk
Priamy a neobmedzený prístup k SP získa uchádzač na profile VO. Vysvetľovanie SP sa bude realizovať prostredníctvom www.ezakazky.sk.
15.Komunikácia a výmena informácií medzi VO a záujemcami/uchádzačmi sa na základe §187 ods. 8 uskutoční písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom , elektronicky a kombináciou uvedených spôsobov.
16. Obhliadka miesta realizácie stavebných prác sa uskutoční dňa 14.05.2018 od 08,00 hod. Podrobné informácie sú uvedené v SP.
17.Ostatné informácie sú v SP.
Verejné obstarávanie zohľadňuje environmentálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.05.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité