Oznámenie 6808 - WYP

Obsah

6808 - WYP
Vestník č. 95/2018 - 15.05.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Domov jesene života
IČO: 00490873
Hanulova 7/a, 84401 Bratislava-Dúbravka
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Jana Bilková
Telefón: +421 911761386
Email: domovjesenezivota@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.ezakazky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Sociálna starostlivosť
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Modernizácia a rekonštrukcia kotolne
Referenčné číslo: 1/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na základe projektovej dokumentácie vypracovanej generálnym projektantom stavby TZB Technológie, s.r.o., A. Gwerkovej 28, 851 03 Bratislava, ktorá tvorí prílohu č. 3 k súťažným podkladom.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
266 772,07 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45300000-0
45331000-6
45331110-0
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Domov jesene života, Hanulova 7/a, 844 01 Bratislava
II.2.4) Opis obstarávania
Presný rozsah stavebných prác je uvedený v časti súťažných podkladov B.1 Opis predmetu zákazky a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Celková cena za celý predmet zákazky s DPH vyjadrená v EUR
Relatívna váha: 95%
Názov: Lehota zhotovenia diela vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi - neaukčné kritérium
Relatívna váha: 5%

Cena
Relatívna váha: 95%
II.2.6) Predpokladaná hodnota
266 772,07 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 90
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok uvedených v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ods. 2 zákona v súlade s ustanoveniami zákona k osobnému postaveniu podľa zákona.
Podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona uchádzač predloží doklad, ktorý ho oprávňuje dodávať tovar vo väzbe na predmet zákazky. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení. Podrobne sú podmienky týkajúce sa preukázania osobného postavenia uchádzača uvedené v súťažných podkladoch v časti D. Podmienky účasti.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Predmetom úpravy v elektronickej aukcii budú jednotkové ceny jednotlivých položiek poskytnutého výkazu výmer v Eur bez DPH. Uchádzači budú upravovať cenu smerom nadol.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.06.2018 10:00
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.06.2018 13:00
Miesto: Domov jesene života, Hanulova 7/a, 844 01 Bratislava, kancelária riaditeľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 7.500 Eur. Doklad o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu); d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na e-mailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ. Podrobné vymedzenie a určenie komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladoch a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom narúšajúcu hospodársku súťaž.
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií, obstarávaním zameraným na sociálne aspekty ani žiadnym z uvedených.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.05.2018

Redakčné opravy

14387 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 202/2018
V oznámení 06808-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Domov jesene života, Hanulova 7/a, 844 01 Bratislava - mestská časť Dúbravka zverejnenom vo VVO č. 095/2018 zo dňa 15.05.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Podrobné vymedzenie a určenie komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Má byť: V súlade so ZVO sa komunikácia a výmena informácií v tomto obstarávaní bude uskutočňovať od 19.10.2018 iba prostredníctvom elektornickej komunikácie a doručovania za použitia elektronického nástroja eZakazky, dostupného na portáli www.ezakazky.sk. Kliknutím na Registrácia subjekt postupuje podľa pokynov v systéme priamo na portáli www.ezakazky.sk. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania s uchádzačmi a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie ver. obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité