Oznámenie 7186 - MSS

Obsah

7186 - MSS
Vestník č. 100/2018 - 22.05.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Marian Tallo
Telefón: +421 335315196
Fax: +421 248262910
Email: tallo.marian@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Oprava a údržba prístrojov a zariadení radiačnej kontroly
Referenčné číslo: 29/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
50410000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú korektívne opravy, preventívne kontroly, kalibrácie a overenie zariadení a systémov radiačnej ochrany a rádiochémie V1, A1, TSÚ RAO, MSVP, RÚ RAO, FS KRAO, VNAO, IS RAO, IRAO a ZRAM výrobcov Canberra Packard, Berthold, NRC, Perkin Elmer, Rados, Carbolite, Polekoaparatura, MGP a MGPI (1.časť), výrobcov VF, Racom a Tesla (2.časť), výrobcov NUVIA, THERMO EBERLINE, TECHNOLOGY NUCLEAR ELECTRONICS (3.časť) v nasledovnom rozsahu :
- stabilné monitorovacie systémy plynných a kvapalných výpustí vo ventilačných komínoch a v objektoch staničiek na monitorovanie odpadových vôd.,
- stabilné monitorovacie systémy dávkových príkonov a objemovej aktivity aerosólov,
- celotelové monitory povrchovej kontaminácie osôb,
- monitory kontaminácie rúk a nôh v kontrolovaných pásmach, na hygienických sľučkách a na vrátniciach areálu JAVYS,
- prenosné prístroje radiačnej kontroly na meranie dávkových príkonov,
- prenosné prístroje na meranie povrchovej kontaminácie a objemovej aktivity aerosólov ,
- systém elektronickej operatívnej dozimetrie SEOD,
- systém výdajných automatov filmových dozimetrov,
- prenosné systémy výdaja elektronických dozimetrov kufríkové,
- systém kalibrácie prístrojov radiačnej techniky,
- systém prístrojov osobnej dozimetrie,
- gama kamera,
- monitory hmotnostnej aktivity na prenos materiálu cez hygienické slučky,
- monitorovacie systémy na uvoľňovanie spod administratívnej kontroly,
- laboratórne spektrometrické zariadenia,
- pasívny dozimetrický systém RADOS,
- prenosné spektrometrické prístroje a veľkoplošné monitorovacie zariadenia,
- gama a alfa scannery,
- laboratórne gama spektrometre,
- laboratórne alfa spektrometre,
- kvapalinové scintilátory.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 388 235,40 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Oprava a údržba prístrojov a zariadení radiačnej kontroly výrobcov Canberra Packard, Berthold, NRC, Perkin Elmer, Rados, Carbolite, Polekoaparatura, MGP a MGPI
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50410000-2
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
JAVYS, a.s., na pracoviskách Jaslovské Bohunice (NUTS kód SK021), RÚ RAO a FS KRAO Mochovce (NUTS kód SK023)
II.2.4) Opis obstarávania:
Korektívne opravy, preventívne kontroly, kalibrácie a overenie zariadení a systémov radiačnej ochrany a rádiochémie V1, A1, TSÚ RAO, MSVP, RÚ RAO, FS KRAO, VNAO, IS RAO, IRAO a ZRAM výrobcov Canberra Packard, Berthold, NRC, Perkin Elmer, Rados, Carbolite, Polekoaparatura, MGP a MGPI v nasledovnom rozsahu :
- stabilné monitorovacie systémy plynných a kvapalných výpustí vo ventilačných komínoch a v objektoch staničiek na monitorovanie odpadových vôd.,
- stabilné monitorovacie systémy dávkových príkonov a objemovej aktivity aerosólov,
- celotelové monitory povrchovej kontaminácie osôb,
- monitory kontaminácie rúk a nôh v kontrolovaných pásmach, na hygienických sľučkách a na vrátniciach areálu JAVYS,
- prenosné prístroje radiačnej kontroly na meranie dávkových príkonov,
- prenosné prístroje na meranie povrchovej kontaminácie a objemovej aktivity aerosólov ,
- systém elektronickej operatívnej dozimetrie SEOD,
- systém výdajných automatov filmových dozimetrov,
- prenosné systémy výdaja elektronických dozimetrov kufríkové,
- systém kalibrácie prístrojov radiačnej techniky,
- systém prístrojov osobnej dozimetrie,
- gama kamera,
- monitory hmotnostnej aktivity na prenos materiálu cez hygienické slučky,
- monitorovacie systémy na uvoľňovanie spod administratívnej kontroly,
- laboratórne spektrometrické zariadenia,
- pasívny dozimetrický systém RADOS,
- prenosné spektrometrické prístroje a veľkoplošné monitorovacie zariadenia,
- gama a alfa scannery,
- laboratórne gama spektrometre,
- laboratórne alfa spektrometre,
- kvapalinové scintilátory.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
635 054,40 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Predmet zákazky bude sčasti financovaný z prostriedkov Národného jadrového fondu (42,4 %) a sčasti z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 25 000,- EUR.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Oprava a údržba prístrojov a zariadení radiačnej kontroly výrobcov VF, Racom a Tesla
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50410000-2
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
JAVYS, a.s., na pracoviskách Jaslovské Bohunice (NUTS kód SK021), RÚ RAO a FS KRAO Mochovce (NUTS kód SK023)
II.2.4) Opis obstarávania:
Korektívne opravy, preventívne kontroly, kalibrácie a overenie zariadení a systémov radiačnej ochrany a rádiochémie V1, A1,TSÚ RAO, MSVP, RÚ RAO, FS KRAO, VNAO, IS RAO, IRAO a ZRAM výrobcov VF, Racom a Tesla v nasledovnom rozsahu :
- stabilné monitorovacie systémy plynných a kvapalných výpustí vo ventilačných komínoch a v objektoch staničiek na monitorovanie odpadových vôd.,
- stabilné monitorovacie systémy dávkových príkonov a objemovej aktivity aerosólov,
- celotelové monitory povrchovej kontaminácie osôb,
- monitory kontaminácie rúk a nôh v kontrolovaných pásmach, na hygienických sľučkách a na vrátniciach areálu JAVYS,
- prenosné prístroje radiačnej kontroly na meranie dávkových príkonov,
- prenosné prístroje na meranie povrchovej kontaminácie a objemovej aktivity aerosólov ,
- systém elektronickej operatívnej dozimetrie SEOD,
- systém výdajných automatov filmových dozimetrov,
- prenosné systémy výdaja elektronických dozimetrov kufríkové,
- systém kalibrácie prístrojov radiačnej techniky,
- systém prístrojov osobnej dozimetrie,
- gama kamera,
- monitory hmotnostnej aktivity na prenos materiálu cez hygienické slučky,
- monitorovacie systémy na uvoľňovanie spod administratívnej kontroly,
- laboratórne spektrometrické zariadenia,
- pasívny dozimetrický systém RADOS,
- prenosné spektrometrické prístroje a veľkoplošné monitorovacie zariadenia,
- gama a alfa scannery,
- laboratórne gama spektrometre,
- laboratórne alfa spektrometre,
- kvapalinové scintilátory.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
543 771,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Predmet zákazky bude sčasti financovaný z prostriedkov Národného jadrového fondu (42,4 %) a sčasti z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 21 000,- EUR
Časť: 3
II.2.1) Názov
Oprava a údržba prístrojov a zariadení radiačnej kontroly výrobcov NUVIA, THERMO EBERLINE, TECHNOLOGY NUCLEAR ELECTRONICS
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50410000-2
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
JAVYS, a.s., na pracoviskách Jaslovské Bohunice (NUTS kód SK021), RÚ RAO a FS KRAO Mochovce (NUTS kód SK023)
II.2.4) Opis obstarávania:
Korektívne opravy, preventívne kontroly, kalibrácie a overenie zariadení a systémov radiačnej ochrany a rádiochémie V1, A1, TSÚ RAO, MSVP, RÚ RAO, FS KRAO, VNAO,
IS RAO, IRAO a ZRAM výrobcov NUVIA, THERMO EBERLINE, TECHNOLOGY NUCLEAR ELECTRONICS v nasledovnom rozsahu :
- stabilné monitorovacie systémy plynných a kvapalných výpustí vo ventilačných komínoch a v objektoch staničiek na monitorovanie odpadových vôd.,
- stabilné monitorovacie systémy dávkových príkonov a objemovej aktivity aerosólov,
- celotelové monitory povrchovej kontaminácie osôb,
- monitory kontaminácie rúk a nôh v kontrolovaných pásmach, na hygienických sľučkách a na vrátniciach areálu JAVYS,
- prenosné prístroje radiačnej kontroly na meranie dávkových príkonov,
- prenosné prístroje na meranie povrchovej kontaminácie a objemovej aktivity aerosólov ,
- systém elektronickej operatívnej dozimetrie SEOD,
- systém výdajných automatov filmových dozimetrov,
- prenosné systémy výdaja elektronických dozimetrov kufríkové,
- systém kalibrácie prístrojov radiačnej techniky,
- systém prístrojov osobnej dozimetrie,
- gama kamera,
- monitory hmotnostnej aktivity na prenos materiálu cez hygienické slučky,
- monitorovacie systémy na uvoľňovanie spod administratívnej kontroly,
- laboratórne spektrometrické zariadenia,
- pasívny dozimetrický systém RADOS,
- prenosné spektrometrické prístroje a veľkoplošné monitorovacie zariadenia,
- gama a alfa scannery,
- laboratórne gama spektrometre,
- laboratórne alfa spektrometre,
- kvapalinové scintilátory.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
209 410,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
1. Predmet zákazky bude sčasti financovaný z prostriedkov Národného jadrového fondu (42,4 %) a sčasti z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 8 000,- EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre všetky časti:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzač na prvom mieste v poradí bude požiadaný o predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona, v tomto prípade je vhodné, ale nie povinné predložiť len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a na Profile verejného obstarávateľa.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu
zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia sa neuplatňujú.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Pre všetky časti:

1.kontrolou technickej spôsobilosti a to predložením rozhodnutia o registrácii pre opravu a montáž určených meradiel veličín atómovej a jadrovej fyziky, vydané Úradom pre normalizáciu , metrológiu a skúšobníctvo SR v zmysle zákona 142/2000 Z.z. podľa § 27, alebo ekvivalentný doklad.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požadované rozhodnutie a oprávnenie sú nevyhnutné pre opravu a montáž určených meradiel.

2.Uchádzač je povinný spĺňať požiadavky noriem na systém manažérstva kvality ISO 9001 na predmet "servis zariadení pre priemysel", čo preukazuje certifikátom príslušného systému manažérstva vydaného nezávislou inštitúciou, resp. príslušným orgánom členského štátu EÚ alebo iným dôkazom o rovnocenných opatreniach
na zabezpečenie kvality, ktoré sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušnej normy. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanej kvalite.

3.údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy v minimálnom rozsahu pre nižšie uvedenú spôsobilosť minimálne:
- pracovníci s osvedčením o odbornej spôsobilosti určenej v zmysle § 46 ods. 8 písm. b) zákona č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo s ekvivalentným dokladom požadovanej spôsobilosti,

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Požiadavky sú nevyhnutné pre možnosť výkonu predmetu zákazky spôsobilými osobami.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: V zmysle bodu III.1.3) tohto oznámenia.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Pri poskytovaných službách vykonávaných v kontrolovanom pásme Objednávateľa, si tento vyhradzuje právo na poskytnutie nevyhnutne potrebných osobných ochranných pracovných prostriedkov. 2.Samostatnou prílohou zmluvy bude zoznam subdodávateľov. 3.Poskytovateľ berie na vedomie, že predmet plnenia bude z časti financovaný z prostriedkov Národného jadrového fondu SR (NJF). 4.Poskytovateľ musí byť držiteľom príslušného platného oprávnenia v zmysle požiadaviek právnych predpisov SR.
Podrobnosti uvedených podmienok vykonania zákazky sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky vykonania zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 090-203035
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.06.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.09.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.06.2018 10:00
Miesto: Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá. Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Pre každú časť platí, že uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_5002_20180515.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView a v Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného
obstarávateľa.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na
predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a trvá odo dňa nadobudnutia účinnosti do 36 mesiacov.
h) Všade, kde je uvedené "verejný obstarávateľ" sa má na mysli "osoba podľa §8".
i) Informácia k bodu IV.2.4) tohto oznámenia: Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
j) Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 25 ods. 1 zákona dňa 24.01.2018 zrealizoval prípravné trhové konzultácie. Zápis z prípravných trhových konzultácií je dostupný v Profile verejného obstarávateľa
na web adrese:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/933894
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.05.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité