Oznámenie 7088 - WYP

Obsah

7088 - WYP
Vestník č. 99/2018 - 21.05.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
IČO: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra
Slovensko
Kontaktná osoba: Marcela Turčanová
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://josephine.proebiz.com
Hlavná adresa(URL): http://nitra.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://josephine.proebiz.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://josephine.proebiz.com
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Materská škola, Na Hôrke 30, Nitra
Referenčné číslo: 5/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je realizácia diela podľa realizačnej projektovej dokumentácie. Stavba bude
realizovaná v jednej časovej etape a bude tvoriť jeden realizačný celok pozostávajúci z búracích prác, dodávky a
montáže výplní otvorov interiérových dverí, exteriérovej zasklenej steny, nových rozvodov inštalácií, vybudovania
nového exteriérového schodiska, demontáži nefunkčného existujúceho výťahu a jeho výmene za nový výťah, výmeny
výplňových otvorov, odfrézovanie starých spevnených asfaltových plôch a vybudovanie nových spevnených asfaltových
plôch.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
225 450,81 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214100-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Stavebné práce budú realizované v meste Nitra.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom verejného obstarávania je realizácia diela podľa realizačnej projektovej dokumentácie. Stavba bude
realizovaná v jednej časovej etape a bude tvoriť jeden realizačný celok pozostávajúci z búracích prác zvislé konštrukcie nenosné (priečky, resp. otvory v nich) a obvodové; výplne dverných otvorov interiérových, okenného otvoru v obvodovom plášti; odstránenie nášľapných vrstiev podláh, obkladov stien - dodávky a montáže materiálov na úpravu nových povrchov vnútorných stien a stropov (interiérové omietky, maľby, keramické obklady); podláh (podlahovina na báze PVC), dodávky a montáže výplní otvorov interiérových dverí, exteriérovej zasklenej steny.
Realizovať sa budú aj nové rozvody inštalácií:
-dodávka a montáž systému ústredného vykurovania
-nových vykurovacích telies, regulačných prvkov
-dodávka a montáž elektroinštalácie, t.j. rozvodnej a istiacej skrine, rozvodov, vypínačov, svietidiel, zásuviek
-dodávka a montáž zariadenia zdravotechniky, t.j. ležatých a zvislých vodovodných a kanalizačných rozvodov,
zariaďovacích predmetov detské umývadlá, záchody, sprchový kút, výlevka
-dodávka a montáž zariadení pre nútené odvetranie priestorov bez priameho vetrania
-príprava trasy pre rozvody dátovej siete.
Súčasťou projektu bude aj vybudovanie nového exteriérového schodiska (druhá požiarna úniková cesta z 2. poschodia pre deti z MŠ). Schodisko bude dvojramenné oceľové s nástupnicami z kompozitných dosiek. Po osadení exteriérového schodiska bude nasledovať vybúranie existujúcich spevnených plôch a po vyhotovení základových konštrukcií pre schodisko vytvorenie nových spevnených plôch chodníkov z betónovej zámkovej dlažby.
V budove bude zabezpečený bezbariérový prístup spočívajúci v demontáži nefunkčného existujúceho výťahu a jeho výmene za nový výťah s parametrami pre pohyb telesne postihnutých osôb na invalidnom vozíku. Stavebné úpravy v bezbariérovom koridore budú zahŕňať výmenu podláh, oprava stien, vybúranie pôvodných nášľapných vrstiev podláh a dodávke a montáži nových nášľapných vrstiev v koridore pred výťahmi. Vymenia sa tiež výplne otvorov 3ks zasklených stien v bezbariérovom komunikačnom koridore a prebiehať tiež bude demontáž existujúcich drevených zasklených stien s nevyhovujúcimi prechodovými rozmermi dverných krídiel. Namontujú sa tiež nové hliníkové zasklené steny so svetlou šírkou prechodu min. 900 m.
V rámci projektu sa bude realizovať aj vybúranie - odfrézovanie starých spevnených asfaltových plôch a vybudovanie nových spevnených asfaltových plôch vrátane vodorovného dopravného značenia, čím vznikne dopravné ihrisko, ktoré bude slúžiť k budovaniu prevencie detí ako účastníkov cestnej premávky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
225 450,81 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP302020G954
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z Integrovaného regionálneho operačného programu, Opatrenie 302020041 - 2.2.1 Zvýšenie hrubej zaškolenosti detí v materských školách.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO) v plnom rozsahu. Túto skutočnosť preukáže spôsobom uvedeným v ZVO. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa použije § 37 primerane.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom skúsenosti s realizáciou stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru zrealizovaných za posledných 5 rokov predchádzajúcich vyhláseniu verejného obstarávania.
Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy:
- aspoň 2 stavbyvedúcich v odbore konštrukcií pozemných stavieb - verejný obstarávateľ vyžaduje 2 stavbyvedúcich z dôvodu možnej zastupiteľnosti na stavbe. Za stavbyvedúceho sa považuje osoba disponujúca platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/ 1992 Zb. o autor. architektoch a autor. stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo obdobným osvedčením vydaným príslušnými orgánmi jednotlivých štátov pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na konštrukcie pozemných stavieb. Osoba stavbyvedúceho je kľúčová osoba zhotoviteľa, ktorá dohliada na realizovanie stavebných prác podľa realizačnej projektovej dokumentácie. Verejný obstarávateľ potrebuje vedieť, že táto kľúčová osoba je dostatočne kvalifikovaná a skúsená, v opačnom prípade je ohrozený samotný účel realizovania diela.
- aspoň 5 murárov, ktorí budú realizovať stavebné práce podľa projektovej dokumentácie. Murári sú kľúčoví stavební pracovníci, ktorí bude realizovať prevažnú časť prác. Je v záujme verejného obstarávateľa, aby si overil potrebnú kvalifikáciu alebo odbornú prax týchto kľúčových pracovníkov.

Uchádzač preukáže požiadavky technickej a odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) a písm. g) ZVO. Ustanovenie § 34 ods. 3 a § 37 ods. 3 sa použijú primerane.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň pre podmienku podľa § 34 ods. 1 písm. b):
Referenčné zrealizované stavebné práce musia mať charakter výstavby alebo rekonštrukcie budov (tie sa považujú za rovnaké alebo podobné stavebné práce ako predmet zákazky) v minimálnej súhrnnej investičnej hodnote 200 000 € bez DPH.
Odôvodnenie použitia tejto podmienky účasti: Verejný obstarávateľ potrebuje uskutočniť stavebné práce v priebehu 3 mesiacov, čo si vyžaduje nasadenie a koordináciu väčšieho počtu pracovníkov. Vzhľadom na nevyhnutnosť uskutočniť stavebné práce počas daného obdobia je nevyhnutné, aby úspešný uchádzač mal dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakej alebo podobnej stavby. Verejný obstarávateľ požaduje skúsenosti v súhrnnej hodnote, čím umožňuje účasť na verejnom obstarávaní aj menším subjektom, ktoré v priebehu posledných 5 rokov od vyhlásenia obstarávania realizovali viaceré menšie stavby a súhrnne majú kapacity a vedomosti na realizáciu tohto predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g):
Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy (podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO). Každá požadovaná osoba preukáže príslušnú podmienku podpísaným životopisom, ktorý obsahuje kontakty na osoby, u ktorých je možné overiť pravdivosť uvedených údajov a v prípade požadovanej kvalifikácie aj príslušným dokladom o vzdelaní;
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať kvalifikáciou a odbornú prax:
Aspoň 2 stavbyvedúcich s odbornou kvalifikáciou v oblasti predmetu zákazky (pozemné stavby) a s odbornou praxou v oblasti samostatného vedenia stavby v rozsahu aspoň 5 rokov alebo aspoň 5 skúsenosti so samostatným vedením stavby.
Aspoň 5 murárov, z ktorých každý je vyučený v odbore alebo má aspoň 10 ročnú odbornú prax v oblasti realizácie stavebných prác.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zákazky budú realizované na základe priloženej realizačnej projektovej dokumentácie. Uchádzač je povinný oboznámiť sa s dokumentáciou s vynaložením odbornej starostlivosti. Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.
Zhotoviteľ bude povinný zrealizovať predmet zákazky do 3 kalendárnych mesiacov od účinnosti zmluvy, pričom práce na samotnej budove škôlky bude povinný zrealizovať do 2 mesiacov od účinnosti zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.06.2018 09:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.06.2018 10:00
Miesto: Mestský úrad Nitra, Štefánikova trieda 60, Nitra
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem ID dokladu aj písomné splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Rozhodovacie kritériá pre prípad zhody celkovej ceny predmetu zákazky:
V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil nižšiu cenu vrátane DPH za stavebný oddiel SO 100. V prípade zhody aj v tejto položke bude ako druhé rozhodovacie kritérium slúžiť nižšia cena vrátane DPH za stavebný oddiel SO 200. V prípade zhody aj na tejto pozícii bude ako tretie rozhodovacie kritérium slúžiť nižšia cena vrátane DPH za stavebný oddiel SO 101.
Verejný obstarávateľ rozhodol, že splnenie podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO a v tomto verejnom obstarávaní sa komunikácia a ponuky budú predkladať výhradne elektronicky. Viac informácií je v súťažných pokladoch.
V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk.
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE; okrem procesov súvisiacich s revíznymi postupmi, ktoré sa doručujú v zmysle výkladového stanoviska UVO č. 3/2018. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/
Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi:
-v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorej pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8 16 hod., alebo
-alebo počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú 4 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky.
Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.
Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. Verejný obstarávateľ uviedol pravidlá realizácie obhliadky v súťažných podkladov. .
Verejný obstarávateľ očakáva začatie realizácie projektu v mesiaci jún/júl 2018.
Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.05.2018

Redakčné opravy

8135 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 116/2018
V oznámení 07088-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nitra, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra zverejnenom vo VVO č. 099/2018 zo dňa 21.05.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.06.2018 09:30 Má byť: 22.06.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.06.2018 10:00 Má byť: 22.06.2018 10:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité