Oznámenie 7110 - WYP

Obsah

7110 - WYP
Vestník č. 99/2018 - 21.05.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Nové Zámky
IČO: 00309150
Hlavné nám. 10, 94001 Nové Zámky
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Babicza
Telefón: +421 356921781
Email: beata.babicza@novezamky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4473
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ultima Ratio s.r.o.
IČO: 46862439
Ul. 1. mája 709 , 03101 Liptovský Mikuláš
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Ivana Kredatusová
Telefón: +421 914141170
Email: ivana.kredatusova@ultimaratio.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy MŠ na Bitúnkovej ulici
Referenčné číslo: NZ_01
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214100-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené so znížením energetickej náročnosti budovy materskej školy na Bitúnkovej ulici 5088/6, 940 75 Nové Zámky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
692 637,62 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45321000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Budova materskej školy, Bitúnková ulica 5088/6, 940 75 Nové Zámky
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené so znížením energetickej náročnosti budovy materskej školy na Bitúnkovej ulici 5088/6, 940 75 Nové Zámky.
Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Celková cena za predmet obstarávania bez DPH (EUR)
Relatívna váha: 80
Názov: Čas potrebný na realizáciu predmetu obstarávania (v kalendárnych dňoch)
Relatívna váha: 20

Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Predpokladaná hodnota
692 637,62 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 12
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKZP-PO4-SC431-2017-19
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka sa vyžaduje.
Výška zábezpeky je 20 000,- EUR.
Ostatné detailné informácie sú uvedené v Suťažných podkladoch.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO.

2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO.

3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto
podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO.

4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.

5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.

6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Požadovanú technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením nasledovných originálnych dokladov alebo ich overených kópií:

1.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za
predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia
stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení
uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Odôvodnenie podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ touto podmienkou účasti zabezpečuje preverenie skúseností a schopností uchádzača s uskutočnením stavebných prác.

1.2 v zmysle § 35 ZVO platný certifikát systému manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač
preukáže zabezpečenie kvality riadenia kontinuity činností podnikania podľa normy STN EN ISO 22 301.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky podľa § 38 ods.5 zákona o VO:
Požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača zhotoviť dielo spojené s realizáciou predmetu obstarávania v požadovanej kvalite a v čase. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky. Predmet zákazky sa zadáva na dlhšiu dobu a je nevyhnutné v danom prípade zabezpečiť kontinuitu činností a ich kvalitatívnu úroveň počas celej doby trvania zmluvy.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.

Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 Zákona pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:

Predložený zoznam stavebných prác bude obsahovať:
- obchodné meno alebo názov odberateľa, kontakt na odberateľa, kde je možné informácie overiť,
- sídlo objednávateľa,
- názov predmetu plnenia zmluvy, stručný opis,
- zmluvnú cenu a zmluvnú lehotu dodania.

Uchádzač preukáže realizáciu zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky minimálne v
hodnote 1 200 000,- € bez DPH súhrnne za predchádzajúcich päť rokov ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania. Za rovnaký alebo podobný charakter ako predmet zákazky sa budú považovať stavebné práce, ktorých predmetom boli zatepľovacie práce.

1.2 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 Zákona pre podmienku účasti podľa § 35 ZVO:
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát vydaný príslušnými orgánmi členských štátov. Ak uchádzač alebo
záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné
dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorým
preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia
kvality.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.06.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.05.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.06.2018 09:15
Miesto: Ultima Ratio, s.r.o.
Ul.1.mája 709
031 01 Liptovský Mikuláš
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1) Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra resp. živnostenským listom. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, výpisom z obchodného registra resp. živnostenským listom a úradne osvedčeným splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk v rámci predmetnej zákazky.

2) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6
písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči z uchádzača z verejného obstarávania, ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.

3) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO v znení účinnom od 1.2.2017.

4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že:
a)dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným
poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie
nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a
b)dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania a
c)dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy.
V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, Objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.

5) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú:
i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou,
ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES,
a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.

6) V súlade s §56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na
poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní.

7) Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom vyplniť v Jednotnom európskom dokumente, v časti IV.: Podmienky účasti len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu.

8) Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.05.2018

Redakčné opravy

367 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 7/2019
V oznámení 07110-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nové Zámky, Hlavné nám. 10, 940 01 Nové Zámky zverejnenom vo VVO č. 099/2018 zo dňa 21.05.2018 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.3 Doplňujúce informácie Namiesto: "Doplňujúce informácie" uvedené v bodoch 1) až 8) ostávajú v pôvodnom znení a dopĺňajú sa o informácie (body 9. - 14.) uvedené nižšie v častiach "má byť". Má byť: 9. Od 19.10.2018 sa komunikácia medzi verej. obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou prostredníctvom systému ERANET. 10. Pre potreby el. komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: ultimaratio.eranet.sk. 11. Za moment doručenia aj prevzatia elektronickej informácie sa považuje: 11.1 moment zverejnenia v prípade, ak sa informácia neposiela prostredníctvom elektronickej správy, ale len zverejňuje v systéme ERANET 11.2 moment prečítania v systéme ERANET v prípade, ak sa informácia posiela prostredníctvom elektronickej správy a ak lehota stanovená zákonom alebo komisiou verejného obstarávateľa začína plynúť odo dňa doručenia informácie. V prípade neprečítania elektronickej informácie do troch pracovných dní odo dňa odoslania elektronickej informácie, považuje sa táto informácia za doručenú uplynutím posledného dňa uvedenej lehoty. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: "Doplňujúce informácie" uvedené v bodoch 1) až 8) ostávajú v pôvodnom znení a dopĺňajú sa o informácie (body 9. - 14.) uvedené nižšie v častiach "má byť". Má byť: 11.3. moment odoslania informácie v prípade, ak sa informácia posiela prostredníctvom elektronickej správy a ktorá má byť prijímateľovi doručená v lehote stanovenej ZVO. 12. V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému ERANET, možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami uskutočňovať aj prostredníctvom elektronickej schránky dostupnej na stránke www.slovensko.sk. V takom prípade sa elektronická komunikácia riadi pravidlami danými týmto elektronickým kanálom. 13. Ak verejný obstarávateľ, poskytne informácie prostriedkami, ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah a nie je zaručená ich pravosť t.j. podaných faxom alebo e-mailom, verejný obstarávateľ zabezpečí doručenie takejto informácie aj elektronickej podobe cez systém ERANET, a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania tejto informácie prostriedkami, ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah a nie je zaručená ich pravosť. OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: "Doplňujúce informácie" uvedené v bodoch 1) až 8) ostávajú v pôvodnom znení a dopĺňajú sa o informácie (body 9. - 14.) uvedené nižšie v častiach "má byť". Má byť: 14. Ak záujemca alebo uchádzač, zašle informáciu prostriedkami, ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah a nie je zaručená ich pravosť t.j. podaných faxom alebo e-mailom, záujemca alebo uchádzač zabezpečí doručenie takejto žiadosti verejnému obstarávateľovi aj v elektronickej podobe cez systém ERANET, a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania tejto žiadosti uvedenými prostriedkami. Pre dodržanie termínov na doručenie žiadosti verejnému obstarávateľovi je rozhodujúci dátum doručenia elektronickej podoby žiadosti cez systém ERANET. Pokiaľ verejný obstarávateľ neobdrží žiadosť do 3 pracovných dní odo dňa jej odoslania faxom alebo e-mailom aj v elektronickej podobe cez systém ERANET (t.j. v podobe, ktorá zabezpečuje trvale zachytenie obsahu písomnosti) verejný obstarávateľ môže na takúto žiadosť hľadieť tak, ako keby nebola podaná.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité