Oznámenie 7133 - WYS

Obsah

7133 - WYS
Vestník č. 100/2018 - 22.05.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba: Iveta Lokajová
Telefón: +421 415077237
Fax: +421 415077237
Email: iveta.lokajova@vuczilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8276
Hlavná adresa(URL): http://www.regionzilina.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk)
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
regionálna samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Generálna oprava vozidiel TATRA
II.1.2) Hlavný kód CPV
50114100-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je generálna oprava vozidiel Tatra 6x6 v počte 2 ks a generálna oprava vozidla Tatra 4x4 v počte 1ks, ktoré sú v správe závodov SC ŽSK Liptov a Orava.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
157 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50116000-1
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
SC ŽSK - závod Liptov: Pod Stráňami 4, 031 01 Liptovský Mikuláš
SC ŽSK - závod Orava: Kubínska ul. 8, 026 80 Dolný Kubín
II.2.4) Opis obstarávania
Opis obstarávaných služieb platných pre všetky tri vozidla, pokiaľ nie je v dotknutých bodoch uvedená výnimka:

Súčasťou generálnej opravy je prestavba vozidla na nosič výmenných nadstavieb v zmysle zákona 725/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov, okrem vozidla DK 647 AA;
Súčasťou predmetu plnenie je vykonanie technickej a emisnej kontroly a kontroly originality po prestavbe na nosič výmenných nadstavieb platnej na území Slovenskej republiky po ukončení opráv každého vozidla, vykonanie technickej a emisnej kontroly bude aj na vozidle DK 647 AA;
Alternatívny vývod na hydrauliku nadstavby cez vzduchovú spojku;
Nezávislý pomocný hydraulický pohon od motora podvozku s rozsahom otáčok motora od voľnobežných až po maximálne otáčky, umožňujúci odber výkonu s dostatočnou rezervou pre prevádzkovanie celkovej zostavy sypača v nepriaznivých zimných podmienkach;
Výmena kabíny za nový typ pri zachovaní pôvodného charakteru vnútornej výbavy;
Pieskovanie rámu a podvozku;
Pomocný pohon zo spojky;
2 ks majákov;
Overenie záznamového zariadenia tachograf, výmena za KIENZLE v zmysle platnej legislatívy Slovenskej republiky;
2 druhy vykurovania závislé aj nezávislé;
2 páry predných svetiel ( z toho jeden pár umiestnený pod čelným oknom );
Povinná výbava vozidla podľa aktuálne platnej legislatívy SR ( ak na vozidle nie sú blatníky, bočné, pozičné osvetlenie a pod. tak ich treba vozidlo týmito prvkami dovybaviť;
Upínacie zariadenie ponechať podľa normy pre montáž čelnej snehovej radlice;
Na vozidle musia byť ponechané spojovacie zariadenia.

Súčasťou ceny za predmet zákazky t.j. súčasťou predmetu zákazky budú aj:
-náklady spojené s prevzatím a odovzdaním predmetu zákazky,
-výkon v záručnej dobe bezplatnej servisnej prehliadky po 600 km a 5000 km v priestoroch Objednávateľa,
-výkon funkčnej skúšky jednotlivých vozidiel po generálnej oprave každého vozidla za účasti obidvoch strán, na ktorú zhotoviteľ vyzve emailom poverenú osobu Objednávateľa a vykonanie slovenskej technickej a emisnej kontroly po ukončení opravy každého vozidla.

Ostaté požiadavky verejného obstarávateľa sú uvedené v bode B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
157 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO.

Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO preukáže zoznamom dodaných služieb rovnakého, alebo podobného charakteru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený referenciou o uspokojivom poskytnutí služieb (potvrdí objednávateľ), ktorou preukáže uskutočnenie minimálne jednej zákazky rovnakého alebo podobného charakteru poskytnutej služby, a to v minimálnom objeme 100 000,00 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sú služby spojené s výkonom generálnych opráv nákladných automobilov.

Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú.

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona o VO: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu poskytnutých služieb v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či má uchádzač dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.


UPOZORNENIE:
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú spracované v návrhu zmluvy o dielo, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.06.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.06.2018 10:00
Miesto: Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja, M. Rázusa 104,010 01 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční primerane v zmysle § 52 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na stránke https://evo.gov.sk. Ďalšie podrobnosti k spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Podmienky pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné tech. vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadef. a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (https://www.uvo.gov.sk) - pre záujemcu/uchádzača v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB) ,Spoločné moduly (verzia 0.6,1.8.2016) (PDF - 4,12 MB)
Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (https://evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, link: /evo/tender/8276_5001_20180423.nsf
V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj listinne, vrátane predkladania ponuky uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch.
V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu
záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
Uchádzači pri preukázaní splnenia podmienok účasti môžu v súlade s § 39 využiť jednotný európsky dokument (JED).
Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak budú naplnené skutočnosti podľa § 40 ods. 6 alebo 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti : Verejný obstarávateľ zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti v rámci vyhláseného postupu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ nepovažuje za účelné rozdeliť zákazku na časti z dôvodu, že zabezpečenie obstarávaných služieb je potrebné zabezpečiť podľa platných noriem a vyhlášok pre jeden typ motorového vozidla a rozdelenie zákazky by bolo neúčelné a neefektívne.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.05.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité