ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
IČO:
37808427
Komenského 48, 01109 Žilina
Slovensko
Kontaktná osoba:
Iveta Lokajová
Telefón:
+421 415077237
Fax:
+421 415077237
Email:
iveta.lokajova@vuczilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8276
Hlavná adresa(URL):
http://www.regionzilina.sk/
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk)
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
regionálna samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov
Generálna oprava vozidiel TATRA
II.1.2)
Hlavný kód CPV
50114100-8
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis
Predmetom zákazky je generálna oprava vozidiel Tatra 6x6 v počte 2 ks a generálna oprava vozidla Tatra 4x4 v počte 1ks, ktoré sú v správe závodov SC ŽSK Liptov a Orava.
II.1.5)
Celková predpokladaná hodnota
157 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
50116000-1
II.2.3)
Miesto dodania
Kód NUTS
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
SC ŽSK - závod Liptov: Pod Stráňami 4, 031 01 Liptovský Mikuláš SC ŽSK - závod Orava: Kubínska ul. 8, 026 80 Dolný Kubín
II.2.4)
Opis obstarávania
Opis obstarávaných služieb platných pre všetky tri vozidla, pokiaľ nie je v dotknutých bodoch uvedená výnimka: Súčasťou generálnej opravy je prestavba vozidla na nosič výmenných nadstavieb v zmysle zákona 725/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov, okrem vozidla DK 647 AA; Súčasťou predmetu plnenie je vykonanie technickej a emisnej kontroly a kontroly originality po prestavbe na nosič výmenných nadstavieb platnej na území Slovenskej republiky po ukončení opráv každého vozidla, vykonanie technickej a emisnej kontroly bude aj na vozidle DK 647 AA; Alternatívny vývod na hydrauliku nadstavby cez vzduchovú spojku; Nezávislý pomocný hydraulický pohon od motora podvozku s rozsahom otáčok motora od voľnobežných až po maximálne otáčky, umožňujúci odber výkonu s dostatočnou rezervou pre prevádzkovanie celkovej zostavy sypača v nepriaznivých zimných podmienkach; Výmena kabíny za nový typ pri zachovaní pôvodného charakteru vnútornej výbavy; Pieskovanie rámu a podvozku; Pomocný pohon zo spojky; 2 ks majákov; Overenie záznamového zariadenia tachograf, výmena za KIENZLE v zmysle platnej legislatívy Slovenskej republiky; 2 druhy vykurovania závislé aj nezávislé; 2 páry predných svetiel ( z toho jeden pár umiestnený pod čelným oknom ); Povinná výbava vozidla podľa aktuálne platnej legislatívy SR ( ak na vozidle nie sú blatníky, bočné, pozičné osvetlenie a pod. tak ich treba vozidlo týmito prvkami dovybaviť; Upínacie zariadenie ponechať podľa normy pre montáž čelnej snehovej radlice; Na vozidle musia byť ponechané spojovacie zariadenia. Súčasťou ceny za predmet zákazky t.j. súčasťou predmetu zákazky budú aj: -náklady spojené s prevzatím a odovzdaním predmetu zákazky, -výkon v záručnej dobe bezplatnej servisnej prehliadky po 600 km a 5000 km v priestoroch Objednávateľa, -výkon funkčnej skúšky jednotlivých vozidiel po generálnej oprave každého vozidla za účasti obidvoch strán, na ktorú zhotoviteľ vyzve emailom poverenú osobu Objednávateľa a vykonanie slovenskej technickej a emisnej kontroly po ukončení opravy každého vozidla. Ostaté požiadavky verejného obstarávateľa sú uvedené v bode B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Predpokladaná hodnota
157 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 3
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO. Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO preukáže zoznamom dodaných služieb rovnakého, alebo podobného charakteru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený referenciou o uspokojivom poskytnutí služieb (potvrdí objednávateľ), ktorou preukáže uskutočnenie minimálne jednej zákazky rovnakého alebo podobného charakteru poskytnutej služby, a to v minimálnom objeme 100 000,00 EUR bez DPH, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sú služby spojené s výkonom generálnych opráv nákladných automobilov. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie existujú. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona o VO: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu poskytnutých služieb v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či má uchádzač dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú spracované v návrhu zmluvy o dielo, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.06.2018 09:00
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.08.2018
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.06.2018 10:00
Miesto:
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja, M. Rázusa 104,010 01 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční primerane v zmysle § 52 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na stránke https://evo.gov.sk. Ďalšie podrobnosti k spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Podmienky pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné tech. vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadef. a zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (https://www.uvo.gov.sk) - pre záujemcu/uchádzača v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB) ,Spoločné moduly (verzia 0.6,1.8.2016) (PDF - 4,12 MB) Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (https://evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, link: /evo/tender/8276_5001_20180423.nsf V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj listinne, vrátane predkladania ponuky uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. Uchádzači pri preukázaní splnenia podmienok účasti môžu v súlade s § 39 využiť jednotný európsky dokument (JED). Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak budú naplnené skutočnosti podľa § 40 ods. 6 alebo 7 zákona o verejnom obstarávaní. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti : Verejný obstarávateľ zvážil vhodnosť rozdelenia zákazky na časti v rámci vyhláseného postupu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ nepovažuje za účelné rozdeliť zákazku na časti z dôvodu, že zabezpečenie obstarávaných služieb je potrebné zabezpečiť podľa platných noriem a vyhlášok pre jeden typ motorového vozidla a rozdelenie zákazky by bolo neúčelné a neefektívne.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
18.05.2018