Oznámenie 7348 - WYT

Obsah

7348 - WYT
Vestník č. 103/2018 - 25.05.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
IČO: 42337402
Hlohovecká 2 , 95141 Lužianky
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Švecová
Telefón: +421 901785457
Email: lucia.svecova@nppc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/15008
Hlavná adresa(URL): http://www.nppc.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
veda a výskum
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kancelárske potreby
II.1.2) Hlavný kód CPV
30192000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb a kancelárskeho papiera podľa technickej špecifikácie, vrátane služieb súvisiacich s plnením predmetu zákazky, najmä doprava, vykládka a pod.

Služby súvisiace s plnením predmetu zákazky:
- zabezpečenie dopravy - doprava tovaru na miesta dodania, najneskôr do 5 pracovných dní od potvrdenia písomnej objednávky dodávateľom,
- zabezpečenie vykládky - vyloženie dodaného tovaru na miesto dodania.

Cena musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s plnením predmetu zákazky.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
130 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Kancelárske potreby
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30197643-5
30197644-2
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom dodania je sídlo verejného obstarávateľa v Lužiankach a sídlo organizačného útvaru v Piešťanoch. Miesto
dodania bude upresnené v objednávke.
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobne rozpísané v časti B.1 súťažných podkladov a v Prílohe č. 2 Rámcovej dohody.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
75 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Kancelárske potreby
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
30197643-5
30197644-2
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK010
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Miestom dodania je sídlo viacerých organizačných útvarov v Bratislave. Miesto dodania bude upresnené v objednávke.
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobne rozpísané v časti B.1 súťažných podkladov a v Prílohe č. 2 Rámcovej dohody.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
55 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 48
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok - platí pre všetky časti predmetu zákazky:

(1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.

(2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.

- Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 32 ods. 1 - 7 zákona o verejnom obstarávaní.
- V zmysle § 152 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného
postavenia podľa 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
- V zmysle § 39 môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom JED-om.
- Doklady musia byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená kópia, a to cez EVO - viď bližšie bod 19.1
súťažných podkladov.

Ostatné podmienky účasti sú bližšie definované v súťažných podkladoch.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok - platí pre všetky časti predmetu zákazky:

(1) § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové dodanie predmetu zákazky. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky.

(2) § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienka účasti vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či uchádzači disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, ale aj či vedia preukázať ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky. Zároveň si verejný obstarávateľ overuje finančné postavenie uchádzača na trhu.

Všeobecné informácie:
A) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.

B) V zmysle § 39 môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom JED-om. Postačí, ak splnenie podmienok účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JED-u ) preukáže uchádzač odpoveďou na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti).
Preukazovať splnenie podmienok účasti JED-om môže uchádzač využiť prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu Jednotného európskeho dokumentu (eESPD) slúžiacu pre jeho vyplnenie a opätovné použitie dostupnej na https://ec.europa.eu/growth/tools-atabases/espd/filter?lang=sk (na tento link sa možno dostať aj cez www.uvo.gov.sk).

C) Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, záujemca predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania (bod VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA).

D) Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak, a to cez EVO viď bližšie bod 19.1 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1) Podľa bodu 1 - § 33 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Predmetný doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad.

2) Podľa bodu 2 - § 33 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Čestným vyhlásením o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, musí uchádzač preukázať súhrnne objem celkového obratu minimálne vo výške:
Pre 1. Časť predmetu zákazky: 92 000,00 Eur;
Pre 2. Časť predmetu zákazky: 61 000,00 Eur;
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok - platí pre všetky časti predmetu zákazky:

(1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.

V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával on sám a vyčísli hodnotu týchto činností v eur bez DPH.

Odôvodnenie primeranosti:
Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaného predmetu zákazky v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s dodaním predmetu zákazky podobného alebo rovnakého charakteru.

(2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality dodania predmetu zákazky, a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky kvalifikovanými zamestnancami. Uchádzač musí vo vzťahu k dodávke tovaru a k službám, súvisiacim s plnením predmetu zákazky preukázať, že jednou z priorít riadenia organizácie je životné prostredie, jeho ochrana a hospodárne využívanie energií. Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v požadovanom rozsahu a požadovanej kvalite, čoho preukázaním bude aj zavedenie systému FSC, ktorého cieľom je podporovať environmentálne zodpovedné, sociálne prínosné a ekonomicky životaschopné obhospodarovanie lesov celého sveta. Predmetná podmienka vyplýva aj z uznesenia vlády o zelenom obstarávaní.

(3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.

Odôvodnenie primeranosti:
Uchádzač preukáže praktické skúsenosti, ako aj požiadavky uplatňované v rámci relevantného trhu pre zabezpečenie environmentálneho manažérstva. Medzinárodná norma EN ISO 14001 špecifikuje požiadavky systému environmentálneho manažérstva tak, aby organizácii umožnila pripraviť a implementovať environmentálnu politiku a dlhodobé ciele environmentu tak, že zohľadňuje právne požiadavky a iné požiadavky, ktoré sa organizácia zaviazala plniť, a informácie významných environmentálnych aspektoch, čo je pri danom predmete zákazky nevyhnutné.

Všeobecné informácie: viď bližšie opísané v súťažných podkladoch
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: (1) Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodaných tovarov a príp. referenciami (ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona) musí uchádzač preukázať zrealizované dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v min. objeme:
Pre 1. Časť predmetu zákazky: 61 000,00 Eur bez DPH;
Pre 2. Časť predmetu zákazky: 40 000,00 Eur bez DPH;
spolu za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom.

Uchádzač v zozname uvedie cenu v zložení ako cena bez DPH, DPH a cena s DPH. Ak sa dodanie tovaru, uvedeného v zozname viaže na viac rokov, presahujúcich požadované obdobie 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie alikvotnú časť hodnoty zákazky za príslušné požadované obdobie. Ak je hodnota v zozname uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie hodnotu zákazky v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR podľa všeobecných informácií pod písm. C).

(2) Podľa bodu 2 - § 34 ods. 1 písm. d) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie:
- opisu technického vybavenia na zabezpečenie preskladovania tovaru, kompletizácie a následne distribúcie tovaru na jednotlivé miesta dodania;
- certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality;
- certifikátu systému FSC (Forest Stewardship Council) podľa FSC požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienok pre jeho vydanie. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam systému FSC.

(3) Podľa bodu 3 - § 34 ods. 1 písm. h) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie:
- certifikátu Systému environmentálneho manažérstva ISO 14001 v oblasti predmetu zákazky, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 36 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú akciu cez systém EVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.06.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.06.2018 11:00
Miesto: Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: V súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.05.2018

Redakčné opravy

7499 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 105/2018
V oznámení 07348-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky zverejnenom vo VVO č. 103/2018 zo dňa 25.05.2018 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Celková predpokladaná hodnota Namiesto: 130 000,00 EUR bez DPH Má byť: 140 000,00 EUR bez DPH Časť: 2 II.2.6) Predpokladaná hodnota Namiesto: 55 000,00 EUR bez DPH Má byť: 65 000,00 EUR bez DPH
8127 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 115/2018
V oznámení 07348-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky zverejnenom vo VVO č. 103/2018 zo dňa 25.05.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 12.06.2018 10:00 Má byť: 15.06.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.06.2018 11:00 Má byť: 15.06.2018 11:00
8200 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 117/2018
V oznámení 07348-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky zverejnenom vo VVO č. 103/2018 zo dňa 25.05.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.06.2018 10:00 Má byť: 19.06.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 15.06.2018 11:00 Má byť: 19.06.2018 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité