II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Zabezpečenie leteniek pre potreby UPJŠ v Košiciach
Referenčné číslo: REK001031/2018-UVO
II.1.2)
Hlavný kód CPV
60400000-2
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie leteckej prepravy osôb pri tuzemských a zahraničných pracovných cestách pre potreby Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
900 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
60440000-4
60420000-8
63000000-9
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, jej fakulty a pracoviská.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy zamestnancov verejného obstarávateľa pri zahraničných a tuzemských pracovných cestách s odletomi z Košíc, Bratislavy, Viedne alebo Budapešti do ďalších destinácií, ktoré budú presne špecifikované vo Výzve na predkladanie ponúk na zabezpečenie leteckej prepravy pri opätovnom otvorení súťaže. Verejný obstarávateľ požaduje poskytovať predmet zákazky v nasledovnom rozsahu: zabezpečiť optimálne letecké spojenie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v dohodnutej kvalite a rozsahu podľa uplatnenia kritéria najnižšej ceny ponuky, zabezpečiť letenky do destinácií, ktoré bude potrebné zabezpečiť na základe konkrétnych špecifikácii bližšie stanovených vo Výzve pri opätovnom otváraní súťaže, poskytnúť informácie o presnom časovom a geografickom pláne cesty (dátum a miesto požadovaného odletu a príletu s uvedením prípadných prestupov, dĺžka letu, atď.), dodatočných údajoch a dokumentoch požadovaných zo strany leteckej spoločnosti v nadväznosti na konkrétnu požiadavku/objednávku, štruktúre ceny leteniek (vrátane letiskových poplatkov a ostatných povinných aj nepovinných poplatkov), možnostiach zmeny alebo úpravy letenky/leteniek, možnostiach prepravy z letiska na miesto určeného objednávateľom v štruktúre podľa požiadaviek objednávateľa, zabezpečiť bezplatné stornovanie letenky(mimo poplatku určeného leteckou spoločnosťou), v prípade leteniek nízko nákladovými spoločnosťami do ceny letenky zahrnúť aj storno poplatok a poplatok za batožinu prepravovanú v podpalubí lietadla, poskytnúť asistenčné služby v rozsahu 24 hodín denne, predcestovná, technická a administratívna asistencia a to najmä zmena rezervácie, zaobstaranie náhradnej letenky, ak osoba, na ktorú je vystavená letenky nemohla nastúpiť na pôvodne objednaný let z dôvodu na strane objednávateľa, poskytovateľa, alebo leteckého prepravcu, pomoc a súčinnosť pri riešení reklamácií súvisiacich v leteckou prepravou, zabezpečiť ďalšie nevyhnutné doplnkové služby (poistenie leteniek, transfér, atď.). Verejný obstarávateľ bude pri zadávaní konkrétnej požiadavky v rámci plnenia rámcovej dohody zohľadňovať časové hľadisko potreby zabezpečenia predmetu zákazky a komplikovanosť leteckého spojenia,
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
900 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť predmet zákazky aj pre projekty financované z NFP, v rámci tohto verejného obstarávania, v prípade potreby zabezpečenia pre niektoré z podpísaných projektov, resp. v prípade podpísania ďalších zmlúv o NFP, o ktorých v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania nemal vedomosť.