Oznámenie 8083 - WYP

Obsah

8083 - WYP
Vestník č. 115/2018 - 12.06.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mestské služby Topoľčany s.r.o.
IČO: 44818378
Nám. M. R. Štefánika 1/1, 95501 Topoľčany
Slovensko
Kontaktná osoba: zodpovedná za predmet zákazky: Ing. Peter Žembera, zodpovedná za verejné obstarávanie: Ing. Helena Polónyi
Telefón: +421 905826576
Email: polonyi@orangemail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.msto.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/profily
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Výstavba montovanej haly a sociálneho zariadenia
Referenčné číslo: 1/2018/MSTO/Po
II.1.2) Hlavný kód CPV
45262410-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Objekt MONTOVANÁ HALA a SOCIÁLNE ZARIADENIE je delený na dve časti:
A). SKLADOVÁ - GARÁŽOVÁ HALA a PRÍSTREŠOK
B). SOCIÁLNE ZARIADENIE
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
238 621,92 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45213260-3
45310000-3
45332400-7
45421100-5
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Topoľčany
II.2.4) Opis obstarávania
Objekt MONTOVANÁ HALA a SOCIÁLNE ZARIADENIE je delený na dve časti:
A). SKLADOVÁ - GARÁŽOVÁ HALA a PRÍSTREŠOK
B). SOCIÁLNE ZARIADENIE
A) SKLADOVÁ HALA
V hale sa nachádza priestor pre umiestnenie cca 5 - 6 motorových kosačiek, sklad ručných kosačiek a príručný sklad príslušenstva kosačiek.
B) SOCIÁLNE ZARIADENIE
V tejto časti sa nachádza kancelária, šatňa zamestnancov muži s príslušným hygienickým vybavením, šatňa zamestnanci ženy s príslušným hygienickým vybavením a priestor pre upratovanie. Šatne zamestnancov sa nachádzajú v hale č.: V a sú dostatočné.
Objekt MONTOVANÁ HALA a SOCIÁLNE ZARIADENIE je svojim architektonickým riešením plne funkčne prispôsobený svojej náplni využitia. Zo strany investora neboli vznesené žiadne zvýšené architektonické požiadavky. Samotná hala je pôdorysne riešená ako obdĺžniková.
Presvetlenie haly je riešené strešnými presvetľovacími panelmi kingspan, dodatočné osvetlenie a vetranie haly naddvernými vstupnými oknami.
Osvetlenie a vetranie priestorov sociálneho zariadenia je riešené okennými otvormi. Dopravné vstupy sú navrhované otváracími bránami a s dverami pre vstup zamestnancov.
Ostatné podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
238 621,92 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie
Vysvetlenie k bodu II.2.10 Variantné riešenie je uvedené v doplňujúcich informáciách.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) formou predloženia dokladov, alebo formou
zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasledujúcich zákona, resp. formou jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona (http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1093/jedformular.rtf).
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie:
- Vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom
uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má
uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je
predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu.
V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený.
Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v
ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí )
Vyjadrenie banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise alebo v jeho
úradne overenej fotokópii.
Odôvodnenie primeranosti a potreby tejto podmienky účasti:
Vzhľadom na to, že zákazka sa bude realizovať bez predchádzajúcich záloh a preddavkov, verejný obstarávateľ
potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne ekonomicky silný, aby bol schopný realizovať zákazku. Táto podmienka účasti má slúžiť aj na to, aby verejný obstarávateľ získal aktuálny údaj schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch odôvodňujúcich obavu o riadne plnenie zmluvy (napr. o účte, ktorý je zablokovaný exekútorom a pod.). Finančné postavenie uchádzača je dôležité aj pre to, aby bol uchádzač schopný plniť svoje povinnosti vyplývajúce zo záruky.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť:
§ 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z.z. - zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania ( tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác.
Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každú referenčnú zákazku uvedenú v zozname názov odberateľa (t. z. druhú zmluvnú stranu), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy, aby bolo zrejmé, či išlo o stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky.
Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. V prípade, ak budú v zmluvnej cene stavebných prác zarátané aj iné stavebné práce ako požadované, uchádzač je povinný uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie a pravdivosť údajov u odberateľov uvedených v zozname.
Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Zoznam uskutočnených stavebných prác slúži k preukázaniu, že uchádzač má skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Úroveň štandardov bola určená primerane k predpokladanej hodnote zákazky a k hodnotám referencii, ktoré bežne
dosahuje väčšina zhotoviteľov. Skúsenosti uchádzača s realizáciou obdobných zákaziek vytvárajú predpoklad pre
kvalitné a odborné plnenie zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom.

§ 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Uchádzač v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že stavbyvedúci a majster majú potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na uskutočnenie stavebných prác, ktoré sú predmetom zadávania zákazky.
U stavbyvedúceho sa vyžaduje odborná prax min. 5 rokov a odborná kvalifikácia podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. v znení zákona č. 236/2000 Z.z. - stavbyvedúci, u majstra odborná prax min. 3 roky. Uchádzač predloží na stavbyvedúceho kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti opatrenú originálom odtlačku pečiatky a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby a potvrdenie o odbornej praxi, a u majstra potvrdenie o odbornej praxi.
Odôvodnenie primeranosti a potreby tejto podmienky účasti: splnením požadovanej podmienky uchádzač preukáže, že na základe predchádzajúcich skúseností zvládne uskutočniť predmet zákazky z hľadiska organizácie práce, časového harmonogramu a v požadovanej kvalite a že stavebné práce budú realizované pod odborným vedením v súlade s projektovou dokumentáciou a budú dodržané všetky technologické postupy a normy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 34 ods. 1 písm. b): Verejný obstarávateľ určil ako minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky v rozhodnom období v počte minimálne 5 a v minimálnom objeme 400.000.- bez DPH v súčte s tým, že minimálne jedna zákazka musí byť vyššia ako 200.000.- bez DPH.
Verejný obstarávateľ bude akceptovať ako rovnaké alebo porovnateľné zákazky výstavbu montovaných hál.

V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zhotpoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho so zhotovením stavby kedykoľvek, počas platnosti a
účinnosti Zmluvy, a to oprávnenými osobami.
Ďalšie podmienky vykonania zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.07.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.07.2018 10:00
Miesto: Mesto Topoľčany, Nám. M.R.Štefánika 1/1 Topoľčany
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na uskutočnenie elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponuky zabezpečiť formou zábezpeky vo výške 8.000.- €. Podrobnosti o jej zložení budú uvedené v súťažných podkladoch.
Vysvetlenie k bodu II.2.10 Variantné riešenie je uvedené v doplňujúcich informáciách.
- Časť Montovaná hala nemôže obsahovať variantné riešenie. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie na časť Montovaná hala, nebude zaradené do vyhodnotenia a bude sa naň hľadieť, akoby nebolo predložené.
- Záujemcom sa povoľuje predložiť variantné riešenie iba vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky časť Sociálne zariadenie. Podľa projektovej dokumentácie je navrhovaný spôsob vymurovaním, verejný obstarávateľ bude akceptovať aj iný vhodný spôsob pri použití iného materiálu.
Súťažné podklady sú dostupné všetkým záujemcom na profile verejného obstarávateľa - na stránke
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky.
Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady záujemcom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa v
elektronickej forme, kde budú súťažné podklady zverejnené po zverejnení výzvy na predkladanie ponúk, a kde budú
zverejňované informácie v prípade potreby doplniť alebo vysvetliť súťažné podklady.
Súťažné podklady - časť zmluva, rozpočet a návrh na kritériá na vyhodnotenie ponúk vo formáte word a exe si záujemcovia môžu vyžiadať emailom na adrese: polonyi@orangemail.sk.
Žiadosť musí obsahovať názov zákazky, kompletné identifikačné údaje žiadateľa, názov, adresa sídla, tel. kontakt a
emailová adresa, na ktorú majú byť zaslané súťažné podklady - uvedené časti. Po doručení kompletnej žiadosti budú súťažné podklady záujemcovi zaslané na jeho emailovú adresu.
Ponuka bude predložená v súlade s ustanovením § 113 ods. 1 v jednej obálke. Podrobnosti o obsahu ponuky budú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, pri ktorej elektronickou formou zabezpečí stanovenie
postupu potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca/uchádzač je povinný stanoveným spôsobom
potvrdiť prijatie písomnosti.
Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje pri podaní žiadosti o účasť, vysvetľovaní súťažných podkladov, pri oznámení o vylúčení, pri vysvetľovaní ponuky, pri oznámení o neprijatí ponuky a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk. Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma, a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v zákonom stanovených lehotách.
Verejný obstarávateľ pripúšťa komunikáciu so záujemcami a uchádzačmi vrátane predloženia žiadosti o účasť
a ponuky iba v slovenskom jazyku.
Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených možností (zelené, inovácia, sociálne aspekty).
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.06.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité