Oznámenie 8216 - MSS

Obsah

8216 - MSS
Vestník č. 117/2018 - 14.06.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov
Kód NUTS: SK01
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Kabátová
Telefón: +421 335314671
Fax: +421 248262910
Email: kabatova.andrea@javys.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9542
Hlavná adresa(URL): http://www.javys.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.evo.gov.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Adresa (URL): http://www.evo.gov.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa § 8
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Opravy strojných zariadení v JAVYS, a.s.
Referenčné číslo: 43/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
50500000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky je plánovaná oprava a údržba strojných zariadení a neplánované resp. korektívne opravy a údržba na zabezpečenie prevádzkyschopnosti strojných zariadení na všetkých pracoviskách v JAVYS, a.s.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 105 804,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
50531300-9
34913000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. v lokalite :
- pracovisko 919 31 Jaslovské Bohunice,
- pracovisko SO200 Trnava,
- pracovisko RÚ RAO a FS KRAO Mochovce,
- pracovisko Bratislava, Tomášikova 22.
II.2.4) Opis obstarávania:
Plánovaná oprava a údržba strojných zariadení a neplánované resp. korektívne opravy a údržba na zabezpečenie prevádzkyschopnosti strojných
zariadení na všetkých pracoviskách v JAVYS, a.s.. Opravy a údržba zariadení pozostáva :
-opravy, údržba a servis kompresorov,
-opravy, údržba turbokompresorov a turbodúchadiel,
-opravy, údržba čerpadiel a elektromotorov,
-opravy armatúr, ventilov a klapiek na jednotlivých rozvodoch,
-opravy zemných posúvačov,
-opravy fragmentačných, dekontaminačných a otryskávacích zariadení,
-opravy technologických zariadení výroby VBK,
-opravy recyklačnej linky,
-opravy lisu K-AK10001,
-opravy homogenizátora popola AM70001,
-príprava tlakovej nádoby k OPaOS,
-príprava tlakovej nádoby k prevádzkovej kontrole,
-opravy aktívnych potrubných trás,
-opravy čistých potrubných trás,
-opravy požiarno-pitných rozvodov,
-opravy rozvodov vody, rozvodov pary,
-opravy rozvodov stlačeného vzduchu,
-opravy a údržba rozvodov ústredného kúrenia,
-opravy tlakových nádob, výmenníkov a poistných ventilov,
-opravy nádrží,
-opravy ostatných strojných zariadení.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
1 105 804,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 01.01.2019
Dátum ukončenia: 31.12.2021
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.11) Informácie o opciách
Opis opcií: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú najskôr však od 1.1.2019 do 31.12.2021. Verejný obstarávateľ má právo, ale nie povinnosť predĺžiť trvanie Zmluvy o tri (3) nasledujúce mesiace a to aj opakovane v prípade, ak cena podľa Zmluvy nebude vyčerpaná do uplynutia dohodnutej alebo následne prolongovanej doby trvania Zmluvy. Verejný obstarávateľ si musí svoje právo na prvé predĺženie platnosti Zmluvy uplatniť písomne u Poskytovateľa najneskôr do 31.12.2021, následné opakované predĺženie platnosti Zmluvy o ďalšie tri (3) mesiace je automatické, pokiaľ Zmluva nie je vypovedaná jednou zo Zmluvných strán s výpovednou lehotou jeden mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane, pričom maximálna doba trvania Zmluvy pri jej opakovanom predĺžení je najviac do 30.06.2022.
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov Národného jadrového fondu vo výške 76,68 % a z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením najskôr elektronickej formy dokladov a následne uchádzač na prvom mieste v poradí bude požiadaný o predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne
osvedčených kópií, resp. v zmysle § 152 zákona uchádzač, ktorý má platný zápis v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona, v tomto prípade je vhodné, ale nie povinné predložiť len údaje o platnom zapísaní v zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla alebo identifikačné údaje, na základe, ktorých je možné jeho zápis v tomto zozname vyhľadať. Zápis v zozname podnikateľov podľa zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní
a o zmene a doplnení zákonov v znení neskorších predpisov je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. Nezapísané skutočnosti sa preukazujú v zmysle § 32 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona. Viď tiež Všeobecné pokyny pre záujemcov/uchádzačov nachádzajúce sa v priestore zákazky v systéme EVO a
na Profile verejného obstarávateľa.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač preukáže ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia hospodárskeho roku alebo uvedením web adresy portálu www.registeruz.sk , resp. v prípade záujemcu so sídlom mimo územia SR odkazu na weblink ekvivalentného registra podľa platných predpisov v krajine sídla záujemcu, na ktorej sú požadované výkazy v uvedenom portáli uložené vo verejnej časti registra a verejne prístupné všetkým osobám. Aj v prípade uvedenia web linku záujemca so sídlom mimo územia SR musí predložiť preklad požadovaných dokladov do slovenského jazyka okrem dokladov vydaných v českom jazyku.
Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu 1 100 000,- EUR bez DPH za obdobie najviac troch posledných hospodárskych rokov, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže
splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo začal
prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie celkového obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke obdobia, od ktorého vznikol, resp. začal prevádzkovať činnosť, teda musí dosiahnuť minimálne výšku obratu zodpovedajúcu súčinu počtu mesiacov prevádzkovania činnosti s podielom (určený celkový obrat:36). Do počtu prevádzkovania činnosti sa počíta každý začatý mesiac od začiatku prevádzkovania činnosti do uplynutia lehoty na predkladanie dokladov, resp. ponúk. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne.

Odôvodnenie primeranosti a potreby:
Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane ekonomicky spôsobilý, aby dokázal realizovať plnenie zákazky v rozsahu stanovenej PHZ v súvislosti s obratom, ktorý uchádzač dosahuje pri výkone svojej činnosti. Stanovená minimálna výška celkového obratu je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle zákona.

Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak preukázal poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem poskytnutia služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 1 100 000,-EUR bez DPH za uvedené obdobie.
2. Kontrolou technickej spôsobilosti a to :
a) osvedčenie o odbornej spôsobilosti minimálne 2 pracovníci na výkon činnosti Oprava, rekonštrukcia a montáž vyhradeného technického zariadenia alebo ekvivalentný doklad požadovanej spôsobilosti podľa §18 ods.1, vyhlášky č.508/2009 Z.z. na vyhradených technických zariadení tlakových v nasledovnom rozsahu podľa prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009 Z.z.: Aa3, Aa4, Ab1, Ab2, Ba, Bb1, Bb2, Be2, Bf1 alebo ekvivalentný doklad.
b) osvedčenie o odbornej spôsobilosti minimálne 2 pracovníci na výkon činnosti Oprava, rekonštrukcia a montáž vyhradeného technického zariadenia alebo ekvivalentný doklad požadovanej spôsobilosti podľa §18 ods.1, vyhlášky č.508/2009 Z.z. na vyhradených technických zariadení plynových v nasledovnom rozsahu podľa prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009 Z.z.: Af,Ag,Ah, Bf, Bg, Bh alebo ekvivalentný doklad.
3. Kontrola technickej spôsobilosti:
a) odborná spôsobilosť podľa § 23 vyhlášky č. 508/2009 Elektrotechnik na riadenie činností alebo na riadenie prevádzky 1 pracovník
b) odborná spôsobilosť podľa § 21 vyhlášky č. 508/2009 Elektrotechnik 1 pracovník
4. Kontrolou technickej spôsobilosti a to predložením :
a) platného oprávnenia alebo osvedčenia na vykonávanie činností: opravy, údržba, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení tlakových podľa § 15 resp. 16 zákona č. 124/2006 (v závislosti či je uchádzačom právnická osoba, ktorá je zamestnávateľom alebo fyzická osoba, ktorá je zamestnávateľom resp. fyzická osoba, ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom) v nasledovnom rozsahu podľa prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009: Aa3, Aa4, Ab1, Ab2, Ba, Bb1, Bb2, Be2, Bf1 alebo ekvivalentný doklad.
b) platného oprávnenia alebo osvedčenia na vykonávanie činností: opravy, údržba, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení plynových podľa § 15 resp. 16 zákona č. 124/2006 (v závislosti či je uchádzačom právnická osoba, ktorá je zamestnávateľom alebo fyzická osoba, ktorá je zamestnávateľom resp. fyzická osoba, ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom) v nasledovnom rozsahu podľa prílohy č. 1 vyhlášky č. 508/2009: Af, Ag, Ah, Bf, Bg, Bh, alebo ekvivalentný doklad.
5. Uchádzač je povinný spĺňať požiadavky noriem na systém manažérstva kvality ISO 9001.
6. Uchádzač je povinný spĺňať požiadavky noriem na systém environmentálneho manažérstva ISO 14001.
Podrobnosti a odôvodnenia primeranosti podmienok účasti požadovaných v zmysle bodu III.1.3) tohto oznámenia sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti podmienok ucasti technickej a odbornej sposobilosti.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: V zmysle bodu III.1.3) tohto oznámenia.
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
1.Samostatnou prílohou zmluvy bude zoznam subdodávateľov.
2.Časť služieb bude vykonávaná v kontrolovanom pásme.
3.Pre povolenie vstupu je potrebné predložiť:osvedčenie o všeobecnej spôsobilosti osôb zaradených do 1. skupiny, doklad o psychickej spôsobilosti.
4.Pre získanie vstupu je potrebné predložiť: výpis z registra trestov, osvedčenie o všeobecnej spôsobilosti osôb zaradených do 3. skupiny.
5.Osobitné ochranné opatrenia sú bližšie uvedené v BaTP.
6.Služby budú sčasti financované z prostriedkov NJF.
7.Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade zmeny finančného krytia upraviť plnenie zmluvy dodatkom k zmluve.
8.Pri prácach v KP si objednávateľ vyhradzuje právo na poskytnutie osobných ochranných pracovných prostriedkov za odplatu.
9.Poskytovateľ je povinný do 7 dní od výzvy na podpis zmluvy zložiť na účet Objednávateľa 20 000,- EUR.
Podrobnosti podmienok vykonania zákazky sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podmienky vykonania zákazky.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 108-246042
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.07.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.10.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.07.2018 10:00
Miesto: Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. - zasadačka, Tomášikova 22, 821 02 Bratislava.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr
v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá.Ďalšie podrobnosti otvárania ponúk sú uvedené vo virtuálnom priestore zákazky v systéme EVO ako samostatný súbor Podrobnosti otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej
v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese: https://evo.gov.sk/evo/tender/9542_5003_20180611.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView a v Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
e) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO a na Profile verejného obstarávateľa.
f) Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
g) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 44 000,- EUR.
h) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. Zmluva uzatvorená na dobu určitú najskôr však od 1.1.2019 do 31.12.2021.
i) Všade, kde je uvedené "verejný obstarávateľ" sa má na mysli "osoba podľa §8".
j) Informácia k bodu IV.2.4) tohto oznámenia: Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené
v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
k) Informácia k bodu II.1.6) tohto oznámenia: Predmet zákazky neobsahuje žiadne vnútorne logické celky, alebo časti a teda logicky je nedeliteľný. Rozsah predmetu zákazky je štandardným rozsahom, ktorý komplexne poskytujú relevantní poskytovatelia na trhu.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
11.06.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité