Oznámenie 8356 - MST

Obsah

8356 - MST
Vestník č. 119/2018 - 18.06.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36601284
Ondavská 8, 04011 Košice
Kód NUTS: SK042
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Dana Kapáková
Telefón: +421 557891625
Fax: +421 557891603
Email: dkapakova@vusch.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov-4db.html?nazov=&ico=36601284&obec=&sort=ico&sort-dir=ASC
Hlavná adresa(URL): http://www.vusch.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://wwww.evo.gov.sk
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Implantabilné prístroje pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania
Referenčné číslo: S/09663/OVO/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
33182200-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky sú implantabilné prístroje pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania - kardiostimulátory jednodutinové, kardiostimulátory dvojdutinové, kardiostimulátory biventrikulárne, ICD jednodutinové, ICD dvojdutinové, ICD biventrikulárne, elektródy kardiostimulačné pre trvalú predsieňovú stimuláciu, elektródy kardiostimulačné pre trvalú pravokomorovú stimuláciu, elektródy kardiostimulačné pre trvalú ľavokomorovú stimuláciu, elektródy defibrilačné s príslušenstvom, elektródy s hemodynamickým senzorom, prepojovacie káble, domáce monitory, pomocné vodiče k zavádzaniu elektród, pomocné balónkové katétre, epikardiálne elektródy, zavádzacie systémy na zavedenie ľavokomorovej elektródy, implantabilné slučkové rekordéry, subkutánny implantovateľný kardioverter - defibrilátor s príslušenstvom, elektródy k subkutánnemu implantovateľnému kardioverter defibrilátoru, sety polypropylénových dilatátorov s rôznymi lúmenmi, vystužovacie vodiče a predlžovače elektród.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
28 856 472,67 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 10
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Špeciálny zdravotnícky materiál pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania skupiny 1
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33182200-1
33182100-0
33182240-3
33123210-3
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. - Lekáreň, Ondavská 8, 040 11 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Implantabilné prístroje (kardiostimulátory a ICD s kompletným príslušenstvom vrátane elektród) pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladané množstvo počas trvania zmluvy: 2 361 kusov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 912 334,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Špeciálny zdravotnícky materiál pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania skupiny 2
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33182200-1
33182240-3
33123210-3
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. - Lekáreň, Ondavská 8, 040 11 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Implantabilné prístroje (kardiostimulátory s kompletným príslušenstvom vrátane elektród) pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladané množstvo počas trvania zmluvy: 341 kusov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
427 089,94 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Špeciálny zdravotnícky materiál pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania skupiny 3
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33182200-1
33182100-0
33182240-3
33123210-3
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. - Lekáreň, Ondavská 8, 040 11 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Implantabilné prístroje (kardiostimulátory a ICD s kompletným príslušenstvom vrátane elektród) pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladané množstvo počas trvania zmluvy: 804 kusov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 755 824,95 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 4
II.2.1) Názov
Špeciálny zdravotnícky materiál pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania skupiny 4
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33182200-1
33182240-3
33123210-3
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. - Lekáreň, Ondavská 8, 040 11 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Implantabilné prístroje (kardiostimulátory s kompletným príslušenstvom) pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladané množstvo počas trvania zmluvy: 130 kusov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
236 363,40 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 5
II.2.1) Názov
Špeciálny zdravotnícky materiál pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania skupiny 5
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33182200-1
33182100-0
33182240-3
33123210-3
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. - Lekáreň, Ondavská 8, 040 11 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Implantabilné prístroje (kardiostimulátory a ICD s kompletným príslušenstvom vrátane elektród) pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania. Bližší popis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladané množstvo počas trvania zmluvy: 2 322 kusov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
3 925 598,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 6
II.2.1) Názov
Špeciálny zdravotnícky materiál pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania skupiny 6
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33182200-1
33182100-0
33182240-3
33123210-3
33141200-2
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. - Lekáreň, Ondavská 8, 040 11 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Implantabilné prístroje (kardiostimulátory a ICD s kompletným príslušenstvom vrátane elektród) pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladané množstvo počas trvania zmluvy: 8 748 kusov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
8 881 633,10 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 7
II.2.1) Názov
Špeciálny zdravotnícky materiál pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania skupiny 7
Časť č.: 7
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33182200-1
33182100-0
33182240-3
33123210-3
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. - Lekáreň, Ondavská 8, 040 11 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Implantabilné prístroje pre monitorovanie srdcovej činnosti a porúch srdcového rytmu. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladané množstvo počas trvania zmluvy: 170 kusov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
293 481,20 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 8
II.2.1) Názov
Špeciálny zdravotnícky materiál pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu a srdcového zlyhávania skupiny 8
Časť č.: 8
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33182200-1
33182100-0
33182240-3
33123210-3
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. - Lekáreň, Ondavská 8, 040 11 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Implantabilné prístroje (kardiostimulátory a ICD s kompletným príslušenstvom vrátane elektród) pre elektroimpulzoterapiu porúch srdcového rytmu. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladané množstvo počas trvania zmluvy: 2 278 kusov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
5 237 598,64 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 9
II.2.1) Názov
Defibrilátor podkožný vrátane podkožnej elektródy
Časť č.: 9
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33182200-1
33182100-0
33182240-3
33123210-3
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. - Lekáreň, Ondavská 8, 040 11 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Subkutánny implantovateľný kardioverter - defibrilátor s príslušenstvom a elektródy k subkutánnemu implantovateľnému kardioverter - defibrilátoru. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladané množstvo počas trvania zmluvy: 16 kusov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
152 465,44 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 10
II.2.1) Názov
Špeciálny zdravotnícky materiál na extrakciu stimulačných a defibrilačných elektród
Časť č.: 10
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
33141230-1
33140000-3
60000000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. - Lekáreň, Ondavská 8, 040 11 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania:
Kompletný špeciálny zdravotnícky materiál určený na vykonávanie extrakcie dlhodobo implantovaných stimulačných a defibrilačných elektród. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladané množstvo počas trvania zmluvy: 150 kusov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
34 083,50 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe. Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Výpis z registra trestov právnickej osoby vydá Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
2. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 1 nasledovne:
a) písm. a) - doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) - doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) - doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) - doloženým čestným vyhlásením.
3. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní.

Z technických (kapacitných) dôvodov je opis podmienok účasti rozpísaný v bode VI.3) "Doplňujúce informácie" tohto oznámenia.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia uvedené v § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií nasledovne:
1.1 § 33 ods. 1 písm. a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len "banka") nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vo vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúce tri roky, resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky:
a) nie je/nebol v nepovolenom prečerpaní,
b) v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
c) jeho bežný účet nie je/nebol predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z týchto bánk, a to vo vyššie uvedenom rozsahu.
1.2 Čestné vyhlásenie podpísané jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uvedie zoznam všetkých bánk, v ktorých má na podnikanie zriadené účty a zároveň vyhlásenie, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyjadrenie banky.

2. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7.

3. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

4. Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ považuje za vhodný.

5. Uchádzač môže podľa § 39 predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom JED.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač v ponuke preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie predložením vyššie uvedených dokladov, ktoré dokazujú, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť právne záväzky, akým je predmet zákazky a v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť právne vzťahy.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 3
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.07.2018 09:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.01.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.07.2018 13:00
Miesto: Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., riaditeľstvo zasadacia miestnosť, Ondavská 8, 040
11 Košice.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Z dôvodu použitia elektronickej aukcie podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sa otváranie uskutoční bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Pokračovanie:
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov:
4. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu
hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
5. Uchádzač môže podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia
podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len
JED).
6. Ak uchádzač alebo záujemca použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
7. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní vo
vzťahu k predmetu: Uvedené doklady verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.


1. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi v zmysle zákona o verejnom obstarávaní bude uskutočňovaná výhradne v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke, v návrhu a v žiadosti o účasť a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie bude uskutočnené nasledovnými spôsobmi:
1.1 Elektronicky prostredníctvom systému EVO - programovej aplikácie umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek cez centrálny internetový používateľský portál systému EVO - http://www.evo.gov.sk v nasledovných krokoch procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom v systéme EVO:
- predkladanie žiadosti o účasť záujemcom, čím sa rozumie predloženie žiadosti o registráciu v predmetnom verejnom obstarávaní a jej schválenie verejným obstarávateľom prostredníctvom systému EVO,
- poskytnutie SP záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie SP a všetkých dokumentov zákazky záujemcom, ktorí sa zaregistrovali v predmetnej zákazke na portáli EVO,
- poskytnutie vysvetlení k oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania a k SP prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemca o vysvetlenie prostredníctvom portálu EVO požiadal,
- ak je to nevyhnutné, pri doplnení informácií uvedených v SP alebo inej sprievodnej dokumentácii, ktoré zverejnil verejný obstarávateľ na portáli EVO,
- vykonanie nápravy v SP alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, ak bola verejnému
obstarávateľovi doručená žiadosť o nápravu podľa § 164 ods. 1 písm. b) zákona o ver. obst. a ak verejný obstarávateľ žiadosti o nápravu vyhovel podľa § 165 zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, ktorí sa pre účasť v predmetnom verejnom obstarávaní nezaregistrujú v systéme EVO, že sa vystavujú riziku neprijatia všetkých ďalších informácií týkajúcich sa uvedenej zákazky, poskytnutých verejným obstarávateľom výhradne prostredníctvom systému EVO.

Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemca pri práci v portáli EVO riadil minimálne používateľskou príručkou
zverejnenou na tomto portáli, resp. bol vyškolený na prácu v tomto portáli, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v
systéme EVO, nesie za ne plnú zodpovednosť.

Z technických (kapacitných) dôvodov je pokračovanie opisu doplňujúcich informácií zverejnené na Profile verejného obstarávateľa v dokumente "Doplňujúce informácie k Oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania".
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
13.06.2018

Redakčné opravy

1192 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 13/2019
V oznámení 08356-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Ondavská 8, 040 11 Košice zverejnenom vo VVO č. 119/2018 zo dňa 18.06.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.01.2019 00:00 Má byť: 30.06.2019 00:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: Pokračovanie: 1. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi v zmysle zákona o verejnom obstarávaní bude uskutočňovaná výhradne v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke, v návrhu a v žiadosti o účasť a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie bude uskutočnené nasledovnými spôsobmi: 1.1 Elektronicky prostredníctvom systému EVO - programovej aplikácie umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek cez centrálny internetový používateľský portál systému EVO - www.evo.gov.sk v nasledovných krokoch procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom v systéme EVO: - predkladanie žiadosti o účasť záujemcom, čím sa rozumie predloženie žiadosti o registráciu v predmetnom verejnom obstarávaní a jej schválenie verejným obstarávateľom prostredníctvom systému EVO, - poskytnutie SP záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie SP a všetkých dokumentov zákazky záujemcom, ktorí sa zaregistrovali v predmetnej zákazke na portáli EVO, - poskytnutie vysvetlení k oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania a k SP prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemca o vysvetlenie prostredníctvom portálu EVO požiadal, - ak je to nevyhnutné, pri doplnení informácií uvedených v SP alebo inej sprievodnej dokumentácii, ktoré zverejnil verejný obstarávateľ na portáli EVO, - vykonanie nápravy v SP alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, ak bola verejnému obstarávateľovi doručená žiadosť o nápravu podľa § 164 ods. 1 písm. b) zákona o ver. obst. a ak verejný obstarávateľ žiadosti o nápravu vyhovel podľa § 165 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2 Poštovou zásielkou - v listinnej forme (mimo portálu EVO) v nasledovných krokoch procesu verejného obstarávania pri komunikácií súvisiacej: 1.2.1 zo strany verejného obstarávateľa: -so žiadosťou o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov v rámci preukázania splnenia podmienok účasti, -so žiadosťou o vysvetlenie ponuky, -s oznámením o vylúčení uchádzača z postupu verejného obstarávania, -s informáciou o výsledku vyhodnotenia ponúk zaslanou všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, -s oznámením výsledku vybavenia žiadosti o nápravu, -s oznámením o zamietnutí žiadosti o nápravu, 1.2.2 zo strany záujemcu/uchádzača: -s predložením ponuky, -s vysvetlením alebo doplnením predložených dokladov v rámci preukázania splnenia podmienok účasti, -s vysvetlením ponuky, -s uplatnením revíznych postupov, -s predložením zmluvy a doplňujúcich dokladov k nej podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v Oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk. 1.3 Telefonická komunikácia s kontaktnou osobou uvedenou v bode 1 tejto časti súťažných podkladov (ďalej len SP) je možná v prípadoch overenia doručenia písomností, v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky a v prípade ak sa uplatňuje bod 10 tejto časti SP. Telefonická komunikácia je možná iba v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:30 hod. V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO je možné komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne prostredníctvom pošty, faxom, osobne, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, ktorí sa pre účasť v predmetnom verejnom obstarávaní nezaregistrujú v systéme EVO, že sa vystavujú riziku neprijatia všetkých ďalších informácií týkajúcich sa uvedenej zákazky, poskytnutých verejným obstarávateľom výhradne prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemca pri práci v portáli EVO riadil minimálne používateľskou príručkou zverejnenou na tomto portáli, resp. bol vyškolený na prácu v tomto portáli, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v systéme EVO, nesie za ne plnú zodpovednosť. Má byť: Pokračovanie: Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou prostredníctvom modernizovaného systému Elektronického verejného obstarávania VER. 18.0 - programovej aplikácie umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek (ďalej len "systém EVO") cez centrálny internetový používateľský portál systému EVO - www.uvo.gov.sk (ďalej len "portál EVO"). Modernizovaný systém EVO podporuje postupové kroky v procese verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom. Komunikácia, oznámenia, odovzdávanie podkladov, poskytovanie vysvetlení, oznámení a iné dorozumievanie (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami sa uskutočňuje výhradne v slovenskom jazyku, spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch, resp. v súlade s § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené o opravených súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, ktorí sa pre účasť v predmetnom verejnom obstarávaní nezaregistrujú v systéme EVO, že sa vystavujú riziku neprijatia všetkých ďalších informácií týkajúcich sa uvedenej zákazky, poskytnutých verejným obstarávateľom výhradne prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemca/uchádzač pri práci v systéme EVO riadil min. používateľskou príručkou zverejnenou na portáli EVO na stránke: www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html, resp. bol vyškolený na prácu v tomto systéme, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v systéme EVO, nesie za ne plnú zodpovednosť.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité