Oznámenie 8319 - WYP

Obsah

8319 - WYP
Vestník č. 119/2018 - 18.06.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Šaľa
IČO: 00306185
Nám. Sv. Trojice 7, 92715 Šaľa
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Eliška Vargová
Telefón: +421 317705981
Fax: +421 317706021
Email: vargova@sala.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4251
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Tematické ihrisko v Šali ako replika historickej pamiatky MAJK
II.1.2) Hlavný kód CPV
45236210-5
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba tematického detského ihriska v meste Šaľa s tematikou kláštorného komplexu
Majk. Detské ihrisko bude mať dopadový povrch z liatej gumy. Kovové časti herných prvkov budú z vysoko
kvalitnej, tepelne spracovanej ocele zinkovanej ponorom, prekryté kvalitným práškovo nanášaným farebným povrchom, drevené časti z dreva severskej borovice prirodzene živičnatej, s hustotou letokruhov max. 1-2 mm, opracované laminovaním, ošetrené špeciálnym ekologickým olejom do hĺbky min. 7 mm, dvojitým farebným
náterom ponorom s UV ochranou.
Súčasťou zákazky je aj zabezpečenie pripojenia ihriska na internet a príprava a vyčistenie územia pre osadenie ihriska a zabezpečenie certifikácie každého dodaného herného prvku. Dielo sa realizuje v rámci projektu s názvom CULTPLAY Vytvorenie interaktívnych tematických parkov, inovatívne použitie kultúrneho dedičstva.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
234 304,70 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Mesto Šaľa
II.2.4) Opis obstarávania
Dopadová plocha z liatej gumy - 417 m2, Herný prvok - Kaštieľ - 1 ks, Herný prvok - Veža - 1 ks, Herný prvok - Domček - 4 ks, Herný prvok - Trampolína - 2 ks, Lavička s operadlom - 4 ks, Lavička bez operadla - 2 ks, Smetný kôš - 2 ks, Infotabuľa - 1 ks, Audiopanel - 1 ks, Výsadba stromov druhu Salix alba "liempde" - 7 ks.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
234 304,70 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: SKHU/1601/1.1./209
II.2.14) Doplňujúce informácie
INTERREG V-A Slovenská republika Maďarsko
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej "ZVO"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. ZVO alebo podľa §152 ZVO.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
§33 ods. 1 písm. a) ZVO - vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania
úveru dodržiava splátkový kalendár, že nebol a nie je (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete, a
že jeho bežný účet nebol a nie je (za posledných 12 mesiacov do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom exekúcie.
Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá vyjadrenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.
Doklady musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie, nie staršie ako 1 mesiac
ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ požaduje podľa § 33 ods. 3 ZVO, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na
preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky
účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 ZVO:
Požadované doklady uchádzač predloží ako dôkaz, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia
schopný úspešne plniť zmluvu a že má dostatok preukázateľného zdrojového krytia na riadne a priebežné plnenie
svojich zmluvných záväzkov súvisiacich s realizáciou predmetu zákazky. Potreba predloženia dokladu o schopnosti plniť svoje finančné záväzky (vyjadrenie banky) vyplýva zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ neposkytuje finančné
preddavky ani zálohy.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky:
1) § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Požadovaním týchto podmienok účasti sa skúma skúsenosť uchádzačov v oblasti predmetu obstarávania. Verejný obstarávateľ sa uisťuje, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí majú skúsenosti pri uskutočnení stavebných prác v oblasti predmetu zákazky.
2) § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v súlade s § 36 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Požiadavka preukázania zavedenia systému riadenia kvality a bezpečnosti prostredníctvom platného certifikátu systému manažérstva kvality predpokladá systematickú kontrolu uskutočnených prác na strane poskytovateľa.
3) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Nevyhnutné pre zabezpečenie vedenia stavebných prác osobami s
dostatočnými skúsenosťami z vedenia stavebných prác, približujúcich sa svojou povahou zadávanej zákazke a tým
zabezpečenia kvalitnej a odbornej realizácie obstarávaných stavebných prác a tým zaistenia predpokladu
bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.
4) § 34 ods. 1 písm. h) v súlade s § 37 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Požiadavka preukázania zavedenia systému riadenia kvality
environmentálneho manažérstva dáva predpoklad, že uchádzači majú prax a skúsenosti s ochranou životného
prostredia, prevenciou znečisťovania prostredia a eliminovaním negatívnych vplyvov na životné prostredie.
5) § 34 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Požadovaním týchto podmienok účasti sa skúma technické
vybavenie a kapacity uchádzačov a uisťuje sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí sú technicky zabezpečení na bezproblémové zvládnutie predmetu zákazky.
6) § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle
zabezpečiť subdodávateľom,
7) § 34 ods. 1 písm. m) ZVO
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená
2. certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Požadovaním týchto podmienok účasti sa skúmajú skutočné parametre ponúkaných stavebných materiálov a zariadení.
Podrobnosti k základným požiadavkám uvedeným v bodoch 1) až 7) sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k základným požiadavkám
uvedeným v bode III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V súlade s ust. § 38 ods. 4 ZVO verejný obstarávateľ vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám
uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov. Za podstatné úlohy verejný obstarávateľ určuje práce a dodávky pri
realizácií veľkej preliezky, kaštieľa, domčeka a liateho gumeného povrchu.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.07.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.07.2018 10:30
Miesto: Dom kultúry Šaľa, ul. SNP 16, Šaľa, vchod B, 2. poschodie, zasadačka č. d. 212
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým
uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 8:00 do
12:00 hod. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom
prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady
vyžiadať písomne emailom na adrese vargova@sala.sk. V žiadosti sa požaduje uviesť telefonický, kontakt, e-mail a
vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne počas stránkových hodín po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa ( +421 31 770 5981-4). Odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na e-mailovú adresu vargova@sala.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO.
2.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym
dokumentom(ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne
zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 ZVO o predloženie dokladov nahradených JED-om.
3. Vyhodnotenie splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí sa bude
vykonávať po vyhodnotení ponúk.
4. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 7 000,00 Eur. Podmienky jej
zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú určené v súťažných podkladoch.
5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany
záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
6. Ponuky môžu byť doručené poštou na kontaktné miesto uvedené v bode I.1 tejto výzvy, kuriérom, alebo osobne do podateľne na adresu, kde je dočasne presťahovaný mestský úrad: Mestský úrad, Partizánska 20, 927 01 Šaľa
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.06.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité