Oznámenie 8318 - WYP

Obsah

8318 - WYP
Vestník č. 119/2018 - 18.06.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Spišské Podhradie
IČO: 00329622
Mariánske námestie 37, 05304 Spišské Podhradie
Slovensko
Kontaktná osoba: MVDr. Michal Kapusta
Telefón: +421 534195112
Email: primator@spisskepodhradie.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.new.spisskepodhradie.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6139
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91700 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Erika Konečná
Telefón: +421 908870635
Email: vo@ledas.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91700 Trnava
Slovensko
Kontaktná osoba: Erika Konečná
Telefón: +421 908870635
Email: vo@ledas.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Prestavba a prístavba časti MŠ Spišské Podhradie
Referenčné číslo: 2018_IROP_1
II.1.2) Hlavný kód CPV
45210000-2
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa diela projektu: Prestavba a prístavba časti MŠ Spišské Podhradie.
Cieľom projektu je zvýšenie kapacít jestvujúcej MŠ v meste Spišské Podhradie so zameraním na zníženie energetickej náročnosti budov a ich modernizáciu. Úlohou projektovej dokumentácie je vytvorenie celistvého komplexu budov MŠ. Zámerom je vytvorenie dvoch samostatných tried s celkovou kapacitou 26 detí.
Predmetom je aj realizácia detského ihriska.
Podrobný popis prác je uvedený v súťažných podkladoch, ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaze
výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
441 221,33 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Časť č.: 1.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45214100-1
Dodatočný kód CPV, doplnkový slovník
IA19-3 - Prestavba
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Areál MŠ Spišské Podhradie, parcela: KN 1309/1; 1309/2; 1309/3; 1309/4
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba je rozdelená do samostatných stavebných objektov :
SO01SO - 01 Prestavba objektu Starý jarok na MŠ
SC01Stavebná časť
SC02Zdravotechnika
SC03Ústredné vykurovanie
SC04Elektroinštalacia
SC05Vodovodná prípojka
SC06Kanalizačná prípojka
SO02SO - 02 - Prístavba spojovacej chodby
SC01Stavebná časť
SC02Zdravotechnika
SC03Plynoinštalácia OPZ
SC04Ústredné vykurovanie
SC05Elektroinštalácia
SO03SO - 03 - Zníženie energetickej náročnosti MŠ Spišské Podhradie
SC01Pavilón A
SC02Pavilón B
SC03Pavilón C
SC04Ústredné vykurovanie
SC05Elektroinštalácia
SD01Pavilón A
SD02Pavilón B
SD03Pavilón C
SO04SO - 04 - Prestavba a modernizácia kuchyne MŠ Spišské Podhradie

Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová
dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
432 235,84 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: Verejné obstarávanie môže byť obnovené ak:
a) nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program, Prioritná os: Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Časť č.: 2.
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45236210-5
37535200-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Areál MŠ Spišské Podhradie, parcela: v C-KN 1309/4 a 1309/1
II.2.4) Opis obstarávania
Stavba zahŕňa stavebný objekt :
SO011SO - 01.1 Detské ihrisko
Predmetom sú: Zemné práce
Ostatné konštrukcie a práce-búranie
Presun hmôt HSV

Stavebné práce sú detailne popísané projektovou dokumentáciou a rozsah špecifikovaný výkazom výmer. Projektová
dokumentácia vrátane výkazu výmer sú uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
8 985,49 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 2
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: Verejné obstarávanie môže byť obnovené ak:
a) nastanú skutočnosti podľa §57 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní
b) ak riadiaci orgán na základe administratívnej kontroly dokumentácie verejného obstarávania nariadi jeho zrušenie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný regionálny operačný program, Prioritná os: Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v
súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje:
1.1. výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
1.2.potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
1.3.potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
1.4.potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
1.5.dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá
predmetu zákazky,
1.6.čestným vyhlásením preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO. 1.7.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ, 1.8.podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.
1.9.Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.10.Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.11.Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo
verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise § 152 ods. 3 ZVO.
1.12.V záujme aktualizácie údajov v súlade s § 32 ods. 1 ZVO v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO je potrebné, aby hospodárske subjekty prostredníctvom formulára oznámenia zmeny údajov doplnili nasledujúce doklady:
podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO - výpis/y z registra trestov člena/ov dozorného orgánu a prokuristu/ov; podľa § 32 ods. 1 písm. b) ZVO - potvrdenia zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace; podľa § 32 ods. 1 písm. c) ZVO - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace; aktuálny doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v prípade, ak došlo k zmene údajov uvedených v doklade o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, priloženom k pôvodnej žiadosti o zápis do zoznamu podnikateľov.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti : jedná sa o kogentné ustanovenie zákona
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.
Uchádzač predloží doklad podľa § 33 ods. 1) písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyjadrením banky alebo
pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti predloženia dokladu o bankovej schopnosti uchádzača vo
vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými
uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové realizovanie diela vzhľadom aj na splatnosť faktúry. Je
potrebné, aby uchádzač preukázal svoju finančnú schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky.
2.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa Osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu Výzvy za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.
§ 33 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží:
a)vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky nie staršie ako dva mesiace k
poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 24 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade
splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre
spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Súčasne uchádzač predloží ním podpísané čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky.
2.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
3.
Minimálna požadovaná úroveň sa týka každej samostatnej časti (časť 1, časť 2), t.j.v prípade ak uchádzač predkladá ponuku na obe časti, minimálnu požadovanú úroveň § 33 ods. 1 písm a) preukáže iba raz.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.
§ 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;
2.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
3.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
4.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
5.Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 38 ods. 5 ZVO:
§ 34 ods. 1 písm b)
Z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní uskutočniť predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s realizáciou takýchto stavebných diel.
§ 34 ods. 1 písm. c)
Podmienka je v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní a je nevyhnutná pre zabezpečenie realizácie stavebných prác osobami s odborným zameraním a kvalifikáciou požadovanou pri realizácii zákazky a tým zabezpečenia kvalitnej a odbornej realizácie stavebných prác, čím sa zaistí predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.
§ 34 ods. 1 písm. d)
požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača zabezpečiť kvalitu spojenú s realizáciu predmetu obstarávania na základe obecne akceptovaných štandardov. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť kvalitu procesov pri realizácii predmetu zákazky prostredníctvom ktorých garantuje aj životnosť diela.
§ 34 ods. 1 písm. g)
Nevyhnutné pre zabezpečenie vedenia stavebných prác osobami s dostatočnými skúsenosťami z vedenia stavebných prác, približujúcich sa svojou povahou zadávanej zákazke a tým zabezpečenia kvalitnej a odbornej realizácie obstarávaných stavebných prác a tým zaistenia predpokladu bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.
§ 34 ods. 1 písm. l)
Verejný obstarávateľ musí mať informácie o plánovaných subdodávateľoch, pretože subdodávatelia musia spĺňať podmienky a pravidlá v zmysle zákona č. 343/2025 Z.z. o verejnom obstarávaní.
6.Uchádzač môže v zmysle § 34 ods. 3) na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. (bližšie v súťažných podkladoch)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. k § 34 ods. 1 písm. b)
Uchádzač je povinný predložiť minimálne jeden referenčný list
a)
Pre časť 1: v objeme minimálne 400.000,00 € bez DPH, ktorý preukazuje realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (t.j. pozemná stavba).
b)
Pre časť 2 : v objeme minimálne 7.000,00 € bez DPH, ktorý preukazuje realizáciu prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (realizácia detského ihriska).
2.k § 34 ods. 1 písm. c)
a)
Vyžaduje sa iba pre časť 1:
- min. jeden lešenár - uchádzač predloží príslušné oprávnenie v zmysle platných právnych predpisov, resp.obdobné oprávnenie vydané v krajine Európskej únie.
3.k § 34 ods. 1 písm. d)
Vyžaduje sa iba pre časť 1:
-platný dokument (licencia/ Certifikát) od nezávislej certifikačnej autority na zhotovenie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov, ktorým uchádzač preukáže svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia;
4.k § 34 ods. 1 písm. g)
Vyžaduje sa iba pre časť 1:
-Uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi minimálne 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v oblasti predmetu zákazky (stavbyvedúci pre pozemné stavby). Požaduje sa aby tieto osoby mali odbornú prax a spôsobilosť v odbore min. 5 rokov podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
5. k § 34 ods. 1 písm. l)
Vyžaduje sa iba pre časť 1 aj časť 2:
uchádzač predloží čestné vyhlásenie, v ktorom uvedie podiel subdodávateľa na realizácii zákazky v % s uvedením názvu, miesta, sídla podnikania a predmetu podielu na zákazke. V prípade ak plánuje zákazku realizovať vlastnými kapacitami túto skutočnosť uvedie v čestnom vyhlásení.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ z vlastných finančných prostriedkov, zo štátneho rozpočtu SR, ohľadom ktorej sa uzatvára zmluva, bude predmetom ex ante administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. Schválenie zákazky v rámci ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.07.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.07.2018 09:00
Miesto: LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10,A, 917 01 Trnava
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
2.K súťažným podkladom sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného
obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk, kde je aj odkaz na ich editovateľnú formu. Záujemcom, ktorí si stiahnu SP z profilu odporúčame, aby predložili osobne, poštou alebo elektronicky (mailom) žiadosť o registráciu záujemcu vo
verejnom obstarávaní.
3.Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, je kedykoľvek v jeho priebehu možné uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
4.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania.
V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
5.V súlade s §187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou.
6.Súčasťou ponuky uchádzača je zmluva s prílohami, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch.
7.Vyžaduje sa zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky pre časť č. 1: 7.000,00 EUR (slovom sedemtisíc €) a za časť č. 2: 250,00 EUR ((slovom dvestopäťdesiat €). Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.
8.Uchádzač predkladá v ponuke aj vyplnenú zmluvu spolu s prílohami, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch.
9.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
10.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.
11.Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) k poslednému dňu aktuálneho hospodárskeho roka. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal.
12.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
13. Uchádzač predkladá doklady k splneniu podmienok účasti ako originál, alebo úradne osvedčené kópie.
14. Ďalšie informácie sú v SP, pretože z kapacitných dôvodov ich tento formulár neumožňuje zverejniť.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.06.2018

Redakčné opravy

8532 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 122/2018
V oznámení 08318-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Spišské Podhradie, Mariánske námestie 37, 053 04 Spišské Podhradie zverejnenom vo VVO č. 119/2018 zo dňa 18.06.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 10.07.2018 09:00 Má byť: 11.07.2018 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité