Oznámenie 8471 - MST

Obsah

8471 - MST
Vestník č. 121/2018 - 20.06.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2 , 81272 Bratislava - Staré Mesto
Kód NUTS: SK0
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Alena Polakovičová
Telefón: +421 250944580
Fax: +421 250944046
Email: alena.polakovicova@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/239
Hlavná adresa(URL): http://www.minv.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/239
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa: Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Verejný poriadok a bezpečnosť
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Multifunkčné zariadenie na čistenie a údržbu požiarnych hadíc s príslušenstvom
Referenčné číslo: OVO2-2018/000510
II.1.2) Hlavný kód CPV
35110000-8
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Predmetom zákazky pre časť č.1 je nákup 12 ks multifunkčných zariadení na čistenie a údržbu požiarnych hadíc. Hlavným predpokladaným využitím multifunkčného zariadenia na čistenie a údržbu požiarnych hadíc spolu s príslušenstvom je zabezpečovanie servisu požiarnych hadíc používaných v rámci bežnej činnosti Hasičského a záchranného zboru. Multifunkčné zariadenie na čistenie a údržbu požiarnych hadíc s príslušenstvom má slúžiť na kompletné čistenie, údržbu, kontrolu a navíjanie hadíc, pričom musí spĺňať požadovanú špecifikáciu.
Predmetom zákazky pre časť č.2 je nákup vecných prostriedkov, armatúr a ďalšieho príslušenstva k multifunkčným zariadeniam na čistenie a údržbu požiarnych hadíc.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
1 068 988,95 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Multifunkčné zariadenie na čistenie a údržbu požiarnych hadíc
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
35110000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika, adresy sú uvedené v SP
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky pre časť č.1 je nákup 12 ks multifunkčných zariadení na čistenie a údržbu požiarnych hadíc. Hlavným predpokladaným využitím multifunkčného zariadenia na čistenie a údržbu požiarnych hadíc je zabezpečovanie servisu požiarnych hadíc používaných v rámci bežnej činnosti Hasičského a záchranného zboru. Multifunkčné zariadenie na čistenie a údržbu požiarnych hadíc má slúžiť na kompletné čistenie, údržbu, kontrolu a navíjanie hadíc, pričom musí spĺňať požadovanú špecifikáciu.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
872 659,82 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 310031J215-GFFF-V
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EÚ z operačného projektu Kvalita životného prostredia a zo štátneho rozpočtu
Časť: 2
II.2.1) Názov
Vecné prostriedky, armatúry a ďalšie príslušenstvo
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
35110000-8
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrálny sklad HaZZ - Záchranná brigáda Hasičského a záchranného zboru v Žiline, Bánovská 8111, 010 01 Žilina
II.2.4) Opis obstarávania:
Predmetom zákazky pre časť č. 2 je nákup vecných prostriedkov, armatúr a ďalšieho príslušenstva k multifunkčným zariadeniam na čistenie a údržbu požiarnych hadíc, ktorých hlavným predpokladaným využitím je zabezpečovanie servisu požiarnych hadíc používaných v rámci bežnej činnosti Hasičského a záchranného zboru
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Odhadovaná hodnota
196 329,13 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
1
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 310031J215-GFFF-V
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov EÚ z operačného projektu Kvalita životného prostredia
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa nasledovné podmienky účasti osobného postavenia
podľa § 32 ods.1 zákona:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista
právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c)nemá daňové nedoplatky v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu
zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti nasledovnými dokladmi v zmysle § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d),e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
1.3 Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla,miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z vyššie uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
1.4 Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
1.5 Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa písm. b) a c)
bodu 1.1, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach.
1.6 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
1.7 Preukazovanie splnenia podmienok účasti týkajúceho sa osobného postavenia je účinné aj zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona.
1.8. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí v súlade s § 34 ods.1 písm. a) zákona preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom poskytnutých dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v
Úradnom vestníku Európskej únie.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 34 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a
potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona: Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 34 zákona zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre časť. č. 1:
Zoznamom musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie dodal minimálne tri kusy multifunkčného zariadenia na čistenie a údržbu požiarnych hadíc rovnakého charakteru ako je uvedené v opise predmetu zákazky pre časť č.1 v prílohe č.1 predmetných súťažných podkladov.
Pre časť. č. 2:
Zoznamom musí uchádzač preukázať, že za požadované obdobie realizoval dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedený v opise predmetu zákazky pre časť č. 2 v prílohe č.1 predmetných súťažných podkladov, v celkovej hodnote min.50 000,00 EUR bez DPH.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické alebo odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody/kúpnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania za všetkých členov skupiny spoločne.
Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným
európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.07.2018 10:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.07.2018 10:00
Miesto: MV SR, Pribinova 2, 812 72 Bratislava, 4. poschodie, rokovacia miestnosť č. 420.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač (FO), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (PO) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 5 písm. a) a ods. 6 zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Odporúča sa, aby si záujemca súťažné podklady vyžiadal na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV.2.2.) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/239.
3. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.
4. Informácia k bodu II.2.7) tohto oznámenia: Pre časť č. 1 sa uzatvorí rámcová dohoda na obdobie 48 mesiacov a pre časť č. 2 sa uzatvorí kúpna zmluva s lehotou dodania 30 dní. Platnosť rámcovej dohody a kúpnej zmluvy je stanovená na uvedené obdobie od nadobudnutia ich účinnosti.
5. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.
6. Žiadosť záujemcu o vysvetlenie v zmysle bodu 21.4 a 21.7 súťažných podkladov musí byť doručená v súlade s § 48 zákona dostatočne vopred.
7. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu, ktorú verejný obstarávateľ považuje za podpornú formu komunikácie.
8. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci
členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu rámcovej dohody/kúpnej zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia rámcovej dohody/kúpnej zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom rámcovej dohody/kúpnej zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
9. Úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody alebo kúpnej zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť informácie a dokumenty podľa bodu 33.9 súťažných podkladov.
10. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční
vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona.
11. V zmysle bodu 10 uvedeného vyššie a § 49 ods.6 zákona uchádzač predkladá ponuku spôsobom uvedeným v bode 18.1 SP.
12.Predmetné verejné obstarávanie nie je
a) zelené verejné obstarávanie
b) obstarávanie inovácií, ani
c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
15.06.2018

Redakčné opravy

10616 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 149/2018
V oznámení 08471-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky, Pribinova 2, 812 72 Bratislava - Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 121/2018 zo dňa 20.06.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 26.07.2018 10:00 Má byť: 02.08.2018 10:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 27.07.2018 10:00 Má byť: 03.08.2018 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité