Oznámenie 8585 - WYP

Obsah

8585 - WYP
Vestník č. 124/2018 - 25.06.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová
Telefón: +421 552341142
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Zateplenie strechy II. a III. sekcie objektu TÚ LF UPJŠ Košice
Referenčné číslo: REK001129/2018-UVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45214400-4
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je zateplenie strechy II. a III. sekcie objektu Teoretických ústavov Lekárskej fakulty UPJŠ Košice. Riešená časť objektu pozostáva z dvoch sekcií (II. a III. sekcia), z ktorých každá sekcia tvorí samostatný dilatačný celok. Stavebné práce budú pozostávať zo zateplenia strešného plášťa v plnom rozsahu vrátane novej hydroizolácie, vysprávok jestvujúcich odvetrávacích prvkov ZTI resp. VZT (odvetrávacie komínčeky), nadstavení jestvujúcich strešných vpustí do novej úrovne strešného plášťa po zateplení, opravy ležatých rozvodov bleskozvodu na strešnom plášti, výmeny výplní otvorov dotknutých zateplením strešného plášťa (výstupné dvere na strechu), výmeny súvisiacich klampiarskych konštrukcií, výmeny zámočníckych výrobkov súvisiacich s riešením zateplenia (prevádzkový rebrík), inštalácie bezpečnostného kotvenia pre údržbu. Detailnejší opis je uvedený v projektovej dokumentácií a výkaze výmer.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
173 307,44 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
44111520-2
45261300-7
45262100-2
45442110-1
45443000-4
90513000-6
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, objekt Teoretických ústavov Lekárskej fakulty UPJŠ Košice, Trieda SNP 1, 040 11 Košice.
II.2.4) Opis obstarávania
Celkové množstvo a rozsahu stavebných prác a dodávok, je podrobne definované v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
173 307,44 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 114 ods. 2 v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 152 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Na preukázanie podmienok účasti uchádzač predloží doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nevyžaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Účelom požiadavky je preukázanie, či je uchádzač personálne a odborne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre výkon stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby. Uchádzač doklad predkladá ako fotokópiu osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a originálnym podpisom majiteľa dokladu. Verejný obstarávateľ uzná aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom, ktorý vydal príslušný orgán iného členského štátu.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.07.2018 10:00
Miesto: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice, malá zasadačka, II. poschodie
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Fyzická osoba zastupujúca uchádzača sa preukáže identifikačným dokladom a listinným oprávnením konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia bude komunikovať výhradne
elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile
verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036, zároveň ponúka prístup k súťažným
podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs.
Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov:
Na adrese www.ezakazky.sk/upjs, klikne záujemca na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa dosystému svojimi prihlasovacími údajmi (ak už má vytvorené konto) alebo klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov. Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty". Na základe žiadosti o súťažné podklady doručenej verejnému obstarávateľovi prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk, bude mať povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe.
Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu. Verejný obstarávateľ bude poskytovať vysvetlenie smerom k záujemcom či uchádzačom cez elektronický portál www.ezakazky.sk do elektronického konta záujemcu či uchádzača s tým, že notifikácia bude záujemcovi alebo uchádzačovi doručovaná z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v žiadosti o súťažné podklady. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portáli www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na dotazy o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pdetail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk, najneskôr však 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa
http://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pdetail/1036, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej
osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa.
Postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska podľa § 114 ods.9, druhá veta (jednoobálková) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa prihlásia k obhliadke u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa najneskôr do 09. 07. 2018 do 13:00 hod.. Kontaktná osoba zodpovedná za vykonanie obhliadky za verejného obstarávateľa: Ing. Monika Špontáková, tel.: +421552341147 mobil: +421 918 412 600, e-mail: monika.spontakova@upjs.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.06.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité