Oznámenie 8853 - MST

Obsah

8853 - MST
Vestník č. 128/2018 - 29.06.2018

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Torty Adriana s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47176865
Fraňa Kráľa 194/32, 05921 Svit
Kód NUTS: SK041
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Mgr. Martin Hriňák
Telefón: +421 944178728
Email: votortyadriana@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18305
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/18305
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Osoba podľa §8 ods. 1
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
gastronómia
ODDIEL II: PREDMET
II.1) ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov:
Nákup nových technológií výroby vo firme Torty Adriana s.r.o.
Referenčné číslo: TA
II.1.2) Hlavný kód CPV
39314000-6
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis:
Dodávka tovaru: Stroj na poťahovanie čokoládou s príslušenstvom, Cukrárenský chladiaci box, Postrekovač želatíny, Šoker, Kuchynský robot, Univerzálny robot 1, Univerzálny robot 2, Pekárenská pec na 3 plechy, Pekárenská pec na 4 plechy, Nerezová chladnička, Nerezová mraznička, Chladiaci box na polotovary, Vodná rezačka zákuskov.
II.1.5) Celková odhadovaná hodnota
209 121,68 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 6
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Stroj na poťahovanie čokoládou s príslušenstvom
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39314000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Torty Adriana s.r.o., Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit
II.2.4) Opis obstarávania:
Stroj na poťahovanie čokoládou s príslušenstvom 1 ks, podrobné špecifikácie jednotlivých parametrov tovaru sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 10

Cena
Relatívna váha: 90
II.2.6) Odhadovaná hodnota
21 385,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program: Výskum a inovácie, Číslo zmluvy: VaI/DP/2016/1.2.2-02/F350, kód ITMS2014+: 313012F350
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov 2 až 7 § 56 zákona o verejnom obstarávaní, ak boli na jej uzavretie písomne vyzvaní.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Postrekovač želatíny
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42215000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Torty Adriana s.r.o., Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit
II.2.4) Opis obstarávania:
Postrekovač želatíny 1 ks, podrobné špecifikácie jednotlivých parametrov tovaru sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 10

Cena
Relatívna váha: 90
II.2.6) Odhadovaná hodnota
15 116,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program: Výskum a inovácie, Číslo zmluvy: VaI/DP/2016/1.2.2-02/F350, kód ITMS2014+: 313012F350
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov 2 až 7 § 56 zákona o verejnom obstarávaní, ak boli na jej uzavretie písomne vyzvaní.
Časť: 3
II.2.1) Názov
Chladiace zariadenia
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
39711124-4
39711120-6
42513000-5
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Torty Adriana s.r.o., Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit
II.2.4) Opis obstarávania:
Cukrárenský chladiaci box 1 ks, Šoker 1 ks, Nerezová chladnička 2 ks, Nerezová mraznička 2 ks, Chladiaci box na polotovary 1 ks, podrobné špecifikácie jednotlivých parametrov tovaru sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 10

Cena
Relatívna váha: 90
II.2.6) Odhadovaná hodnota
25 855,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program: Výskum a inovácie, Číslo zmluvy: VaI/DP/2016/1.2.2-02/F350, kód ITMS2014+: 313012F350
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov 2 až 7 § 56 zákona o verejnom obstarávaní, ak boli na jej uzavretie písomne vyzvaní.
Časť: 4
II.2.1) Názov
Kuchynské roboty
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42997300-4
39220000-0
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Torty Adriana s.r.o., Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit
II.2.4) Opis obstarávania:
Kuchynský robot 3 ks, 1 ks Univerzálny robot 1, 1 ks Univerzálny robot 2, podrobné špecifikácie jednotlivých parametrov tovaru sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 10

Cena
Relatívna váha: 90
II.2.6) Odhadovaná hodnota
6 641,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program: Výskum a inovácie, Číslo zmluvy: VaI/DP/2016/1.2.2-02/F350, kód ITMS2014+: 313012F350
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov 2 až 7 § 56 zákona o verejnom obstarávaní, ak boli na jej uzavretie písomne vyzvaní.
Časť: 5
II.2.1) Názov
Pekárenské pece
Časť č.: 5
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42300000-9
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Torty Adriana s.r.o., Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit
II.2.4) Opis obstarávania:
Pekárenská pec na 3 plechy 2 ks, Pekárenská pec na 4 plechy 2 ks, podrobné špecifikácie jednotlivých parametrov tovaru sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 10

Cena
Relatívna váha: 90
II.2.6) Odhadovaná hodnota
9 456,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program: Výskum a inovácie, Číslo zmluvy: VaI/DP/2016/1.2.2-02/F350, kód ITMS2014+: 313012F350
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov 2 až 7 § 56 zákona o verejnom obstarávaní, ak boli na jej uzavretie písomne vyzvaní.
Časť: 6
II.2.1) Názov
Vodná rezačka zákuskov
Časť č.: 6
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
42215000-6
II.2.3) Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Torty Adriana s.r.o., Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit
II.2.4) Opis obstarávania:
Vodná rezačka zákuskov 1 ks, podrobné špecifikácie jednotlivých parametrov tovaru sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota dodania v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 10

Cena
Relatívna váha: 90
II.2.6) Odhadovaná hodnota
130 666,67 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program: Výskum a inovácie, Číslo zmluvy: VaI/DP/2016/1.2.2-02/F350, kód ITMS2014+: 313012F350
II.2.14) Doplňujúce informácie:
Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov 2 až 7 § 56 zákona o verejnom obstarávaní, ak boli na jej uzavretie písomne vyzvaní.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: (1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti:
a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe,
b) nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
c) nemá daňové nedoplatky v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
(2) Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 1
a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením.
(3) Uchádzač môže splnenie týchto podmienok preukázať aj podľa §32 ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní (ZVO).
(4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj:
a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo
b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za
rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie.
(5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov.
(6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo
poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má
zabezpečiť.
(7) Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. 04. 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.1.8) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 02.08.2018 14:00
IV.2.4) Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 02.08.2018 14:15
Miesto: Torty Adriana s.r.o., Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Oprávnené osoby: uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Postupuje sa podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/412841?page=1&limit=20&sort=datumAktualizacie&sort-dir=DESC&ext=0&nazovZakazky=&obstarNazov=&obstarIco=&cpv=&datumAktualizacie=&nut=&kriterium=-1&eurofondy=-1&obrana=-1&druhPostupu=-1&druhZakazky=-1&fin=-1.
VI.4) POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1) Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4) Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava

Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
24.06.2018

Redakčné opravy

9394 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 135/2018
V oznámení 08853-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Torty Adriana s.r.o., Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit zverejnenom vo VVO č. 128/2018 zo dňa 29.06.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Namiesto: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na stránke www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/412841= DESC&ext=0&nazovZakazky=&obstarNazov=&obstarIco=&cpv=&datumAktualizacie=&nut=&kriterium=- 1&eurofondy=-1&obrana=-1&druhPostupu=-1&druhZakazky=-1&fin=-1. Má byť: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na stránke www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/413713. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Skrátenie webovej adresy.
8196 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 77/2019
V oznámení 08853-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Torty Adriana s.r.o., Fraňa Kráľa 194/32, 059 21 Svit zverejnenom vo VVO č. 128/2018 zo dňa 29.06.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.06.2019 00:00 Má byť: 31.12.2019 00:00 VI.3) Doplňujúce informácie: Namiesto: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na stránke www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/413713. Má byť: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na stránke www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/413713. Na základe prechodu na elektronickú komunikáciu a Výkladové stanovisko č. 4/2018 ÚVO bude ďalšia komunikácia s uchádzačmi prebiehať cez systém EVO na stránke www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/413713. I.3) KOMUNIKÁCIA Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať elektronicky Namiesto: Nie Má byť: Áno, adresa www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/413713 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Predĺženie lehoty viazanosti ponúk a informácia k elektronickej komunikácii.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité