Oznámenie 8827 - WYT

Obsah

8827 - WYT
Vestník č. 127/2018 - 28.06.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Petronela Prokopová
Telefón: +421 552341583
Fax: +421 556786959
Email: petronela.prokopova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Organizácia riadená verejným právom
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ-odev, obuv, ostatné
Referenčné číslo: REK000938/2018-UVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
18100000-0
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie osobných ochranných prostriedkov pre zamestnancov Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach na jej fakultách, ústavoch a pracoviskách.
Verejný obstarávateľ rozdeľuje predmet zákazky na 3 ( tri) časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky, viacero častí predmetu zákazky alebo na všetky časti predmetu zákazky
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
123 961,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
3
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ- časť I. odev
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18110000-3
18212000-8
18213000-5
18220000-7
18221200-6
18234000-8
18235400-9
18331000-8
18332000-5
18333000-2
18400000-3
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je dodávanie osobných ochranných pracovných odevov ako košeľa pánska a dámska ( blúza), dámske a pánske tričko, dámska a pánska polokošeľa, pánsky kuchársky rondon, dámske a pánske montérkové nohavice do pásu, na traky, dámske a pánske nohavice ľahké, dámske a pánske nohavice zateplené, pánske kuchárske nohavice, pánske nohavice pre čašníka, softshellové nohavice, dámska sukňa pre servírku, plášť operačný, dámsky plášť krátky, jednorazový plášť netkaný, dámsky a pánsky plášť laboratórny, pánska kombinéza, pánska kombinéza zateplená, dámska a pánska pracovná bunda, dámska a pánska pracovná bunda zateplená, dámska a pánska pracovná vesta fleecová, pánska vesta pre čašníka, dámska a pánska vetrovka, dámska mikina, výstražná vesta, overal biely antistatický, plášť do dažďa, oblek do dažďa dvojdielny, zváračský oblek, oblek pre elektrikára, kuchárska zástera, laboratórna zástera, špeciálna zástera proti porezaniu, pilčícka vystužená zástera, zváračská zástera. Podrobná špecifikácia jednotlivých položiek predmetu zákazky ako aj predpokladané množstvo je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
67 415,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 2
II.2.1) Názov
Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ-časť II. obuv
Časť II. obuv
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18800000-7
18812200-6
18813100-2
18815000-5
18820000-3
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je dodávanie osobnej ochrannej pracovnej obuvi ako sandále dámske a pánske, bezpečnostné sandále pánske, poltopánky dámske a pánske, obuv kuchárska dámska s uzatvorenou pätou, obuv kuchárska dámska s otvorenou pätou, obuv pracovná pánska nezateplená, obuv pracovná dámska nezateplená, obuv pracovná dámska zateplená, obuv pracovná pánska zateplená, obuv športová dámska, pracovná obuv pánska / údržba, pracovná obuv pánska, obuv pracovná/zváračská, čižmy gumové dámske/holeňové, čižmy gumové pánske/holeňové, čižmy gumofilcové pánske/vysoké, čižmy koženofilcové pánske a dámske, čižmy gumové pánske do terénu ( mokrého prostredia, lesa), čižmy gumové dámske do terénu ( mokrého prostredia, lesa). Podrobná špecifikácia jednotlivých položiek predmetu zákazky ako aj predpokladané množstvo je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
37 573,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Časť: 3
II.2.1) Názov
Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ- časť III. ostatné
Časť III. ostatné
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
18141000-9
18424000-7
18424300-0
18443000-6
33735100-2
60000000-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK042
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom obstarávania je dodávania osobných ochranných pracovných ostatných prostriedkov ako ušianka, čiapka šiltová, kuchárska čiapka šiltová so sieťkou, jednorazová čiapka so šiltom z PVC, ochranná prilba s mriežkou, pletená čiapka, ochranná prilba so zapínaním pod krkom, čelovka vhodná na ochrannú prilbu, ochranné okuliare laboratórne, ochranné okuliare laboratórne aj na dioptrické okuliare, ochranné okuliare pracovné pre údržbu, ochranné okuliare zváračské, ochranný tvárový štít zváračský, ochranné okuliare pri obrábaní dreva, ochranný štít sieťovaný, štít ochranný SP 29, rukavice kožené, rukavice PVC kyselinovzdorné, rukavice povrstvené, rukavice bavlnené, rukavice gumové pracovné drsné, ochranné rukavice zváračské, ochranné rukavice s protišmykovou úpravou, ochranné rukavice PVC, ochranné rukavice, chránič sluchu slúchadlový, zátky do uší, skladací respirátor s výdychovým ventilom určený pri zváraní, skladací respirátor s výdychovým ventilom určený do chemických laboratórií, skladací respirátor bez výdychového ventilu, respirátor s výdychovým ventilom, maska operačná jednoduchá, ochranná polomaska 3M série 6000, doplnok taška na nosenie, filter 6051 do polomasky 3M a príslušenstvo, filter 6056 do polomasky 3M a príslušenstvo, filter 6075 do polomasky 3M a príslušenstvo, filter do polomasky 3M a príslušenstvo ( pesticídy), ochranná celotvárová maska 3M série 6000, doplnok taška na nosenie, filter do celotvárovej masky a príslušenstvo, ochranné rúško-archív, ochranná maska, celotelový bezpečnostný postroj, tlmič pádu s lanom, polohovací pás so sponou a lanom, bezpečnostný pás, univerzálne bezpečnostné lano 1,5 m. Podrobná špecifikácia jednotlivých položiek predmetu zákazky ako aj predpokladané množstvo je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
18 973,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 24
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač, musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v
§ 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, preukázaním dokladov podľa § 32 ods. 2 resp. ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona
o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do
zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, alebo rovnocenným zápisom
alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu resp. iným rovnocenným dokladom
predloženým uchádzačom podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným
obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: nevyžaduje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač v súlade s § 34 ods. 3 zákona o
verejnom obstarávaní využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí
uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení dohody bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej
spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje
uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať
svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne
svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie
technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného
postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom
obstarávaní, oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity
uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky/referencia za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vo finančnom objeme predmetu zákazky:
Časť I. : Osobné ochranné pracovné prostriedky - Odev 66 000,00 EUR bez DPH
Časť II. : Osobné ochranné pracovné prostriedky - Obuv 37 000,00 EUR bez DPH
Časť III. : Osobné ochranné pracovné prostriedky Ostatné 18 000,00 EUR bez DPH
Dodávaný tovar rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky sa rozumie dodanie tovaru podľa časti predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti so zabezpečením predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Primárnym cieľom verejného obstarávateľa je vybrať dodávateľa, ktorý dodá na základe svojich praktických skúseností kvalitné plnenie predmetu zákazky s prihliadnutím aj na predpokladanú hodnotu zákazky.

podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1 ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, vzorkami, opismi alebo fotografiami.
Uchádzač pre časť I. Odev predkladá:
Vzorkovník materiálov pre položky pracovné plášte, pracovné blúzy, pracovné bundy, nohavice, montérkové nohavice, fleece materiál vesty, bundy.
Uchádzač označí vzorku materiálu (tkaniny) poradovým číslom a názvom položky, tak aby bolo možné k položke jednoznačne priradiť a určiť špecifikáciu uvedenú v Prílohe č. 1 špecifikácia predmetu dohody Rámcovej dohody v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou verejného obstarávateľa.

Uchádzač pre časť II. Obuv predkladá vzorku obuvi (1 ks, nie pár) pre:
položka č. 6: pracovné sandále,
položka č. 9:pracovné poltopánky,
položka č. 15: pracovné sandále,
položka č. 21: pracovná obuv členková.
Uchádzač označí vzorku obuvi poradovým číslom a názvom položky, tak aby bolo možné k položke jednoznačne priradiť a určiť špecifikáciu uvedenú v Prílohe č. 1 špecifikácia predmetu dohody Rámcovej dohody v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou verejného obstarávateľa.

Uchádzač pre časť III. Ostatné predkladá vzorku rukavíc (1 ks) pre:
položka č. 31: ochranné rukavice s protišmykovou úpravou,
položka č. 34: ochranné rukavice protiporézne.
Uchádzač označí vzorku materiálu (tkaniny) poradovým číslom a názvom položky, tak aby bolo možné k položke jednoznačne priradiť a určiť špecifikáciu uvedenú v Prílohe č. 1 špecifikácia predmetu dohody Rámcovej dohody v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou verejného obstarávateľa.

Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ si touto požiadavkou overuje popis technických parametrov a technickej špecifikácie s názorným vyobrazením ponúkaného predmetu zákazky, pre zabezpečenie kvalitatívneho plnenia dohody v požadovanom rozsahu a kvalite. Požiadavka je primeraná a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 Zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 13.07.2018 09:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.07.2018 10:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční 13.7.2018 o 10.00 stredoeurópskeho času na adrese UPJŠ v Košiciach, Rektorát,
Šrobárova 2, Košice.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné bez účasti uchádzačov v zmysle §54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ komunikáciu a výmenu informácií uskutočňuje podľa prechodného ustanovenia § 187 ods. 8
zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia budekomunikovať výhradne elektronicky.
Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného
obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036/zakazky, zároveň ponúka prístup k súťažným
podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácie v elektronickej podobe na portáli www.ezakazky.sk/upjs
nasledovne klikne na. " Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
- ak už má záujemca zriadené konto v systéme, prihlási sa so svojimi prihlasovacími údajmi
- ak záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre
registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www. ezakazky.sk.
Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť Na základe tejto žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácie v elektronickej podobe.
Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu. Verejný obstarávateľ bude poskytovať vysvetlenie smerom k záujemcom cez elektronický portál www.ezakazky.sk do elektronického konta záujemcu s tým, že notifikácia bude záujemcovi doručená z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v žiadosti o súťažné podklady. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formuláru portálu. Následne otázku odošle kliknutím na tlačidlo Odoslať. Týmto úkonom sa otázka bude
považovať za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portál
www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň odošle všetkým záujemcom e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená.
Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na dotazy o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, v elektronickej forme na profile
https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa registrovali na portáli www. ezakazky.sk,
najneskôr však 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa
https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036 alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej
osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa.
2. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku.
3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska podľa § 114 ods. 9 tretia veta (jednoobálková) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.06.2018

Redakčné opravy

9353 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 135/2018
V oznámení 08827-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 127/2018 zo dňa 28.06.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 13.07.2018 09:00 Má byť: 19.07.2018 09:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 13.07.2018 10:00 Má byť: 19.07.2018 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité