II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Poradenské služby v oblasti auditu.
Referenčné číslo: OVO2-2018/000131
II.1.2)
Hlavný kód CPV
79200000-6
II.1.3)
Druh zákazky
Služby
II.1.4)
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie odborných poradenských služieb v oblasti auditu, posilnenie odborných
administratívnych kapacít vo verejnej správe, vypracovanie revíznych správ, overenie, kontrola, posúdenie a
vypracovanie štúdií v závislosti od potrieb jednotlivých Prijímateľov. Poskytovateľ odborných poradenských služieb musí disponovať potrebnými vedomosťami, odbornými znalosťami a skúsenosťami z praxe, zároveň musí mať schopnosť posúdiť situáciu v rámci relevantného segmentu trhu, a to v oblasti auditu.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
70 000 000,00
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
79212000-3
79210000-9
79212200-5
79212100-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom poskytnutia Audítorských služieb a plnenia predmetu Dohody je sídlo Klienta alebo sídlo Audítora alebo iné
miesto, ktoré Zmluvné strany dohodou určia alebo ktoré vyplýva z povahy plnenej veci.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie odborných poradenských služieb v oblasti auditu, posilnenie odborných
administratívnych kapacít vo verejnej správe, vypracovanie revíznych správ, overenie, kontrola, posúdenie a
vypracovanie štúdií v závislosti od potrieb jednotlivých Prijímateľov. Poskytovateľ odborných poradenských služieb musí disponovať potrebnými vedomosťami, odbornými znalosťami a skúsenosťami z praxe, zároveň musí mať schopnosť posúdiť situáciu v rámci relevantného segmentu trhu, a to v oblasti auditu.
Rámcová dohoda (RD) sa uzatvára na dobu 48 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu uvedeného v RD podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Ak v realizačnej zmluve (RZ) nie je dohodnuté inak, RZ sa uzatvára na dobu odo dňa jej účinnosti do dňa skončenia poskytovania audítorských služieb podľa RZ uzavretej na základe RD, ktoré môžu časovo presahovať účinnosť samotnej RD.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
70 000 000,00
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Nie
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 0
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov nadobudnutých verejným obstarávateľom z fondov Európskeho
spoločenstva, z prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov (EŠIF), prípadne z iných relevantných
programov, fondov a finančných mechanizmov, z príspevku štátneho rozpočtu a z vlastných prostriedkov.