Oznámenie 9404 - WYP

Obsah

9404 - WYP
Vestník č. 136/2018 - 11.07.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Čadca
IČO: 00313971
Nám.slobody 30, 02201 Čadca
Slovensko
Kontaktná osoba: RNDr. Miloslav Šulgan, CSc.
Telefón: +421 414302213
Fax: +421 414332322
Email: miloslav.sulgan@mestocadca.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mestocadca.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4839?page=1&limit=20&sort=ico&sort-dir=ASC&ext=0&nazov=mesto+%C4%8Dadca&ico=&obec=&month=&year=2018&text=
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Cyklistická komunikácia v meste Čadca – 1. etapa
Referenčné číslo: 3288/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Výstavba samostatnej cyklistickej komunikácie v niektorých úsekoch aj spoločne vedenej s pešou dopravou a to v meste Čadca. Predmetná cyklistická komunikácia začína v križovatke ulíc Palárikova (cesta II/487) s ulicou Okružná a ukončená je v prvej etape pri napojení v križovatke Nábrežie a Námestie Slobody. Účelom realizácie stavby je zvýšenie bezpečnosti chodcov a cyklistov ako aj segregácia od motorovej dopravy v riešenom úseku. Taktiež je bezpečnosť a ochrana nemotorovej dopravy zvýšená a návrhom debarierizačných opatrení na danej stavbe. Jedná sa o novú cyklistickú infraštruktúru a budovanie nových cyklochodníkov za účelom prepravy do práce a za inými záujmami v rámci mesta Čadca.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
297 177,24 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45233162-2
45112000-5
45310000-3
45316212-4
45233160-8
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
SK031
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Žilinský kraj, Okres: Čadca, Mesto Čadca, Slovenská republika.
II.2.4) Opis obstarávania
Predpokladaný rozsah požadovaných prác počas trvania zmluvného vzťahu ako výsledku tohto postupu zadávania
zákazky je špecifikovaný v oddiele B.1 súťažných podkladov označenom ako Opis predmetu zákazky, v projektovej
dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov a vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 2 súťažných
podkladov.
Rozsah zákazky je daný aj hodnotou zmluvného vzťahu, ktorá sa rovná predpokladanej hodnote zákazky určenej
verejným obstarávateľom na základe rozpočtu vypracovaného spoločnosťou DAQE Slovakia s.r.o., Univerzitná 8498/25, 010 08 Žilina, zdokumentovaného v dokumentácii z tohto postupu zadávania zákazky.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Názov: Lehota výstavby vyjadrená v celých kalendárnych dňoch odo dňa odovzdania staveniska zhotoviteľovi
Relatívna váha: 20

Cena
Relatívna váha: 80
II.2.6) Predpokladaná hodnota
297 177,24 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené
Popis obnovy: V prípade nutnosti zrušiť postup zadávania zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z.z. resp. v prípade potreby postupu zadávania zákazky podľa § 116 zákona č. 343/2015 Z.z.
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: Integrovaný ROP č. IROP-PO1-SC122-2016-15. ITMS 2014+: 302010Q579
II.2.14) Doplňujúce informácie
Doba trvania zákazky uvedená v oddiele II.2.7. tejto výzvy je maximálnou, pričom zmluvná lehota plnenia bude určená v súlade s návrhom na plnenie kritérií úspešného uchádzača.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona vrátane § 32 ods. 2, 4, 5, čo preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona. Podmienky účasti je možné preukázať spôsobom uvedeným v § 39 ods. 1 zákona. Preukázanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) musí uchádzač preukázať, že je oprávnený poskytovať stavebné práce.
V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musia z
predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona, resp. § 34 ods. 3 zákona. Vzor JED tvorí prílohu súťažných podkladov. Informácie sú v oddiele A.2 súťažných podkladov.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti určené podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 114 ods. 3 písm. c) zákona (ďalej len "odôvodnenie"): Podmienkou účasti sa overuje finančná spôsobilosť uchádzača a jeho schopnosť zabezpečiť plnenie záväzkov.
Splnenie podmienky účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia možno preukázať spôsobom podľa §33 ods. 3 zákona predložením písomnej zmluvy so záväzkom osoby, ktorá poskytuje zdroje, s preukázaním splnenia
podmienok podľa § 32 zákona, pričom oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukáže k predmetu zákazky,
ktorú bude realizovať, a neexistencie dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona. Vzor JED tvorí prílohu súťažných podkladov. Informácie sú v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri kalendárne roky (2015, 2016 a 2017), až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti :
-nebol v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z
nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym
orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá
bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.
V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musia z
predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona, resp. § 34 ods. 3 zákona. Vzor JED tvorí prílohu súťažných podkladov. Informácie sú v oddiele A.2 súťažných podkladov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 ZVO: "Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje: 1b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol 1) verejný obstarávateľ
alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; 2).bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo
obstarávateľ, podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii,vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnením dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené".
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požadovaním splnenia určenej podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača realizovať požadovaný predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou uskutočnenia plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky (stavebné práce ).
Podľa § 34 ods.1 písm. d) v súbehu s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje potvrdenie splnenia požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality systémov kvality uchádzačom vo vzťahu k predmetu zákazky a zavedenie systému riadenia bezpečnosti prác vo väzbe na zabezpečenie kvalitného a bezpečného plnenia predmetu zákazky.
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o
odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb určených na plnenie zmluvy.
Odôvodnenie: verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje technickú spôsobilosť uchádzača v súlade s požiadavkami platného právneho poriadku Slovenskej republiky určujúcimi podmienky realizácie predmetu zákazky vo vzťahu k schopnosti zabezpečiť odborne spôsobilé ľudské zdroje.
Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súbehu s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje potvrdenie splnenia požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva vo väzbe na elimináciu environmentálnych záťaží pri dodaní predmetu zákazky.
Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
Odôvodnenie: verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje spôsobilosť uchádzača technicky zabezpečiť dodanie predmetu zákazky v súlade s požiadavkami na predmet zákazky uvedenými v súťažných podkladoch.
Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť
subdodávateľom.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ určuje podmienku časti vo vzťahu k § 41 ZVO.
Informácie sú uvedené aj v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa §34 ods.1 písm. b) sa požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov v kumulatívnej hodnote minimálne 299 000 EUR bez DPH. Za rovnaký alebo obdobný charakter predmetu zákazky
sa považuje uskutočnenie stavebných prác podobných ako je predmet zákazky. Predložený zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu a/alebo predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka.
Podľa § 34 ods. 1 písm. d) sa požaduje predložiť certifikát manažérstva kvality vydaný nezávislou inštitúciou podľa normy STN EN ISO 9001 pre riadenie oblasti kvality a certifikát podľa normy STN OHSAS 18001 pre riadenie oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
Podľa §34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to predložením osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon činnosti: stavbyvedúci s odborným zameraním Inžinierske stavby, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. Ak bolo osvedčenie SKSI vydané po 1.1.2009 uchádzač predloží aj potvrdenie zo SKSI, kde bude uvedené konkrétne zameranie.
Podľa § 34 ods. 1 písm h) sa požaduje predložiť certifikáty vydané nezávislými inštitúciam, ktorými sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom preukazujúcim zavedenie a uplatňovanie manažérskych systémov podľa normy STN EN ISO 14001 pre oblasť environmentálneho riadenia a certifikát EMAS.
Podľa § 34 ods.1 písm. j) ZVO uchádzač predloží písomné vyhlásenie o disponibilite strojovým vybavením so zoznamom tohto strojového vybavenia, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác, obsahujúce položkovitý zoznam tohto strojového vybavenia s uvedením označenia typu, počtu a účelu jednotlivého strojového vybavenia vo vzťahu k predmetu zákazky podľa relevantných položiek výkazu výmer.
Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uchádzač uvedie podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom,
navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a percentuálne vyjadrenie každej subdodávky
vo vzťahu k celkovému plneniu predmetu zákazky.
Vo vzťahu k požadovaným dokladom, ak je to relevantné, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivaletných
dokladov preukazujúcich splnenie určených podmienok na získanie príslušného dokladu v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike.
V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ods. 1 ZVO musia z predloženého Jednotného európskeho dokumentu (JED) jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods 2 ZVO, resp. § 34 ods. 3 ZVO. Vzor JED sa nachádza v oddiele A.2 súťažných podkladov. Splnenie každej podmienky účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti možno preukázať spôsobom podľa §34 ods. 3 ZVO predložením písomnej zmluvy so záväzkom osoby, ktorá poskytuje kapacity, s preukázaním splnenia podmienok podľa § 32 ZVO, pričom oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukáže vo vzťahu k predmetu zákazky, ktorú bude realizovať, a neexistencie dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. V prípade podmienok účasti určených podľa § 34 ods. 1 písm. b) a písm. g) ZVO môže uchádzač využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať práce, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Zmluva o dielo bude uzavretá na dobu určitú. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom ktorý nemá v
registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia nemajú v
registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Začiatok realizácie diela je v deň
odovzdania miesta plnenia zákazky úspešnému uchádzačovi. V prípade, že úspešný uchádzač odmietne bezdôvodne
prevziať miesto plnenia zmluvy, môže verejný obstarávateľ od zmluvy jednostranne odstúpiť. O odovzdaní a prevzatí
miesta plnenia zmluvy bude vyhotovený Protokol z odovzdania a prevzatia miesta plnenia zmluvy ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami zmluvných strán. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity uchádzač používa na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy uzavretej na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky spoločne.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) OPIS
IV.1.6) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude uskutočnená podľa § 54 zákona prostredníctvom elektronického aukčného systému certifikovaného podľa § 151 zákona. Informácie o priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti ELEKTRONICKÁ AUKCIA.
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.08.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.08.2018 10:00
Miesto: Zasadacia miestnosť určená verejným obstarávateľom.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Podľa § 54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní: Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. b) zákona v určenej výške 8.915,00 EUR (slovom: osemtisícdeväťstopätnásť eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Ďalšie požiadavky na predkladané dokumenty a spôsob ich predkladania v rámci ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/mestocadca, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty".
Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu alebo
štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do termínu uvedeného v oddiele IV.2.2) tejto výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v tejto výzve.
4. O vysvetlenie informácií uvedených v tejto výzve a/alebo v súťažných podkladoch alebo inej doplňujúcej
dokumentácii môže záujemca verejného obstarávateľa požiadať dostatočne vopred, najneskôr však šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
5. Obhliadka miesta plnenia sa neuskutoční vzhľadom k verejnej dostupnosti miesta plnenia zákazky, s tým, že pokiaľ vzniknú na základe individuálnej obhliadky akékoľvek nejasnosti, záujemca využije na ich objasnenie inštitút "Vysvetlenia" podľa § 48 zákona.
6. V relevantných prípadoch bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 116 zákona.
7. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných
informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným
hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
8.Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým
uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
9. Podpis zmluvy o dielo je podmienený schválením nenávratného finančného príspevku na toto verejné obstarávanie verejnému obstarávateľovi zo strany riadiaceho orgánu a úspešným ukončením administratívnej finančnej kontroly tohto verejného obstarávania ( 2. ex-ante kontrola ) zo strany riadiaceho orgánu.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
09.07.2018

Redakčné opravy

18062 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 249/2018
V oznámení 09404-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 136/2018 zo dňa 11.07.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2018 00:00 Má byť: 31.03.2019 00:00
5221 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 50/2019
V oznámení 09404-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 136/2018 zo dňa 11.07.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.03.2019 00:00 Má byť: 30.06.2019 00:00
15460 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 131/2019
V oznámení 09404-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Čadca, Nám.slobody 30, 022 01 Čadca zverejnenom vo VVO č. 136/2018 zo dňa 11.07.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.06.2019 00:00 Má byť: 30.08.2019 00:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité