Oznámenie 10130 - WYP

Obsah

10130 - WYP
Vestník č. 144/2018 - 23.07.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Jurské
IČO: 00326275
Jurské , 05994 Jurské
Slovensko
Kontaktná osoba: Zuzana Molčanyová
Telefón: +421 524589632
Email: semanova@obecjurske.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://uvo.gov.sk
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
I&Z Tender, s.r.o.
IČO: 46953248
Nám. SNP 9 , 91101 Trenčín
Slovensko
Kontaktná osoba: Ivan Kotora
Telefón: +421 944371271
Email: ivan.kotora@iztender.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Kontajnerová škola v obci Jurské
Referenčné číslo: O_02/2018
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je výstavba kontajnerovej školy v obci Jurské.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
304 375,44 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK041
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Jurské
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky je výstavba kontajnerovej školy v obci Jurské. Podrobnosti sú v projektovej dokumentácií a
výkaz/výmer.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Celková cena s DPH
Relatívna váha: 80
Názov: Lehota realizácie prác v týždňoch
Relatívna váha: 20
II.2.6) Predpokladaná hodnota
304 375,44 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní: je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, čo preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI:
Preukazovanie osobného postavenia uchádzača vyplýva zo zákona.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Nepožaduje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1. V súlade s § 34 ods.1 písm. b) zákona zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Tento zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti:
1. Verejný obstarávateľ podmienkami podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona sleduje aby sa verejného obstarávania zúčastnili kvalifikovaný dodávatelia s odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky.
2. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. c) zákona - údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú
zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia
technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača a preverenia potrebných skúseností pre zabezpečenie kvality
obstarávaných stavebných prác.
3. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona, uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Splnenie podmienky uchádzač preukáže predložením Osvedčenia o vykonaní odborných skúšok pre činnosť Stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ podmienkou overuje schopnosť vykonávať predmetné práce osobami, ktoré majú príslušné vzdelanie v príslušnom odbore. V rámci preukázania technickej odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ požaduje predloženie harmonogramu výstavby. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ požadovaním podmienky sleduje zámer pravidelného sledovania postupu stavebných prác vrátane kontrolných dní s cieľom dodržiavania technologických postupov a termínov ukončenia stavby.
4. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona - uvedením opatrení environmentálneho
manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.
Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 36 zákona prihliada na
získané praktické skúsenosti určitých noriem zabezpečenia kvality má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby
stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača a preverenia potrebných skúseností pre zabezpečenie kvality obstarávaných stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: V zozname stavebných prác musí byť minimálne 3 stavby
rovnakého alebo podobného predmetu zákazky.
Uchádzač preukáže potvrdeniami /referenciami realizáciu stavebných prác v predmete zákazky, pričom aspoň jedna zo stavieb musí byť nad 300.000,00 eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Uchádzač musí v potvrdeniach o uskutočnených stavebných prácach uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby, ktorí vedia potvrdiť
predkladané vyhlásenia uchádzača o uskutočnených stavebných prácach.
Uchádzač musí v potvrdeniach o uskutočnených stavebných prácach uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o uskutočnených stavebných prácach.
K bodu 2: Uchádzač predloží platné oprávnenie/osvedčenie alebo certifikát z preverenia odbornej spôsobilosti pre
manažment bezpečnosti práce a ochrany zdravia pri práci, kvality a manažérsky systém v projektoch minimálne podľa normy ISO 9001 a BS OHSAS 18001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
K bodu 3: Uchádzač predloží Osvedčenie minimálne jednej osoby o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním Pozemné stavby vydané podľa zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenia vydané v krajine Európskej únie.
K bodu 4: Uchádzač predloží úradne overenú kópiu platného certifikátu environmentálneho manažérstva v oblasti
predmetu zákazky minimálne podľa normy ISO 14001, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 114 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Požiadavky na vykonanie zákazky sú obsiahnuté v projektovej dokumentácii, výkaz výmer a v súťažných podkladoch.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.08.2018 12:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.08.2018 11:00
Miesto: Miesto: I&Z Tender, s.r.o., Nám. SNP 9, 911 01 Trenčín, 1. posch. č.d. 3
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie je verejné. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote stanovenej na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na zastupovanie (v takom prípade záujemca predloží kópiu splnomocnenia na zastupovanie).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, poštou alebo mailom na adrese verejného obstarávateľa alebo ich môže získať aj z profilu verejného obstarávateľa na adrese:
https://www.uvo.gov.sk.
2. Súťažné podklady sa budú zasielať len elektronickou formou.
3. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona.
4. Objednávateľ neposkytuje zálohu a ani preddavkovú platbu.
5. Verejný obstarávateľ uvádza, že lehota uskutočnenia 6 mesiacov (bod II.2.7 tohto oznámenia) bude počítaná od
odovzdania staveniska. Termín ukončenia stavebných prác je kritériom na vyhodnotenie ponúk. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody v časti II. 2.7 je uvedená len z dôvodu nutnosti zadať trvanie zákazky v tomto formulári.
6. Jedná sa o zelené verejné obstarávanie.
7. Ponuky od uchádzačov musia byť predložené v listinnej forme. Uchádzač predkladá doklady k splneniu podmienok účasti ako originál, alebo úradne osvedčené kópie.
8. Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39 ZVO. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, je kedykoľvek v jeho priebehu možné uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 ZVO o predloženie dokladov nahradených JED-om.
9. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 ZVO. Uchádzač zloží zábezpeku vo výške 3.000,00 EUR. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky.
10. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
11. Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.
12. Ďalšie informácie sú v Súťažných podkladoch, pretože z kapacitných dôvodov tohto formulára ich nie je možné
zverejniť.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
19.07.2018

Redakčné opravy

10368 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 146/2018
V oznámení 10130-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Jurské, Jurské, 059 94 Jurské zverejnenom vo VVO č. 144/2018 zo dňa 23.07.2018 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť bod 3. Namiesto: 3. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona, uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Splnenie podmienky uchádzač preukáže predložením Osvedčenia o vykonaní odborných skúšok pre činnosť Stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ podmienkou overuje schopnosť vykonávať predmetné práce osobami, ktoré majú príslušné vzdelanie v príslušnom odbore. V rámci preukázania technickej odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ požaduje predloženie harmonogramu výstavby. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ požadovaním podmienky sleduje zámer pravidelného sledovania postupu stavebných prác vrátane kontrolných dní s cieľom dodržiavania technologických postupov a termínov ukončenia stavby. Má byť: 3. Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona, uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Splnenie podmienky uchádzač preukáže predložením Osvedčenia o vykonaní odborných skúšok pre činnosť Stavbyvedúci s odborným zameraním pre pozemné stavby. Odôvodnenie primeranosti: Verejný obstarávateľ podmienkou overuje schopnosť vykonávať predmetné práce osobami, ktoré majú príslušné vzdelanie v príslušnom odbore.
11335 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 158/2018
V oznámení 10130-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Jurské, Jurské, 059 94 Jurské zverejnenom vo VVO č. 144/2018 zo dňa 23.07.2018 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.08.2018 12:00 Má byť: 24.08.2018 12:00 IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 17.08.2018 11:00 Má byť: 27.08.2018 11:00 VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: 9. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 ZVO. Uchádzač zloží zábezpeku vo výške 3.000,00 EUR. Má byť: 9. Zloženie zábezpeky podľa §46 ZVO. sa nevyžaduje.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité