Oznámenie 10472 - WYT

Obsah

10472 - WYT
Vestník č. 148/2018 - 27.07.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Bánov
IČO: 00308765
Hviezdoslavova 34, 94101 Bánov
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Helena Juríková
Telefón: +421 356571142
Fax: +421 356571142
Email: oubanov@banov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4438
Hlavná adresa(URL): http://www.banov.sk/
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4438
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
AMIRE s.r.o.
IČO: 50354540
Južná 3079/18 , 93401 Levice
Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Amália Bubáková
Telefón: +421 914201483
Email: obstaravanie.amire1@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
Obec Bánov
IČO: 00308765
Hviezdoslavova 34 , 94101 Bánov
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Helena Juríková
Telefón: +421 356571142
Fax: +421 356571142
Email: oubanov@banov.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4438
Adresa hlavnej stránky obstarávateľa (URL): http://www.banov.sk/
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Obstaranie záhradných kompostérov Bánov
Referenčné číslo: 20180725_01_Bánov
II.1.2) Hlavný kód CPV
39234000-1
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka záhradných kompostérov do domácností v obci Bánov v celkovom počte 1 300 ks kategórie 4 o objeme do 1 000 l, informačných letákov v počte 1 300 ks, zaškolenia personálu a všetkých nákladov spojených s dodávkou vrátane dopravy.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
163 993,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
60000000-8
22140000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Obec Bánov, Obecný úrad Bánov, Hviezdoslavova 34, 941 01 Bánov.
II.2.4) Opis obstarávania
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, opis minimálnych technických parametrov a technické požiadavky sú predmetom prílohy č.1. súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
II.2.6) Predpokladaná hodnota
163 993,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 6
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: NFP310011L386/ Obstaranie záhradných kompostérov Bánov
II.2.14) Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa, Obec Bánov a zo získaných prostriedkov poskytnutých na základe Zmluvy o poskytnutí NFP z Európskych štrukturálnych a investičných fondov a štátneho rozpočtu MŽP SR bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 60 kal. dní.
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač/záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača/záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača/záujemcu. Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 01.07.2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Výpis z registra trestov právnickej osoby vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti. Uchádzač/záujemca sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Uchádzač/záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. V zmysle § 152 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, je verejný obstarávateľ oprávnený od uchádzača alebo záujemcu dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, uvedených podľa bodu III.1.1) tejto výzvy, pokiaľ príslušný doklad/dokument nie je vydávaný/vyhotovený výlučne v elektronickej forme. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Sú uvedené v súťažných podkladoch a jej prílohách. Podmienkou vykonania zákazky bude pridelenie prostriedkov
poskytnutých na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku z Európskych štrukturálnych a
investičných fondov a štátneho rozpočtu z Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky ako Riadiacim orgánom pre Operačný program Kvalita životného prostredia, kód výzvy:OPKZP-PO1-SC111-2017-23.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 20.08.2018 10:30
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.03.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.08.2018 11:00
Miesto: V zasadacích priestoroch na adrese sídla Obecného úradu Bánov. Verejné otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní pri uplatnení jednoobálkového systému.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otvárania ponúk sa zúčastní komisia menovaná verejným obstarávateľom na základe dekrétu o zriadení komisie na otváranie a vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk, všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v bode I.3) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV.2.2) tohto
oznámenia. Email: obstaravanie.amire1@gmail.com Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ
poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie
súťažných podkladov.
2. Záujemcovia majú neobmedzený a bezplatný prístup k súťažným podkladom. Súťažné podklady vrátane príloh a
formulár JEDu si môžu stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
3. Komunikácia súvisiaca s poskytnutím vysvetlenia informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční výhradne elektronickým spôsobom prostredníctvom kontaktnej osoby uvedenej v bode I.3) Príloha A.I) tohto oznámenia na e-mailovej adrese:obstaravanie.amire1@gmail.com. Verejný obstarávateľ podľa § 114 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní bezodkladne oznámi všetkým záujemcom vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ zverejní vysvetlenie v profile verejného obstarávateľa v rámci danej zákazky, takisto verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne oznámi súčasne všetkým známym záujemcom a informácie zverejní vo svojom profile.
4. Obchodné a platobné podmienky Kúpnej zmluvy k predmetu zákazky sú prílohou súťažných podkladov. Verejný
obstarávateľ neposkytuje preddavky. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému
obstarávateľovi po protokolárnom odovzdaní predmetu zákazky v stanovenej lehote. Úhrada ceny za predmet zákazky bude vykonaná bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry. Podrobné vymedzenie obchodných a platobných podmienok sa nachádza v návrhu Kúpnej zmluvy, ktorá je prílohou č.4 súťažných podkladoch.
5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu 16.1 súťažných podkladov môže uchádzač predbežne nahradiť prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu pre obstarávanie ( ďalej len jednotný európsky dokument ) v súlade s § 39 zákona o verejnom obstarávaní.Uchádzač vo formulári jednotného európskeho dokumentu podľa prílohy č. 5 súťažných podkladov vyplní požadovanú časť.
6. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod
pojmom elektronicky sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom faxu alebo e-mailu.
7.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie - zadávanie podlimitnej zákazky v súlade s § 57 ods.1 a 2 platného zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi ním a dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Riadiaceho orgánu/Poskytovateľa NFP, neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, alebo iných postupov.
8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora.
9.Vzhľadom na požiadavky pre technické špecifikácie, je verejné obstarávanie: zelené verejné obstarávanie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.07.2018

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité