ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo:
00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Kód NUTS:
SK010
Slovensko
Kontaktná osoba:
Mgr. Alexandra Vičanová
Telefón:
+421 259356106
Email:
vicanova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/6563
Hlavná adresa(URL):
http://www.bratislava.sk
I.3)
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6563
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa:
Regionálny alebo miestny orgán
I.5)
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
II.1)
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
II.1.1)
Názov:
Bežná údržba pozemných komunikácií a oprava výtlkov na území Hlavného mesta SR Bratislavy
Referenčné číslo: MAGS OVO 41939/2018
II.1.2)
Hlavný kód CPV
45233140-2
II.1.3)
Druh zákazky
Práce
II.1.4)
Stručný opis:
Zabezpečenie udržateľnosti kvality komunikácií v Bratislave prostredníctvom zabezpečenia ich štandardnej a rutinnej údržby a celoročných opráv výtlkov na pozemných komunikáciách v správe hl. m. SR Bratislavy. Predmetom zákazky je realizácia projektu komplexného zabezpečenia opráv a údržby pozemných komunikácií, ciest I. až III. triedy, miestnych komunikácií I. a II. triedy a komunikácií na území hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, ktoré sú v správe Magistrátu hlavného mesta. Predmetom zákazky sú tiež udržiavacie práce a opravy na pozemných komunikáciách na území Hlavného mesta SR Bratislavy a celoročné opravy výtlkov technológiou obaľovanej asfaltovej zmesi za tepla a za studena, tryskovou technológiou a vypravením výtlku recyklátom s tepelnou úpravou miesta výtlku podľa Technických podmienok 08/2011 vydaných Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky s účinnosťou odo dna 15.8.2011, KATALÓG TECHNOLÓGIÍ NA OPRAVY ZÁKLADNÝCH TYPOV PORÚCH VOZOVIEK, Príloha A s názvom LISTY TECHNOLÓGIÍ NA OPRAVY ZÁKLADNÝCH TYPOV PORÚCH VOZOVIEK časť 15 LIST TECHNOLÓGIE RECYKLÁCIA ASFALTOVÝCH ZMESÍ NA MIESTE ZA HORÚCA PRE VOZOVKY S DOPRAVNÝM ZAŤAŽENÍM TRIEDY I AŽ VI, na pozemných komunikáciách v správe hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy. Zabezpečenie prác údržby povrchov bude na pozemných komunikáciách, ktoré sú tvorené prejazdnými úsekmi ciest I. až III. triedy a miestnymi komunikáciami I. a II. triedy v celkovej dĺžke 385,997 km o celkovej výmere 4 033 209,0 m2 ako i chodníkoch v celkovej dĺžke 294,749 km o celkovej výmere 745 116,0 m2. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v oddiele B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.5)
Celková odhadovaná hodnota
32 264 141,72
EUR
bez DPH
II.1.6)
Informácie o častiach
Táto zákazka sa delí na časti:
Nie
II.2)
OPIS
II.2.2)
Dodatočné kódy CPV
45233142-6
44113700-2
44113800-3
45233141-9
44113900-4
II.2.3)
Miesto vykonania
Kód NUTS:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie mesta Bratislavy, podľa zákona č. 377/1990 Zb. o hlavnom meste Slovenskej republiky Bratislave, kde sa nachádzajú pozemné komunikácie vo vlastníctve a správe verejného obstarávateľa.
II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je realizácia projektu komplexného zabezpečenia opráv a údržby pozemných komunikácií, ciest I. až III. triedy, miestnych komunikácií I. a II. triedy a komunikácií na území hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy (ďalej aj hlavné mesto), ktoré sú v správe hlavného mesta. Predmetom zákazky sú aj udržiavacie práce a opravy na pozemných komunikáciách na území Hlavného mesta SR Bratislavy a celoročné opravy výtlkov technológiou obaľovanej asfaltovej zmesi za tepla a za studena, tryskovou technológiou a vypravením výtlku recyklátom s tepelnou úpravou miesta výtlku podľa Technických podmienok 08/2011 vydaných Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky s účinnosťou odo dňa 15.8.2011, KATALÓG TECHNOLÓGIÍ NA OPRAVY ZÁKLADNÝCH TYPOV PORÚCH VOZOVIEK, Príloha A s názvom LISTY TECHNOLÓGIÍ NA OPRAVY ZÁKLADNÝCH TYPOV PORÚCH VOZOVIEK časť 15 LIST TECHNOLÓGIE RECYKLÁCIA ASFALTOVÝCH ZMESÍ NA MIESTE ZA HORÚCA PRE VOZOVKY S DOPRAVNÝM ZATAŽENÍM TRIEDY I AŽ VI, na pozemných komunikáciách v správe hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy. Udržiavacie práce spočívajú v oprave komunikácií vyspravovaním výtlkov alebo sieťového rozpadu frézovaním. Zabezpečenie prác údržby povrchov bude na pozemných komunikáciách, ktoré sú tvorené prejazdnými úsekmi ciest I. až III. triedy a miestnymi komunikáciami I. a II. triedy v celkovej dĺžke 385,997 km o celkovej výmere 4 033 209,0 m2 ako i chodníkoch v celkovej dĺžke 294,749 km o celkovej výmere 745 116,0 m2.
II.2.5)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6)
Odhadovaná hodnota
32 264 141,72
EUR
bez DPH
II.2.7)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie:
v mesiacoch (od zadania zákazky)
48
Toto obstarávanie môže byť obnovené:
Áno
Popis obnovy:
V prípade zrušenia tohto postupu zadávania zákazky v zmysle príslušných ustanovení § 57 zákona o verejnom obstarávaní môže byť toto verejné obstarávanie obnovené.
II.2.10)
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty:
Nie
II.2.13)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie:
Nie
II.2.14)
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ nerozdelil zadávanú zákazku na samostatné časti z dôvodu nezlučiteľnosti oddeliteľnosti plnenia vo vzťahu k dosiahnutiu definovaného účelu a cieľu zadávanej zákazky a zabezpečeniu jeho udržateľnosti, a zároveň realizácia zákazky by sa rozdelením mohla stať nadmerne technicky náročnou a drahou, a potreba koordinácie jednotlivých zhotoviteľov častí zákazky by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia predmetu zákazky, a tým dosiahnutie požadovaných cieľov.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1)
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 32 ods. 4 alebo § 32 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia Zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. V zmysle § 152 ods. 3 verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Dňa 1. júla 2016 nadobudol účinnosť zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o trestnej zodpovednosti právnických osôb). V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla uchádzačom na účely preukázania osobného postavenia povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu, ktorú vydáva Generálna prokuratúra Slovenskej republiky. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
1) VYJADRENIA BANKY Uchádzač musí preukázať splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. Podmienka účasti je v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si finančnej spôsobilosti uchádzača a jeho schopnosť zabezpečiť plnenie záväzkov. 2) PREHĽAD O CELKOVOM OBRATE Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, prípadne za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Podmienka účasti je v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si finančnej spôsobilosti uchádzača a jeho schopnosť zabezpečiť plnenie záväzkov. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti v súlade s ustanoveniami § 33 ods. 2 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1) VYJADRENIA BANKY Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti: -nebol v nepovolenom debete, -v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, -jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako v tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky. 2) PREHĽAD O CELKOVOM OBRATE Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO uchádzač preukáže prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, prípadne za tie roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v celkovej výške minimálne 15.000.000,00 EUR (slovom: pätnásť miliónov EUR), čo preukáže výkazom ziskov a strát potvrdeným vecne príslušným daňovým úradom. Verejný obstarávateľ uzná v relevantných prípadoch ako rovnocenné doklady aj doklady vydané orgánmi z iných štátov ako aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré budú rovnocenné požiadavkami na vystavenie príslušného dokladu, a bude z nich zrejmé splnenie predmetnej podmienky účasti.
III.1.3)
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu:
1) ZOZNAM USKUTOČNENÝCH STAVEBNÝCH PRÁC Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, 1. ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, 2. ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Podmienka účasti je v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú dostatočnými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú spôsobilí realizovať predmet zákazky na požadovanej úrovni. 2) ÚDAJE O ODBORNEJ PRAXI OSOB URČENÝCH NA PLNENIE ZMLUVY Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Podmienka účasti je v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, že plnenie rámcovej dohody bude zabezpečované primerane spôsobilým a zodpovedným zmluvným partnerom, ktorý je schopný zabezpečiť riadenie kvality prác na požadovanej odbornej úrovni. 3) ÚDAJE O STROJOVOM, PREVÁDZKOVOM ALEBO TECHNICKOM VYBAVENÍ Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO uchádzač predloží údaje o strojovom, prevádzkovom a technickom vybavení, ktoré má k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Podmienka účasti je v zmysle § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, že plnenie rámcovej dohody bude zabezpečované prostredníctvom zodpovedajúcej strojovej, prevádzkovej a technickej vybavenosti, ako predpokladu k zabezpečeniu riadneho a včasného plnenia zmluvných záväzkov. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti v súlade s ustanoveniami § 34 ods. 3 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
1) ZOZNAM USKUTOČNENÝCH STAVEBNÝCH PRÁC Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom sa vyžaduje, aby uchádzač v rámci uvedeného zoznamu preukázal, že v uvedenom období uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej (súhrnnej) hodnote minimálne 15.000.000,00 EUR bez DPH (slovom: pätnásť miliónov EUR bez DPH). Zoznam dodaných tovarov (zoznam realizovaných zmlúv) musí obsahovať: - meno a adresu odberateľa / objednávateľa, - podrobný opis realizovaných zákaziek (z ktorého bude zrejmé, že sa jedná o zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky), - potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, - miesto realizácie (plnenia zmluvy), - lehotu uskutočnenia stavebnej práce, - zmluvnú cenu v EUR bez DPH. Na vyčíslenie uvedených cien uskutočnených stavebných prác sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Eur. centrálnej banky platný v deň odoslania tohto Oznámenia do Európskeho vestníka. 2) ÚDAJE O ODBORNEJ PRAXI OSÔB URČENÝCH NA PLNENIE ZMLUVY Uchádzač predloží doklady o odbornej spôsobilosti minimálne troch stavbyvedúcich, ktorými sú osvedčenia o odbornej spôsobilosti vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov s pripojením pečiatky o odbornej spôsobilosti v odbore 21 Dopravné stavby, alebo ekvivalentné doklady. 3) ÚDAJE O STROJOVOM, PREVÁDZKOVOM ALEBO TECHNICKOM VYBAVENÍ Uchádzač preukáže, že disponuje strojným vybavením v min. rozsahu: 6 x pokladač asfaltových zmesí ( finišér ) 6 x vibračné valce minimálne 9 tonové 8 x vibračné valce minimálne 3 tonové 2 x obaľovacia súprava, z toho 1 x s automatickým dávkovaním celulózových vlákien a automatickým dávkovaním tekutých prísad pre výrobu SMA 2 x fréza š.2m 2 x fréza š. do 0,5 m Uchádzač predloží dôkaz preukazujúci disponibilitu strojným vybavením uvedeným vyššie, z ktorého musí jasne a určito vyplývať disponibilita uchádzača týmto vybavením. Disponibilita je preukazovaná predložením napr. technických preukazov, STK, EK podľa zákona č.8/2009 v platnom znení, preberacích protokolov, lízingových zmlúv a pod. Čestné vyhlásenie uchádzača o disponibilite strojným vybavením nebude verejný obstarávateľ akceptovať ako doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti, pričom týmto nie sú dotknuté ustanovenia o jednotnom európskom dokumente v zmysle § 39 ZVO. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci tejto podmienky účasti. Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam minimálneho strojového a technického vybavenia (stroje a zariadenia) s uvedením jeho presnej špecifikácie, ktorá musí byť uvedená v takom rozsahu, ktorý zabezpečí plnenie predmetu zadávanej zákazky v súlade so všetkými podmienkami a požiadavkami verejného obstarávateľa uvedenými v zadávacej dokumentácii tohto verejného obstarávania. Predložený zoznam musí byť v súlade so všetkými ostatnými informáciami a údajmi uvedenými v ponuke predloženej uchádzačom. Verejný obstarávateľ uvádza počet strojov, ktorý je minimálne nutný k realizácii aspoň 10 stavebných úsekov súčasne, aj pri predpoklade poruchovosti zariadení, tak, aby boli viaceré záložné zariadenia schopné ihneď pokračovať v práci tak, aby nedošlo k narušeniu plynulosti výstavby a obmedzeniu premávky. (...) Ver. obstarávateľ z kapacitných dôvodov formuláru uvádza pokračovanie "Min. požadovanej úrovne" podmienky účasti v zmysle § 34 ods. 1 písm. j) ZVO ÚDAJE O STROJOVOM, PREVÁDZKOVOM ALEBO TECHNICKOM VYBAVENÍ v bode III.2.2) tohto Oznámenia Podmienky vykonania zákazky .
III.2)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2)
Podmienky vykonania zákazky:
(...) TECHNICKÁ A ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ - pokračovanie bodu III.1.3) Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3) ÚDAJE O STROJOVOM, PREVÁDZKOVOM ALEBO TECHNICKOM VYBAVENÍ Zo zoznamu musí taktiež vyplývať disponibilita uchádzača (vlastníctvo listom vlastníctva, alebo zmluvný vzťah s vlastníkom prevádzky, ako osobou podľa § 34 ods. 3 ZVO) obaľovacou súpravou vo vzdialenosti maximálne 60 km od Hodžovho námestia v Bratislave, resp. v časovom vyjadrení nesmie doprava asfaltových zmesí presiahnuť viac ako 90 minút pri dodržaní právneho poriadku Slovenskej republiky upravujúceho premávku na pozemných komunikáciách. Verejný obstarávateľ má právo fyzicky skontrolovať disponibilitu technických prostriedkov. Právo musí byť verejnému obstarávateľovi bez výhrad k dispozícií. Uchádzač v relevantných prípadoch uvedie pri strojovom vybavení aj plánovanú potrebu elektrickej energie vo vzťahu k zabezpečeniu predmetu zákazky.
III.2.3)
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
Povinnosť uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov poverených vykonaním zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž
IV.1.3)
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Obstarávanie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
Rámcová dohoda s viacerými uchádzačmi
Predpokladaný maximálny počet účastníkov rámcovej dohody: 2
IV.1.6)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Elektronická aukcia bude uskutočnená podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronického aukčného systému certifikovaného podľa § 151 zákona. Ďalšie podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v odd. C. súťažných podkladoch.
IV.1.8)
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
IV.2)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.1)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 136-310097
IV.2.2)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.09.2018 11:30
IV.2.4)
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
IV.2.6)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie v mesiacoch: 12
IV.2.7)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.09.2018 13:30
Miesto:
Zasadacia miestnosť oddelenia verejného obstarávania magistrátu Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, Laurinská 5, 811 01 Bratislava, Slovenská republika.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Podľa § 54 ods. 3 ZVO pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať:
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
Použije sa elektronické objednávanie
Použijú sa elektronické platby
VI.3)
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ postupuje v tomto postupe zadávania zákazky podľa § 66 ods. 7 ZVO. 2. Výsledkom tohto verejného obstarávania bude uzatvorenie Rámcovej dohody s dvoma úspešnými uchádzačmi. Ver. obstarávateľ v súlade s rámcovou dohodou bude zadávať zákazky opätovným otvorením súťaže podľa § 83 ods. 5 písm. b) ZVO. 3.Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, klikne na názov zákazky, potom klikne na "Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke "Dokumenty". Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby, poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do termínu uvedeného v oddiele IV.2.2) tohto oznámenia na kontaktnú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v tomto oznámení. 4. V zmysle § 33 ods. 3 a § 34 ods. 4 ZVO verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca alebo iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. 5. Ver. obstarávateľ vyhlasuje, že v Jednotnom európskom dokumente obmedzuje informácie potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. 6. Ver. obstarávateľ vylúči z tohto verejného obstarávania uchádzača v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO, ak na základe dôveryhodných informácií bude mať dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Ver. obstarávateľ neuzavrie Rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávateľ má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. 8. Ver. obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 81 ZVO v prípade, ak v tomto verejnom obstarávaní nebude predložená ani jedna ponuka, alebo ani jeden uchádzač alebo záujemca nespĺňa podmienky účasti, alebo ani jedna z predložených ponúk bez vykonania podstatných zmien nespĺňa potreby a požiadavky určené verejným obstarávateľom na predmet zákazky a za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia. 9. Ver. obstarávateľ určuje v tomto postupe zadávania zákazky povinnosť zabezpečiť viazanosť ponuky uchádzača zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. a) ZVO vo výške 500.000,00 EUR (slovom: päťstotisíc EUR). 10. Úspešní uchádzači podpisom Rámcovej dohody potvrdia, že majú uzatvorené poistné zmluvy o poistení zodpovednosti za škody na majetku a zdraví, vrátane krytia následných finančných škôd a zodpovednosti za škodu spôsobenú pri realizácii predmetu zákazky vo výške min. 1.000.000,00 EUR a zodpovednosti za škodu pri vykonávaní podnikateľskej činnosti s min. plnením vo výške 1.000.000,00 EUR.
VI.4)
POSTUPY PRESKÚMANIA
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.4.4)
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98
82005
Bratislava
Slovensko
Vnútroštátne identifikačné číslo:
31797903
Telefón:
+421 250264176
Fax:
+421 250264219
Internetová adresa (URL):
http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
30.07.2018