Oznámenie 10804 - WYP

Obsah

10804 - WYP
Vestník č. 150/2018 - 31.07.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Obec Gabčíkovo
IČO: 00305391
Hlavná 1039/21, 93005 Gabčíkovo
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: kristina.haleckova@ekoauris.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4180
Príloha A.I): ADRESA A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA), ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
EkoAuris PLUS, s.r.o.
IČO: 44882327
Kúpeľná 3 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: kristina.haleckova@ekoauris.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
EkoAuris PLUS, s.r.o.
IČO: 44882327
Kúpeľná 3 , 08001 Prešov
Slovensko
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: kristina.haleckova@ekoauris.sk
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Ekodvor Gabčíkovo - separovaný zber odpadu - stavebné práce
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce zamerané na vybudovanie zberného dvora v meste Gabčíkovo. Bližšia
špecifikácia je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
470 000,00 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
II.2) OPIS
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK021
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Katastrálne územie Gabčíkovo, parcely č. 5048/1, 5054/1, 5054/2, 900/1, 900/2
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú stavebné práce zamerané na vybudovanie zberného dvora v meste Gabčíkovo. Bližšia
špecifikácia je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Kritériá nákladov
Názov: Cena bez DPH
Relatívna váha: 70
Názov: Lehota výstavby v kalendárnych dňoch
Relatívna váha: 30
II.2.6) Predpokladaná hodnota
470 000,00 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v dňoch: 150
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: OPKŽP
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO:
Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v predchádzajúcich bodoch a týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom súladným s § 32 ods. 2 ZVO, alebo spôsobom súladným s § 152 ods. 1 ZVO.

Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu.

Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely ZVO sa rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo iný právoplatný rozsudok súdu.

Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa tohto bodu za každého člena skupiny osobitne.

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci tejto
podmienky účasti.

Predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, určených verejným obstarávateľom môže uchádzač aj spôsobom podľa § 39 ZVO a to Jednotným európskym dokumentom.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Podľa § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní doklad iný ako uvedený v písm. a) až d)
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti:

K podmienke účasti uvedenej v bode 1:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prísľubu v zmysle bodu 1 z dôvodu zabezpečenia a preukázanie garancie v čase kedy má dôjsť k plneniu predmetu zákazky, že uchádzač dokáže operatívne a reálne finančne zabezpečiť zhotovenie požadovaného objemu stavebných prác v zmluvnej lehote zhotovenia a teda bude pripravený k okamžitému prevzatiu staveniska a okamžitému zahájeniu zhotovenia stavebných prác bez ohľadu na dĺžku splatnosti faktúr.Podmienka účasti je z hľadiska rozsahu a požiadaviek na predmet zákazky stanovená primerane a v súlade s ustanoveniami § 33 a § 38 ods. 5 ZVO.

K podmienke účasti uvedenej v bode 2:
Podmienkou účasti ekonomického a finančného postavenia podľa bodu 2 verejný obstarávateľ sleduje cieľ nájsť
finančne a ekonomicky schopného zhotoviteľa, ktorý si jednak plní všetky svoje záväzky včas a riadne a zároveň je
schopný bez akýchkoľvek ekonomických a finančných problémov prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr. Banky sú vo všeobecnosti považované za dôveryhodný zdroj informácií o finančnej disciplíne uchádzača pri plnení si záväzkov a preto pozitívne vyjadrenie banky o platobnej schopnosti uchádzača verejný obstarávateľ považuje za relevantný zdroj informácií o finančnej kondícií a disciplinovanosti uchádzača pri plnení si záväzkov ako aj o neexistencii žiadnych finančných a ekonomických problémov v podobe nútených výkonov rozhodnutí, ktoré by mu bránili plniť predmet zákazky riadne a včas. Akékoľvek finančné a ekonomické problémy zo strany zhotoviteľa pred splatnosťou faktúr môžu spôsobiť problémy s plnením predmetu zákazky a z časového hľadiska následne jeho nezrealizovanie. Podmienka účasti je z hľadiska rozsahu a požiadaviek na predmet zákazky stanovená primerane a v súlade s ustanovením § 33 a § 38 ods. 5 ZVO.

K podmienke účasti uvedenej v bode 3:
Zákonodarca v § 33 ods. 1 ZVO, vyjadrením pojmu spravidla umožňuje verejnému obstarávateľovi určiť aj iné spôsoby podmienok účasti, ako sú uvedené v odseku 1. Stanovená podmienka účasti v bode 3 rešpektuje základné princípy verejného obstarávania, pričom je zároveň objektívne vhodná na poskytnutie informácie o hospodárskom subjekte predstavuje pozitívny ukazovateľ existencie dostatočného ekonomického zázemia na riadne plnenie tejto zákazky. Podmienkou účasti ekonomického a finančného postavenia podľa tohto bodu 3 verejný obstarávateľ sleduje cieľ nájsť finančne a ekonomicky schopného uchádzača, u ktorého neexistujú žiadne z finančných a ekonomických problémov v podobe nútených výkonov rozhodnutí, ktoré by mu bránili plniť predmet zákazky riadne a včas. Akékoľvek problémy vyplývajúce z núteného výkonu rozhodnutia spôsobia problémy s plnením predmetu zákazky a z časového hľadiska následne jeho nezrealizovanie. Podmienka účasti je opodstatnená a z hľadiska požiadaviek na predmet zákazky stanovená primerane a v súlade s ustanovením § 33 a § 38 ods. 5 ZVO.

Predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, určených verejným obstarávateľom môže uchádzač aj spôsobom podľa § 39 ZVO a to Jednotným európskym dokumentom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Bod 1.
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Uchádzač preukáže vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky, a to nezáväzný úverový prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky uchádzačovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky o poskytnutie úveru, banka alebo pobočka zahraničnej banky mu poskytne úver v objeme minimálne 200 000,00 EUR na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je ,,Ekodvor Gabčíkovo separovaný zber odpadu stavebné práce", vyhlásenej verejným obstarávateľom Obcou Gabčíkovo (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania oznámenia do Vestníka).

Z vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, musia byť z hľadiska obsahu jasne a určito zrejmé všetky
skutočnosti a údaje, tak ako je uvedené a požadované verejným obstarávateľom v prvej vete tohto bodu 1, všetko pre naplnenie požadovaného účelu, ktorým je preukázanie schopnosti uchádzača prostredníctvom nezáväzného prísľubu banky alebo pobočky zahraničnej banky operatívne zabezpečiť disponibilné finančné prostriedky v čase, kedy má dôjsť k plneniu Zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania.

Platnosť prísľubu: minimálne počas lehoty viazanosti ponúk

Predložený prísľub banky, alebo pobočky zahraničnej banky musí byť nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.

Bod 2.
Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky.
2.1 Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením každej banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet, že
-uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 3 mesiacov ku dňu vyhlásenia verejného
obstarávania, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania
činnosti/zriadenia účtu;
-bežný účet uchádzača nebol predmetom exekúcie za predchádzajúce obdobie 3 mesiacov ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu;
-pri splácaní úveru, uchádzač dodržuje splátkový kalendár.

Verejný obstarávateľ bude akceptovať len vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a verejný obstarávateľ ho neuzná.
Predložené vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.

2.2 Uchádzač predloží Čestné vyhlásenie uchádzača, že ku dňu predloženia ponuky má otvorené účty len v
banke/bankách alebo pobočky zahraničnej banke/bankách, od ktorých predložil vyjadrenie/ia požadované v bode 2.1.

Bod 3.
Podľa § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní doklad iný ako uvedený v písm. a) až d)
Uchádzač preukáže, že voči nemu nie je vedené exekučné konanie. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže
Potvrdením z centrálneho registra exekúcií vedenom Slovenskou komorou exekúcii, alebo ekvivalentným dokladom podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky, pričom potvrdenie z registra exekúcií alebo ekvivalentný doklad musí byť nie staršie ako 1 mesiac k lehote na predkladanie ponúk.


Verejný obstarávateľ upozorňuje, že podrobná špecifikácia podmienok účasti a ich rozsah sú uvedené v časti A.2
Súťažných podkladov.
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Podľa § 34 ods. 1 písm. b)
zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené;

Odôvodnenie primeranosti k podmienke účasti:
Verejný obstarávateľ považuje za nevyhnutné, aby záujemca preukázal dostatočné skúsenosti s realizáciou stavebných prác na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, predovšetkým z hľadiska rozsahu a náročnosti predmetu zákazky, tak aby sa v absolútnej miere eliminoval akýkoľvek nežiaduci účinok, ktorý by mohol mať negatívny vplyv na riadne plnenie predmetu zákazky. Uchádzač musí zároveň na základe predchádzajúcich skúseností preukázať, že je technicky spôsobilý zabezpečiť dostatočné kapacity na zrealizovanie dôkladnej rekonštrukcie na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, čím sa vytvorí predpoklad plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a objeme kvalitne a v primeranej lehote. Podmienka účasti je z hľadiska rozsahu, požiadaviek na predmet zákazky ako aj náročnosti stanovená primerane, súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v § 34 ZVO ods. 1 písm. b) ZVO.


Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.

Odôvodnenie primeranosti k podmienke účasti:
Prostredníctvom predmetnej podmienky účasti verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uchádzač disponuje
zodpovednou osobou - Stavbyvedúcim, ktorá bude poverená riadením stavebných prác na objektoch rovnakých alebo obdobných ako je predmet zákazky a táto osoba má zodpovedajúcu odbornú kvalifikáciu a odbornú prax pri riadení stavebných prác v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Predmetná podmienka je pre kvalitné a uspokojivé plnenie predmetu zákazky nevyhnutná, je primeraná, súvisí s predmetom zákazky a je v súlade s ustanovením v § 34 ZVO ods. 1 písm. g) ZVO.


Podľa § 34 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k
dispozícii na uskutočnenie stavebných prác

Odôvodnenie primeranosti k podmienke účasti:
Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje spôsobilosť uchádzača technicky zabezpečiť dodanie predmetu zákazky v súlade s požiadavkami na predmet zákazky uvedenými v súťažných podkladoch. Predmetná podmienka je pre kvalitné a uspokojivé plnenie predmetu zákazky nevyhnutná, je primeraná a súvisí s plnením predmetu zákazky.


Predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej
spôsobilosti, určených verejným obstarávateľom môže uchádzač aj spôsobom podľa § 39 ZVO a to Jednotným
európskym dokumentom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Bod 1
Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO:
Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že v rozhodnom období uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, a zároveň preukáže, že hodnota stavebných prác na rovnakých alebo obdobných stavebných objektoch bola rovnaká alebo vyššia (kumulatívne) ako 400 000,00 eur bez DPH. Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname.

Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.

Pre účely vyhodnotenia podmienky účasti v zmysle tohto bodu 1, bude verejný obstarávateľ akceptovať len stavebné práce uskutočnené na stavebnom objekte rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky t.j. len výstavba alebo rekonštrukcia inžinierskych stavieb podľa Vyhlášky č. 323/2010, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb alebo ekvivalentného predpisu.


Bod 2.
Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky - Stavbyvedúceho, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady:
2.1Doklad zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre inžinierske stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad;

2.2Profesijný životopis zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje:
-identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby);
-kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa);
-súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo);
-súhrnné praktické skúsenosti v pozícii stavbyvedúci v celkovom súhrnnom rozsahu min. 5 rokov, s riadením
realizovaných stavieb, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúceho, ktorých predmetom boli stavebné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii inžinierskych stavieb podľa Vyhlášky č. 323/2010, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb alebo ekvivalentného predpisu, pričom zároveň preukáže, že hodnota takto definovaných stavieb, bola minimálne v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 400 000,00 EUR bez DPH (kumulatívne).
Mena pre cenu plnenia: EUR. Cenu plnenia v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka, ktorým bola vyhlásená táto verejná súťaž. Nadobudnuté súhrnné praktické skúsenosti za obdobie min. 5 rokov zodpovedná osoba Stavbyvedúci preukazuje v predloženom profesijnom životopise prostredníctvom lehoty plnenia (od-do; mesiac aj rok).

K praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba - stavbyvedúci uvedie:
-názov a sídlo odberateľa,
-lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/y),
-pozíciu ktorú zastávali,
-kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa).

Údaje v Profesijnom životopise budú potvrdené podpisom zodpovednej osoby - Stavbyvedúcim spolu s vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.


Bod 3.
Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO:
Uchádzač preukáže, že disponuje strojovým vybavením v min. rozsahu:
a)2x vibračná doska
b)1x vibračný valec minimálne 9 tonový
c)2x bager

Verejný obstarávateľ pre stavebné práce súvisiace so strojovým vybavením uvedeným v písm. a) c) tohto bodu 3.
uplatňuje ustanovenie §38 ods. 4 ZVO a požaduje, aby predmetné práce vykonal uchádzač alebo člen skupiny
dodávateľov sám.


Verejný obstarávateľ upozorňuje, že podrobná špecifikácia podmienok účasti a ich rozsah sú uvedené v časti A.2
Súťažných podkladov.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
V súlade s ust. § 38 ods. 4 ZVO verejný obstarávateľ vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám
uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov. Podmienky sú definované v časti A.2 Súťažných podkladov, Technická alebo odborná spôsobilosť a ustanoveniach Zmluvy o dielo.
(Odôvodnenie využitia § 38 ods. 4 ZVO v rámci podmienky účasti: Stavebné práce súvisiace s umiestnením, ktoré sú
predmetom tejto zákazky a ktorých vykonanie súvisí s využitím strojového vybavenia uvedeného v písm. a) až c) tejto
podmienky účasti, predstavuje z pohľadu verejného obstarávania nosnú časť predmetu zákazky a preto verejný
obstarávateľ požaduje, aby tieto podstatné úlohy vykonal priamo sám uchádzač alebo skupina dodávateľov.)
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.08.2018 08:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 30.06.2019
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.08.2018 10:00
Miesto: EkoAuris PLUS, s.r.o., Kúpeľná 3, 080 01 Prešov
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzačov,
ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce dokumenty vo svojom profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4180. Každý záujemca, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované.

1.1 Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať aj doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej
elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenej v časti I.1 tohto Oznámenia. Žiadosť musí obsahovať
identifikáciu verejného obstarávateľa, identifikáciu verejného obstarávania v rámci ktorého žiada o poskytnutie
súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje (tel. kontakt, e-mail). Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje.

2. Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných
podkladov ako aj iné informácie týkajúce sa tejto zákazky, ktoré zároveň poskytne všetkým známym záujemcom a v
prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia.

3. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a
predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na
výsledok verejného obstarávania.

4. V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia.

5. Pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk sa
odporúča využiť elektronickú poštu.

6. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese v zmysle časti I.1 tejto výzvy, je možné získať
súťažné podklady relevantné pre iné zákazky a záujemca má v úmysle požiadať aj o súťažné podklady týkajúcich sa iných zákaziek ako tejto, je povinnosťou záujemcu, aby požiadal o súťažné podklady zvlášť pre každú vyhlásenú zákazku samostatne. Táto povinnosť platí pre doručovanie všetkých písomností na kontaktnú adresu v zmysle časti I.1 tohto Oznámenia.

7. Upozorňujeme záujemcov/uchádzačov, že pracovná doba kontaktnej osoby je presne určená v súťažných podkladoch. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany záujemcov/uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa.

8. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške
14 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.07.2018

Redakčné opravy

11938 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 168/2018
V oznámení 10804-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Gabčíkovo, Hlavná 1039/21, 930 05 Gabčíkovo zverejnenom vo VVO č. 150/2018 zo dňa 31.07.2018 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 27.08.2018 08:00 Má byť: 14.09.2018 08:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 31.08.2018 10:00 Má byť: 17.09.2018 10:00
14333 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 202/2018
V oznámení 10804-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Gabčíkovo, Hlavná 1039/21, 930 05 Gabčíkovo zverejnenom vo VVO č. 150/2018 zo dňa 31.07.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: Verejný obstarávateľ dopĺňa bod 9. Má byť: Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. určuje od termínu 19.10.2018 výhradne prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja ELENA na portáli www.e-lena.sk/ Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme ELENA považuje okamih jej odoslania v systéme ELENA a to v súlade s funkcionalitou systému. Systém zaručuje, že okamih odoslania je zároveň okamihom doručenia správy do schránky užívateľa systému v reálnom čase.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité