Oznámenie 11385 - WYP

Obsah

11385 - WYP
Vestník č. 159/2018 - 13.08.2018

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV A ADRESY
Mesto Šaľa
IČO: 00306185
Nám. Sv. Trojice 7, 92715 Šaľa
Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Margita Simighová, Ing. Petra Szalayová, Ing. Gabriela Braníková
Telefón: +421 317705981
Fax: +421 317706021
Email: mesto@sala.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sala.sk
I.3) KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4251
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.4) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa Regionálny alebo miestny orgán
I.5) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Územná samospráva
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) ROZSAH OBSTARÁVANIA
II.1.1) Názov
Revitalizácia verejných medziblokových priestorov sídliska Veča v meste Šaľa
Referenčné číslo: 2463/2018-RPaVO
II.1.2) Hlavný kód CPV
45000000-7
II.1.3) Druh zákazky
II.1.4) Stručný opis
Predmet zákazky je rozdelený na 4 samostatné časti:
1.časť: Revitalizácia verejných medziblokových priestorov sídliska Veča v meste Šaľa- Stavebné práce.
2.časť: Revitalizácia verejných medziblokových priestorov sídliska Veča v meste Šaľa- Obnova detských ihrísk a
viacúčelových plôch pre pohybové aktivity - prvky detského ihriska.
3.časť: Revitalizácia verejných medziblokových priestorov sídliska Veča v meste Šaľa- Obnova detských ihrísk a
viacúčelových plôch pre pohybové aktivity- fitnes prvky.
4.časť: Revitalizácia verejných medziblokových priestorov sídliska Veča v meste Šaľa- Revitalizácia verejnej
zelene.
II.1.5) Celková predpokladaná hodnota
413 058,22 EUR bez DPH
II.1.6) Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
Ponuky možno predkladať na: všetky časti
4
Jednému uchádzačovi môže byť pridelená 1 časť a/alebo 2 časti a/alebo 3 časti a/alebo všetky 4 časti
II.2) OPIS
Časť: 1
II.2.1) Názov
Revitalizácia verejných medziblokových priestorov sídliska Veča v meste Šaľa - Stavebné práce
Časť č.: 1
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
45112700-2
45233160-8
45316110-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Šaľa
II.2.4) Opis obstarávania
V rámci tejto časti zákazky ide o odstránenie nevyhovujúceho technického stavu časti existujúcich chodníkov a trás pre peších, zveľadenie spoločného priestoru zvýšením jeho estetických a kultúrno-spoločenských hodnôt vybudovaním priestoru pre odpočinok a relax. Súčasťou revitalizácie je aj rekonštrukcia verejného osvetlenia v medziblokových častiach sídliska v rozsahu projektovej dokumentácie. Stavebné práce pozostávajú z:
SO.01-01 - Stavebné úpravy asfaltového chodníka, obnova vrchnej asfaltovej vrstvy vrátane doplnenia obrubníkov
SO.01-02 - Stavebné úpravy štrkového chodníka na chodník zo štrkového trávnika (tzv. schotterrasen)
SO.01-03 - Stavebné úpravy štrkového chodníka na asfaltový chodník
SO.02-01-3 - Obnova detských ihrísk a viacúčelových plôch pre pohybové aktivity - bezpečnostné dopadové plochy, multifunkčné ihrisko, street art stena
SO.02-02-Obnova mobiliáru
SO.03-Stavebné úpravy, rekonštrukcia verejného osvetlenia
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
223 429,01 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód výzvy: IROP-PO4-SC431-2017-16, ITMS2014+302041K547
II.2.14) Doplňujúce informácie
Zábezpeka pre časť 1 je stanovená vo výške 5.000,00 EUR. Podrobné informácie týkajúce sa zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
Časť: 2
II.2.1) Názov
Revitalizácia verejných medziblokových priestorov sídliska Veča v meste Šaľa Obnova detských ihrísk a viacúčelových plôch pre pohybové aktivity - prvky detského ihriska.
Časť č.: 2
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
37535200-9
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Šaľa
II.2.4) Opis obstarávania
Predmetom tejto časti zákazky je obnova detských ihrísk s rôznymi hernými prvkami a zostavami. Ide o rozšírenie ponuky a atraktivity činnosti pre zvýšenie záujmu detí o ich aktívny pohyb vo vonkajšom prostredí. Pre detské ihrisko sa navrhujú herné prvky a zostavy, ktoré sú kotvené na betónový povrch. Predmet tejto časti zákazky je potrebné naceniť v týchto častiach rozpočtu:
SO.02-01-1 - Obnova detských ihrísk a viacúčelových plôch pre pohybové aktivity - prvky detského ihriska
Viac v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
103 331,70 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód výzvy: IROP-PO4-SC431-2017-16, ITMS2014+302041K547
Časť: 3
II.2.1) Názov
Revitalizácia verejných medziblokových priestorov sídliska Veča v meste Šaľa Obnova detských ihrísk a viacúčelových plôch pre pohybové aktivity- fitnes prvky.
Časť č.: 3
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
37442310-4
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Šaľa
II.2.4) Opis obstarávania
V rámci tejto časti zákazky ide o obnovu viacúčelovej asfaltovej plochy na ihrisko s fitnes prvkami s vytvorením príslušných účelových plôch pre oddych, zloženie si vecí a odstavenie bicyklov. Fitnes prvky budú kotvené priamo k betónovému podkladu prostredníctvom kotevných prvkov a chemických kotiev do betónu, výškovo budú nastavené tak, aby bola zohľadnená výšková úroveň navrhovaného bezpečnostného dopadového povrchu.Pre danú plochu sa navrhujú rôzne fitnes prvky. Predmet tejto časti zákazky je potrebné naceniť v týchto častiach rozpočtu:
SO.02-01-2 - Obnova detských ihrísk a viacúčelových plôch pre pohybové aktivity - fitnes prvky
Viac v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
41 297,43 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód výzvy: IROP-PO4-SC431-2017-16, ITMS2014+302041K547
Časť: 4
II.2.1) Názov
Revitalizácia verejných medziblokových priestorov sídliska Veča v meste Šaľa Revitalizácia verejnej zelene.
Časť č.: 4
II.2.2) Dodatočné kódy CPV
77211600-8
77310000-6
03451300-9
03452000-3
II.2.3) Miesto dodania
Kód NUTS
SK023
Hlavné miesto dodania alebo plnenia
Šaľa
II.2.4) Opis obstarávania
V rámci tejto časti zákazky bude zabezpečená obnova zelene formou rekultivácie zatrávnených plôch, zakladaním nových trávnikov výsevom alebo hydroosevom na plochách dotknutých výstavbou navrhovaných prvkov v prostredí, výsadbou novej stromovej zelene, okrasných živých plotov, kríkov a tráv. Predmet tejto časti zákazky je potrebné naceniť v týchto častiach rozpočtu:
SO.04 - 01 - Rekultivácia existujúcich zatrávnených plôch a zakladanie nových trávnikov výsevom
SO.04 -02 - Výsadba drevín
SO.04 - 03 - Výsadba okrasných trvaliek, tráv a živých plotov
Viac v súťažných podkladoch.
II.2.5) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena
II.2.6) Predpokladaná hodnota
45 000,08 EUR bez DPH
II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Trvanie v mesiacoch: 4
II.2.10) Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
II.2.13) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Identifikácia projektu: kód výzvy: IROP-PO4-SC431-2017-16, ITMS2014+302041K547
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY ÚČASTI
III.1.1) Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1)Uchádzač musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, a to: je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
2)Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku písm. e): doloženým dokladom o:
pre časť 1: oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
pre časť 2: oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
pre časť 3: oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
pre časť 4: oprávnení poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky
3)Uchádzač môže využiť na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia aj doklady v súlade s §32 ods. 4 a /alebo 5 ZVO.
4)Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e), ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
5)Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 1 k SP a na http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html ).
6)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
7)Všetky doklady požadované v tejto časti musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie alebo ako iná forma dokumentu/odpisu s platnosťou originálu.
III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: neuplatňuje sa
III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: Technická alebo odborná spôsobilosť uchádzača sa preukazuje nasledovnými dokladmi:
Pre časť č. 1:
§34 ods. 1 písm. g) ZVO - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené plnením a riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a dostatočnú kvalifikáciu.
Pre časť č. 1:
§34 ods.1 písm. l) - uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: verejný obstarávateľ má za to, aby navrhovaní subdodávatelia vzhľadom na charakter zmluvy boli oprávnení vykonávať časti predmetu zákazky.
Pre časť č. 2 a č. 3:
§34 ods.1 písm. m) - ak ide o tovar, ktorý sa má dodať,
1.vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo
2.certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že bude schopný dodať predmet zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite.
Pre časť č. 4:
§ 36 ZVO - uchádzač predloží platný certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 alebo ekvivalent v oblasti pre riadenie životného prostredia v organizácii (v oblasti starostlivosti o zeleň; výsadba zelene).
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti kvality a environmentálneho manažérstva, čoho preukázaním bude aj predloženie dokladov.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v 34 ods. 3 ZVO.
Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď Príloha č. 1 k SP).
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: §34 ods.1 písm.g):
Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka na výkon činnosti stavbyvedúceho v súlade s Osvedčením vydaným SKSI alebo ekvivalentný o vykonaní odbornej skúšky. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje overenou fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, alebo iný dôkaz predložený uchádzačom.
§34 ods.1 písm. m):
Pre časť č. 2 a č. 3 - Uchádzač predloží certifikáty vydané autorizovanými osobami, že zariadenia detských ihrísk spĺňajú technické požiadavky a príslušné bezpečnostné normy stanovené EN (tovary musia byť vyrobené tak, aby boli dodržané najmenej bezpečnostné požiadavky technických noriem STN EN 1176-1,2,3,4,5,6,7,10,11).
§ 36 ZVO:
Pre časť č. 4 - Podmienka certifikácie ISO musí byť splnená aspoň jedným členom skupiny, za predpokladu, že tento člen predloží výslovné písomné vyhlásenie o tom, že zabezpečí, aby jeho normy certifikované normou ISO sa taktiež vzťahovali aj na ostatných členov skupiny. Tento člen skupiny musí uviesť, ako zabezpečí, aby skupina ako celok spĺňala tieto normy.
III.2) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.2.2) Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s plnením zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) v znení jej dodatkov medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom, a oprávneným osobám poskytne všetku potrebnú súčinnosť.
Verejný obstarávateľ je oprávnený bez akýchkoľvek sankcií, bez náhrady ušlého zisku odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s úspešným uchádzačom v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zmluvy a výsledky administratívnej finančnej kontroly oprávnenými osobami Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác a iných postupov.
Zhotoviteľ pre stavebné práce a služby zabezpečí na svoje náklady poistenie celého diela počas celej doby realizácie, v súlade s podmienkami uvedenými v zmluve o dielo.
III.2.3) Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
IV.2) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.2.2) Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.09.2018 10:00
IV.2.6) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 31.12.2018
IV.2.7) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 06.09.2018 13:00
Miesto: Mestský dom kultúry Šaľa SNP č. 16, 927 01 Šaľa
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ponuky budú doručené osobne (na adresu MeT Šaľa, spol. s r.o., Partizánska 20, 927 01 Šaľa do podateľne Mestského úradu Šaľa) alebo poštou na adresu uvedenú v bode I.1) tejto výzvy. Obálka musí byť označená podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a naskenovanú ponuku na neprepisovateľnom CD/DVD nosiči vo formáte Portable Document Format (.pdf) (v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej vloženia do profilu verejného obstarávateľa v súlade s § 64 ods. ZVO) v strojovo čitateľnom tvare (textové a tabuľkové výstupy), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Uchádzač predloží rozpočet vypracovaný a predložený v ponuke vo formáte Excel s použitím matematických funkcií SUM a ROUND so zaokrúhlením na 2 desatinné miesta. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania.
Zhotoviteľ pre stavebné práce sa zaväzuje pred podpisom zmluvy predložiť Objednávateľovi originál nepodmienenej bankovej záruky (rozumie sa neodvolateľná banková záruka na prvú výzvu a bez námietok) vo výške 5% zo zmluvnej ceny diela s DPH platnej po celú dobu realizácie alebo vinkulovať na bankovom účte finančné prostriedky v tejto výške ako tzv. výkonovú zábezpeku na vykonanie diela v zmysle dojednaní zmluvy o dielo.
Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o registráciu s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.
Kompletné súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov na internetovej adrese (URL):https://sala.sk\download\RevitalizaciaVerejnychMedziblokovychPriestorovSala.zip
Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile verejného obstarávateľa na web stránke ÚVO.
Verejný obstarávateľ na komunikáciu so záujemcami resp. uchádzačmi použije § 187 ods. 8 ZVO. Verejný obstarávateľ zverejní vo svojom profile všetky relevantné informácie súvisiace s predmetom zákazky pre záujemcov resp. uchádzačov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie z dôvodu neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku.
Toto verejné obstarávanie vzhľadom na podmienky účasti a technické špecifikácie je zelené verejné obstarávanie.
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.08.2018

Redakčné opravy

13867 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 197/2018
V oznámení 11385-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 159/2018 zo dňa 13.08.2018 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) Doplňujúce informácie Namiesto: Verejný obstarávateľ na komunikáciu so záujemcami resp. uchádzačmi použije § 187 ods. 8 ZVO. Má byť: Verejný obstarávateľ v predmetnej zákazke bude pokračovať v komunikácii v súlade s § 187 ods. 8 a § 20 ods. 1 a nasl. ZVO. Stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému EVO evo.gov.sk. Postup je upravený v Príručkách a odporúčaniach pre systém EVO. Príručky Podlimitné zákazky bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 23.11.2016) a Spoločné moduly (verzia 0.6, 7.3.2017) sú zverejnené na stránke www.uvo.gov.sk/verejny-obstaravatel-obstaravatel/portal-systemu-evo-/prirucky-aodporucania-pre-system-evo-3e7.html. V záujme uchádzača je potrebné, aby sa zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk).

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité